DADYW DD250E-9 Regal Raptor Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
26 Haziran 2006, 13:37
#2621
batista123 adlı üyeden alıntı
.......
Aklıma gelmişken kızımı Carrefour'a dolaşmaya götürürken kapıda yeni aldığı kırmızı R&R ile tanıstığım Can beye selamlar kusura bakma cok ilgilenemedem zira kızım oyuncaklara gitmek için aşırı beklenti içindeydi yardımcı olamadığım için özür dilerim...
.
Batista rica ederim. Gelip yardım teklif etmen buyuk bir incelikti, kaldı ki sevimli kızının baskılarına rağmen bana küçümsenemeyecek kadar zaman ayırdın. Ben tekrar teşekkur ederim. RR camiasında Batista gibi arkadaşlar olduğu sürece kimse korkmasın.
Reklamlar
-
26 Haziran 2006, 13:37
#2622
-
26 Haziran 2006, 13:41
#2623
ALLEGRA adlı üyeden alıntı
sayın unicorn knight arkadaş eger sorunun var ise tam yetkili bir arkadaş ulaşana kadar bence çaba göstermen gerekir.ayrıca insanlarla dalga geçer gibi yada aşşallarcasına burada yazamasın.EGER sorunun ürün ile ilgiliyse firmaya yada çalışan personelle ise yine firmaya ŞİKAYET EDERSİN.öyle yazmakla olmuyor.
kardeş seni önce Mcgayver arkadaşıma havale ediyorum o gerekeni sana makul bir dille izah eder. Ama sen önce şu sitede Regal Raptor başlıklı konu altındaki topikleri ve sorunları iyice oku kafanda bir tarafsız yorum yap sonra karınca kararınca insanlara faydalı ol.
-
26 Haziran 2006, 13:50
#2624
Unicorn Knight adlı üyeden alıntı
daha önce forumda da bahsettiğim motorumla geçirdiğim ufak kazanın ardından motorumu servisten geri aldığımdan beri yaşadığım problemler...
[/B]
Bu anlattıklarına inanamıyorum, aklıma birçok şey geliyor ama, insanların günahını da almak istemiyorum, ben bugün sarıkayalara, daha sonrada çin deki fabrikaya email çekeceğim yeter artık, bu kadar kaliteli bir motora kimsenin zarar vermesine katlanamıyorum, ama sadece Ali usta ile ilgili şunları söyliyebilirim, oda bir insan ve sonuçta maaşla çalışan bir eleman, parça temini konusunda onun çok da birşey yapabileceğini sanmıyorum, burada oranın sahibi hanımefendinin suçu olduğuna inanıyorum,sonuçta patron ne derse o olur, bu probleme onun çözüm bulması gerekir.
Ali usta bir elemandır, tahminime göre herşey onun omuzlarında adam artık bu yükü taşıyamıyor, yalnız başına bu kadar motorun üstesinden gelemiyor, sayın hanımefendi biraz kesenin ağzını açıp oraya en az 2 usta alması gerekiyor, LÜTFEN HANIMEFENDİ MOTOR SATMAK KOLAY AMA BURADA ÖNEMLİ OLAN SERVİS PARÇA BAKIMDIR, mutlu ve memnun olan kimse yok, sağlam giren motorlarda bozuk çıkıyor, siz ana bayisiniz, bizim sorunlarımıza siz çare bulacaksınız allahtan ben KATRANCI DAN ALDIM da asla bir sorun yaşamadım, ŞU RADYATÖR DELİNME MESELESİNİ BİLE HALA ÇÖZEMEDİNİZ, ben sizin yerinizde olsam SARIKAYALARA tazminat davası bile açardım, bunun sorumluluğu sizin kadar onlarda, arayın ÇİN'i zor bir iş değilki, YAPAMIYORSANIZ İNANIN BEN YAPMAYA HAZIRIM, artık bu motorun rutin arızaları ortaya çıktı, bunları çinliler düzeltsin düzeltmiyorsa amerikan regal raptor firmasını arayın sonuçta bu marka amerikan markası.
