buraketli adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/show...18557&page=136
Eğer daha önce download etmediysen, bir çok RR resminin olduğu .pps uzantılı dosyayı resimli anlatımı mevcut bu sayfadan dowload edebilirsin.
buraketli adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/show...18557&page=136
Eğer daha önce download etmediysen, bir çok RR resminin olduğu .pps uzantılı dosyayı resimli anlatımı mevcut bu sayfadan dowload edebilirsin.
[B][COLOR="Red"]Release Yourself !!! [/COLOR][/B]
bugün çok ama çok mutlu bir haber daha aldım kızımın (regal tabii ki... ) geleceği ile ilgili...
sarıkayalar'dan bir yetkili bugün benim Büyükçekmece'deki kankamın servisine uğramış,kendisine hem bir çok regalin bölgede satışına (ki biri benim kızım) ön ayak olduğu hem de yıllardır işini en iyi şekilde yapan,çinli makinalar piyasaya girmeden önce de pek çok motosiklet markasının da (ki bir çoğu prestijli firmalar) yetkili servisliğini yapan,ismi sektörde bilinen bir usta olduğu için yetkili servislik vermek istediklerini belirtmiş...kanka evraklarını hazırlamakta,artık neredeyse kapımın önünde,üstelik de yıllardır tanıdığım,bildiğim,güvendiğim birinin işlettiği bir servisi oluyor kızımın...
darısı tüm regalci dostlarımın başına...(böylesi olmaz herhalde ama,eheheh :D)
bugün yakamoz'a gelen
1)demonıcdreams
2)hunluata
3)fedos
4)fevkalbesher
5)dogma
6)hpoyraz ve
7)jasmın 'e teşekkürler... sizlerle zaman ne çabuk geçmiş.güzel muhabbet oldu.. yalnız ,,benim sizlerden önce yakamozdan ayrılmama kusura bakmadınız dimi..
ama uzun süredir uğraştığım bir türlü zaman bulup bitiremediğim servisler için üzerinde çalıştığım, bir oto servis bilgisayar programını nihayet bitirmek üzereyim, arkadaşlar çok şükür..
Bu patlama sesinin % 99 karbüratörden ve sibop ayarından olduğunu biliyorum ama istiyorum ki daha 400 km. de olan motoru servisi onarsın. İlk aldığımda da böyleydi ama geçmedi. Aslında motosikleti servis harici ustasına yani alet işler el övünür hesabı elektronik cihazları ve teknik bilgi tecrübesi olan ustalara götüreceksin. Yani atla deve değil ya alsın alsın 50 YTL işçilik alsın ne uğraşacağım bilgisiz yetkili RR servislerinde. Adamlar oto tamirciliğinden RR servisi ve satışı bayiliği almış olmaz kardeşim olmaz. Her aracın kendine has özellikleri vardır. Deneme yanılma hesabı motosiklet tamir edilmez. 29 yıllık ehliyetli olarak belki defalarca motor ve mekanik arıza yaptırdım. Ankara da 15 yıl taksi işlettim baka baka biende usta oldum. Böyle ustayım diye ortaya çıkanları gördükçe deli oluyorum. Benim sözüm işinin ehli olamayanlara, az buçuk herkes kendi ustalık derecesini bilir.muhendis1959 adlı üyeden alıntı
Müslüm kardeş biz en iyisi seninle başka da gelecek RR ci arkadaşlarımız olursa şu Yalova daki ustayla konuşup basıp gidelim. Sanki 250 cc değil de Mobilet kullanıyorum. Fazla uzatmayayım hepinize selamlar ve kazasız sağlıklı günler dilerim.
pazar günü sizinle beraber olmak benim için büyük zevkti. Davetiniz için teşekkür ederim.
arkadaşım çok basit düzeneğe sahip bir motorumuz var.sizin patlama diyeAksu adlı üyeden alıntı
tabir ettiğiniz sorun...bence
1)yakıt ve filtreler
2)ateşleme tertibatı
3)karbütatör üçlüsüdür.başka olacak bir şey yok.
eğer bukadarcık sorun istanbulda imkansız hale geliyorsa varın gidin yalovaya...
ayrıca süpap ayarına neden takıldınız ..daha km nizçok az..bu kmlerde hiç bir usta bunu yapmaz sağlıklı bir sonuç alamazsınız bence.
yapın 2500 civarı bir km o zaman keyfe keder yaptırırsınız...
