dostum bende alacam ama kaararsızım. topikteki yazılarını baştan sona okudum.GreatWhiteShark adlı üyeden alıntı
senin de etkinle ilk tercihim regal rarptor fakat;
bu nasıl sence keeway 250...
raptordan güzel değil mi sence.
yakında geliyo.
dostum bende alacam ama kaararsızım. topikteki yazılarını baştan sona okudum.GreatWhiteShark adlı üyeden alıntı
senin de etkinle ilk tercihim regal rarptor fakat;
bu nasıl sence keeway 250...
raptordan güzel değil mi sence.
yakında geliyo.
Şuan Keeway satılan heryerden alabileceksin sanırım... Ama 2006 Mart yada Nisan'ından sonra sanırım...
Fiyatına da 5000 YTL. yada onabenzer şeyler konuşuluyor...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
Dostum isviçre'de 4990 CHF ye satılıyormuş...pistolz
whiteshark sen bilirsin böle şeyleri nerden bulabilriz
5262 YTL. ye denk geliyor...
Ama Türkiye'ye ne zaman gelir ve kaça satılır onu Keeway satış bayiileri daha iyi bilirler bence...
Diyorum ya ben beklemek istemedim ve DADYW aldım... Şimdi ise iyi bir karar vermiş olduğumu düşünüyorum... Makinamdan oldukça memnunum...
ilk kez motora başladığım için ve yolda kalmamak için 2. elden uzak durup 0 makinayı alabileceğim en iyi fiyata da bulunca kaçırmadım doğrusu... Ben aldığım zaman epey para bayılmıştım yaa...
Şimdi çantaları bile motorun yanında veriyorlar sanırım...
Aşağıda da land cruiser 250 özellikleri var...
Hakikatten makina güzel duruyor ama Türkiye ye bakalım bu mu gelecek yoksa benzeri mi???
Su soğutma olayı yok...
Dünkü Bağdat caddesi bayrak geçişinde bazı motorcu arkadaşların hava soğutmalı motorlarının yavaş gidilmesinden dolayı şiştiğini ve konvoydan ayrılarak motorlarının soğuması için durduklarını duydum... Bu kadar soğuk havada bile bu olay olabiliyorsa yaz sıcağında düşünemiyorum bile... Radyatörlü motorumu seviyorum arkadaşlar... Ne diyeyim...
Yine de yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...
Siz yine de su soğutmalı motordan vazgeçmeyin bence...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
Bugun yağmur mahvetti beni.. Hiç hesaba katmamıştım ama bu su olayına bir çözüm bulmak lazım su içinde kaldım, hani yawaşta gidiyordum ama ön tarafa gelen suyun haddi hesabı yok , cok su atıyor.Su çamurluğun arkasından da gelmiyor lastiğin ilk su ile temasında su ayaklara doğru geliyor yani çamurlukla çözüleceğini zannetmiyorum..Panel koysan radyetörü kapamamak lazım.. Bikliyorum herhalde otoparkta yatacak bugünden itibaren..
Birde şunu söylemek istiyorum, çantar cok dandik çıktı, alacak arkadaşlara önermiyorum, kendileri deri falan alsınlar, kapaklar cok zor kapanıyor çünkü...
selam çantalar için bende aynı fikirdeyim ama yaza kadar idare eder. Zira motoru alınca ertesi gün çantacıya gidecektim masraftan yırrttım.. ama eninde sonunda değişecek..
ilk işe giderkenhafif yamurda üstum başım çamur olmuştu . Yarın gidip bir yamurluk alacagım altıma
Raptorun bahsettiği süpürgelik nedir biri bir resmini yollayabilir mi?
hos geldin aramıza .serdumeny
Raptor hiç muhim değil buluşmada görüşürüz. Konusuruz.