-
26 Haziran 2006, 13:57
#2625
ALLEGRA adlı üyeden alıntı
sayın unicorn knight arkadaş eger sorunun var ise tam yetkili bir arkadaş ulaşana kadar bence çaba göstermen gerekir.ayrıca insanlarla dalga geçer gibi yada aşşallarcasına burada yazamasın.EGER sorunun ürün ile ilgiliyse firmaya yada çalışan personelle ise yine firmaya ŞİKAYET EDERSİN.öyle yazmakla olmuyor.
tek bir mesajınız olması,yeni üye olmuş olmanız ve direk bu konuya cevap vermeniz nedeniyle muhtemelen aykon çalışanı olduğunuz fazlasıyla belli oluyor...size cevaben söyleyeceğim ilk şey : MÜŞTERİ HER ZAMAN HAKLIDIR! mottosudur...ben eğer bir problem yaşıyorsam,ki yaşıyorum bunu çözmek için firma uğraşacaktır müşteri (ben)değil...eski doğu bloğundaki kominist bir ülkede yaşamıyoruz;anlayana...(I Love Capitalism...)ki kasıntı bir haklılık değil bu,ortada gerçekler var şu an pek çok başka regal raptor müşterisinin de canını sıkmakta olan...satış konusunda aykon süper çalışıyor bence,çünkü tuncay & murat abi gibi iki mükemmel ve komplekssiz ve ellerinden gelenin en iyisini yapmaya çalışan çalışanları var bu konu ile ilgilenen...ama gelgelelim servis konusunda tam manasıyla bir havada kalmışlık var...zira ali bey kendini montaj bandı zannetmekte anladığım kadarıyla,başka da bir şeyden anlamamakta ya da anlamak işine gelmemekte...bilmem anlatabildim mi...son olarak,ali usta yüzünden sinirleri gerilmiş bu kadar çok insanın olduğu bir yerde bu şekilde bir çıkış yaparak en azından forum içinde toplumsal bir linç/tecrit yaşayacağınız,tek taraflı laf,söz ve belki de hakaretlere maruz kalacağınızı üzülerek belirtmek isterim...
ayrıca bu topic bu marka/model motorla ilgili faal ve potansiyel kullanıcıların birbirleri ile bilgi paylaşmaları için açılmış bir topic...ne istiyorsam onu yazarım,en azından üslubumun düzgün olduğunun farkındayım...siz illa ki bir şeyler söyleme ihtiyacı hissediyorsanız sabah benimle telefonda konuşan "üslupsuz" arkadaşa söyleyin lütfen...saygılarımla,arz ederim...
muhendis1959 adlı üyeden alıntı
Bu anlattıklarına inanamıyorum
abi maalesef durum bu,elim ayağım titriyor sinirden...az önce murat abi aradı,20 dakka içinde tekrar arayacağını söyledi ama hadi hayırlısı...zira ben murat ve tuncay abiye güveniyorum ellerinden geleni yapacaklarına dair ama ali usta'nın kızıma el sürmesini pek istemiyorum...yeterince şaftı kaydı bebeğimin sayesinde,toparlayabileceğine güvenmiyorum açıkçası...
-
26 Haziran 2006, 14:36
#2626
ALLEGRA adlı üyeden alıntı
sayın unicorn knight arkadaş eger sorunun var ise tam yetkili bir arkadaş ulaşana kadar bence çaba göstermen gerekir.ayrıca insanlarla dalga geçer gibi yada aşşallarcasına burada yazamasın.EGER sorunun ürün ile ilgiliyse firmaya yada çalışan personelle ise yine firmaya ŞİKAYET EDERSİN.öyle yazmakla olmuyor.
Yoksa senin adın Ali'mi. Öyleyse bu yazıyı yazmanda ''normaldir normal''
-
26 Haziran 2006, 15:00
#2627
-
26 Haziran 2006, 15:14
#2628
-
26 Haziran 2006, 15:37
#2629
Tam yetkili bir arkadaş ulaşana kadar bence çaba göstermen gerekir.
