Honda Cb 250 R Kullanıcıları /Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Ağustos 2018, 19:16
#241
Cbrinki uyumlu değil miller farklı çünkü. N11 üzerinden satan birisi var oraya bakabilirsiniz. Çok dengeli zaten. Bu yavaş gitme meydan okumasında çok iş kolaylaştırır haha
Reklamlar
-
02 Ağustos 2018, 20:09
#242
Honda bayide 300 tlye cbr in takozunu takacakti
-
02 Ağustos 2018, 23:14
#243
199 tl dediğim takoz. Taktırmaya kaç para verirsin bilmiyorum. Torklu sıkılması gerektiği için sanırım ustada taktırman lazım.
-
03 Ağustos 2018, 00:19
#244
ozgens adlı üyeden alıntı
Arka tarafta hatlarini sivri yapmak yerine koseli ve kut yapmislar o yuzden goze biraz kisa gibi görünüyor. O yüzden olabilir.
Ben bugun itibariyle bu motoru satin aldim yeni fiyati sebebiyle, acikcasi cok hosuma gitti. Ozellikle seyir halinde iken sanki cok dengeli hissi verdi. Sizlere sormak istediğim sey bu motosiklet ile cbr koruma takozlari uyumlu mu bu konuda bilgisi olan veya takoz taktiranlar yardimci olabilirse sevinirim.
Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanın motor koruma demirleri de var yan sanayii takoz taktıranlarda var ama açıkçası takozdan çok yan sanayi demiri daha çok beğendim. Arka topcase çanta demiri de yaptıranlar olmuş. Ben de alınca ilk iş yan çanta ve topcase demiri yaptıracağım belki motor koruma demiri de alabilirim.
Siz hangi renk aldınız ben kırmızı yada siyah düşünüyorum gri çizik belli etmez ama radyatörün yan parçaları hiç belli olmuyor tasarımı öldürüyor.Siyah çok hoş duruyor ama hem çizik hemde sürekli tozlu görünecek endişesi var.
-
03 Ağustos 2018, 00:46
#245
aykutx adlı üyeden alıntı
Evet yağlama ile ilgili bir durum değil. Dişlilerin zincir ile uyumlu olmadığını düşünüyorum. Serviste test motorunun dişli zincir setini değiştirmişler ve ses kesilmiş.
Bugün aldim ve kasksiz kullandığımda zincir sesi bende de siz hallettiniz mi bu problemi
-
03 Ağustos 2018, 01:16
#246
Yazılanları şöyle bir okudum da haklı olarak mt25 ile kıyaslanıyor. Aradaki farkları detayına kadar yazayım.
-İki motor da sıvılarla doluyken mt25 12kg daha ağır.
-mt25 irc ile, cb250r Dunlop ile geliyor.
-mt25 te bildiğin düz maşa ybr tipi amortisör var. Cb250r da showa marka ters çatal var.
-mt25 te geleneksel abs sistemi var. Cb250r da daha hassas ölçüm yapan hondanın kendi geliştirdiģi abs sistemi var. Üstüne birde nissin marka radyal kaliperler var.
-cb250r'ın göstergesi daha şık ve daha detaylı.
-mt25 te 140(14cm) genişliğinde arka lastik var. Cb250r da bu değer 150(15cm) genişliğinde. Arkadan çok hoş görünüyor
-mt25 çift silindir oldugu icin 10-15 km daha yüksek son hız görüyor ama ivmelenme konusunda cb250r daha iyi. Bunu bizzat kendimiz iki motor defalarca denedik. Şimdi mantıken bakınca hem cb250r daha az yaksın, hem daha iyi hızlansın e ben napayım mt25 in 10 km daha fazla olan son hızını ve 36 beygirini.
- Hafiflik konusu ise direkt kullanımda hissediliyor. Cb250r daha kıvrak, ani sağ sol manevralarında belirgin bir şekilde daha hızlı yön değiştiriyor. Kullanımı gerçekten daha zevkli.