Length 2300 mm
Width 760 mm
Height 1145 mm
Wheelbase 1530 mm
Ground Clearance 165 mm
Net Weight 140 kg
Engine Mode 2-cylinder, 4-stroke, air-cooled
Bore x Stroke 49 X 66 mm
Displacement 248 ccm
Max. Power 13,2 kW 7500/1min
Net Max. torque 16Nm 6000/1min
Braking Method Fr. Wheel disc brake, Rr. Wheel drum brake
Fr. Wheel Size 110/90 - 16
Rr. Wheel Size 130/90 - 16
Max. Speed 115 km/h
Economical consumption of fuel 2,4 - 3,6 l/100 km
Fuel Tank Volume 9 liter
Ignition CDI
Compression Ratio 9,4:1
Starting Method Electric Start
Clutch Type Wet shoe, multiplate
Battery 12 V 9 Ah
Landcruser hakkında biraz daha bilgi vereyim dedim.Motorun görüntüsü çok hoş,umarız kullanımıda o kadar hoş olur.Ama 5000 ytl lik etiket bana biraz pahalı geldi.Macaristandaki fiyatını ytl ye oranladığımızsa 4250 ytl gibi birşey ortaya çıkıyor.Neyse,motor gelince öğreniriz elbet fiyatını.
tabi Bu istatistik biraz yanıltıcı çünkü bu saydıkların arasında Keeway ve Regal en son çıkan motorlar az olması normalpistolz adlı üyeden alıntı
motor çamurluğuna paspas ekleme olayından bahsetmiştim ya arkadaşlar aldığım MZ paspasını küçültüp boyamayı düşünüyorum sanırım bu hafta sonu halleder resmi buraya koyarım havalar baya soğudu motoru baya ısıtmak gerekiyor ben 6-7 dk ısıtıyorum ondan sonra kaymak gibi gidiyor ben buji kapağının (pistonların oldupu bölümün nıkalaj kısmı) olduğu bölüm ısınmadan hareket etmiyorum
speedman teşk iyi gidiyo herşey çok güzel Keeway 250 de benmi yanlış görüyotum V motormu var eğer öylşeyse çok iyi duruyo tabi Su soğutma bence herzaman bir ayrıcalıktır. bu arada kayış dağı tarafında otomobil pazarı varmış nerede olduğunu bilen varmı
Bugün ehliyeti almaya gittim 3 te kapanıyormuş alamadım polisle sorun çıkmasın diye yanımda evraklarla dolaşıyorum
ne kadar oldu ki?? regal üç ay oldu diye biliyorum mondial martta çıkmış jinlunu bilmiyorum ama yanılıyorm demek ki, ben de regalciler motorlarından memnun satmıyorlar sandım
Arkadaşlar bu havada kullanan varsa fanınız çalışıyomu ?
yani bi 20 30 dakikalık yolculuktan sonra
ben kağıthane küçükyalı yaptım mesala c.tesi yağmurda (çok iyi oluyo)
eve geldiğimde fan yeni değişmesine karşın hiç çalışmıyodu hava çok soğuktu bende hızlı geldim ondanmı dır anlamadım ama neyse bakalım artık.
ben geçen hafta cumartesi günü aldım aykondan istanbul mecidiyeköyde
3790 motorun fiyatı + plaka masrafları plakayı onlar çıkartırsa 200 ytl istiyolardı galiba ben kendim hallettirdim tam hatırlamıyorum ama 100 ytl yi biraz geçiyodu sanırım yani toplam 3990 ytl ye geliyo anahtar tesilimi çanta ve ufak tefek aletleri veriyolar tornavida bi kaç anahtar falan işte motorun küçük bi alet çantası var ordan çıkıyo sonra aldığın gibi bujileri değiştirsinler üzerindekiler çin malı olan bujilerse çünkü çin malı bujilerle gezdiğinde motor biraz fazla yakıyo 100 bin gibi falan
sonra bana toplam 2 kask 250_ytl, 2 yağmurluk 120_ytl, 2 eldiven 20_ytl, 2 maske 40_ytl, yani toplam 4320 ye falan geldi herşeyiyle ayrıca fan motor ısınmassa çalışmıyo uzun yolda motoru zorlamadan gidersen ısınmıyo ve fan açmıyo diğer hallerde fan çalışıyo benim şu an şarj sorunu var bu gün bıraktım motoru yarın akşama halledeceklerini söylediler onun dışında çok memnunum motordan hiç bir sorunu yok 500 bakımından sonra ufak tefek sesler vardı onlarda gitti şimdi motor süper iki kişi hafif rampada devrini düşürürsen zorlanıyo vites küçütmek zorunda kalıyosun rodajı bittikten sonra bu sorunun kalkacağına inanıyorum şu an hiç zorlamadan 110 120 hatta bi ara 130 a kadar çıktım motor hiç zorlanmadı rodaj bittikten sonra bu motor 140 kadran olmasına rağman 160 görür gibi geliyor bana çünkü 130 la giderken sanki daha yokmu dermiş gibi gitmek istiyo dur olm yavrum dur diyom biraz elimi çekiyom kendine geliyo 100 geçmemeye çalışıyorum genelde arasırada tatlı tatlı zorlamak gerekiyo tabi
şimdilik bu kadar yakın zamanda motorun resimleri göndericem
motor şahane bişi düşünen varsa fazla düşünmesin gitsin alsın :D
etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........
