Eheheh dayak yiyeceğimiz belli oldu.
Şimdi çevirelim kazı yanmasın: Yahu ben senin motosikletine laf etmedimki, kendi eski motoruma söylendim. ;)
İşin maddi kısmını tamamen gözardı ederek başlıyorum anlatmaya.
Buradaki birçok arkadaşımızın ilk motoru RR.
O yüzden RR kullanıcısı çok kimse bir japon ile RR arasındaki farkları görmediği için hep olumlu yönünden bakıyoruz olaya.
RR "bana göre" iyi bir başlangıç makinesi, çekik gözlerin içindeki alınabilecek tek marka.
Ama dediğim gibi eskiden japon (veya alman, italyan, vb) bir makine kullandı iseniz göreceksiniz ki size gayet yetrsiz gelecek.
Her sabah uyandığınızda acaba bugün aküsü bitecek mi, çalışacak mı, vurduracaz mı, gezilerde iken yol yardım çağıracaz mı, o servisin berbatlığı bu servisin parça yokluğu bizi ne kadar etkileyecek, acaba beygir gücü harbiden kaç bu aletin, şuna orijinal aksesuar nerden bulurum gibi sorunlarınızı dert etmiyorsanız (Ben uzun süre dert etmedim, ama bir yere kadar) tabii ki kullanılacak en iyi makine RR.
Ama bir de benim gibi bir noktada kayış kopunca üzerine benzin döküp yakasınız geliyor.
Ben çok şükür RR'ı yakmadan kurtuldum.
RR ı satsak da, dostlarımız burada.
Makine TA ama mekan RR
Eywallah dostum, anında grup sürüşüne geçer ve artçı olurum
Şaka bir yana RR da en büyük sıkıntım yavaşlayarak sağa dönmekti. Virajda arka frene basmak zorunda kalıyordum ve frene basrken çekemediğim sağ dizime çarpan direksiyon nedeni ile de sağa dönemiyordum
Bunun çözümü olarak direksiyonu yüseltmem gerekiyordu ama ben işi olumsuz tarafından görüp değiştirmek için bir bahane daha ürettim kendime
Şaka bir yana terminatör ü motorcu yapmak için şimdiden turlara başladık.
Mini moto bulursam bu yaz ona da ufacık birşey alacağım ki çekirdekten yetişsin.
RR mini moto getirirse Termo'yu anında RR cı yaparım.
Bu aralar bende MX (Cross) a merak sardım. RR cross getirsin ilk alan ben olacağım.