Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Nisan 2020, 18:36
#581
Merhaba bundan yaklaşık 1.5 2 ay önce cb 250r modelini satın aldım şu anda 650-700 km civarında 2019 model motorda elimi bırakıp ilerlemeye çalıştığımda motor sağa çekiyor ve bunu düşük hızlarda daha bariz yapıyor motoru aldığım konşuk motora götürdüm usta bindi geldi evet sağa çekiyor ama küçük cc'de bu normal fren kaliperi vs sağda o yüzden bak zaten sağa çekiyor diyerek başından savdı merakımdan soruyorum sizin motorlarınızda sağa çekme gibi bir problem var mı zincir sesi gibi kronik bir problem olduğunu sanmıyorum lastik basıncı gibi dikkat edilmesi gereken basit şeyler kitaba uygun motorla kaza yapmadım cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
Reklamlar
-
14 Nisan 2020, 19:46
#582
Salak usta palavrası, devamlı frene mi basıyoruz da sağa çekiyor.
-
14 Nisan 2020, 21:36
#583
Pelax adlı üyeden alıntı
Merhaba bundan yaklaşık 1.5 2 ay önce cb 250r modelini satın aldım şu anda 650-700 km civarında 2019 model motorda elimi bırakıp ilerlemeye çalıştığımda motor sağa çekiyor ve bunu düşük hızlarda daha bariz yapıyor motoru aldığım konşuk motora götürdüm usta bindi geldi evet sağa çekiyor ama küçük cc'de bu normal fren kaliperi vs sağda o yüzden bak zaten sağa çekiyor diyerek başından savdı merakımdan soruyorum sizin motorlarınızda sağa çekme gibi bir problem var mı zincir sesi gibi kronik bir problem olduğunu sanmıyorum lastik basıncı gibi dikkat edilmesi gereken basit şeyler kitaba uygun motorla kaza yapmadım cevaplarınız için şimdiden teşekkürler
öyle birşey yok fren sağda diye sağa çeken motor hayatımda görmedim. olsa olsa oturuşunuz yanlıştır. motorda elinizi bırakıp gittiğinizde ufacık bir popo hareketinizle biri motor yön değiştirebilir. benim motorda da (pulsar 200) ön fren kaliperi sağda. ellerimi bırakınca ip gibi gidiyorum. ustanın bariz palavrası inanma. bu arada frene bassan da motor sağa çekmez. iki ayrı teker yok tek teker var önde de arkada da. olsa olsa arabada olur o.
-
15 Nisan 2020, 08:51
#584
-ZERO- adlı üyeden alıntı
öyle birşey yok fren sağda diye sağa çeken motor hayatımda görmedim. olsa olsa oturuşunuz yanlıştır. motorda elinizi bırakıp gittiğinizde ufacık bir popo hareketinizle biri motor yön değiştirebilir. benim motorda da (pulsar 200) ön fren kaliperi sağda. ellerimi bırakınca ip gibi gidiyorum. ustanın bariz palavrası inanma. bu arada frene bassan da motor sağa çekmez. iki ayrı teker yok tek teker var önde de arkada da. olsa olsa arabada olur o.
Aslında ilk anda fark ettiğimde bende böyle demiştim oturuşum yanlış büyük ihtimalle, zamanla deneye deneye baktım ki sol tarafa doğru 4 5 cm yattığım zaman motor düz gitmeye başlıyor bu kadar bariz şekilde sol tarafa oturduğumda veyahut sarktığımda zaten emin oldum ek olarak usta sağa çektiğini kabul etti ama bahane uydurdu konşuk’un sattığı motorla gram ilgilenmemesi garibime giden heralde rodajı gelince drd veya esengüle gidip sorarım şimdilik honda merkeze sorunu ilettim dönüş bekliyorum bakalım.
-
15 Nisan 2020, 09:26
#585
Pelax adlı üyeden alıntı
Aslında ilk anda fark ettiğimde bende böyle demiştim oturuşum yanlış büyük ihtimalle, zamanla deneye deneye baktım ki sol tarafa doğru 4 5 cm yattığım zaman motor düz gitmeye başlıyor bu kadar bariz şekilde sol tarafa oturduğumda veyahut sarktığımda zaten emin oldum ek olarak usta sağa çektiğini kabul etti ama bahane uydurdu konşuk’un sattığı motorla gram ilgilenmemesi garibime giden heralde rodajı gelince drd veya esengüle gidip sorarım şimdilik honda merkeze sorunu ilettim dönüş bekliyorum bakalım.
