DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
10 Temmuz 2006, 09:19
#2981
mes adlı üyeden alıntı
Tankut kardesim seni kutluyorum hiç abartıya kaçmadan gerekenleri takmışsın ön cam çok şık (bana da lazım).Pegler cok iyi bir seçim(uzun yokda cok rahat edersin
) bir eksik olan sisi bara port bagaj.Her Raptorda olması gerekirken niye takılmamış bir anlam veremedim.
Beyler aman yanlış anlama olmasın. Benim şuanda bir rr'em yok. Ama olan arkadaşlara ve olmasını isteyenlere ne gibi değişiklikler yapabileceklerini göstermek için netten bulduğum fotoları koydum. Ben hala alsammı almasammı ikilime arasında gidip gelmekteyim. Kapalı garajım yok ve dışarda bıranda ile bıraksam bu alet noolur, beni endişelendiriyor !!!
Reklamlar
-
10 Temmuz 2006, 10:08
#2982
regal
dün sabah erkenden kalkıp motoru bi güzel yıkayıp parlattım,akşama kadarda motordaydım
arka koltuğu pendik civarında nerede büyütebilirim diye sordum sanırım kimse bilmiyor
güzel bakan , güzel görür.
-
10 Temmuz 2006, 10:59
#2983
clint adlı üyeden alıntı
Bu arada şimdi fark ediyorum ki Cumartesi ehliyet sınavı dönüşünde Pendikte gördüğüm Raptor Kalderanınki imiş, plaka hiç yabancı gelmedi ama emin olamadığım için gidip soramadım. Sahile yakın bir mağaza önünde park etmiş duruyordu. Vay be, bilsem gidip tanışırdım. Neyse kısmet başka zamana diyelim. Kendi motorumuzu alınca umarım herkesle ilk gezide tanışırız.
Bu arada motorda pırıl pırıl duruyordu iyie bakıldığı her halinden belliydi.
haklısın cumartesi günü ceptelefonu yetkili servisin önünde uzunca bir süre kaldım sayılır..aslında hep gözümün önündeydi..yani motorun yanında dursaydınız keşke...tanışmış olurduk böylece..orda motoru inceleyen başka
motor sahipleri ilede bayağı bir fikir alış verişi yaptık...benim orada 15 dakıkalık işim vardı,ama bir buçuk saat takıldım ..
pırıl prıl olması içinde devamlı parlatıyorum.birde devamlı kapalı yerde kalıyor.
hiç yağmur çamur görmedi diyebilirim....
fedos adlı üyeden alıntı
akşama kadarda motordaydım
bizde kalabalık bir grup cevizli de 216 cafede uzun süre takıldık..gelseydiniz iyi olurdu..geçen sene sınavdan sonra karşılaşamadık bir türlü..
Topuz adlı üyeden alıntı
kaldera; hyosung için bahsettiğiniz bağlantı aparatlarının regal'e de uyabileceğini belirtiyorsunuz. eğer o aparatlar hyosung orjinali ise, epey bir pahalı olacağını tahmin edebiliyorum. çünkü, hyosung un benzer aparatlarının fiyatlarını bir yerde görmüştüm.. ufacık bir şey bile çok pahalı idi.
bu arada, araya yine bir soru sıkıştıralım: peki bu aparatları biz yaptıramaz mıyız.
o motorun bağlantı aparatları çok gösterişli,ve çok şık bir tasarım..heybetli ve asil bir duruşu var
ayrıca port bagaj bağlantı yeri mevcut..
çok pahalı olabileceğine pek katılmıyorum diyeceğim..çünkü bu motor nerdeyse bizimkinin yarı fiyatı gibi...
pahalı bile olsa bence değer...
yaptırma işi de düşünebilinir.olabilir.ama nasıl bir şey yapılacağı konusunda model olmalı..gerisi kolay...
-
10 Temmuz 2006, 11:05
#2984
YAŞAM HIZ! HAYAT HIZ! ÖLÜM HIZ!
HONDA FAN ..!