Kimsin diye bilmiyorum ama bu cümlenin aslında ne kadar acıklı bir durumu anlattığını farkettiğini umuyorum. Yetkili bir arkadaşa ulaşmak için çaba sarfetmek ne demek!.. İyi kötü bir mal almışım ve bunun için 4500 lira (güncel fiyatlarla) para vermişim. Bu malın muhatabını bulmak için çaba mı sarfetmem gerekiyor. Bazı firmalar müşteri memnuniyetini ölçmek için sokaklarda anket bile yaparken ben sahip olduğum en pahalı malın muhatabına ulaşmak için çaba sarfedeceğim... olacak iş mi?
Hunluata'nın bahsettiği kıyma ve motosiklet kıyaslamasını okuyunca aklıma geldi:
2 sene önce aldığım 1 liralık ton balığı bozuk çıkmıştı. Markanın büyüklüğüyle ters düşen bu durumu maddi zararım karşılansın diye değil, sırf markaya duyduğum saygıdan ötürü ilgili kişiye (elimde sadece ambalajdaki adres vardı) yazıyla bildirip kusurlu ürünü de yanında gönderdim. Kısa bir zaman içerisinde telefon ettiler. Resmi bir konuşmayla başlayıp 'walla çok sağolun, duyarlılığınız inanılmaz' gibi samimi bir şekilde kapattık telefonu. Bir zaman sonra aynı firmadan bir mektup aldım!.. İçinde teknik terimler dolu bir açıklama metni, ürüne ödediğim bedel + ürünü onlara yollarken yaptığım masrafın karşılığı vardı.
1 liralık ton balığı... diğer yanda 5000 liralık motosiklet. Sorunu çözüp çözememek ayrı bir konu ama öncelikle duyarlılığın ispatlanması gerekir.
-
26 Haziran 2006, 15:45
#2630
hunluata adlı üyeden alıntı
müslüm baba öncelikle selamlarımı ve hürmetlerimi sunarım. Öğlenleyin 13:05 de Aykon un sahibi hanımefendi ile yaklaşık 10 dak. sürecek bir görüşme yaptım. Kendimi tanıttım ve bu sitedeki grubumuzdan firmalarından zarar görüp mağdur olan insanlardan bahsettim. Olayın firma sahibi olarak direk kendisini ilgilendirdiğini kullanıcıların bu mağduriyetleriniden haberi olup olmadığını sordum. En azından siteye bir topik açıp mağdur vatandaşlardan özür dilemesini ve problemin çözümü için neler yapacağını anlatmasını önerdim. Kendisini buraya böyle bir yazı yazamayacağını kendisini övemeyeceğini
(dondum kaldım) nisan ayından beri usta aradığını fakat usta ve ustacık kavramı olduğunu; maslak ve göztepede servis olduğu halde insanların beylikdüzünden bile buraya geldiğini, insanlara başka yere servise götürmelerini tavsiye ettiğini, ustasının tek olduğunu bütün işin onun sırtında olduğunu yetişiemediğini ama bunu ustasını savunmak için söylemediğini v.s v.s özetle bana anlattı. Önceden siteden bir arkadaş da oraya gitmişte (mcgayver dan bahsediyor) onada bunu anlatmışta v.s v.s. Öyle her usta olmazmış bilginiz osun. Ya gazeteye adam gibi ilan verelim bunlara bir kaç şöyle adam gibi haaa usta bulalım yada dükkanı tezgahı kapayıp motosiklet işine başlayalım. ulen geçmişine yandığımın dünyası adam aldığı yarım kilo kıymanın yağı için dünyayı başımıza yıkar birde gönül alalım diye onca dil dökeriz adam koca motosiklet satar dünya umurunda değil.
Hakan ne demişler balık baştan kokar...