Ön Honda Türkiye'ye yaz. Sonra bir başka servise yönlendirilmesini iste. Ondan sonrada kontrol edilip sana dönüş yapılsın.
Ha şöyle birşey var. Motorun montajı yapılırken zincir ayarını yanlış yapıyorlar ve arka tekerlek düz durması gereken yerde çapraz duruyor. MM'lik bir hareket bile olsa motor çekmeye başlar.
Öyle şey olur mu? demeyin. Oluyor. Koskoca MT-07'yi öyle aldım. Sonradan delirme noktasına gelince bir baktıkki arka teker tam düz durmuyor. Çentikler yanlış. Güzel bir zincir ayarı ile işinin çözüleceğine inanıyorum.
-
05 Mayıs 2020, 22:45
#586
Arkadaşlar ben bu cb250 yi bugun kullandim,
Motorun 0-115 i gayet seri ama,hafif ruzgarli düz yolda 138 e zor ciktim.ve bu hizi sabit koruyamadi motor.
Beni cidden hayal kirikligina ugratti.
Kullanan arkadaşlar alinmasin ama yürüme konusunda pulsar ns200 le aralarinda hicbir fark yok.
Abartmiyorum ama,sym wolf bile daha iyi yürüyor.ayrica hondadan daha agir olmasina ragmen.
Malzeme kalitesine diger detaylara lafim yok.herşey yerli yerinde..
-
07 Mayıs 2020, 11:34
#587
levend84 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben bu cb250 yi bugun kullandim,
Motorun 0-115 i gayet seri ama,hafif ruzgarli düz yolda 138 e zor ciktim.ve bu hizi sabit koruyamadi motor.
Beni cidden hayal kirikligina ugratti.
Kullanan arkadaşlar alinmasin ama yürüme konusunda pulsar ns200 le aralarinda hicbir fark yok.
Abartmiyorum ama,sym wolf bile daha iyi yürüyor.ayrica hondadan daha agir olmasina ragmen.
Malzeme kalitesine diger detaylara lafim yok.herşey yerli yerinde..
Ben pulsar ns200 ya da sym wolf kullanmadım, o yüzden karşılaştırma yapamam. Ama benim motor düz yolda 140'a kadar seri bir şekilde çıkıyor. Sonrasında hızı nispeten daha yavaş bir şekilde artarak 150-155 görüyor. Sabit 150 ile de uzun süre hızını koruyor. Rüzgârsız hava koşulları için konuşuyorum tabi.
-
07 Mayıs 2020, 15:31
#588
levend84 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben bu cb250 yi bugun kullandim,
Motorun 0-115 i gayet seri ama,hafif ruzgarli düz yolda 138 e zor ciktim.ve bu hizi sabit koruyamadi motor.
Beni cidden hayal kirikligina ugratti.
Kullanan arkadaşlar alinmasin ama yürüme konusunda pulsar ns200 le aralarinda hicbir fark yok.
Abartmiyorum ama,sym wolf bile daha iyi yürüyor.ayrica hondadan daha agir olmasina ragmen.
Malzeme kalitesine diger detaylara lafim yok.herşey yerli yerinde..
Hocam cb250r' ilk çiktiginda alıp 5000 km kullanip satmıştım. Yani şu an başka bir motor kullandığım için yorumumun tarafsız olacağından emin olun. 2018 yazında pulsar rs200 ve cb250r ile 1000 km lik bir geziye çıktık. Rs200 ss oldugu için ns200 den daha yüksek son hız görüyor bu arada. Şöyle söyliyim: rs200 ne son hızda ne de kalkışta yanına bile yaklaşamıyor cb250r ın. Siz cb250r ı sanırım rüzgarlı bir havada test etmişsiniz. Pulsarın 0-100' ü 9.2 sn civarı iken cb250r 6.5 ile 7 sn arasinda 0-100 görüyor. Bu bilgiler kesindir. Tabii iki motorun da gps ölçümüne göre 0-100 lerini bilemem. Ama ne sym wolf ne de ns200 cb250r ın yanına yaklaşamazlar. Aynı şartlarda iki motoru yanyana test etme şansiniz olursa anlayacaksiniz.
