“Daha az rüzgar yer ve daha çok gider, bu ondan niye pahalı? “ aynen mesela cbr 250 nin camını yükseltip daha yüksel fiyata satabilirler, ya da bi kaç beygir güçlendirseler...
Eski yazılarda 22.900 diyen arkadaşı kutlarım güzel tahmin zamanında linç yemiş ama 22.600 fiyatıyla mutlu olabilir sevdik hondacim bu motoru
Arkadaşlar merhaba,
Cuma günü itibari ile mat gri rengi için sipariş vermiş bulunuyorum. İnşallah bir aksilik olmaz ise yarın motor Honda Marmara ya gelecek...
Bilgi olsun diye yazıyorum; bildiğiniz üzere geçtiğimiz cumartesi günü motorun lansmanı vardı. Lansmana özel fiyat olarak, Honda Marmara dan Gürkan beye ayrıca teşekkür ederim, 21800 ₺ fiyat ile ön sipariş verdim.
Bu ilk motorum olacağı için ve geçmiş dönem motor fiyatlarını bilmiyorum ve tecrübeli arkadaşlara göre bu yüksek bir fiyat olabilir. Ancak bu motordan önce Benelli BN251 bakıyordum ve en dip fiyat 15000 ₺ bulabildim. Benelli tabi ki iyi bir firma ancak, kıyasladığınızda , ki hiç bir tecrübem olmadığını düşünerek, malzeme kalitesi, servis kolaylığı, ikinci el avantajı ben doğru bir karar verdiğimi düşünüyorum...
Forum da kullanım sonrası yorumlara ne yazık ki bir katkım olamayacak, zira ilk motorum ve kullanım açısından kıyaslayabileceğim bir motorum hiç olmadı. Ayrıca önümüzde ki 1-2 hafta boyunca trafiğe kapalı alanlarda egzersiz yapacağım için yorum yapmam da doğru olmaz zaten...
Umarım kullanıcı sayısı artar ve bilgi paylaşımı açısından gelecek zamanlar için bir faydam olabilir...
Şu an için sadece Honda Marmara da dip fiyat 21800₺ dışında bir faydam olamıyor...
22.900 güzel fiyat, üzerine bayinin indirimi de konur 22k'ya peşin parayla alınabilir. Param olsa da ben alsaaaaaaaam. Önümüzdeki sene fiyat +26k'ya yükselebilir.
Aksesuar, koruma takozu, uyumlu branda falan piyasada henüz mevcut değil herhalde?
Alınabilitesi olmayan tek silindir 26beygirlik motor blogunda gram oynama yapılmamis cbr250den alınıp kesilip bicilmis egzozu kalas gibi olan bir makine herkesin zevk meselesi fakat honda artık tasarım konusunda yamahadan muhendis çalmalı scooter ureterek nereye kadar. Alt segmentleri tamamen öldürdü cbr300ü vergi diye diye ülkeye sokmadılar şimdi 250cc için 300 parası istiyorlar bunun tek sorumlusu honda Türkiye ceo'su arkadaşlar parasını hak eden bir makine değil popülaritesinin sadece kanattan olacağı yönünde görüşlerim
Ters amortisörlü, nissin kaliperli, papatya diskli ve bence tasarımı güzel bir motosiklet. Cbr 250 motor bloğu da kendini kanıtlamış, uzun ömürlü, az yakan ve torklu bir motor. 2-3 bin devirde gaz açınca çay kahve servisi beklemek yerine hızlanabiliyor. Hızlı bir şekilde en üst vitese geçilebiliyor. 6 bin devirde 100 km hız ile sakin sakin gidebiliyor. Tek silindir neticede.
Peki kendi motorunuz r25, fiyatını hak ediyor mu? 2 silindir olmasından kaynaklı güçlü oluşu dışında ne artısı var? Ben söyleyeyim; başka bi numarası yok.
Motosikletimi 15binliraya almıştım, motosiklet benim için 2 amaca hizmet eder birisi biryerden biryere ekonomik taşımacılık diğeri ise rüzgarı ve özgürlüğü hissetme arzusu, honda motosiklet kullandım lakin uzun yolda dip gaz kullanmayı deneyin o az yakan dediginiz makina şuan civic aracım kadar benzin tüketir, e madem böyle hızlı gidemyecek ne diye taşıma aracı için böyle bir arac tercih edeyim scooter alırım.
