@islambey sağol kardeş en önemlisi kazasız belasız kullanabilmek zaten, rodajda olduğu için biraz sürüş sıkıntılı da neyse idare ediyorum, inşallah uzun km ler yaparız.
cbf150 ile cb125f in ikisini de kullanan birinden bu motorları dinlemek yada okumak istiyorum.
Dışarıdan baktığım: Honda bu motoru cb125e'nin yerine çıkardıysa bir diyeceğim yok. ama cbf150 yerine çıkardılarsa dışardan gördüğüm çok yazık. Abs eklememişler , arka kampana devam , grenaj diye bişey kalmamış , güç ve tork düşmüş,oturaklı görünüm kalmamış... Hepsini anladım da arka amortisörleri neden 2.dunya savaşından kalmış çift kazık sisteme çevirdiniz? Fiyat zaten uçmuş... cbf150'yi cok arayacagiz gibime geliyor....
bberksan bu benim ilk hondam o yüzden neyin yerine geldiği benim için çok önemli değil söylediğin şeylerde haklısın bunun aynı kasası karbüratörlü yamahada esd ybr 9bin küsür bunun aynısı ys125 13bin küsür yani bu ortamda en mantıklısı bu oluyor en son %20 gümrük vergisi olmasa fiyatı 8 lerde olacaktı ama ülkenin vergi politikası belli malesef eğer buna abs disk ekleseler inan fiyat 15 derlerdi.
Crazy_sprint'in motoru. Resim eklemek de benden olsun. Hayırlı olsun tekrardan abi.
Crazy_sprint siz nerede oturuyorsunuz,tıpatıp aynısını çorluda gördüm bugün
Bugün Beyaz renk CB125 F siparişi verdim hayırlısıyla. Yarın kısmetse teslim alacağım. Cbf 150 ve Ybr 125 esd ve Tvs 150 kullanmış biri olarak bunu da test edip aralarındaki farkları buradan yazacağım inşallah.
Geçen gün denedim, beğendim. Çirkin çanta demiri hariç çok güzel motor.
Motosikletimi teslim alıp ilk 100km kullandım. 4000 devirle kullanıp 4500 devirle vites değiştirerek kullandığım motosikletin alt devirlerindeki tork beni şaşırttı. Özellikle de vuruntusuz çalışması çok etkileyici. Üst devirlerde nasıl bunu zaman gösterecek tabi ki. Malzeme kalitesi beklediğimin üzerinde diyebilirim. Kombine fren sisteminin basit bir şey olacağını düşünmüştüm ama kullanınca etkili ve dengeli duruş sağladığını söyleyebilirim. Ön amortisör beklediğimden güzel arkalar ise tam tersi. Zaten bence tek eksik arka amortisörün göbekten tek amortisör olmayışı.
Alınca depoyu fulledim 100km sonunda ibre hareket bile etmedi. İlerleyen zamanda hassas ölçümlerimi buradan yazarım. Şuan için bişey diyemem tabi ki.
İlk 1500 2000kmden sonra ybr ve cbf ile kıyaslamak daha sağlıklı olur. İlk izlenim olarak şunları söyleyebilirim: oturuş pozisyonu serilik ve tork, artçılı kullanış olarak ybrden daha iyi. konfor ve alt devir torku olarak cbfye yakın diyebilirim. Pratik kullanım motor sesi (motor sessizliği ve görüntüsüz çalışma) cbfden daha iyi.
Kendini çok çabuk sevdiren bir motor olmuş. Ben çok beğendim.
Titreşim hakkında net bir şey söylemem için 1500km kullanıp devir yükseltmem gerekir ancak 4500devire kadar sıfır titreşim diyebilirim. Zaten vuruntusuz çalışması bu konuda çok iyi olduğu izlenimi oluşturdu bende. Kısaca cbf gibi başarılı ybr den daha iyi diyebilirim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:16 ----------
Şuanda gece kullanımında deniyorum. Aydınlatma oldukça yeterli. Kullandığım motorsikletler içinde bir tık daha iyi duruyor. Depo karenajları dizleri direkt rüzgardan koruyor. Gösterge karanlıkta net görünüyor. Vites göstergesi daha iyi olabilirdi. Tip fotolardan çok farklı. Arka amortisörler olmasa harika bir görüntü olacakmış.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:21 ----------
Teşekkür ederim. Km arttıkça kıyaslayacağım inşallah
Titreşimi CBF gibi. CBF'ten eksiği arka amortisör ve çanta demiri. Şöyle bir motor yapıp da CBF'in demirini neden koymazlar anlaşılır bir şey değil. Millet yine ucube demirlere kaldı. Adamlar herkesi kuryelik yapacak zannediyorlar.
Katılıyorum "seko" kardeşim. Büyük eksiklik. Şehir dışı uzun yollarda cbf bir tık daha konforlu sanki. Şehir içinde cb çok iyi. Çok atak ve seri
cbf ayarinda olmasi guzel bir detay,insallah hep guzel gunlerde kullanirsiniz..
simdi dikkat ettim,monoshock kullanmamislar arkada
titresimin az olmasi guzel bir detay.
ama ne yazik ki ben hala su an ki fiyatlara alisamadim.
2 sene evvel,1 ybr,1 cbf alabiliyorduk su motorun sifir fiyatina...
Aynen öyle fiyatlar uçtu bu motorun 8,9 civarı olması gerekirdi bence.Ama en mantıklı başlangıç motoru şu an bu bence ys125 daha pahalı.Bende bu modeli düşünüyorum bakalım bayide gördüm güzel hoş görünüyor oturuş pozisyonu rahat.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)