Bu cevabın üzerine hazır aramışken seni Ali beye aktarsaydı da ''sana haksızlık etmişiz'' deyip bizim yerimize de özür dileseydin. Hanımefendi satıştan para kazanayım, servis gibi meşakatli işlerle uğraşmayım, motoru ben satayım servisi ile başkaları uğraşsın diyor resmen. Bu sektörde satış ve satış sonrası destek, servis kalitesi bir bütündür. Geçenlerde bir gazetede şöyle bir haber okudum ''bakkallar, kuruyemişçiler, manavlar Çin motorlarından satmak için kuyrukda'' Bu esnafların servis vermesi mümkün değil ama sattıkları motor başına ne kazansalar kardır. Aykon İstanbul bölge müdürlüğüdür ve bu mantıkla hareket etmesi mümkün değildir. Bir müşterinin firma ile yapmış olduğu görüşmede aldığı yukarıdaki cevaplar da üzücüdür. Aykon satışta gösterdiği başarıyı servisde de göstermelidir. Usta bulamıyorsa ustacık bulsun. Eğitimlere göndersin yetişmesini sağlasın. Ya da nacizane bir fikir olarak Tuncay bey ve Murat beyden birer tane klonlasın ve servise koysun
-
26 Haziran 2006, 16:34
#2631
Bu forumda böyle konularda pek yorum yapmam ama , bu yazı yorum istiyoooorrr...
ALLEGRA adlı üyeden alıntı
sayın unicorn knight arkadaş eger sorunun var ise tam yetkili bir arkadaş ulaşana kadar bence çaba göstermen gerekir.ayrıca insanlarla dalga geçer gibi yada aşşallarcasına burada yazamasın.EGER sorunun ürün ile ilgiliyse firmaya yada çalışan personelle ise yine firmaya ŞİKAYET EDERSİN.öyle yazmakla olmuyor.
Sn Allegra , bu forumun bazı kuralları var. ılk once bu kuralları okuyun , burada yazı yazan arkadaşlar başkalarını aşağılamadıkları, edepsiz laflar yazmadıkları surece fikirlerini beyan etmekte serbesttirler. Ozellikle R&R la ilgili en ufak bir sorun yarın öbürgün bizimde başımıza gelebilecek bir sorun olabilir. Servis de bu sorunların içindedir. (Ali Ustayıda ıyı tanırım Aykondakileride , bu konuda yorum yapmaktan kaçınıyorum zira benim başıma böyle bir olay gelmedi , ama gelen var ise burada yazmakda hakkı)
Size kızıyorum zira oyle yazmakla olmuyor denmez ilk once kendini tanıtırsın sonra yorumunu yaparsıın.
Saygılarımla,
-
26 Haziran 2006, 16:48
#2632
-
26 Haziran 2006, 17:22
#2633
Arkadaşlar bişey sorucam cahilliğimi bağışlayın, motoru nerden alırsak alalım servis olayını (garanti için) istediğimiz yerde gerçekleştirebiliyoruz ölemi
YOLCULUĞUN ERKENİ MAKBULDUR 0rh+
-
26 Haziran 2006, 17:24
#2634
Tabii ki istediğin servise gidebilirsin.
May the Force be with McLaren Mercedes
-
26 Haziran 2006, 18:39
#2635
Arkadaşlar konuyla tamamen alakasız olacak ama kasko yaptıran var mı? En ucuz kaça buldunuz? Ben 4500 ytliçin 416 (108.77 peşin 44*7 ay) Ytl teklif aldım. Aracın %100 ü ödeniyor.... Ne dersiniz?
-
26 Haziran 2006, 19:25
#2636
dishchy adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar konuyla tamamen alakasız olacak ama kasko yaptıran var mı? En ucuz kaça buldunuz? Ben 4500 ytliçin 416 (108.77 peşin 44*7 ay) Ytl teklif aldım. Aracın %100 ü ödeniyor.... Ne dersiniz?
Ben de tam bunu soracaktım.
Bana 925 YTL gibi bir fiyat verdiler. Valla bilgisayarda böyle çıkıyor dediler. Ustelik de çok çok tanıdık bir sigortacı.. Ben de kalsın dedim..