R25 için durum şu yoldasin 120 130 gidiyorsun birden canın gaz acmak istedi ve 165 170ler emrine amade😂 daha fazla bir artı beklemiyorum zaten ki tasarım olarakta ikiye katlar nissin fren konusunda Yamaha honda ortak kullanır. 26bin makul bir rakam değil fakat ya emrime hizmet eden bir araç alırım yada almam ekran gösterge paneli note3ümün yan yatmış hali
Sizin civic az yakıyormuş
r25 in sıfırı şu anda 24 bin tl.
Fren konusunda ise r25 in fren kaliperlerinde herhangi bir marka/logo göremezsiniz. Zaten başarılı da değiller. Bunu fanatik olarak değil, bi çok motosikleti deneyimlemiş birisi olarak söylüyorum. Zayıf.
Şu anda motosikletim yok zaten.
Rüzgar ve özgürlük sizin için dip gaz açarak gitmeyi ifade ediyorsa 250 cc yanlış adres. Ha en hızlısını almak mantıklı olur ama bu onu en iyi yapmaz. Sadece en hızlısı olur.
2. vitesi bu motorların son hızı olan motosikletler var, onlara yönelmek daha gerçekçi. En azından 290-300 le giderken insan, ulan hızlı gidiyorum gaz keseyim artık diyebiliyor. Ama 170-180 km ler hadi olsun 200, çevre yolu ve otobanlarda ''hızlı'' olmaktan inanın çok uzak.
O yüzden benim için motosiklet; ha 180 yapmış , ha 170, ha 168 Bir farkı yok. Her koşulda bu amaç için yetersiz
Honda ve yamahada çalışmış birisi olarak nereden bakarsanız ve incelerseniz deneyimlerim ve düşüncelerim nihayetinde honda tasarım ve müşteriyi düşünme konusnda yetersiz sadece oturttugu bir sistem var, hondanın dip gazları bağırmak çığırma yirtinme ilkesinde ve yakıt tüketimi konusunda müşteriyi üzer üzüyorda
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
Honda Türkiye ceosunu yakından görüp soru sorma lüksüne eriştiniz mi?
O halde sizi başka bir yere alalım, burası kullanıcı yorumlarının yapıldığı ve modelle ilgili bilgilerin paylaşıldığı başlık
Kimse alıpta düşüncelerini yazamadı mı ya bende almayı düşünüyorum fakat şuan çok yeni
Yine müthiş bir kıyaslama ile karşı karşıyayız.
Önce şunu diyeyim, motoru sürekli dip gaz kullanma konusunu, forum kuralları dahilinde en kibar söylemimle "yanlış" bulduğumu belirteyim. Bunu tartışmak isteyen olursa özelden tartışırız. Benim asla yapmayacağım gereksiz bir sürüş şeklidir ve hiçbir şekilde bir motosikleti değerlendirme kriteri olamaz.
R25 ve CB250R karşılaştırmasına gelirsem, bir kere CB250R'ı kalas gibi görmek ve R25'e göre çok çirkin olduğunu söylemek sadece zevkler ve renklerle açıklanacak bir şey değil. Ben bunu biraz Türkiye'deki SS sevdasına bağlıyorum.
Teknik olarak bakarsak, R25 yüksek devir seven "bağırttıra bağırttıra" kullanılan modern apaçi motorudur. Kullananların hepsi öyle değildir tabi ama çoğu, devir saatindeki 14 binlere ve 36 BG'ye sevdalanıp bunu alırlar, canını çıkararak da kullanırlar. Onlara göre bunu yapmak motorun "hakkını vermek"tir. Bu karakterinden dolayı ortalama olarak da CB250R'dan en az 1 litre fazla yakacaktır. Dip gazlı gereksiz sürüşte de yine R25 daha fazla yakacaktır ? Neden ? Çünkü güçlü olan fazla yakar. Bu tarz bir sürüşte CB250R'ın R25'ten fazla yakması imkansızdır. Kaldı ki Honda firması yakıt tüketimi açısından Yamaha'dan fersah fersah ileride olan bir firma ve yakıt tüketimi bir firmanın teknoloji seviyesini gösteren en önemli kriterdir. Herkes güçlü motor yapabilir ama herkes az yakan motor yapamaz.