motoru yakından gördüm. uzun süre sağını solunu mıncıkladım. mct 250 den çok daha üstün. cuk_o, bu motorlara güvenip 130 - 140 yapmayın bence. çok tehlikeli. o süratle kask bile kurtaramaz sizi. ben arabayla bile okadar sürat yapmaya çekiniyorum.
tehlike benim göbek adım falan dermişim
yok abi motor gayet güvenli gidiyo o hızlarda bide devamlı otobanda gide gele nerden ne çıkar öğrendik ben arabayla giderken 120 140 arasında gidiyorum hiç sorun yaşamadan motordada aynı şey geçerli bide motor rüzgardan falan pek etkilenmiyor çünkü o hıza çıktığımda hava bayağı rüzgarlıyı viyadüklerden falan geçerkende hiç sorun yaşamadım tabi bunu yeni başlayan birisi yapmamalı ne olursa olsundaha motora alışmadan ilk kez oturduğunda bu hızlara çıkarsa allah korusun çok kötü olaylar yaşayabilir hatta hayatını kaybedebilir bu hızları bende tasdik etmiyorum ama bi zaman sonra alışıyor insan yani en azından herşeyi öğrenene kadar normal kullanmalıdır ama öğrendikten sonra insan ne yapacağını bildikten sonra sorun olmaz sanırım
etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........
cuk_o, ben de rodajı aşmamasına rağmen 130 yaptım. Belki yola alışmışsındır ama senin kontrolün dışında oluşacak bir aksilik istenmeyen şeylere sebep olabilir. Yine de dikkatli olmak lazım. Dikkate ttim de o hızla giderken, lastik patlasa veya herhangi birşey olsa kontrol ve güvenliğ isağlamak imkansız.
[COLOR="DarkSlateBlue"][B]34 NVT 21[/B] - DADYW DD250E-9 - Görürseniz selam verin :)[/COLOR]
Ben en fazla 135 km. yaptım ama 1000 km. civarında olduğum için fazla zorlamamıştım... Şuan 2600 km.deyim 100-120 arası gayet rahat bir kullanımı var.
140 km. rahat yapar... Yokuş aşağı belki 140 olan kadranın dışına da çıkar ama 150-160 bence yapmaz...
3. vitesle hiç korkmadan 100 km. ye çıkabiliyorsun.
4. vitesle de 120 km. ye kadar çıktım...
5. vitesle ise 135 km. yee......
Daha da fazla zorlamadım ama bu makinanın güvenli sürati 110-120 km. bence....
Yağmurlu havada kullanmıyorum motoru temizlemesi çok zor oluyor... Bir de durmasını bilemeyen bir sürü 4 teker var...
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
Arkadaşlar sakın ukalalık yaptığımı düşünmeyin ama regal raptor ile 130-140 km süratler bana biraz fazla iyimser gözüküyor.650 cc dragstar ile bile 120-130 yaptığımda ulan ne oluyoruz diyorum.250 cc raptor ile bana sanki biraz zor gibi geliyor.Başka bir forum da veya başka bir sitede çin malı motorların kadranlarının doğru göstermediğiyle ilgili bir tartışma vardı.Yaptığınız sürati en iyi şekilde ölçmek için bir araba ile beraber aynı sürati kontrol etmek gerekir bence.Diyeceksiniz ki arabanın km'sinin doğru olduğu ne malum : .Batista'nın motorunu kullandım,gerçekten şık ve güzel bir makina .Bu fiyatlara cruiser arayanlara başka bir şey önermem.Ancak Keeway 250 gelirse dadyw'nin pabucu biraz dama atılır gibi geliyor.Görüntü olarak hakikaten şık yapmış adamlar.Ancak Keeway 150 deki işçilik kalitesi olursa patlarlar.