-
10 Temmuz 2006, 12:59
#2985
Carvalho'nun Seyir defteri
RR ile 1. gün
Üzerini sarıp sarmalayıp örttüğüm ve iki gün boyunca evimden kuşbakışı seyrettiğim Raptor’umla kavuşma ve sürüş konusundaki ürkekliğimle yüzleşme zamanının geldiğine artık inanmıştım. Cumartesi günü, Pendik’teki sınav salonunda platin’in distribütör parçası olduğuna inanmadığım için A2 sınavından 100 alamayacak olmaktan doğan can sıkıntısını,
Pendik-Küçükyalı sahil yolunda 4 tekerlekliyle püfür püfür evime dönerken bunu neden 2 tekerlekliyle yapmayayım ki cesareti ve heyecanıyla birden coşkuya çeviriverdim.
Raptor’umun örtüsünü bir baba şefkatiyle açtım, artık yollara düşme vakti gelmişti (yol, bkz 1,5 km gidiş, 1,5 km dönüş istikametinden oluşan yapım aşamasındaki trafiğe kapalı asfaltı yeni dökülmüş yol). Motorumu çalıştırdım, ilk hareket.. İnsanlık için küçük benim içinse büyük mesafeleri metre metre aşıyorum ve evet evet Raptor’um tüm heybetiyle yollarda artık (yolu tanımlamıştım)... Vitesler arası geçişler, yokuşta dur kalkmalar, sağa sola kaçış, yatarak dönüşler, aynaları kontrol ederek şerit değiştirmeler, göz kararı belirlenen noktalarda ani duruşlar, neler yapıldı neler (valla öyle tuhaf tuhaf bakmayın, yüzme bilmeyen biri için ayağının basmadığı yere atlamak nasılsa benim için de durum böyle, önemli iş yani benim için, size yürümek gibi gelse de
Belirtilen güzergahta yaklaşık 15 tur hiç sıkılmadan atıldıktan sonra E-5 yan yola, oradan da E-5’e çıkayım mı gibi bir düşünce aklımdan geçtiyse de motorcunun kutsal kitabı, ehliyet almadan ve kendini rahat hissetmeden asla trafiğe çıkma telkini vermişti bana ve buna tüm sadakatimle uydum.
RR’mi evimin yanına park ettim ve üzerini bu sefer kapatmadım. Milletin de gözü gönlü açılsın değil mi ...
Eylemlerim devam edecek....
-
10 Temmuz 2006, 14:07
#2986
ORHANAY Motorun çok güzel olmuş, ama tamamıyle kendi fikrim, sinyallerle sisler aynı hizada olmuş, maggyver in ön dizaynı sanki daha doldurmuş motoru, güle güle kullan kardeşim,
KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.
fedos adlı üyeden alıntı
dün sabah erkenden kalkıp motoru bi güzel yıkayıp parlattım,akşama kadarda motordaydım
arka koltuğu pendik civarında nerede büyütebilirim diye sordum sanırım kimse bilmiyor
Arka koltukla ilgili ERDEM GÜNDÜZ kardeşimin çok güzel bir çalışması olmuş gerçekten çok güzel olmuş ve arkaya cuk diye oturmuş, ama ERDEM in hakkını yemiyelim onu oraya cuk diye oturtturabilmek için çok emek vermiş, bende aynısını yaptıracağım, yakında arka koltuğun hem resmini hemde nerde nasıl yaptırabileceğimiz konusunda bilgi vereceğiz, hatta ben pazargünü beylikdüzü kahvaltısında arkaya oturup tesT ettim mükemmel olmuş. AMA RESMİNİ ÇEKMEYİ UNUTTUM.
ERDEME TEŞEKKÜR EDERİM.
-
10 Temmuz 2006, 14:39
#2987
ORHANAY bence de motorun güzel olmuş...Dün aklımdaydı ama güzel muhabbet arasında aklıma gelip de Mac Gyver'a soramadım şu sis lambalarını...Beni de yönlendirir misiniz rica etsem?