sizinle tanıştığıma bende memnun oldum arkadşımhunluata adlı üyeden alıntı
Unicorn Knight adlı üyeden alıntı
bu servis dediğin devlet hastanesinin bir önceki sokağının başında yaniarabaların tek yön diye dönüş yaptığı yerdeki ,manavın yanındaki emlakçı olmasın ?başkası isı bende bilirsem iyi olacak çünkü beylikdüzünde oturuyorum..sağol
Bu toplantıya katılmayı bende istiyordum ama daha önceden planlanmış bir gezim vardı. cumartesi çıktık yola bolu nun sarıalan yaylasın da ufak bir göl kenarında kamp yaptık. pazar günü de döndük. yaklaşık 600 km yol.kaldera adlı üyeden alıntı
benim motorun sıkıntısı ne yaparsam yapayım 120 km üzerine çıkamıyorum. dün dönüşte bir ara uzun bir inişte rüzgarı da arkamdan alarak 135 km ye ulaştım ki benim için çok büyük bir olay. çünkü motorum 5143 km oldu sürekli uğraştım 120 üstüne çıkabilmek için sonunda başardım 110 km civarında 5. vitese attığım zaman hızım yavaş yavaş düşüyor. bu nedele hafta sonu yaptığım yolun yaklaşık 500 km si otobandaydı ve % 90 nını 4. vitesle gitmek zorun da kaldım çünkü 5' şe atınca yavaşlamaya başlıyor. sürekli 4. vitesi kullandığım için de özellikle dün dönüşte saat 13:00-17:00 arasındaki sıcaktan dolayı da resmen motorun ısısı dan bacaklarım pişti. hararet göstergem devreye girmedi ama sanırım sıcaklık sürekli limitteydi.
motorum dan genel anlam da memnunum ama 250cc ve 17hp beni kesmiyor. bu nedenle satacağım.
almak istediğim motor da suzuki intruder 800
aklınız da olsun
S&S
iyi yapmışsınız bea..oraları az buçuk biliyorum.walla süper mobilsiniz.ben .......... kaldırıp biyerlere gidemiyom..erdem.gunduz adlı üyeden alıntı
motorunun süratlenmesi için size tavsiye..5000 kmyi geçtiğin için yani.....
1-önce süpap ayarı yaptırın
2-müsait yol için mümkünse otobana çıkın
3-1.ci vitesle kalkın ve 40-50 km hız aralığına kadar gaz basın
4-2.ci viteste 70-80 km yi zorlayın
5-3.cü viteste 100 ü bulun
bu arada motor sesi sizi ürkütmesin limitlerini zorlayın biraz açılacaktır..biz sağır diye adlandırılan
sürat yapmayan araçların motorunu bu şekilde açardık..aracın motoru manyak olurdu ben bu hale
nasıl geldim diye...
motordan iyi bir performans almak için kullanılan yağda önemli ayrıca.
servisler acdelco nun W15X40 ını kullanıyor bildiğim kadarı ile..
bu yağ mineral yağdır..W 10X40 ve W 20X 40 yarı sentetiktir. bu yağ daha
uzun ömürlü olup sürat için katkısı büyük olur...ve ağırlaştırılmış koşullarda daha üstün koruma sağlar...
istediğiniz sürati belki bulunca satmazsınız kimbilir...
motor açma işini yaparken hava şartı da önemli tabii.ama eğer herşey yolunda giderse amacınıza ulaşmış olursunuz.hedeflediğiniz sürati yapan regal çok..kmyi 140 a yapıştıran var izmirde...
Erdem kardeşim senin motorda benimki gibi ayarsız. Sibop ayarı ve karbüratör ayarı yapılsa 140 km.rahat gidersin çünkü motorlar güçlü ama çalışması düzensiz silindirler uyumlu çalışmıyor. Karbüratör hava ayarları eşit olmazsa eşit hava benzin karışımı gitmeyeceğinden düzensiz çalışır.Fazla yakar. Hava filitresi de temiz olması ayrı konu. Birde hava filitreleri; İstanbul nemli olduğundan özellikle motoru dışarıda olanlarda daha çok nemlenir şişer. Şişen filitre havayı geçirmez. Yakıt filtreleri gibi, yakıttaki suyu emer şişer daha yeni değiştirilmiş filitre iş yapmaz ve arızaya sebep olur.erdem.gunduz adlı üyeden alıntı
Benim önerim elektronik aletleri olan deneyimli motosiklet tamircilerine gitmek. Yalova daki Ünal ustayla tel.görüşüp ben ve Müslüm gitmeyi düşünüyoruz. Suç motorlarda değil ayarlarda. Regalciler bir araya bir türlü gelemedikki bu tip konuları da görüşüp tartışıp ona göre hareket edelim. İnşallah en kısa zamanda her iki yaka regalciler mutlaka toplanacağız ve bunu süreklşi kılacağız. Hepinize selamlar kazasız sürüşler.
yaklaşık 2500 km dir 2. 3. 4. ve 5. maddeleri uyguluyorum ama banamısın demedikaldera adlı üyeden alıntı
yalovadaki yerin adresi ve telefonu gelsin oraya götüreceğim. yağ servisin kullandığı neyse o var motor da ama 5500 bakım da kendim götüreceğim yağını.
satmak istememin nedeni sadece sürat değil. alırken de seneye satacağım diye almıştım çünkü geçmişte 750 cc cruiser kullanmış biri olarak bana yeterli gelmesi mümkün değil. uzun yıllar ara verdiğim için başlangıcı böyle yapmak istedim.
zaten almak istediğim motoru da gözönün de buylundurursanız beni anlarsınız.
hatta intruder 1400 bile olabilir.
hafta sonu bolu yaylasın da ankara dan regalci bir dostumuz daha vardı. BilgeGolge de supereva ankara üyesi olarak yayla da karşıma çıktı. bir RR cıyı daha görmek beni mutlu etti.
