Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #3161

    Üyelik
    26 Şubat 2006
    Alıntı carvalho adlı üyeden alıntı
    Sevgili dostum, internetin güzelliği bu işte mesafe tanımaksızın kurulan dostluk. Ben de henüz yüz yüze tanışma fırsatı bulamadım sevgili dostlarla ama bu ortak paylaşım bu sıcaklığı sonuna kadar hissettiriyor. "aranızdaki" değil "aramızdaki" aslında söz konusu olan...

    Söylediğine göre İtalya'da yaşıyorsun. Senden küçük bir bilgi rica edebilir miyim? Menşei italya olan www.wheelup.biz internet sitesinin güvenilirliğini olası bir dolandırıcılığa uğramadan önce nasıl test edebilirim. Linkler ve iletişim adresleri doğru mudur sence??

    Tuhaf bir istek oldu biliyorum, hani duymuşluğun ya da online alışveriş yapmışlığın vardır belki diye şansımı deneyeyim dedim. Fiyatlar çok uygun da.

    Sevgiler...

    arkadasım ben 4 aydır burda gorevdeyım keske bana daha once bıldırseydın gıderdım magazanın adresıne baktım ıtalyanın guneyınde ben de ıtalyanın en kuzeyınde napolıdeyım ve bu hafta cuma gunu vatanıma donuyorum alısverısınde sorun cıkarmı bılmıyorum ama ben ıtalyanlara guvenmıyorum ama su bır gercek ıtalyanlar motosiklet olayını asmıslar napolıde her evde en az 1 motor mutlaka var bu nedenle motosıklet urunlerı uygun son haftam burdakı bekle benı TÜRKİYEEEEEEE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3162
    nurettin_ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    hyusong gv 650
    Alıntı muhendis1959 adlı üyeden alıntı
    SELAM ARKADAŞLAR ,

    Dün kerpe gezisine gittim biliyorsunuz, orada aramıza yeni katılan serkan kardeşimizin regalinin sesinin değişik çıktığını farkettim,ses hoşuma gitti, baktım ki eksozunda susturucu yok, sordum veeeeeeeee bende bugün KATRANCI ya gidip COŞKUN ustaya sök benimde susturucuyu dedim,






    İşte ekzostan çıkan susturucu her ekzostan birtane çıkıyor bunları sakla istediğinde sen bile takarsın





    İşte ustaların ustası coşkun usta, 24 saat aradığınızda bulabileceğiniz, motora gönül vermiş bir motor aşığı usta, motoru sanki kendi motoru gibi tamir ediyor, görüyorsunuz sanki araba tamir ediyor motorun altına nasıl yatıyor.Seni seviyoruz COŞKUN USTA ELLERİN DERT GÖRMESİN.



    İşte böylece benim motorun seside değişti, güzel oldumu diye sorarsanız benim çok hoşuma gitmedi, çünkü ben gürültüyü fazla sevmem ama bu ses hoşunuza gidebilir, isterseniz siz bile sökebilirsiniz çok basit resimlerden nasıl söküldüğünü anlarsınız.



    Kardeşim ağlamıyana meme yok bizler senin herzaman arkandayız bütün regalciler birbirini desteklemeli, bizim bu tepkileri koymamız, hem bize hemde aykona çeki düzen verecek, hiçbir servis veya bayii babamızın oğlu değil biz sorunlarımızı en kısa zamanda giderip hep sattığı malın arkasında olan firmaların yanındayız unutmayınki bu firmalar bizim sayemizde ayakta kalıyorlar, yani onlar bize gebe biz onlara değil, MÜŞTERİ HER ZAMAN VELİ NİMETTİR unutma AYKON.

    İnşallah problemlerin biterde şöyle seninle bir uzun yol yaparız.
    susturucu çıkarıldığı gibi takılıyor mu ? ses bayağı değişiyor mu ve yakıt sarfiyatında değişiklik oluyor mu ?

  3. #3163

    Üyelik
    16 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Regal raptor 250 CC su soğutmalı
    Alıntı nurettin_ adlı üyeden alıntı
    susturucu çıkarıldığı gibi takılıyor mu ? ses bayağı değişiyor mu ve yakıt sarfiyatında değişiklik oluyor mu ?
    Aynen çıktığı gibi geri takılıyor, yakıt sarfiyatını az da olsa arttırıyor.