Bu arada tekrar doğumgününüz kutlu olsun arkadaşlar.Dünkü organizasyonun Anadolu yakası kısmına katıldım ve gerçekten keyif aldım.200 küsür km lerdeki Regalimi 300 km lere getiren toplu moda - dragos sürüşü de ilk toplu sürüş tecrübem oldu , yanlışım olduysa özür dilerim
Moda yolundan beni toplayan gyazici ya , çok acemi bir motorcu ve çok yeni bir MT üyesi olmama rağmen beni hemen muhabbetlerinin ortasına alan Mac Gyver'a , kaldera ve erdem abilere özellikle teşekkürler...
Tekrar görüşmeyi iple çekiyorum , selamlar !
-
10 Temmuz 2006, 15:05
#2988
1500 km geride kaldı...
şöyle bir düşünüyorum da... 1500 km boyunca 1-2 ufak problem dışında hiçbir sorun çıkartmadı kızım bana... oysa ismi lazım değil bazı başka "çinli" makinalar, değil 1500km henüz daha 200-300 km' de dökülmeye başlıyorlar... artık eminim! en doğru seçimi yapmışım kızıma kavuşmaya karar vererek...
-
10 Temmuz 2006, 15:32
#2989
BBRR adlı üyeden alıntı
Mt forum sayfaları hiç bir üyeye kapalı değildir ...hakaret etmeden Mt ye özel uslüp bozulmadan her isteyen fikrini belirtir.. buna katılan olur katılmayan olur ...
her üye hakaret içermediği sürece istediği nicki seçer kimseye hesap vermek zorunda değildir ...mesaj sayısı bir rütbe değildir.. sadece üyenin foruma katılımını gösterir..
15-20 sayfa geriden gelerek konuyu takip ettim ...ortaya bir laf atılmış yandaş diye .. ve malum yandaşlara atıfta bulunulmuş.. sora ben bi daha cevap vermeyeceğim denmiş...
Sitenin kuralları var tabi. Moderator ya da admin kişi olayı mümkün olduğunca anlaşılır bir dille açıklamış. Unutulmasın diye tekrarlamak istedim.
Akü akü diye bayağı bir konuşulmuştu sitede... daha motosikletini aldığı gün bile değiştirenler olmuştu. Ben de artislik yapıp duruyordum "benim ki daha tek soruncuk bile çıkarmadı diye".. Sonra motor bir gün çalışmadı. Servise götürdüğümde (o gün cumartesiydi) Salı günü getirmemi, o güne kadar vurdurarak çalıştırmamı söylemişti (şikayetim bu işte). O hafta içi Cuma'ya kadar hiç sorun çıkartmadı. Cuma günü yine aynısını yapınca ertesi gün (Kastro'dan bir gün önce) bu sefer başka bir servise götürdüm. Şarj edilirse bir daha sorun çıkartmayacağını söylediler ve ben de bıraktım motoru. Bakımıyla beraber (buji, yağ değişimi, bir iki bilmem ne ayarı) şarj için de ödeme yaptım. Yalnız aynı sorun bu hafta da tekrarlandı.
Anahtarı çevirince sinyal, far, korna vs. hepsi çalışıyor ama marşa bastığımda -sanırım akünün oralardan- ilginç bir ses geliyor (pili zayıflayan kumandalı arabalardan gelen sesin biraz daha tedirgin edeninden). Bu "akü yalan oldu" mu demek, yoksa yapılması gereken başka bir şey mi var? Bakmadan anlamak mümkün değildir belki ama elimden geldiğince anlatmaya çalıştım işte.
Şarj için ödediğim parayı geri alıp yeni akü taktırmadan önce bir danışayım istedim. İsteyen cevap verir, isteyen acır, isteyen güler (her nedense). Ben şansımı deneyeyim
-
10 Temmuz 2006, 15:43
#2990
-
10 Temmuz 2006, 15:47
#2991
demonicdreams adlı üyeden alıntı
Sitenin kuralları var tabi. Moderator ya da admin kişi olayı mümkün olduğunca anlaşılır bir dille açıklamış. Unutulmasın diye tekrarlamak istedim.
