Adım gibi eminim tek silindirli olacak. MT-25'in hiçbir yerinden kaçamayacak. Tasarımı sadece güzel olacak
Adım gibi eminim tek silindirli olacak. MT-25'in hiçbir yerinden kaçamayacak. Tasarımı sadece güzel olacak
CBR 250 nin motorudur işte, tasarım hariç çöp.
Bu motor 25 bin bandında gelirse kimse almaz gider 25 bine düşük km cb500f alır geçer.22 bin e filan satılırsa vites göstergesi varsa alınabilir belki.
Kuyruk-depo; yamaha mt. Şase-motor cbr250. Ön takım-far ducati monster olmuş
Bence tutar, güzel
maalesef vites göstergesi yok sanırım. Saçmalığın daniskası olmuş . https://youtu.be/dE02qv3MtJU
Önce konu hakkında görüş bildirip, sonra bir anımı anlatıp, en sonda da yetkililere tavsiyede bulunacağım;
CB 250 nin 25 bin civarı bir fiyatla gelmesi bekleniyor. Zaten bildiğiniz üzere sadece yeni eklenen ilave vergisi 5 bin tl. Yani Honda bunu 18 bin bandına satmak isterken vergilerden dolayı hiçbirşey yapmasa da fiyat 25 bin.
En büyük ve kaliteli alternatifi Benelli BN 251. Honda yetkililerinin ve stand görevlilerinin bir kulağı Benelli standında olmalı.
Geçen sene Yamaha standına gidip XMax 300 fiyatını görünce görevliye fuarda sergilenen haricinde başka getirmemelerini önermiştim. Burnundan kıl aldırmayan görevli siparişlerin oldukça yüksek miktarda olduğunu söylemişti. Güldüm geçtim. Zaten XMax 300 bitti. 170 kiloluk XMax125 i 21 bin lira civarına satmaya çalışacaklar. Sektör 2018 de yerlerde.
Sektörde kim kalacak kim gidecek bu sene belirleyici unsur servisler. Bu sene satışlar yerlerde olacak. Bu sebepten sadece satış düşüklüğü değil, garantiden çıktığı için motorunu yetkili servise götürmeyen kullanıcılar 2. darbeyi vuracak haklı olarak. 2015-16 da satılan motorların garantisi birer birer bitiyor.
Motosiklet satıcıları öngörülü olup, servislere kaliteli usta, güleryüzlü hizmet, ucuz fiyat ve her serviste aynı kalite vermeliler. "Yoksa giderem mahalle ustasına haa" durumu var. Satış yapamadın, servislerin zaten adı çıkmış kötüye. Eee ne yiyecen?
Sen servisini doğru düzgün, yetkin ve bilgili ustalarla donat, garantisi bitse de düşük bir model olsa da 5 bin liralık comuuter olsa da biz yetkili servislere gidelim, sen satıştan ekmek yiyemeyeceğin için servisten ekmek ye, ayakta kal, bu sene olmaz seneye senden motor alırız. Yoksa çok adam gidecek bilesiniz. Ben iyi kötü motor-usta bulur binerim hizmet alırım. Ama bayiler, servisler ne yapacak. Bu da onların sorunu. Dediklerim yapılırsa sektörde herkes kazanır. Yoksa giden dönmemek üzere kapatır gider beyler.
“Bir delil ile 40 alimi yendim; ama 40 delil ile bir cahili yenemedim.” Mevlana
türkiye'de vitrinlerde ne zaman boy gösterecek haberi olan var mı?
dua ediyorum 20 bin bandının yukarısına çıkmasın diye, en azından alırken içimiz rahat olur. o parayı haketmediğini bilerek almaya çalışmayız.
tarz olarak çok hoşuma gitti. suzukinin yeni sv650'sine benzemiş. mt-125 sahibiyim ve motorumu her ne kadar sevsem de hem uzun yolda biraz daha düzgün giden, hem de artçıyı biraz daha rahat ettirecek bir motor alma düşüncem var. yüksek cc motor istemediğim için sv650'yi ne kadar beğensem de almak istemiyorum. çünkü yoğun kullanımım istanbul şehir içi olacak ve o büyüklükte bir motor fiyat performans olarak yukarında kalıyor ihtiyaçlar için. en iyi alternatifler mt-25 ve benelli modelleri şu an için naked ortamında. mt-25 uçtu gitti zaten, tipi de bir garip geliyor bana.
benelli'nin yeni 250 cc modelini de makyajlamışlar, eski tnt 250'nin albenisi yok motorda. avrupa'da satılacak bn301 şahane ama muhtemelen cc bandından dolayı o ülkeye gelmeyecek.
benim zervkime göre en alınabilinecek motor şu an bu arkadaş. ama gelirken yanında nasıl bir değer ile geleceği tedirgin etmiyor değil.
Tasarım konusuna katılıyorum. Gerçekten güzel motor. Çift silindir olsa tozu dumana katabilirdi piyasada.
bu çift silindir sevdası nedir yahu? 250cc motorda tek silindir daha sağlıklı ve uzun ömürlü değil mi? ben mi yanlış biliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------
bir de bu motor ilk defa piyasaya çıktığı için lansman fiyatı olur mu?
Başlığı "CB250R'ın sayısı bir elin parmaklarını geçmeyecek olan kullanıcıları" şeklinde değiştirmek lazım. Bu sene motosiklet sektörünün çöküş yılı olacak. Devlet saçma sapan işlerle uğraşmayı bırakıp vergileri düşürürse önümüzdeki sene bir çıkış olabilir. Herkes elindeki motora sahip çıksın. Bir tane alabilirsem en az üç sene değiştirmeyeceğim.
Bugün Rally bakmak için bayiye gitmişken cb250r da sorayım dedim geldi mi,fiyatlar ne olacak gibisinden.Motorlar türkiyeye giriş yapmaya başlamış ama benim sorduğum bayiye henüz gelmemiş.Salı günü yeni modeller için eğitime gideceklermiş zaten.Tahmini mart itibariyle bayilere gelmeye başlar denildi.
Fiyat tabiki söylenmedi ama rally fiyatına yani 23bine yakın olacak denildi.Ayrıca mart başında tekrar zam varmış..
sitelerinde 125 cc modelinin fiyatını açıkladılar. 18.500 TL.
250 cc için de güncelleniyor bilgisi mevcut.
https://honda.com.tr/motosiklet-fiyat-listesi
125 cc'de ezeli rakibi olacak olan MT-125'ten 100 TL daha ucuz 0 fiyatı. Aynı mentaliteyi 250cc'de de yapacaklar gibi duruyor, o da 24.500- 25.000 arasında olacaktır.
25bin tl m olsa gider düşük km cb500f alırım
Ktm duke'ün pazar payını çalmak için yapılmış ve aleni olarak bazı tasarım unsurlarının ktm'den esinlenildiği belli olan bir model. Bugün inceledim bu modele de ktm duke'de olduğu gibi iki kişi binmek bir eziyet. Kısa ve orta boylu kişiler rahat edebilir ama uzun boylularda çirkin bir görüntü oluşuyor maalesef. Bu sınıfta yani 125cc naked sınıfta en kalıplı model Yamaha mt-125.. Ktm duke ve Honda cb serisi kasa olarak çok küçükler.
Duke 250 ile bu motor arasında kalınsa hangisi tercih edilmeli?
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)