-
26 Haziran 2006, 19:37
#2637
dishchy adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar konuyla tamamen alakasız olacak ama kasko yaptıran var mı? En ucuz kaça buldunuz? Ben 4500 ytliçin 416 (108.77 peşin 44*7 ay) Ytl teklif aldım. Aracın %100 ü ödeniyor.... Ne dersiniz?
Hiç durma yaptır bizede haber ver bende yaptıracağım araştırıyorum, ben en son 500YTL fiyat aldım.
hunluata adlı üyeden alıntı
müslüm baba öncelikle selamlarımı ve hürmetlerimi sunarım. Öğlenleyin 13:05 de Aykon un sahibi hanımefendi ile yaklaşık 10 dak. sürecek bir görüşme yaptım.
HADİ BUYUR BURDAN YAK:
Abi buna da inanamıyorum, bir bölge bayii nasıl böyle konuşur anlamıyorum, ama benim söylediklerim doğru çıkıyor işte görüyorsunuz, işin kolayını yap parayı cebe indir sonra ne halin varsa gör, beyler hiç kızmaya gerek yok, bence yakında sarıkayalar bu işi çözer, bu kadar insanın mağdur olmasını önler, aksi taktirde tüketiciyi koruma dernekleri vasıtasıyla tazminat davası açma hakkınız var, daha birçok yolları var, bu çözüm yollarını devreye sokar bu işi çözeriz, şimdilik diğer servislerden böyle şikayetler yok, onlara gideceğiz ama aykon'unda bu şekilde para kazanmasına müsade etmiyeceğiz, hanımefendi bunu lütfen bu gece iyice düşünün, ben bundan sonra en azından arızalanan bir parçamı hemen bulmak istiyorum,günlerce beklemek istemiyorum.
-
26 Haziran 2006, 19:49
#2638
muhendis1959 adlı üyeden alıntı
Doğrudur. Motor o kadar iyi ki kendi kendini sattırıyor.
[KENDİ KENDİNİ SATTIRAN MOTOR]
38 gün oldu Bu trendin bir de dönüşü olacaktır aşağı yönde..
-
26 Haziran 2006, 19:56
#2639
Arkadaşlar yarın yaptırınca nerde yaptırdığımı poliçe özl. falan gönderirim. Saygılar.....
-
26 Haziran 2006, 20:37
#2640
murat ve tuncay beylere tekrar tekrar teşekkürlerimi iletmek isterim burdan...bir kez daha müşteriye kendilerini parçalarcasına gösterdikleri ilgi ve alaka ile rüştlerini ispatladılar,sağolsun murat abi aradı ve aykon'a çağırdı beni öğleden sonra...çok iyi karşıladılar,problemlerimin hepsini tek tek not aldılar,çarşamba gününe kadar eğer bir aksilik olmazsa motorumun 4 4 'lük bir şekilde hazır olacağına "söz" verdiler...ben de sırf onların iyiniyet,çaba ve kendilerini adeta parçalarcasına gösterdikleri gayretin yüzü suyu hürmetine sakinleştim...amma velakin aykon'un bazı konulara en kısa sürede çözüm bulması,açıklık getirmesi gerekiyor...murat ve tuncay abilerin de çok ama çok zor durumda kaldılarını gördüm bugün sistemin bozuk işleyişi yüzünden,kendi suçları olmayan problemler nedeniyle...arkadaşlarımızdan birisi çok güzel söylemiş aslında şu klonlama mevzuu konusunda...hani o imkansız da en azından onlar gibi 1-2 kişi alınabilir servis kısmında işe diyorum...ben bugün katrancı'ya gitmekten vazgeçip aykon'a gittiysem bunun tek sebebi tuncay ve murat abilerdir ve onların özverili,anlayışlı,pozitif davranışlarıdır...figen hanım emin olsun ki şirketinin motosiklet departmanını bunca olumsuzluğa rağmen hala daha ayakta tutan kişilerdir bunlar...başka hiçkimse değil...bilmem anlatabiliyor muyum...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 51 kullanıcı var. (0 üye ve 51 misafir)
Bu Konudaki Etiketler