Akü akü diye bayağı bir konuşulmuştu sitede... daha motosikletini aldığı gün bile değiştirenler olmuştu. Ben de artislik yapıp duruyordum "benim ki daha tek soruncuk bile çıkarmadı diye".. Sonra motor bir gün çalışmadı. Servise
Burada, senin arızanla ikinci karşılaşmam bir ay kadar önce de bir arkadaş aynı şikayetlerde bulunuyordu sonunda, akünün yanında bulunan bir parça var üzerinde iki adet kablo bulunuyor silindirik bir parça, o alet bozulmuş değiştirince düzeldi, ama hala o parçanın ne işe yaradığını ve ne olduğunu öğrenemedim, (bilen biri varsa açıklasın) seninde büyük bir ihtimalle o ne olduğu belli olmıyan parça arızalanmıştır.
MACGYVER adlı üyeden alıntı
İYİKİ DOĞDUN KARDEŞİM ,GELEMEDİM ÇOK ÜZGÜNÜM MALUM SEBEPLERDEN DOLAYI, NİCE SENELERE KARDEŞİM
-
10 Temmuz 2006, 16:16
#2992
cam
muhendis1959 abi senin motorun resmini bi koyabilirmisin abi,cam taktırmayı dudunuyorum da keeway camı nasıl duruyor tam hatırlıyamıyorum,saygılar
-
10 Temmuz 2006, 16:38
#2993
muhendis1959 adlı üyeden alıntı
akünün yanında bulunan bir parça var üzerinde iki adet kablo bulunuyor silindirik bir parça, o alet bozulmuş değiştirince düzeldi, ama hala o parçanın ne işe yaradığını ve ne olduğunu öğrenemedim, (bilen biri varsa açıklasın) seninde büyük bir ihtimalle o ne olduğu belli olmıyan parça arızalanmıştır.
İlgin için sağol abi ama şimdi durum daha bir kötü oldu. Ben hiç anlamam ki o işlerden. Keşke bana "yeni bir akü al" deseydin
Şaka bir yana, o parça servislerde her daim olabilen bir şey mi, yoksa Sarıkayalar abi'nin insafına mı kaldım? Bir de hatırlıyorsan maliyeti nedir, işin halledilmesi ne kadar vaktimi alır yazabilir misin?
-
10 Temmuz 2006, 16:52
#2994
demonicdreams adlı üyeden alıntı
İlgin için sağol abi ama şimdi durum daha bir kötü oldu. Ben hiç anlamam ki o işlerden. Keşke bana "yeni bir akü al" deseydin
Şaka bir yana, o parça servislerde her daim olabilen bir şey mi, yoksa Sarıkayalar abi'nin insafına mı kaldım? Bir de hatırlıyorsan maliyeti nedir, işin halledilmesi ne kadar vaktimi alır yazabilir misin?
Arkadaşım inan bende bilmiyorum ama istersen aykonu veya katrancıyı ara yada en iyisi git motoruna baksınlar, ama gidemem diyorsan KATRANCIYI ara onlarda yol yardımı var gelip motorunu alsınlar veya yapılacak gibiyse yerinde yapsınlar parça sorunu yaşamazsın merak etme.
orhanay adlı üyeden alıntı
muhendis1959 abi senin motorun resmini bi koyabilirmisin abi,cam taktırmayı dudunuyorum da keeway camı nasıl duruyor tam hatırlıyamıyorum,saygılar
İşte dostum hemen şimdi senin için cep telf ile çektim.