-Frenler için ise direkt cb250r'ımı test eden r25 li arkadaşımın cümlesini aktarıyorum: "benim motor durmuyormuş"
-cb250r'ın en büyük zafı artçı selesi biraz ufak olduğu için max 70 kg'a kadar olan artçılar için idare eder. Daha iri yapılılar oturduğunda sığmıyormuş gibi hissediyor ve geri düşecekmiş hissi yaratıyor. Bu konuda mt25' i test etmedim.
-
03 Ağustos 2018, 02:26
#247
s.e.c adlı üyeden alıntı
Yazılanları şöyle bir okudum da haklı olarak mt25 ile kıyaslanıyor. Aradaki farkları detayına kadar yazayım.
-İki motor da sıvılarla doluyken mt25 12kg daha ağır.
-mt25 irc ile, cb250r Dunlop ile geliyor.
-mt25 te bildiğin düz maşa ybr tipi amortisör var. Cb250r da showa marka ters çatal var.
-mt25 te geleneksel abs sistemi var. Cb250r da daha hassas ölçüm yapan hondanın kendi geliştirdiģi abs sistemi var. Üstüne birde nissin marka radyal kaliperler var.
-cb250r'ın göstergesi daha şık ve daha detaylı.
-mt25 te 140(14cm) genişliğinde arka lastik var. Cb250r da bu değer 150(15cm) genişliğinde. Arkadan çok hoş görünüyor
-mt25 çift silindir oldugu icin 10-15 km daha yüksek son hız görüyor ama ivmelenme konusunda cb250r daha iyi. Bunu bizzat kendimiz iki motor defalarca denedik. Şimdi mantıken bakınca hem cb250r daha az yaksın, hem daha iyi hızlansın e ben napayım mt25 in 10 km daha fazla olan son hızını ve 36 beygirini.
- Hafiflik konusu ise direkt kullanımda hissediliyor. Cb250r daha kıvrak, ani sağ sol manevralarında belirgin bir şekilde daha hızlı yön değiştiriyor. Kullanımı gerçekten daha zevkli.
-Frenler için ise direkt cb250r'ımı test eden r25 li arkadaşımın cümlesini aktarıyorum: "benim motor durmuyormuş"
-cb250r'ın en büyük zafı artçı selesi biraz ufak olduğu için max 70 kg'a kadar olan artçılar için idare eder. Daha iri yapılılar oturduğunda sığmıyormuş gibi hissediyor ve geri düşecekmiş hissi yaratıyor. Bu konuda mt25' i test etmedim.
Açıkcası cok güzel karşılastirma olmuş
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:07 ----------
Sizin zincir sorunu yaşadınız mı çünkü bugün kask olmadan motoru sürdüğüm de ciddi manada zincir sesi aldım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:23 ----------
Ben siyah renk aldım, kırmızı rengi çok severim aslında fakat nedense çok yakıştıramadım bu modele dediğiniz gibi siyah çizikleri çok belli ediyor baya dikkat etmek lazım.
-
03 Ağustos 2018, 04:21
#248
Teşekkür ederim.
Evet hocam zincir sesi herkeste olduğu gibi bende de var. Ama şu an 2800km'deyim eskisine nazaran baya bir azaldı ses. Sanırım metal metale sürttükçe yer yaptı.
-
03 Ağustos 2018, 09:48
#249
s.e.c adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim.
Evet hocam zincir sesi herkeste olduğu gibi bende de var. Ama şu an 2800km'deyim eskisine nazaran baya bir azaldı ses. Sanırım metal metale sürttükçe yer yaptı.
Yani servise gostermenin bir anlami yok mu sizce
-
03 Ağustos 2018, 16:24
#250
ozgens adlı üyeden alıntı
Yani servise gostermenin bir anlami yok mu sizce
Servise gidenlere hep Honda Merkezinden haber bekliyoruz diyip geri gönderiyorlar. Sen telefon aç telefonda geri göndersinler boşa yorulma. Kayıtta açmıyorlar zaten. Umarım bir kaç haftaya çözerler durumu.