Dostum... Seni anlıyorum... Ama diyorum ki TEM yoluna çıktıktan sonra genelde 2. yada 3. seritten gidiyorum... Trafiğin durumuna göre bazen en hızlı şeridi kullanıyorum... Ev ile işyerimin arasını Google Earth programı ile ölçmüştüm... DADYW nin km.saatinide evde ''0'' ladım ve işyerine geldiğimde 30 km. de sadece 200 m. şaşmış olduğunu gördüm...denbo
Arkadaşlar sakın ukalalık yaptığımı düşünmeyin ama regal raptor ile 130-140 km süratler bana biraz fazla iyimser gözüküyor.650 cc dragstar ile bile 120-130 yaptığımda ulan ne oluyoruz diyorum.250 cc raptor ile bana sanki biraz zor gibi geliyor.Başka bir forum da veya başka bir sitede çin malı motorların kadranlarının doğru göstermediğiyle ilgili bir tartışma vardı.Yaptığınız sürati en iyi şekilde ölçmek için bir araba ile beraber aynı sürati kontrol etmek gerekir bence
Buda demek oluyor ki km. saatinin numaratörü kesinlikle doğru gösteriyor...
(Bazı taksicilerin yaptığı gibi taksimetre ayarından sonra ön tekerleği küçük çap tekerlekle değiştirirler ya, daha çok km. yazsın da fazladan para kazanalım derler hani!!!)
Bu demek oluyor ki km.saat numaratörü ile tekerlek çapı kesinlikle uyumlu...
Numaratörün doğru göstermesi kadranın 140 km./saat gösterdiği zaman doğru göstermesi demek değildir tabi ama bana göre yanlış gösterme olasılığını zayıflatıyor demektir...
Ama birgün sizin için ölçeceğim...
Bunu sizler de deneyebilirsiniz...
Otobanda 90 km. sabit hız ile giderken tam 10 dakika kronometre tutun...
Eğer tam 15 km. yol giderseniz km. hız göstergesi doğru demektir...
15 km. den fazla giderseniz az bile gösteriyor, 15 km.den çok giderseniz gerçek hızınız 90 km/saatten az demektir.
Yine de söylüyorum bu makinanın güvenli sürati 110-120 km. bence....
4-5 günden beri yağmurdan dolayı motorum yatıyor...
Motorumu özlediiiim
Regal Raptor
DADYW
DD250E-9
34 SIU 67
Herkese selam3. vitesle hiç korkmadan 100 km. ye çıkabiliyorsun.
4. vitesle de 120 km. ye kadar çıktım...
5. vitesle ise 135 km. yee......
GreatWhiteShark
abi iyi demişsinde ben geçmi kaldım acaba benim motorla
2. vitesle 40 a dayandığımda motor çok bağırıyo
3. viteste max 70 de yine çok bağırıyo
4 viteste 90 lara falan geldinde aynı şekil
yani bağırmasını gözardımı edeyim motorun açılması için zorlamammı gerekiyo
bide önceki sayfada fan ile ilgili bi sorum vardı ama mantıklı bi cevabı olan varmıdır acaba
denbo, bunu bende çok merak ediyorum. Dragstar 650'de 120-130'dan sonra sarsıntı olduğu malum. Dahada hızlanırsan sarsıntıdan aynalardan hiç bir şey görünmüyor. Tamam Dragstar daha ağır, 230 kg., ama yine de bu açıklamaya yetmiyor tabii.denbo adlı üyeden alıntı
yanlış anlamayın arkadaşlar burada regal raptor hakkında konuşuyorsunuz ama bu arkadaş 130 -140 km için biraz fazla iyimser konuşuyorsunuz dedi.Ben 250 lik jinlun kullandım.Bir gün rekor denemesi için otobana çıktım normal düz yolda 140 bayır aşağı 160 yaptırdım.Evet ben bunu 250 lik jinlunla yaptım.Bu arada hatırlatayım km dorudur bunu arabamla yarıştırarak kontrol ettirdim.Demek oluyorki kadranınız 140 gösterebilir ama bu makinaları zorlarsanız 160 yaptırabiliyorsunuz.Fakat yinede en iyi sürat 100 km.650 dragstar la bu süratlere oha diyorsanız haklısınız.Ben 1100 virago kullandım 180 km hızı zor gördüm.Bu sebep viragonun kötü bir motor olduğu anlamına gelmiyor.250 cc bir motorda 160 vururken 1100 cc bir motorla 180 vurmak akıl karı değil.Normalde daha fazla yapması lazım gibi ama ööle değil .ben bu sürati düzde vuruyorum bayır yukarı vuruyorum iki kişiyken vuruyorum.Motorum bağırmıyor titremiyor.denbo adlı üyeden alıntı
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)