Hatta şunu da diyim; rs200'e 76 kg, cb250r'a 100 kg lık sürücüler bindiğinde yine honda hiç ama hiç zorlanmadan kalkışta da son hızda da geçiyor. Bu kiyaslama 1.4tsi 125hp golf ile 1.4 tsi 150 hp golfü kıyaslamak gibi bir şey.
-
07 Mayıs 2020, 17:25
#589
Cb 250 R ağırlıktan gol atıyor, adamlar 145 kg motor yapmış, benim Wolf 173 kg idi. Cb 250 R kullanan arkadaşım vardı, Wolf daha atik kalkıyordu ama son hızda Cb 250 R beni hep geçiyordu. Gerçi 2 motorun da aerodimanisi fecaat, benim kilo 95, arkadaşın 80. Rüzgarsız ve düz yolda ben 150 küsürlerde kalırken adam ıkına sıkına da olsa 160'ı buluyordu.
-
07 Mayıs 2020, 21:17
#590
tommygun adlı üyeden alıntı
Cb 250 R ağırlıktan gol atıyor, adamlar 145 kg motor yapmış, benim Wolf 173 kg idi. Cb 250 R kullanan arkadaşım vardı, Wolf daha atik kalkıyordu ama son hızda Cb 250 R beni hep geçiyordu. Gerçi 2 motorun da aerodimanisi fecaat, benim kilo 95, arkadaşın 80. Rüzgarsız ve düz yolda ben 150 küsürlerde kalırken adam ıkına sıkına da olsa 160'ı buluyordu.
Güç/ağırlık ve tork/ağırlık gibi avantajlar kendisini en çok ivmelenmede gösterir. Son hızda da etkilidir tabi ama en büyük farkı hızlanma anında gösterir. Cb250r hem ağırlık olarak wolften ciddi bir şekilde az iken üstüne bir de siz cb250r kullanicisindan 15 kg daha ağırsıniz. Yani wolf toplamda 43 kg gibi ciddi bir farkla hondadan ağır ve honda beygir olarak da wolften fazla iken kalkışta çok rahat gecmesi lazım wolf' ü. Hondayı kullanan arkadaş mı acemi acaba ?
-
07 Mayıs 2020, 21:39
#591
s.e.c adlı üyeden alıntı
Hocam cb250r' ilk çiktiginda alıp 5000 km kullanip satmıştım. Yani şu an başka bir motor kullandığım için yorumumun tarafsız olacağından emin olun. 2018 yazında pulsar rs200 ve cb250r ile 1000 km lik bir geziye çıktık. Rs200 ss oldugu için ns200 den daha yüksek son hız görüyor bu arada. Şöyle söyliyim: rs200 ne son hızda ne de kalkışta yanına bile yaklaşamıyor cb250r ın. Siz cb250r ı sanırım rüzgarlı bir havada test etmişsiniz. Pulsarın 0-100' ü 9.2 sn civarı iken cb250r 6.5 ile 7 sn arasinda 0-100 görüyor. Bu bilgiler kesindir. Tabii iki motorun da gps ölçümüne göre 0-100 lerini bilemem. Ama ne sym wolf ne de ns200 cb250r ın yanına yaklaşamazlar. Aynı şartlarda iki motoru yanyana test etme şansiniz olursa anlayacaksiniz.
Hatta şunu da diyim; rs200'e 76 kg, cb250r'a 100 kg lık sürücüler bindiğinde yine honda hiç ama hiç zorlanmadan kalkışta da son hızda da geçiyor. Bu kiyaslama 1.4tsi 125hp golf ile 1.4 tsi 150 hp golfü kıyaslamak gibi bir şey.
Dostum,
Ruzgarsiz hava şartlarinda,tum motorlar ve hondanin 125 lik motorlarida(110-120) rahat son hizlarina ulaşiyor,
Ben cb yi kullandigimda,telefondaki hava uygulamasinda ruzgar ortalama 10-12km/h ile esiyordu.
Motor duz yolda 138-141 dedi tikandi..
Yukarida yorumda da belirttim,
Wolf kullandigimda o cussedeki motorun ciddi hizlanmasina şaşirmiştim.
Bu arada cb hem agirlik hemde beygir anlaminda wolften ustun.