  4. #3164
    Topuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2005
    Şehir
    Trabzon
    arkadaşlar, şu lastik hava konusunu yine açacağım:

    kullanım kitapçığında (bir ara bilge_gölge diye bir arkadaş vardı.. şimdilerde foruma uğramıyor.. önceki sayfalarda bir yerde link vermişti) şöyle yazıyor:

    tek kullananlar için (yolcu yok) ön 225 kpa (33 psi'ye denk geliyor yani 33 hava)
    arka lastik 225 kpa (yine 33 psi'ye denk geliyor)

    sürücülü ve yolculu: ön lastik 225 kpa (33 psi'ye denk geliyor.. yani 33 hava)
    arka lastik 250 kpa (36 psi'ye denk geliyor.. yani 36 hava)

    kullanım kitapçığı böyle.

    şimdi bazı arkadaşların yazdıklarını hatırlatayım:

    tek kişi kullanıyor iseniz; ön için 22 hava, arka için 24 hava
    yolculu kullanıyor iseniz; ön için 24 hava, arka için 26 hava

    şimdi de okan0055 diyor ki; "viraja yattığında motorunun arkası sallama yapan arkadaşlar varsa arka lastiğe 32 hava vurdumu o sorunda ortadan kalkıyor"

    şimdi bunun en doğrusu nedir.. tecrübeli arkadaşlar ne öneriyorlar?
    ayrıca neden kullanım kitapçığı esas alınamıyor.. bir sakıncası mı var?
    [COLOR="Red"][B]Dikkat. 6D Kuralı. Konu motosiklet olunca 4x4-10 yönlü bir sürüş dikkati gerekir.[/B][/COLOR]
    [COLOR="Red"]D1: Öne dikkat, D2: Arkaya dikkat, D3: Sağa dikkat, D4: Sola dikkat, D5: Aşağı dikkat, D6: Yukarı dikkat.[/COLOR]

  5. #3165
    nmurataydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    [QUOTE=muhendis1959]Rica ederim dostum inan zevk alıyorum, sen bu takım çantasını aldığın vatandaştan bi sor,gerçi sormuşsundur ama,yok derse, bu takımları sarıkayalar adrese gönderiyor,sarıkayaların adresini ve telefonlarını bul ara sana göndereceklerdir, sarıkayalarda parça işi biraz düzelmiş sanıyorum,halledeceklerdir,

    KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.

    Müslüm Baba dediğin gibi yaptım,izmir ÇETİNCAN LTD.ŞTİ yi (motorun alındığı ilk bayii) dün aradım,adresinizi verin alet çantasını gönderelim dediler ve bu sabah elime geçti buradan sana verdiğin fikir için,ÇETİNCAN LTD ŞTİ yede ilgileri için teşekkür ediyorum...kazasız belasız keyifli günler...

    Alıntı Topuz adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar, şu lastik hava konusunu yine açacağım:

    kullanım kitapçığında (bir ara bilge_gölge diye bir arkadaş vardı.. şimdilerde foruma uğramıyor.. önceki sayfalarda bir yerde link vermişti) şöyle yazıyor:

    tek kullananlar için (yolcu yok) ön 225 kpa (33 psi'ye denk geliyor yani 33 hava)
    arka lastik 225 kpa (yine 33 psi'ye denk geliyor)

    sürücülü ve yolculu: ön lastik 225 kpa (33 psi'ye denk geliyor.. yani 33 hava)
    arka lastik 250 kpa (36 psi'ye denk geliyor.. yani 36 hava)

    kullanım kitapçığı böyle.

    şimdi bazı arkadaşların yazdıklarını hatırlatayım:

    tek kişi kullanıyor iseniz; ön için 22 hava, arka için 24 hava
    yolculu kullanıyor iseniz; ön için 24 hava, arka için 26 hava

    şimdi de okan0055 diyor ki; "viraja yattığında motorunun arkası sallama yapan arkadaşlar varsa arka lastiğe 32 hava vurdumu o sorunda ortadan kalkıyor"

    şimdi bunun en doğrusu nedir.. tecrübeli arkadaşlar ne öneriyorlar?
    ayrıca neden kullanım kitapçığı esas alınamıyor.. bir sakıncası mı var?

    Arkadaşım motorunu biraz daha yakından incelersen.. lastiklerinin üzerinde max yük ve basacağın hava (lastikler soğukken) yazıyor...ön ve arka lastik ikisininde havaları 32 PSI yüke göre havalarla oynaman gerekmiyor...

  6. #3166
    clint - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı nmurataydin adlı üyeden alıntı



    Arkadaşım motorunu biraz daha yakından incelersen.. lastiklerinin üzerinde max yük ve basacağın hava (lastikler soğukken) yazıyor...ön ve arka lastik ikisininde havaları 32 PSI yüke göre havalarla oynaman gerekmiyor...

    Yalnız Topuz'un bahsettiği kitapçıktan bende de var ve bu ingilizce kullanım klavuzu, yani orjinali ve lastik havaları aynen onun dediği gibi yazıyor. Yani yolcu ile kullanacaksan arkayı biraz artır diyor orda. Klavuz yanılıyor mu bu durumda?
    "Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)

  7. #3167
    nmurataydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Alıntı clint adlı üyeden alıntı
    Yalnız Topuz'un bahsettiği kitapçıktan bende de var ve bu ingilizce kullanım klavuzu, yani orjinali ve lastik havaları aynen onun dediği gibi yazıyor. Yani yolcu ile kullanacaksan arkayı biraz artır diyor orda. Klavuz yanılıyor mu bu durumda?

    Lastiğin üzerinde kendi ölçüsü bu..arabalardada böyledir..tek bir hava ölçüsü vardır o lastik için tavsiye edilen..zaten max yük ü de veriyor..yüke göre lastik havası arttırılıp düşürülmez...ama soğuuken basılacak hava bu..sabah henüz fazla binmeden lastik ısınmadan..zaten biraz yol almaya başlayınca lastik ısındıkça havalar 1-2 bar artacaktır...

  8. #3168

    Üyelik
    17 Temmuz 2006
    Şehir
    İZMİR
    slm bende yeni chaper alıcam sizin konuşmalarınızdan çok etkilenerek bende çok fazla R&R le ilgilenmeye başladım bu ay almayı düşünüyorum işallah beklediğimden çok sağlam çıkar ve uzun zaman beni idare eder (3-4 yıl)

  9. #3169
    cbrhalil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul/çamlıca/yenibosna
    Motosikleti
    Regal Raptor siyah inci 34 AZ 6983
    Alıntı muhendis1959 adlı üyeden alıntı
    Aynen çıktığı gibi geri takılıyor, yakıt sarfiyatını az da olsa arttırıyor.
    Müslüm abi yakıt sarfiyatım olsun ama benim egzos çıkmıyo ya vidlarıda söktürdüm 2 kişide asıldık motoruda bir kişi tuttu devrilmesin diye ama çıkmıyor abi birde bu amartisör olayına gücüm yetmedi çeviremedim sol taraf 4 de sağ taraf 1 de yani regal aldım pişman oldum dicem ama demiyorum çünkü pişman değilim neyse çok geyik yaptım abi bu meret içerden bi şekilde kaynaklı falan değildir dimi?
    YOLCULUĞUN ERKENİ MAKBULDUR 0rh+

  10. #3170
    frontier - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2006
    Şehir
    İstanbul / Merter

  11. #3171
    cbrhalil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul/çamlıca/yenibosna
    Motosikleti
    Regal Raptor siyah inci 34 AZ 6983
    Alıntı erincdenecli adlı üyeden alıntı
    slm bende yeni chaper alıcam sizin konuşmalarınızdan çok etkilenerek bende çok fazla R&R le ilgilenmeye başladım bu ay almayı düşünüyorum işallah beklediğimden çok sağlam çıkar ve uzun zaman beni idare eder (3-4 yıl)
    Aramıza hoşgeldin kardeş kesinlikle tavsiye ederiz paran boşa gitmez
    YOLCULUĞUN ERKENİ MAKBULDUR 0rh+

  12. #3172
    hedowich - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2005
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    kymco vitality 50-ybr 125 -cbf 250 -fazer 600 S2
    arkadaşlar dun izmirde bi regal bayisi ile konuştum radyatorde sorun cıkıyormus genellikle ama servis ucret almadan değiştiriyormuş bu sorunun nedenini bilen varmı acaba birde regallerin son hızı kac km arkadaşlar yardımcı olursanız cok sevırnırm
    Ride your way

  13. #3173
    erdem.gunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    hafta sonu gezim güzel başladı sorunlu bitti

    cumartesi 08:00 de eskihisar da arkadaşlarla buluşup yalova, termal, çınarcık gezimize başlamış olduk. (gezi kısımlarına detaylı girmeyeceğim çünkü değişik topiklerde anlatılıyor) ben saat 14:30 çınarcık çıkışında gibi arkadaşlardan ayrılıp yalovaya geri döndüm. ordan da orhangazi sapağını kullanarak iznikdeki kamp yerine gittim.

    pazar günü turgut ve berk yalova termale gidecekti beraber gideriz diye konuştuk. daha sonra benim aklıma gemlik tarafından sahil ve dağ yolundan gezerek gitmek geldi, turgut ve berk' ten de olur gelince başıma öreceğim çorabın startını vermiş oldum ))

    ben, berk, turgut, erdoğan aktaş ve bursaya gidecek arkadaşlarla yola çıktık. bursa yalova yoluna 2-3 km kala benzinciden yakıtlarımızı aldık ve yola koyulduk. yaklaşık 15 km sonra gemlik girişin de bursaya gidecek arkadaşlarımızı uğurlamak üzere durduk. vedalaşma ve sonra tekrar yola çıkacağız. bastım marşa tık yok!! 3-4 defa daha denedim yine aynı tık yokkk. neyse şöle 1-2 mt motoru iteleyip vurdurdum hemen çalıştı. armutluya doğru yola çıktık. baktım korna çalmıyor, narlı da durduk yaklaış 10 dk motoru rolantide bıraktım. sinyallere ve fara baktım solük yanıyorlar fren lambasıda aynı şekilde, korna çalmıyor. neyse yola devam ettik ve armutluya geldik. orda da 15 dk kadar rolantide çalışmaya devam. ordanda yola çıktık 300-400 mt gittik gitmedik ateşleme sorunu var gibi motor tekliyor, gaz veriyorum pata pata pata durumda var bir enayilik ama nedir? arkadan arkadaşlar bağırdı çek sağa ve istop et diye. durdurdum motoru meğer eksozdan alevler çıkmış. ben üzerindeyken patlayacak beraberce eşek cennetine gideceğiz motorumla ))))

    gemlikten armutlu sanırım yaklaşık 35-40 km yollar sürekli viraj ve iniş çıkışlı. yani motoru zorlamak için tam yeri böyle durum da hararetin yükselmeside çok normal, zaten hava sıcaklığı da yüksek.

    neyse biz gelelim gene kaldığımız yere. turgut bir baktı motor çok ısınmış bu hararet yapmış dedi. o zaman benim kafa dank etti yaw akümüz nerdeyse boşalmış bu nedenle de fan devreye girmemiş ve hararet yapmış. baktım o arada turgut(mutluemlak) kayıp, dedim heralde sıcaklıktan faydalanmak üzere güneş yağı bulmaya gitti ) meğerse arkadaşım bakkala gidip ne kadar soğuk su varsa dolapta toplamış geldi radyatörün üstüne döküp soğuttuk. sonra arızayı tespit etmek motoru aldığım gazi motorun sahibi ertuğrulu aradım çaldı cevap yok. ne yapabilirim derken aklıma müslüm abi geldi onu aradım ne yapayım diye konuştuk müşörden fanı kısa devre yap sürekli çalışsın dedi. sonra ertuğrul aradı durumu anlatınca aklına gelen ihtimallerden biri benim deneyebileceğim marş bobinini kısa devre yapıp çalıştırmayı dene bakalım arıza ondamı dedi. Denedik akü sıfıra indiği için arızanın onda olup olmadığını tespit edemedik. Müslüm abinin dediğini yapıp fanı kısa devreyle sürekli çalışır hale getirdik. Tabi bu arada grup içinde en yaşlı olmanın avantajını gördüm  sağolsun turgut abimizi yormayalım deyip bütün emek gereken işleri halletti vurdurup yola çıktık. Bir sure gittik gene teklemeler ve durdu. Yine biraz soğutup vurdurduk gene çalıştı biraz gittik yine teklemeler ve stop. Artık vurdurmaylada çalışmıyor  tamam dedik buraya kadarmış. Aklıma kaskonun yol yardımı geldi. Telefon açıp çağıracağım ama o da ne çekmiyor, kaldıkmı dağ başında )) neyse turgut ve berk sigortayı aramak için esenköye gitti ben de beklemekten canım sıkılır diye o arada düzde ve yokuş yukarı iterek yokuş aşağı binerek esenköyün girişine kadar getirdim motoru ama artık bütün gücüm tükenmişti, çünkü 4-5 km ittim. sonunda esenköyün girişine geldim. orada da önce macgayver ve turgut la buji değiştirip uğraştık. daha sonra cumartesi günün belirli bir saate kadar birlikte olduğumuz early riders daki arkadaşlar geldi onlar da bir süre çalıştırma umuduyla motoru o sıcakta ittiler baya bir ter attılar ama bir kere inat etmişti benim makine çalışmam da çalışmam diyordu
    Olayın sonu yol yardımı geldi en yakın yetkili servis gazi motor bostancıdaydı (bursada olsa oraya götürecek) evimede 1 km mesafede  servisin kapısına kadar getirip bıraktı. Yolda sohbetimiz sigorta değilde ben ödeseydim parayı ne kadar tutacaktı dedim “450 YTL” ayni arkadaşlar kaskoyu sadece çalınma için düşünmeyin.

    Gelelim olayın sonucuna. Arızalanan parça marş bobiniymiş. Dün garantiden değişti aküyü şarj yaptık bastım marşa çalıştı.

    Dün çalıştırdıktan sonra des sanayi sitesi imes, Carrefour ve başka yerler darken 10-12 yerde durdum çalıştırdım yaklaşık 32 km yol yaptım sorun yok. Sabah işe giderken çalıtırdım sorun yok. Işyeri altunizade de 12:30 da capitole yemeğe gitmek için bindim çalıştırdım sorun yok, yemek bitti bindim çalıştırdım sorun yok iş yerine doğru yol alıyorum koç allianzın (burayı bilenler için) sokağından döndüm o arada az gaz verdim stop etti bastım çalışmıyorrrr !!! akü gitmişşşş vurdurup çalıştırdım işyerine geldim. Gazi motoru aradım akü hazırlığı yapacak akşama değiştireceğiz.

    Sanırım biraz uzun oldu başınızı ağrıttım )))))


    Başta Turgut (mutlu emlak) ve Berk (berkforce) olmak üzere early riders daki arkadaşlara beni zor durumdan kurtarmak için gösterdikleri çaba için teşekkür ederim.

  14. #3174
    nmurataydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    Geçmiş olsun...
    Tam anlayamadım sorunu marş takılımı kalmış neden tekleme yapıp egzostan alevler filan çıkıyormuş?... marş bozuk olunca sadece marş basmaz ama sen vurdurup çalıştırabilirsen yoluna devam edebilirsin...hararet filan yapmaması lazım...

  15. #3175
    KALDERA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    TÜRKİYE
    Motosikleti
    visal 125 DOMİNAR 400 UG-HERO XPLUS 200 4V
    Alıntı erdem.gunduz adlı üyeden alıntı
    hafta sonu gezim güzel başladı sorunlu bitti
    başına gelenlere üzülmemek elde değil...geçmiş olsun...,
    ancak sorun ve çözümü ile ilgili daha detaylı bilgi verebilirmisiniz..sorunun tam olarak kaynağı nedir..?
    sizin motoru gece vakti görmüştüm tam hatırlayamıyorum...motorunuza ek tesisat yaptırmışmıydınız...sis lambası korna vs vs


    izmirden sevgiler...

  16. #3176
    erdem.gunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    Alıntı nmurataydin adlı üyeden alıntı
    Geçmiş olsun...
    Tam anlayamadım sorunu marş takılımı kalmış neden tekleme yapıp egzostan alevler filan çıkıyormuş?... marş bozuk olunca sadece marş basmaz ama sen vurdurup çalıştırabilirsen yoluna devam edebilirsin...hararet filan yapmaması lazım...
    marş takılı kalmadı marş bobini arıza yapan.
    akü den dolayı fan devreye girmeyince hararet yaptı eksozdan çıkan alvlerin nedeni hararet.
    vurdurarak çalıştırıp bir süre yola devam ettim zaten. daha sonra akü şarz olamadığı için fan devreye giremedi ve hararet o nedenle yaptı.

    Alıntı kaldera adlı üyeden alıntı
    başına gelenlere üzülmemek elde değil...geçmiş olsun...,
    ancak sorun ve çözümü ile ilgili daha detaylı bilgi verebilirmisiniz..sorunun tam olarak kaynağı nedir..?
    sizin motoru gece vakti görmüştüm tam hatırlayamıyorum...motorunuza ek tesisat yaptırmışmıydınız...sis lambası korna vs vs


    izmirden sevgiler...
    teşekkür ederim.

    dünkü tespitte marş bobiniydi. onu değiştirip başka akü ile marşa basınca tık çalıştı. sonra benim aküyü şarj yaptık ve taktık. bugün öğlene kadar sorun yoktu. öğlen yemekten şirkete dönerken yine tık yok. bu sefer marş bobini sağlam, marş düğmesine basınca sesini duyuyorum. sanırım sorun akünün şarj olamaması. akşam üstü servise tekrar gideceğim. bu sefer sorunun kaynağını bulacağız.

    motorda ek tesisat yok.

  17. #3177

    Üyelik
    07 Nisan 2006
    Şehir
    İZMİR - TAM 35 GÖZTEPE
    Motosikleti
    DADYW DD250 E-9 CLASS

    Tüm Raptorlara Merhabalar...

    Uzun Bir Aradan Sonra Herkese Merhabalar...yeni Motor Alanlara Kazasiz Hayirli Sürüşler...okuduğum Kadari Ile Diğer Kullanicilarda Bazi Sorunlar Olmuş Ama şansizliktan Midir Nedir Benimkisi Kadar Sorunu Olan Olmamiş...benim De Akü Sorunum Vardi...o Kadar Uğraştik Ettik En Sonunda Sorunun şaseye Temas Eden Bir Kablo Olduğunu Tespit Ettik.o Gün Bugündür Elektrik Aksaminda Herhangi Bir Sorun Kalmadi.ama Kafama Takilan Bazi şeyler Var.tecrübeli Arkadaşlar Bana Yardimci Olursa çok Sevinirim.1- Motoru Sabah çaliştirdiktan Sonra En Az 4-5 Dakika Isitiyorum Ve Ondan Sonra Hareket Ediyorum.dikkat Ettim Ilk Hareketten Itibaren (ilk 1-2 Km De) Motordan Gar Gar Gar Diye Bir Ses Geliyor (özewllikle Yokuş çikarken) Ama Bir Süre Sonra Kayboluyor.bu Ses Neden Kaynaklaniyor? Normal Midir? 2- Yine Motordan Seyir Hazinde Bir Cizirtiya Benzer Bir Ses Daha Geliyor (sanki Bir Yer Gevşemiş De Sallaniyor Gibi...titreşime Benzer) Eğer Gevşek Bir Yer Varsa Neresi Olabilir? 3-motorun Süspansiyon Aksami çok Ses Yapiyor.motora Oturup Kalkarken Garç Gurç Ses Geliyor Ki çok Rahatsiz Ediyor.nasil Giderilebilir? 4-motor Ilk Aldiğim Zamanki Kadar Seri Değil Sanki.bana çekişi Düştü Gibi Geliyor. 5-seyir Halide Bazen Fan Hiç Kapanmamasiya çalişirken Bazen De çalişmadiği Görülüyor.beni Bu Konularda Aydinlatirsaniz çok Sevinirim.şimdiden Herkese çok Teşekkürler Ve Kazasiz Keyifli Sürüşler...

  18. #3178
    nmurataydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    [QUOTE=erdem.gunduz]marş takılı kalmadı marş bobini arıza yapan.
    akü den dolayı fan devreye girmeyince hararet yaptı eksozdan çıkan alvlerin nedeni hararet.
    vurdurarak çalıştırıp bir süre yola devam ettim zaten. daha sonra akü şarz olamadığı için fan devreye giremedi ve hararet o nedenle yaptı.


    marş motorunun arızalı olması tamamda motor çalıştıktan sonra akü devamlı şarj olmaktadır yani sistemde elektrik vardır..fan motorların ,farların çalışması lazım...alternatöründe arızalı olabilir yada konjektörün...

    Alıntı GÖZTEPELİ RAPTOR adlı üyeden alıntı
    Uzun Bir Aradan Sonra Herkese Merhabalar...yeni Motor Alanlara Kazasiz Hayirli Sürüşler...okuduğum Kadari Ile Diğer Kullanicilarda Bazi Sorunlar Olmuş Ama şansizliktan Midir Nedir Benimkisi Kadar Sorunu Olan Olmamiş...benim De Akü Sorunum Vardi...o Kadar Uğraştik Ettik En Sonunda Sorunun şaseye Temas Eden Bir Kablo Olduğunu Tespit Ettik.o Gün Bugündür Elektrik Aksaminda Herhangi Bir Sorun Kalmadi.ama Kafama Takilan Bazi şeyler Var.tecrübeli Arkadaşlar Bana Yardimci Olursa çok Sevinirim.1- Motoru Sabah çaliştirdiktan Sonra En Az 4-5 Dakika Isitiyorum Ve Ondan Sonra Hareket Ediyorum.dikkat Ettim Ilk Hareketten Itibaren (ilk 1-2 Km De) Motordan Gar Gar Gar Diye Bir Ses Geliyor (özewllikle Yokuş çikarken) Ama Bir Süre Sonra Kayboluyor.bu Ses Neden Kaynaklaniyor? Normal Midir? 2- Yine Motordan Seyir Hazinde Bir Cizirtiya Benzer Bir Ses Daha Geliyor (sanki Bir Yer Gevşemiş De Sallaniyor Gibi...titreşime Benzer) Eğer Gevşek Bir Yer Varsa Neresi Olabilir? 3-motorun Süspansiyon Aksami çok Ses Yapiyor.motora Oturup Kalkarken Garç Gurç Ses Geliyor Ki çok Rahatsiz Ediyor.nasil Giderilebilir? 4-motor Ilk Aldiğim Zamanki Kadar Seri Değil Sanki.bana çekişi Düştü Gibi Geliyor. 5-seyir Halide Bazen Fan Hiç Kapanmamasiya çalişirken Bazen De çalişmadiği Görülüyor.beni Bu Konularda Aydinlatirsaniz çok Sevinirim.şimdiden Herkese çok Teşekkürler Ve Kazasiz Keyifli Sürüşler...
    Dostum senin baya derdin var..bence servise girmelisin..bahsettiğin şeyler yabana atılır şeylere benzemiyor..zırıltı haricinde..o zırıltı genelde fan motorlarından yapıyor..fan motorlarının kollektör aksı motorun arka sacına değice ses çıkarıyor..motor anveleye kalkınca titreşimden bu ses zırıldamaya dönüyor..gaz verip fan motoruna dokunursan sesin kesildiğini duyacaksın(soğukken dene yoksa fan çalışabilir parmağını kaptırırsın)..
    ben bu sesi fan motorlarının pervanelerini söküp pervane ile motorun gövdesi arasına çok sert olmayan bir küçük yay parçası koyarak hallettim..amam dikkatli olmak lazım motoru takmadan denemeli çalışıp çalışmadığını...

  19. #3179
    erdem.gunduz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul - Bostancı
    [QUOTE=nmurataydin]
    Alıntı erdem.gunduz adlı üyeden alıntı
    marş takılı kalmadı marş bobini arıza yapan.
    akü den dolayı fan devreye girmeyince hararet yaptı eksozdan çıkan alvlerin nedeni hararet.
    vurdurarak çalıştırıp bir süre yola devam ettim zaten. daha sonra akü şarz olamadığı için fan devreye giremedi ve hararet o nedenle yaptı.


    marş motorunun arızalı olması tamamda motor çalıştıktan sonra akü devamlı şarj olmaktadır yani sistemde elektrik vardır..fan motorların ,farların çalışması lazım...alternatöründe arızalı olabilir yada konjektörün...
    marş motoru değil sorunlu olan marş bobini. ikisi birbirinden farklı şeyler.

    akünün şarj olamamasının nedenine birazdan servisde bakacağız.

  20. #3180
    nmurataydin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mayıs 2006
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Benelli TRK 502
    [QUOTE=erdem.gunduz]
    Alıntı nmurataydin adlı üyeden alıntı

    marş motoru değil sorunlu olan marş bobini. ikisi birbirinden farklı şeyler.

    akünün şarj olamamasının nedenine birazdan servisde bakacağız.
    anladım,demek istediğim marşla ilgili bir problemin diğer problemlere yol açmaması gerekir...marş basmayınca aslında marş motoruna biraz çekiç gibi birşeyle tıklamak gerekir..bobinden (ustalar testis derler onakibarcasını yazdım) problem varsa (marşın ileri çıkıp dişlilerin karşılaması için magnetiklik sağlar) düzelebiliyor geçici olarak tabi..ama hiç olmazsa yolda kalmaz...neyse..kolay gelsin..umarım basit bir arızadır...


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler