İyi günler herkese cb250r için lastik önerisi olan var mı ?
İyi günler herkese cb250r için lastik önerisi olan var mı ?
araştırmalarıma göre uzun yolda sadece turcamı yeterli olmuyor, ilave birde deflektör aldım. yeni taktım, eskiye göre benim için çok iyi oldu, gövdeme ve yüzüme rüzgar gelmiyor. kısa ve şehir içinde neim içim çok önemli değildi ama uzun yolda rüzgar cankısıcı, bakalım iş görecek gibi, henüz uzun yol tecrübesi yapamadım en kısa sürede deneyeceğim.
Arkadaşlar herkese merhabalar.
Gidon yükseltme deneyen oldu mu? Kablolarla oynamadan yükseltebiliyor muyuz?
Jel sele deneyenler varsa, memnun kalan, önerisi olan var mı?
Şimdiden teşekkür ederim.
Herkese merhaba arkadaşlar, ben de 2 gün önce CB250R alarak aranıza katıldım. 33 sayfanın tamamını okudum. Aksesuar konusunda epey kıt seçeneklerimiz sanırım, gidon yükseltme, tur camı, yan ve arka çanta demiri edinmek istiyorum, deneyen önerisi olan var mıdır?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:40 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:42 ----------
Merhaba , Whatsapp grubu hala aktif midir arkadaşlar?
''Beş yaş insanın en olgun çağıdır; sonra çürüme başlar.'' Alper Canıgüz
GP kompozitin tur camı ve ilave çift bağlantılı deflektörü aldım çok memnunum. uzun yolda hiç rüzgar sorunum kalmadı.
GP Kompozit Kademeli Gidon Yükseltme Universal satın alıp yetkili serviste taktırmaya çalıştım fakat arkadaşlar kabloları çok zorluyor dediler o nedenle takmadılar, 3.5 cm yükseltme olmasına rağmen, kabloları değiştirerek takabilirsin ama değmez dediler bilginize, gidon yükseltme uygulayabilen varsa bende nerede nasıl yaptı öğrenmek isterim.
Honda CBR 250R İnceleme Video'muz Yayında.. Gerçekten Krank Kırıyor mu?
Atına Atla Yüreğinin Götürdüğü Yere Git... Hadi Go!!!!!!!
arkadaşlar selam.
6000 km yeni kasa R25 macerasından sonra 2019 model, 19 binde rosso 2li bir cb250r aldım.
200 km kadar oldu. motoru çok beğendim. 0-100 km hıza kadar r25'den seri geldi. tren gibi epey torklu. şehiriçi ve sık virajlı yollar için biçilmiş kaftan. 120ye kadar epey istekli, sonrasında 'abi bu kadar kudurma yeter' deyip aheste aheste hızlanıyor.
lastikler rosso olduğu için fren ve amortisör konusunda stok R25 ile karşılaştırma ne kadar sağlıklı olur bilemiyorum ama fren ısırma hissi daha başarılı geldi. r25de maneti epey ezmek gerekiyordu. bunda daha iyi bir tutma hissi var.
motorun hafifliği ve manevra kabiliyeti çok keyifli. çok hızlı bir şekilde kontra verip yön değiştirebiliyorsunuz. torklu yapısıyla birleşince trafikte apaçiliğe çok müsait bir motor haline geliyor
zincir sesi kaldırım ve araçların yanından geçerken bayağı fark ediliyor. çok kafa ütüleyen bir şey değil bence.
sele altı bagajın büyük olması hoşuma gitti. r25de disk kilidi sığmadı için sele üstü ufak çanta taşıyordum. bunda gerek kalmadı.
boya ve malzeme kalitesi de r25den daha iyi geldi. sattığım motor hemen hemen aynı kmdeydi ama boya ve genel görünüş bunun yanında epey soluktu. boya derinliği, sele derisi, gidon ve elcik kalitesi bir iki gömlek üstte yamahaya göre.
motor bence İstanbul ve genel şehiriçi için biçilmiş kaftan. otobanda çok oynayamazsın ama çok büyük eksiklik olduğunu düşünmüyorum. düşük hızlarda falan keyfi inanılmaz.
bu arada rosso 2 manyak bir nimetmiş. sen yeter ki yatır, iş bende güvenini veriyor. hakikaten çok beğendim.
Cb250r oldukça keyifli motor evet. 0-100 hızlanmasıda oldukça iyi. Hafif ve kontra vermeye çok müsait. Virajlarda çok iyi yatılıyor. Ben üzerindeki orjinal dunlop lastiklerle sınırları baya zorlamıştım güvensiz hissi oluşturmadı hiç bir zaman. Fren konusunda da dediğiniz gibi zınk diye durabiliyor. Tek kötü yanı yeni seri üretimi artık yok malesef. Bu yüzden sattım ben 5bin kmde motorumu.
Merhaba,
Geçtiğimiz ay Motolastikten Metzeler Sportec Street taktırdım memnumum, adapazarı-istanbul yolunda otobanda yağ gibi aktı. Çok iyi tutuyor ve şansıma yağmurda kullanma fırsatım oldu ve memnun kaldım. Öneririm.
Herkese merhabalar
Geçenlerde ufak bir kaza yaptım ve gidonu yamulttum. Şimdi gidonu düz tutunca lastik sağa doğru bakıyor. Sanırım gidonu alt mesnete bağlayan parçalarda bir sorun var. Birisi mesnetten açılmış gibi duruyor. Ankara'da bu motordan anlayan bir usta tanıyor musunuz acaba? Herkese iyi sürüşler.
Merhaba, 2018 model 20 binde bir tane alarak aranıza katıldım. Konuyu baştan okumaya başladım, Cyan'dan zincir temizliği ve yağlama için tavsiyeleri not ettim. Çok aktif değil konu, biraz canlandıralım.
Selamlari. Motor yağı olarak ne kullanıyorsunuz ?
motul 5100 10w40 yarı sentetik .
muhtemelen yazdıklarımı biliyorsundur ancak bilmeyenler için hatırlatmakta fayda var;
yağ değişimini kendin yapacaksan birkaç püf noktasını atlamayınız dostlarım. alt tapa pulunu sökünce yönüne dikkat etmelisiniz geri takarken alüminyum yüzey yukarı, çelik parlak kısım alta, civataya gelmeli. bu pulun orjinali kolay ezilmese de 4-5 bakım sonrası ezilmiş olabiliyor (doğru tork ile sıkılmaz ise) ; sonradan alınanlar orjinal gelen tapa pulunun yerini kolay kolay tutmuyor, daha sık değişim gerektiriyor... tapayı tork anahtarı ile( civata 12'lik olması lazım) 20-25 newton ile sıkabilirsiniz. elim tork gibidir demeyiniz, o deneyim için çok uzun yıllar ve yenecek bir ton civata gerekiyor
yağ filtresini her yağ değişiminde değiştirmenizi öneririm ve çok önemli; filtrenin kapağında bir yay var, filtrenin üzerine basan. o yayı söküp takarken düşürmemeye dikkat etmelisiniz. kapağı geri takarken de yayın filtreye doğru bastığını kontrol ederek kapatmalısınız.
o filtre kapağının bir de contası var; kontrol ediniz sökünce, terleme akıtma yoksa değiştirmene gerek yok.
yağ sorunca değişimle alakalı bildiklerimi yazıvereyim dedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Herkese selamlar,
Merhaba, motoru yatırdığımdan manet yamuldu. Düzelteyim derken ucu kırıldı. Orjinali 300 lira dandik krom bir şey o paraya değecek bir parça değil. Muadili ne alabilirim bulamadım. İnternetten isteteceğim. Bilen biri yardımcı olabilir mi lütfen.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)