-
04 Ağustos 2018, 01:34
#251
yelken_786 adlı üyeden alıntı
Hayırlı olsun kazasız belasız güle güle kullanın motor koruma demirleri de var yan sanayii takoz taktıranlarda var ama açıkçası takozdan çok yan sanayi demiri daha çok beğendim. Arka topcase çanta demiri de yaptıranlar olmuş. Ben de alınca ilk iş yan çanta ve topcase demiri yaptıracağım belki motor koruma demiri de alabilirim.
Siz hangi renk aldınız ben kırmızı yada siyah düşünüyorum gri çizik belli etmez ama radyatörün yan parçaları hiç belli olmuyor tasarımı öldürüyor.Siyah çok hoş duruyor ama hem çizik hemde sürekli tozlu görünecek endişesi var.
Ben siyah renk aldım, kırmızı rengi çok severim aslında fakat nedense çok yakıştıramadım bu modele dediğiniz gibi siyah çizikleri çok belli ediyor baya dikkat etmek lazım.
-
04 Ağustos 2018, 04:17
#252
ozgens adlı üyeden alıntı
Yani servise gostermenin bir anlami yok mu sizce
Servistekiler farkında. Bana söyledikleri ürünlerin italyaya gönderdildiği ve yakında çözüm sunulacağı şeklindeydi. Hatta benim ses için açılan dosya çözül olarak değil, sorun devam ediyor anlamında açık bırakıldı. Tüm kullanıcılara dönüş olunca sms ya da arama olarak dönüş yapılacağı söylendi. Zamanı geldiğinde temizleme ve yağlamaya devam, yakındır sesten kurtulmamız
-
05 Ağustos 2018, 02:05
#253
Beyler Trabzonda Honda bayi yok. evet bişey zannedersiniz Trabzon u duyunca ama şehirde adam gibi ne motosiklet satıcısı ne de showroom bişey var.
Sorum 1.90 boy 85kg ile bu motor olur mu? Amaç ş.içi günlük kullanım, nadiren 200km uzun yol.
-
05 Ağustos 2018, 09:18
#254
En kalıplı naked motorda bile yapısından dolayı 180 üzeri birisi bindiğinde ufak gibi görünebilir motor. Buna yapacak bir şey yok.
Eski fz serisi bile küçük kalabilir altınızda. Beğeniyorsanız motoru sürüm gitsin. Milletin ne düşündügüne bakarsak hic motora binmeyiz
-
05 Ağustos 2018, 10:23
#255
1.90 olmaz hocam ben 1.83 gidip bizzat denedim 250 naked sınıfında ki en küçük yapılı motor diyebilirim..Adamin kıcına motor takılmış gibi duruyor.Ama boy 165 170 olsa idi düşünmeden alırdım malzeme ve işçilik gerçekten tatmin edici
-
05 Ağustos 2018, 14:52
#256
matay adlı üyeden alıntı
1.90 olmaz hocam ben 1.83 gidip bizzat denedim 250 naked sınıfında ki en küçük yapılı motor diyebilirim..Adamin kıcına motor takılmış gibi duruyor.Ama boy 165 170 olsa idi düşünmeden alırdım malzeme ve işçilik gerçekten tatmin edici
Bence abartıyorsun benim boyum 182 oyle göründüğünu düşünmüyorum. Sen kendine yakistiramamissin bence
-
05 Ağustos 2018, 23:44
#257
Ben kendime çok yakıştırıyorum beyler kırmızıyı özellikle(kırmızı motor aldın mı...) tek sıkıntı ben bu motora 3lü çanta demiri nerede yaptırırım Batum turuna çıkacağım.Eşimle beraber kamp malzemeleri ve kişisel eşyalarda olacak kaç gecedir bir çözüm bulamadım izmirde bu demirleri yaptıracak yer bulamadım henüz yan çantalar sıkıntı olacak gibi eksoz çok büyük eksoz. 125 lerdeki gibi altta yapsalardı ne olurdu sanki. Sitesinde vites göstergesi var yazıyor hala acaba ileride yazılımla göstergeye ekleyecekler mi diye düşündüm bir an,motoru çok beğeniyorum aklımda olan tek motor hemde içime sinen en güzel motorda diyebilirim. Demir işi olmazsa ve motoru sırf bu yüzden alamazsam içimde uyde olacak.