Demek ki wolf cb ile ayni kg de olsaydi,o zaman durum daha farkli olurdu.
Kisaca,cb250 bu hafiflik ve guce rağmen yinede cbr250 gibi gitmiyor.
Ama guzel motor,kivrak,egzoz sesi tok,her turlu alinir yani..
Arka dişli 2 diş küçültülse daha iyi olabilir,en azindan 5.vites orani uzar,6.da daha iyi gaz yer.
-
07 Mayıs 2020, 23:47
#592
levend84 adlı üyeden alıntı
Dostum,
Ruzgarsiz hava şartlarinda,tum motorlar ve hondanin 125 lik motorlarida(110-120) rahat son hizlarina ulaşiyor,
Ben cb yi kullandigimda,telefondaki hava uygulamasinda ruzgar ortalama 10-12km/h ile esiyordu.
Motor duz yolda 138-141 dedi tikandi..
Yukarida yorumda da belirttim,
Wolf kullandigimda o cussedeki motorun ciddi hizlanmasina şaşirmiştim.
Bu arada cb hem agirlik hemde beygir anlaminda wolften ustun.
Demek ki wolf cb ile ayni kg de olsaydi,o zaman durum daha farkli olurdu.
Kisaca,cb250 bu hafiflik ve guce rağmen yinede cbr250 gibi gitmiyor.
Ama guzel motor,kivrak,egzoz sesi tok,her turlu alinir yani..
Arka dişli 2 diş küçültülse daha iyi olabilir,en azindan 5.vites orani uzar,6.da daha iyi gaz yer.
Tabii ki dedikleriniz doğru ama şunu anlatmaya çalışıyorum sizin cb250r ile 138-140'ı geçemediğiniz anda yanınızda birisi de wolfle gelseydi o 138' i de göremeyecekti demek ki. Ben 5000 km kullandım cb250r'ı rüzgara karşı 135'e düştüğüm zamanlar da oldu ama arkamdan rüzgar yakaladığimda 165'in üzerine çıktığım da oldu. Yani iki motoru da yanyana denemediğiniz sürece bu sayılar çok bir şey ifade etmez.
Özellikle ns200'e göre fark yok demişsiniz ama hissedilir derecede fark var. Ben cb250r'ı ilk alanlardanım. O zamanlar yeni çıktığı için pek bilinmiyordu. İnini dibini incelerdim kullanırken. Ve dediğim gibi rs200'e dahi nal toplatıyor hem de 24kg daha ağır sürücüyle. Beni anlayabilmeniz için bir gün wolf ya da ns200-rs200 le yolda denk gelip denemeniz lazim
Çocuk gibi sidik yarıştırmak değil amacim yanlış anlaşilmasin hondayı övmüyorum. Zaten mt25 kullanıyorum şu an.
-
15 Mayıs 2020, 21:28
#593
Herkese Selamlar,
680. KM ye basmış bulunmaktayız.
Bu zamana kadar rodajda iken gördüğüm artı ve eksileri paylaşmak istiyorum.
Pozitif Yönler;
Oldukça kıvrak ve dengeli
Torku gayet yeterli
Şekil şemal 10 numara
Her şey led. Özellikle ön far şimşek etkili cinsten.
ABS Sistemi gayet güzel çalışıyor. Nissin kaliperler mevcut. Ön fren çok iyi. Arka frenler kendi çapında bişeyler deniyor.
Showa süspansiyonlar muhteşem çalışıyor.
Fabrika çıkışı dunlop lastikler ısındıktan sonra güzel tutuyor. Değiştirme ihtiyacım yok.
Yakıt tüketimi 3.0L /100 KM
Negatif Yönler;
Her devirde titreşim mevcut. Özellikle yüksek devirlerde daha çok titriyor. Klasik bir tek silindir titreşimi. Böbrek taşı düşüren cinsten değil ama özellikle pegler, sele, depo kenarlarında titreşim hissediliyor. Elciklerde titreşim yok denecek kadar az. Rodaj bakımından sonra azalacak inş :D
Radyatör çok hassas en ufak taş atmada deforme oluyor. Radyatör koruma taktırmak farz oldu.
Gösterge tablosu hassas ve hemen çiziliyor. Oraya da şeffaf folyo kestirmek şart.