-
10 Temmuz 2006, 17:45
#2995
gyazici adlı üyeden alıntı
yav ahmet nedir o katkı maddesi bana da söyle kafayı yiyecem 120 den sonra gitmiyor alet,ha bugün çantaları attım motoru yıkadı muğr abi de 2 taneBosch buji verdi düşen bir vidayı civatacıdan alıp taktım heryerini sıktım,hava filtresini biraz bilinçsizce de olsa temizledim bi de senin katkıyı koyunca uçmazsa her tarafını kendim sökecem valla
bu arada ben de yazmayı unuttum kastro gezisinden önceki perşembe minibüsün altına girip sol ayak tablasını kırdığım da sabahın köründe ali ustaya gittim,ilgi alaka mükemmeldi,gerçi ben oradakilerle hiç sorun yaşamadım,ali usta,murat ,tuncay hepsi iyi ve kafa adamlar,ama eninde sonunda oranın çalışanları forumdaki arkadaşların bazı şikayetlerinin muhattabı ya da şöyle söyleyeyim,çözecek olanlar onlar değil yönetimleri,heralde daha önce yazılanlar etkisini gösterdi ki bazı şeyler rayına oturmuş,sonuçta bizlerle muhattap olanlar onlar ,bu yüzden onların müşterilerle daha sağlıklı iletişim kurabilmeleri için imkanlarının arttırılması gereklidir diye düşünüyorum,kişisel olarak kendilerinden kaynaklanmayan problemlerin ceremesini çekmek zorunda kalıyorlar
bu arada Ahmet, havan batsın e mi
Gökhan o fark Ahmet ile senin ve grave'in kilo farkındandır
Düşünsene motorlar aynı ben ve ahmet kalkış yapıyoruz. Bakınız kastro fotolarında ben ve Ahmet arasındaki cüsse farkına
Bu go-kart yarışında kilonun ne kadar önemli olmasına benzer bir durum. Go-kart kullanmış olanlar ne demek istediğimi iyi anlamıştır. Bu arada Ahmet motoruna süper bakıyor baksana 500 de bir bujiyi temizliyor. Senin motor pislikten boğulmuştur keza mehmetinki de seninkinden farksızdı. Onunki de kırmızı benimkide. Kastroda kır hakvesinde yan yana park ettik grave'inki sanki başka bir renkdi.
Ahmet ben 91 kg.mım eşimde 60 ve Silivri yolarında 120-130 rahat basıyorum.
gel bir de beraber kalkalım. Ama bir şartım var Gökhan ve Mehmette mutlaka olmalı. En azından ikinciliği garanti edeyim
-
10 Temmuz 2006, 18:09
#2996
Asfaltı hiç bu kadar yakından görmemiştim!!!
ve asfalt ile ilk buluşma
Arçım ile ikitelli köpsünün altından star yönüne dönmek üzere T şeklindeki yola çıkmak için müsait bir aralık beklerken, sola döneceğim yolun bozukluğuna dikkat etmemiştim. Hani yol sıcaktan erimişte tırlar üzerinden geçince yamulmuş ve çukurlaşmış olur ya, dönüşümü tamamlamak üzereyken ön lastik bu kasis gibi yükselmiş ve çukurlaşmış yere denk gelince dengem bozuldu ve düzeltmek isterken kaldırıma 45 derecelik açı ile çarptım ve düştük. T gidonun virajlarda daha bir dikkat ve çaba gerektirdiği daha önce yazılmıştı aynen katılıyorum bunu bilerek aldım ve henüz alışma sürecindeyken böyle birsey yaşamış oldum. Full koruma sayesinde (eldiven, dizlikler, bellik, korumalı mont ve kask) ne bende nede artçımda sıyrık bile olmadı şükürler olsun. RR da ise sağ ayna nasıl oldu bilmiyorum bir tam tur atmış ve sol arka çanta da çizilmiş.
Umarım bu son asfalt maceram olur. Herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim...
[B][COLOR="Red"]Release Yourself !!! [/COLOR][/B]
-
10 Temmuz 2006, 18:15
#2997
Mühendis1959 merhaba,
Bende de SL150 camı var. Montaj demirlerini mümkün olduğunca düz konuma getirdim ve çift lastik taktım ama yinede kadranın cama temasını tamamıyla kesemedim. Kadranın cama temas ettiği yere çift taraflı bantlardan estetiği bozmayacak şekilde koydum ama yinede üst devirlerde zırıltı yapıyor. Bu durum için siz ne yaptınız?
Bir de benim far ses yapıyor. Ana parça ile öndeki sökülen kısımın birbirine temas ettiği nokta üst devirlerde zırıltı yapıyor. Çift taraflı bantlarla estetiği bozmadan 4 noktadan tampon yaptım ama sesi azaltsada tam kesmedi.
Mühendis diye başladım ama Kaldera siz de görüşlerinizi paylaşırsanız çok makbule geçer.