-
06 Ağustos 2018, 00:31
#258
Aslında görüntü olarak sormadım. Bacak yeri var mı diye. Rahatsız eder mi. Enduro tarzı kullandım hep birazda bundan alalım zevkimizi zaten yılbaşı gibi satarım diyorum. Ama Alırsam sipariş verecem gelecek, ha iş yaw.
Zarar etmez bu motor gibime geliyor. 2019 fiyatları bu gidişle en az 26.
-
06 Ağustos 2018, 12:13
#259
yelken_786 adlı üyeden alıntı
Ben kendime çok yakıştırıyorum beyler kırmızıyı özellikle(kırmızı motor aldın mı...) tek sıkıntı ben bu motora 3lü çanta demiri nerede yaptırırım Batum turuna çıkacağım.Eşimle beraber kamp malzemeleri ve kişisel eşyalarda olacak kaç gecedir bir çözüm bulamadım izmirde bu demirleri yaptıracak yer bulamadım henüz yan çantalar sıkıntı olacak gibi eksoz çok büyük eksoz. 125 lerdeki gibi altta yapsalardı ne olurdu sanki. Sitesinde vites göstergesi var yazıyor hala acaba ileride yazılımla göstergeye ekleyecekler mi diye düşündüm bir an,motoru çok beğeniyorum aklımda olan tek motor hemde içime sinen en güzel motorda diyebilirim. Demir işi olmazsa ve motoru sırf bu yüzden alamazsam içimde uyde olacak.
Alin hemen hic beklemeyin. İsimden dolayi aldigimdan beri kullanamadim bugun is cikisi biraz kullanabildim, tadina doyamadim birakasim gelmedi. Yarin sabah ise gitmek istemiyorum. Keske bos olsam binsem diye. Su rodaj derdi olmasa asil tadini o zaman alacagim galiba herseyi gectim dengesine bayildim. Cok zevkli geldi bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------
Arkadaslar ben motoruma sigorta yaptırdığımda model ismi muhtemelen yeni oldugu icin cikmadi ve crf250 olarak yazdi sigortaci bu noterde ruhsat cikarirken sorun teskil eder mi ruhsatta farkli model ismi girerler mi
-
06 Ağustos 2018, 14:26
#260
ozgens adlı üyeden alıntı
Alin hemen hic beklemeyin. İsimden dolayi aldigimdan beri kullanamadim bugun is cikisi biraz kullanabildim, tadina doyamadim birakasim gelmedi. Yarin sabah ise gitmek istemiyorum. Keske bos olsam binsem diye. Su rodaj derdi olmasa asil tadini o zaman alacagim galiba herseyi gectim dengesine bayildim. Cok zevkli geldi bana
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:46 ----------
Arkadaslar ben motoruma sigorta yaptırdığımda model ismi muhtemelen yeni oldugu icin cikmadi ve crf250 olarak yazdi sigortaci bu noterde ruhsat cikarirken sorun teskil eder mi ruhsatta farkli model ismi girerler mi
Yeni bir model ileride güncellenir bazı Sigorta şirketleri eklememişte olabilir. Hiç bir sıkıntı yaşamazsınız alım satımda da kullanırken.
Bana 3lü çanta demiri lazım ama hiç bir yerde topcase demiri dahi yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)