Şunu da anlamadım, şu anda Yamaha açık ara Türkiye'nin en kazıkçı firması konumundayken Honda için 250 cc'ye 300 cc parası istiyor demek nedir ? X-Max 250 Nasıl oldu da bir anda 17 bin'lerden 28 bin'lere çıktı merak ettim ? Kymco o paraya Downtown 350 veriyor. Avrupa'da piyasaya çıktığı günden beri X-Max 400'den daha ucuz olan X-Max 300, Türkiye'de nasıl oluyor da daha pahalı oluyor ? YS125 nasıl oluyor da CB125'ten 3000 TL pahalıya satılıyor ? Elektronik göstergeye mi veriyoruz o 3000 TL'yi ? Hadi onu geçtim, 40 yıllık YBR 125 nasıl oluyor da CB125 ile aynı fiyata satılıyor ? Salak mı bu insanlar da gidip YBR125 alsınlar ? Bir şeylerin fiyatlarını kıyaslayacaksanız Avrupa'yı baz alacaksınız. Orada bir ürün diğerinden daha pahalıysa burada da öyle olmalı. Değilse ortada bir çakallık, açgözlülük vardır ki bize de milletçe çok yakışır.
Yamaha'dan bu kafa değişene kadar motosikleti bırak, kataloğunu almam. Fuarda standlarının önünden geçmedim.
Şu 250cc ile 170-180 leri normal şartlarda göremeyen bir benim heralde.
Herkese selamlar. Bir hafta önce DRD Ataşehir den kırmızı rengini alarak aranıza katıldım. Şuan 450 km civarı bir deneyimim oldu motorla. Bundan önceki motorum, ilk motorum olan MSX 125 di. Onunla 7000 km deneyimim var. Yaz-kış neredeyse her gün motor kullanan biriyim. Tabi bu sene pek kış yapmamasının da bunda etkisi var.
CB250R a gelecek olursak; değişik marka model motor kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım öncelikle.
Çok dengeli bir motor olduğunu söyleyebilirim. Manevra kabiliyeti çok yüksek. Düşük hızlarda trafikte ayağınızı yere basmadan çok kolay aralardan sıyrılabiliyorsunuz.
Üst viteslerde (4-5-6) bile gazı açtığınızda ileri fırlıyor. İşe gidip gelirken yolculuğumun neredeyse yarısı TEM de geçiyor ve MSX de olduğu gibi emniyet ve sağ şeride mecbur kalmıyorum. Rodajda olduğu için ve yüksek hızdan korktuğumdan çok zorlamadım motoru ama en yüksek 135 km/h gördüm. Daha da giderim diyor. Yakıt sarfiyatı konusunda ilk 450 km de göstergede AVG 3,2 lt/100 km gösteriyor. Kullandığım yol karışık. (12 km şehir içi, 13 km TEM) Ben yüksek vites-düşük devir kullanmayı seven birisiyim, yakıt sarfiyatını buna göre de değerlendirebilirsiniz. Yüksek devirde kullandığınızda anlık harcamada 4,5-5 lt gösterdiği oluyor.
Şuan için herhangi bir aksesuar takmadım, zaten uygun aksesuar daha piyasada yok sanırım. Lastikler Dunlop, yağışlı havada deneme şansım olması ama kış için lastik arayışlarına şimdiden başladım.
Benim ilk aklıma gelen gözlemlerim bunlar. Eğer sorularınız varsa bildiğim kadarıyla cevaplamaya çalışırım.
Tekeriniz düz bassın.
Selamın aleyküm bugün deneme fırsatım oldu motoru bayağı başarılı bi makina titreşim az ve güçlü bi makina 2.viteste 30 la giderken gazı açtınmı 70 i rahat geçiyo titreşim çok ama çok az bi şekilde 3. Viteste 100ü çok rahat yakalıyo eksi tarafı bağaj demiri yok takılacak yerde yok daha hızlı bişey derseniz yanında cbr500r da var ona bakın bide niyeti bozdum alayımmı derken sadece bagaj demiri yüzünden vazgeçtim bagaj çok önemli
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)