Aklıma gelen bu durumlar haricinde klasik zincir sesi mevcut ancak sadece tünelde duyabiliyorum onun haricinde duyulmuyor. Zincir sesi yüzünden çekinen arkadaşlar çekinmesin farketmeyeceksiniz bile.
Şimdilik aklıma gelenler bunlar
Keyifli Sürüşler...
Koluna Taktığın Kask Kafanı Korumaz...
İlker ALTUNTAŞ
-
16 Mayıs 2020, 23:50
#594
İyi akşamlar herkese.
Şuan bir motor alma aşamasındayım da bayiiler cb250r için ne kadar fiyat veriyor bilen var mı acaba?
-
17 Mayıs 2020, 00:45
#595
darling1907 adlı üyeden alıntı
İyi akşamlar herkese.
Şuan bir motor alma aşamasındayım da bayiiler cb250r için ne kadar fiyat veriyor bilen var mı acaba?
ankarada honda efe bayiyi aradım haziranda gelecek fiyat da birkaç bin lira artabilir dediler. yeni fiyat 33-35 bin arası olur gibi bence.
-
17 Mayıs 2020, 14:21
#596
-ZERO- adlı üyeden alıntı
ankarada honda efe bayiyi aradım haziranda gelecek fiyat da birkaç bin lira artabilir dediler. yeni fiyat 33-35 bin arası olur gibi bence.
ben biraz 250nk ya yöneliyim o zaman
-
18 Mayıs 2020, 13:28
#597
Arkadaşlar merhabalar. Sizden bir ricam olacak. Geçen hafta komşumuza sıfır cb250r aldık. Ben takmıyordum ama o da çoğu kullanıcı gibi kafaya takıyor zincir sesini. Arka dişlinin önündeki çemberi sökmek yerine oraya lastik, şambriyel dolayıp metalden kaynaklı sesi azaltanlar vardı. Hatta video vardı bununla ilgili. O videoyu bir türlü bulamıyorum. Bulabilen olursa link atabilir mi ? Şimdiden teşekkürler.
-
22 Mayıs 2020, 11:50
#598
Bugün Balıkesir MNR motordan ikinci el Honda CB250 R satın aldım
Herhangi bir kazası yok
Garanti devam ediyor
6400 km de
25750 TL
Resmi satış yarın
Motoru alır almaz n11 den koruma takozu ve radyatör koruma demiri aldım
Başka almamı onereceginiz faydalı olur dediginiz bir şey var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------
Birde bu zincir sesi hepsinde olan kronik bir sorun mu olmayan var mi?
Çözümu nedir
Herkese şimdiden tesekkurler
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
Bu gurup sessiz baya face deki grup daha aktif
-
22 Mayıs 2020, 20:57
#599
Kaptandadas adlı üyeden alıntı
Bugün Balıkesir MNR motordan ikinci el Honda CB250 R satın aldım
Herhangi bir kazası yok
Garanti devam ediyor
6400 km de
25750 TL
Resmi satış yarın
Motoru alır almaz n11 den koruma takozu ve radyatör koruma demiri aldım
Başka almamı onereceginiz faydalı olur dediginiz bir şey var mı?
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:58 ----------
Birde bu zincir sesi hepsinde olan kronik bir sorun mu olmayan var mi?
Çözümu nedir
Herkese şimdiden tesekkurler
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
Bu gurup sessiz baya face deki grup daha aktif
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız. Koruma takozu için bişey diyemem ancak radyatör koruma çok mantıklı olmuş. Radyatör oldukça hassas en ufak taş vs sekmesinde petekler yamuluyor. Bende radyatör koruma aldım GP kompozitten gelince takacağım. Duyduğumuz kadarıyla zincir sesi olmayan yok. Güvenli bir çözümü de yok. Kabullenmek lazım. Zaten o kadar fazla bir ses yok. Tavsiyem depo yanlarına yan pad yapıştırın diz ile temas eden yerler matlaşıyor. Bunun haricinde göstergeye folyo yapıştırdım. Başka da bir durum yok bakımı eksik etmeyin tadını çıkartın
-
23 Mayıs 2020, 04:08
#600
Teşekkürler Ben ekran için tabletler için olan ekran koruyucuları an alayım diyorum.Ciziesin çok ama.kac inç almam gerek bulamadim
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)