Motorlarda ayarın önemi fazla ama birazda modifiye gerekli...
benim bulunduğum yerde tornacı arkadaşın var onunla beraber ön dişliyi 19 yaptık motorda hiç güç kaybı falan oluşmadı şu anda son hızı 165 ki bu hıza hiç zorlanmadan çıktı daha basmadım açıkcası korktum ne olur ne olmaz diye ama tahminim 180 gibi bir hıza çıkacak motorum 1300 km de zaten son hızı iki kişi 135 idi tek 140 görüyordu o bakımdan bi sorunum yok ama denilenler doğruysa bide sübap ayarı yaparsak o zaman kaçı görecek
Erkek Adam Renkli Takım Tutmaz Yada boşver tutsada farketmez
o zaman size ünalın telf vereyim.....0226 352 77 99 topçulardan devam ediecek çiftlikköyde dükkanı..yalovaya 5 km kala..
size tavsiyem oldukça erken gidin süpap ayarı için motorun soğuması lazım
aytu adlı üyeden alıntı
bu dişliden bize de gönderirmisin, kaça maloluyorsa gönderelim sanaaytu adlı üyeden alıntı
bu işi bu cumartesi yapalım bende geleyim olurmuAksu adlı üyeden alıntı
eyvah eyvah....
ünalın oraya gitmeden bir görüşün dostum.randevu alın...ve kalabalık gitmeyin bence ikişerli uygun olur..
burda muhsinin motoruna yapılan en önemli husus her iki karbüratörünicetoo adlı üyeden alıntı
senkronize ayarın yapılması....buda motorun tüm çalışmasını değiştirdi..
süpap ayarından daha önemli yani..ama her motor da bu sorunu aramak ne kadar doğru....?
Müslüm şimdi Bodrum da iş için gitti. Haftasonuna kalmaz gelir, konuşalım belki o zamana kadar başka arkadaşlarda katılır Yalova Ünal usta ile de konuştuktan sonra Cumartesi sabah erkenden uygun olursa çıkarız. Benim tel:0212 465 76 60 Mehmet Aksu 0536 299 07 03 Görüşmek üzereerdem.gunduz adlı üyeden alıntı
Selamlar bu konu ile ilgili birileri daha fazla bilgi verebilirmi .. Müslüm bey 17 dişli demişti bu dişli sayılarını değiştirmenin motorda avantajı ve dezavantajı neler dir. Ayrıca tamam hızı artırdı ama bu hızın karsılığında ne götürdü.. Mesela yokuş performansı.. Ayrıca benim motorumda en sınır olduğum 100 km ile giderken sol seritte arkadan bir araba yaklastığında daha cabuk tepki veremiyorum kısaca 100den 120 km hıza yavas yavas cıkıyorum. Arabamdaki gibi vites kucultup ıvmeyi arttıramıyorum bu da riskimi arttırıyor. Bu durum (aytu) değişirmi??aytu adlı üyeden alıntı
Yaptıranlar veya yaptırmayı düşünenler rica etsem banada bilgi verirse bende değiştirebilirim.
Erdem, benim motor 140 ı görüyor cok zorlarsam (yhafif meyilde) ancak düz yolda max 120 cok rahattı
Ancak son zamanlarda 110 -120 (hatta 110dan 120 cok rahat cıkarken simdi sanki zorlanıyor.) ama yinede 120 görüyor.....
Ben başından beri motorumun sibop ve karburator ayarlarının bozuk olduğunu düşünüyordum. (hatta sabahları çalıstırdığımda sağ egsozdan daha fazla ufurme olduğunu dusunup bu yorumda bulunmustum) eger Unal ustaya gidecekseniz ben de gelirim ama cok kalabalık olacak isek zaman ve ilgi az olabilir kanısındayım.
Bu ayarı İstanbulda başka yerler yapamıyormu?????????
R&R
34 TJ 5870
bu dişlinin fiyatı nedir? ayrıca başka varmı?REGAL-EMRE adlı üyeden alıntı
Şu anda elimizde belırlı bır adet var,bu sıteden gelecek denemek ısteyen regal kullanıcılarına bedelsız verılecektır.erdem.gunduz adlı üyeden alıntı
On disliı nin buyutulmesı süratı artıracagı gıbı,motorun cekısınıde bır mıktar azaltıcagı kesındır,duz yolda pek hıssettırmesede tırmanmalarda hıssettirecektir.
Bılgılerınıze
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)