Şimdiden çok teşekkürler.
-
10 Temmuz 2006, 18:53
#2998
De-Javu adlı üyeden alıntı
Arçım ile ikitelli köpsünün altından star yönüne dönmek üzere T şeklindeki yola çıkmak için müsait bir aralık beklerken, sola döneceğim yolun bozukluğuna dikkat etmemiştim. Hani yol sıcaktan erimişte tırlar üzerinden geçince yamulmuş ve çukurlaşmış olur ya, dönüşümü tamamlamak üzereyken ön lastik bu kasis gibi yükselmiş ve çukurlaşmış yere denk gelince dengem bozuldu ve düzeltmek isterken kaldırıma 45 derecelik açı ile çarptım ve düştük. T gidonun virajlarda daha bir dikkat ve çaba gerektirdiği daha önce yazılmıştı aynen katılıyorum bunu bilerek aldım ve henüz alışma sürecindeyken böyle birsey yaşamış oldum. Full koruma sayesinde (eldiven, dizlikler, bellik, korumalı mont ve kask) ne bende nede artçımda sıyrık bile olmadı şükürler olsun. RR da ise sağ ayna nasıl oldu bilmiyorum bir tam tur atmış ve sol arka çanta da çizilmiş.
Umarım bu son asfalt maceram olur. Herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim...
En azından kazanın nasıl olduğunu ve benzeri bir durumda neler yapabileceğini biliyorsun. Umarım dediğin gibi son kazan olur. Sorun çıkmadığı sürece bu tip kazaların olması bir yandan da iyi sayılır.
De-Javu adlı üyeden alıntı
T gidonun virajlarda daha bir dikkat ve çaba gerektirdiği daha önce yazılmıştı
O yazılanlarda kastedilen T gidonu olan Class serisinde ön çatal daha uzun olduğu (ön teker daha ilerde olduğu) için virajlarda çaba gerektirdiğiydi. Yani benim anladığım o. Bir motosiklet ya da herhangibir şey ne kadar uzun ve alçaksa o kadar zor yatar, ne kadar kısa ve yüksekse o kadar çok yatar. Bu da virajlarda kendini bir hayli ortaya çıkarır. (Ben fizik mizik pek bilmem ama bu şekilde mantıklı geldi, bilen biri açıklarsa sevinirim). Yalnız E serisi ile C serisi arasındaki fark (hem yükseklik, hem de uzunluk) ne kadar farkettirir bilemiyorum. Kısacası gidon şeklinin T ya da başka bir şey olması önemli değil.
De-Javu; gidonun şekli önemli dediğini düşündüğüm için yazmadım. Sadece konuyla ilgili gözden kaçırdığım bir şey var mı, varsa nedir diye merak ettim.
-
10 Temmuz 2006, 19:01
#2999
De-Javu adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim hep beraber...
Teşekkür ederim.
Birleştirmedi msg ları arkadaşlar kusura bakmayın şişirmiş oldum bu konuda üstüme yok
böyle bir sıkıntınız olursa artık hiç çekinmeden kimi çağıracağınızı biliyorsunuz
RR almak için bekleyen arkadaşlara da sabırlar diliyorum 2 buçuk ay bekledim ama değdi
Dostum hayırlı olsun motorun benimkinin aynısı.Yoksa benimkinin resimlerini görünce mi gri-class almaya karar verdin
Demonic:Benim motorumda da akü problemi vardı boşalıp duruyodu.Lambalar yanıyodu ancak motor çalışmıyodu.Önce şarj dinamosu değiştirildi daha sonra da o akünün yanındaki silindirik parça(sanırım marş dinamosu) değişti ama 5 gün sonra akü gene boşaldı.Aküyü mutlu aküyle değiştirdim(25 ytl) ve sorun çözüldü.Bu arada aküyü kaç defa şarj ettiğimi söylememe gerek yok sanırım.
Satılık Asya125t-Spidi mont
-
10 Temmuz 2006, 19:03
#3000
Can. adlı üyeden alıntı
Mühendis1959 merhaba,
Bende de SL150 camı var. Montaj demirlerini mümkün olduğunca düz konuma getirdim ve çift lastik taktım ama yinede kadranın cama temasını tamamıyla kesemedim. Kadranın cama temas ettiği yere çift taraflı bantlardan estetiği bozmayacak şekilde koydum ama yinede üst devirlerde zırıltı yapıyor. Bu durum için siz ne yaptınız?
Bir de benim far ses yapıyor. Ana parça ile öndeki sökülen kısımın birbirine temas ettiği nokta üst devirlerde zırıltı yapıyor. Çift taraflı bantlarla estetiği bozmadan 4 noktadan tampon yaptım ama sesi azaltsada tam kesmedi.
Mühendis diye başladım ama Kaldera siz de görüşlerinizi paylaşırsanız çok makbule geçer.
Şimdiden çok teşekkürler.
Bende de aynı sorun vardı ben cam ayaklarının cama montelenen kısmındaki lastiklere birer ilave lastik koydum cam biraz ileri gitti sorun ortadan kalktı, yani camın üzerindeki iki her bir ayağın iki civata ile tutturulan kısmındaki uzub lastiklerden bahsediyorum.
Farın ses yapması imkansız o kadar güzel monte edilmiş ki ses yapmaz ancak, gevşek bir şey varsa ses yapar, bence farın çerçevesini sök 2 tane ufak vidası var alta doğru, çerçeveyi çıkart ama nasıl çıkarttığına dikkat et üstde tırnak var onu kırma, sonra içine bak gevşek birşey varmı lambayı, far ayar vidasını alt tarafta vidanın arkasında yay var, onu kontrol et, mutlaka gevşek bir şey vardır, benim tahminim ayar vidasını fazla gevşetmiş yerinden çıkarmış olabilirsin, kolay gelsin kardeşim.
De-Javu adlı üyeden alıntı
ve asfalt ile ilk buluşma
Arçım ile ikitelli köpsünün altından star yönüne dönmek üzere T şeklindeki yola çıkmak için müsait bir aralık beklerken, sola döneceğim yolun bozukluğuna dikkat etmemiştim. Hani yol sıcaktan erimişte tırlar üzerinden geçince yamulmuş ve çukurlaşmış olur ya, dönüşümü tamamlamak üzereyken ön lastik bu kasis gibi yükselmiş ve çukurlaşmış yere denk gelince dengem bozuldu ve düzeltmek isterken kaldırıma 45 derecelik açı ile çarptım ve düştük. T gidonun virajlarda daha bir dikkat ve çaba gerektirdiği daha önce yazılmıştı aynen katılıyorum bunu bilerek aldım ve henüz alışma sürecindeyken böyle birsey yaşamış oldum. Full koruma sayesinde (eldiven, dizlikler, bellik, korumalı mont ve kask) ne bende nede artçımda sıyrık bile olmadı şükürler olsun. RR da ise sağ ayna nasıl oldu bilmiyorum bir tam tur atmış ve sol arka çanta da çizilmiş.
Umarım bu son asfalt maceram olur. Herkeze kazasız belasız sürüşler dilerim...
Aman kardeşim aman, size birşey olmamış ya gerisini boş ver, işte sürekli söylemek istediğimiz bu, motor kullanıyorsan düşeceksin kardeşim sen düşmezsen düşürüyorlar, o zaman ne yapacağız kardeşlerim gibi kaportayı sağlam giyineceğiz, motorun class tipi olması seni düşürmemiş kardeşim sen yoldaki lastik izlerine kaptırmışsın motoru tabi artçının da fonksiyonu var yalnız olsaydın toparlıyabilirdin neyse bunlar hep tecrübe artık kolay kolay düşmezsin, büyük geçmiş olsun, BU TOPİKTE KÖTÜ HABERLER ALMAK İSTEMİYORUZ ARKADAŞLAR LÜTFEN KASKINIZ KAFANIZDA, KORUMALI MONTUNUZ ÜSTÜNÜZDE DİZLİKLERİNİZ DİZİNİZDE, ELDİVENİNİZ ELİNİZDE OLSUN.
KAZASIZ BELASIZ SÜRÜŞLER.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler