Suzuki V-Strom 250 Abs Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Genel Bakış
Motor performansı
V-Strom 250/ABS'de kullanılan 248cm3 paralel çift silindir motor düşük ila orta tork aralığını en üst düzeye çıkarmak ve kontrol kolaylığı sunan güçlü bir sürüş sağlamak amacıyla kapsamlı analizler ve optimizasyon süreçlerinden geçmiştir. Elde edilen genel verimlilik sayesinde daha iyi yakıt ekonomisi ile birlikte en sıkı Euro 4 emisyon düzenlemelerine uygun temiz performans sunmaya da yardımcı olmaktadır. Tam dolu depo ile V-Strom 250/ABS yaklaşık 500km*1 menzile sahiptir.
Kam mili
V-Strom 250/ABS kam profili en sık kullanılan 20 km/s ve 90 km/s arasındaki hızlarda maksimum hızlanma performansı sunar. İlave bir avantaj olarak kam profili ayrıca daha pürüzsüz ve hoş bir sürüş sunmak amacıyla gürültüyü de bastırır
Silindir
Silindir kovanlarında kullanılan taşlama modeli pistonların yağlanmasını sürtünme nedeniyle ortaya çıkabilecek performans kayıplarını en aza indirmeye yardımcı olacak şekilde gerçekleştirir.
Çok fonksiyonlu gösterge paneli
Dönüş sinyalleri, uzun far, boş vites, arıza, ABS, devir göstergesi, soğutma sıvısı sıcaklığı ve yağ basıncı için LED göstergeler mevcuttur. Bu göstergeler kolay anlaşılacak şekilde tasarlanmıştır. LCD göstergelere aşağıda belirtilenler dahildir: Hız göstergesi, Takometre, Kilometre göstergesi, Çift günlük kilometre göstergesi, Vites konumu, Menzil, Ortalama yakıt tüketimi, Yakıt göstergesi, Devir göstergesi AÇMA/KAPAMA, Yağ değişim zamanı göstergesi, Saat.
Ön cam
Kompakt ön camın biçimi, üst düzeyde koruma sağlayabilmesi için defalarca rüzgar tüneli testlerinden geçirilmiştir ve bu sayede daha konforlu bir sürüş için üst düzey etkili koruma sağlanmıştır. (Çantalar aksesuar olarak ayrıca satışa sunulmaktadır.)
Teknik Özellikler
Toplam uzunluk 2150 mm
Toplam genişlik 790 mm
Toplam yükseklik 1295 mm
Aks aralığı 1425 mm
Yerden yüksekliği 160 mm
Sele yüksekliği 800 mm
Yüksüz ağırlık 188 kg
Motor tipi Dört zamanlı, sıvı soğutmalı, SOHC paralel çift
Çap x strok 53.5 mm x 55.2 mm
Motor hacmi 248 cm3
Sıkıştırma oranı 11.5 : 1
Yakıt sistemi Enjeksiyonlu
Marş sistemi Elektrikli
Yağlama sistemi Islak Karter
Şanzıman 6 vitesli, sürekli kavramalı
Birincil tahrik oranı 3.238 (68/21)
Son tahrik oranı 3.357 (47/14)
Ön Süspansiyon Teleskopik, helezon yaylı, yağlı amortisörlü
Arka Süspansiyon Döner çatal tipi, helezon yay, yağlı
Kastor açısı / İz mesafesi 25.2° / 100 mm
Ön/Arka Frenler Disk fren
Ön Lastikler 110/80-17M/C 57H iç lastiksiz (tubeless)
Arka Lastikler 140/70-17M/C 66H iç lastiksiz (tubeless)
Ateşleme tipi Elektronik ateşleme (transistörlü)
Yakıt deposu kapasitesi 17.3 L
Yağ kapasitesi (bakım) 2.4 L
Garanti süresi 2 yıl veya 30.000 km
Reklamlar
-
Güzel motor ama 26000 TL çantasız, lansman fiyatı düşündürüyor.
-
ben baya bir merak içinde bu motoru bekledim ama malesef ölü doğdu.ötv ve kur artışına takıldı çok geç getirdiler.crf rally ile aynı anda giriş yapabilseydi kafa kafaya bence satış yapabilirlerdi.ben çok beğeniyorum ama o parayı tabiki vermem
-
burak burk adlı üyeden alıntı
ben baya bir merak içinde bu motoru bekledim ama malesef ölü doğdu.ötv ve kur artışına takıldı çok geç getirdiler.crf rally ile aynı anda giriş yapabilseydi kafa kafaya bence satış yapabilirlerdi.ben çok beğeniyorum ama o parayı tabiki vermem
''Ya olduğun gibi görün,
Ya göründüğün gibi ol''
-
Arkadaşlar var mı bu motoru kullanan. Kullanıcıların yorumlarını merak ediyorum.
Xmax 250 den geçmeyi düşünüyorum. V Strom'u her zaman çok beğenmişimdir. Ama hiç binmedim.
İkinci eli nasıldır (Suzukilerin genel olarak) kullanımı nasıl, sorunu var mı vs gibi.
-
moner adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar var mı bu motoru kullanan. Kullanıcıların yorumlarını merak ediyorum.
Xmax 250 den geçmeyi düşünüyorum. V Strom'u her zaman çok beğenmişimdir. Ama hiç binmedim.
İkinci eli nasıldır (Suzukilerin genel olarak) kullanımı nasıl, sorunu var mı vs gibi.
Fuarda bindim üzerine,dokundum felan ama ne bileyim o kaliteyi hissedemedim ve bana göre çok cılız geldi.Xmax daha heybetli.0-100 sıkıntılı.max hız 126.Kimisi 130 diyor.Yani günümüzde 250’likler içinde en yavaşı sanırım.Vites aralıkları içinde “hemen vites istiyor ve hep vitesle oynuyorsun” diye yorumlamışlar.
-
Merhabalar,
İlk motorumu, V-strom 250'yi bu hafta aldım. Motoruma koruma demiri ve takozu taktırmak istiyorum. İstanbul'da bunları yaptırabileceğim bir yer önerebilir misiniz?
-
Motoru daha geçen hafta aldım. Eski bir xmax250 ve 400 kullanıcısı olarak kıyaslama yapacak olursam vstrom çoğu konuda daha iyi diyebilirim.
Öncelikle fiyatı ile başlamak istiyorum. Ben 26.500TL ve 9 taksit ile satın aldım vade farksız. Evet fiyatı pahalı ama neye göre? Millet diyorki o paraya 2008 model DL650 alırsın yada 2011 model Tenere alırsın. Yahu arada 10 yaş fark var adam sadece cc yüksek diye o paraya o alınır mı diyor. Ona bakarsan o kafayla aynı paraya 2004-2005 GS1200R de alınır gidiyim onu aliyim ozaman. Ha deselerki aynı segment aynı cc motor 20bin tl ozaman derimki evet pahalı. Ama maalesef son ötvlerle en kıçıkırık 250cc motorsikletler 23-24 bin tl. O yüzden sıfır motor alacaksanız maalesef fiyatlar bu ve bu motorda bu fiyatlara göre normal. Ha dersenizki o paraya eski kasa olsun, abs olmasın işte nebiliym dijital göstergedir falan önemli değil tabiki diğer yüksek cc seçenekler mantıklı. O yüzden alacak arkadaşlar arada 10 yaş olan motorlara o paraya şunu alırsın diyenlere kafayı takmayın.
Motora gelecek olursak öncelikle xmax 250 ile aşağı yukarı aynı ağırlıkta. Ben artçı ile xmaxte ışıklarda veya trafikte aralardan geçerken zar zor zaptediyordum bazen dengemi kaybettiğimde oluyordu hem sele yüksek oluşundan hemde tüm ağırlık kollarıma biniyordu ki 180cm ve 90kiloyumdur. DL250de ise bunu hiç yaşamadım. Motor çok dengeli ve hafif geldi. Bana göre bu konuda tek eksiği gidonun ve selenin baya bi alçak olması. Sürüşte pek bi olumsuzluk yaratmıyor hatta kısa boylu arkadaşlar için çok uygun ama yinede bi rally kadar olmasada biraz daha yüksek olsaydı iyi olurdu.
Hız konusuna gelicek olursak eski bir motor olsada çift silindir olması sebebi ile xmaxten daha atik ve çabuk hızlanıyor. Tek kötülüğü her vitesli 250cc gibi durmadan vites istiyor. Son hız olarakta xmax ile aşağı yukarı aynı. 130kmleri görüyor fakat ondan sonrası hem konfor hemde tehlike açısından iyi değil.
Konfor olarak bir xmax kadar yayvan olmasada crf rally kadar rahatsız edicide değil. Bikaç saatlik yollarda sorun çıkarmıyor ama uzun yollarda belki ekstra sünger gerekebilir.
Son olarak rodaj dönemi olmasına rağmen fazla yüklenmediğim zamanlar 3.4L civarında, yüksek devir kullanımlarda ise 4-4.2L civarına çıkıyor.
-
19 Ağustos 2018, 10:29
#9
avedist adlı üyeden alıntı
Motoru daha geçen hafta aldım. Eski bir xmax250 ve 400 kullanıcısı olarak kıyaslama yapacak olursam vstrom çoğu konuda daha iyi diyebilirim.
Öncelikle fiyatı ile başlamak istiyorum. Ben 26.500TL ve 9 taksit ile satın aldım vade farksız. Evet fiyatı pahalı ama neye göre? Millet diyorki o paraya 2008 model DL650 alırsın yada 2011 model Tenere alırsın. Yahu arada 10 yaş fark var adam sadece cc yüksek diye o paraya o alınır mı diyor. Ona bakarsan o kafayla aynı paraya 2004-2005 GS1200R de alınır gidiyim onu aliyim ozaman. Ha deselerki aynı segment aynı cc motor 20bin tl ozaman derimki evet pahalı. Ama maalesef son ötvlerle en kıçıkırık 250cc motorsikletler 23-24 bin tl. O yüzden sıfır motor alacaksanız maalesef fiyatlar bu ve bu motorda bu fiyatlara göre normal. Ha dersenizki o paraya eski kasa olsun, abs olmasın işte nebiliym dijital göstergedir falan önemli değil tabiki diğer yüksek cc seçenekler mantıklı. O yüzden alacak arkadaşlar arada 10 yaş olan motorlara o paraya şunu alırsın diyenlere kafayı takmayın.
Motora gelecek olursak öncelikle xmax 250 ile aşağı yukarı aynı ağırlıkta. Ben artçı ile xmaxte ışıklarda veya trafikte aralardan geçerken zar zor zaptediyordum bazen dengemi kaybettiğimde oluyordu hem sele yüksek oluşundan hemde tüm ağırlık kollarıma biniyordu ki 180cm ve 90kiloyumdur. DL250de ise bunu hiç yaşamadım. Motor çok dengeli ve hafif geldi. Bana göre bu konuda tek eksiği gidonun ve selenin baya bi alçak olması. Sürüşte pek bi olumsuzluk yaratmıyor hatta kısa boylu arkadaşlar için çok uygun ama yinede bi rally kadar olmasada biraz daha yüksek olsaydı iyi olurdu.
Hız konusuna gelicek olursak eski bir motor olsada çift silindir olması sebebi ile xmaxten daha atik ve çabuk hızlanıyor. Tek kötülüğü her vitesli 250cc gibi durmadan vites istiyor. Son hız olarakta xmax ile aşağı yukarı aynı. 130kmleri görüyor fakat ondan sonrası hem konfor hemde tehlike açısından iyi değil.
Konfor olarak bir xmax kadar yayvan olmasada crf rally kadar rahatsız edicide değil. Bikaç saatlik yollarda sorun çıkarmıyor ama uzun yollarda belki ekstra sünger gerekebilir.
Son olarak rodaj dönemi olmasına rağmen fazla yüklenmediğim zamanlar 3.4L civarında, yüksek devir kullanımlarda ise 4-4.2L civarına çıkıyor.
Merhaba,
Motosikletiniz hayirli olsun. Anladigim kadariyla forumda pek kullanicisi yok. Ya da benzer bir baslik altinda toplandiysa da ben bulamadim.
Artcili surus konforu nasil? Rodaj sonrasi yakit tuketimi iyilesti mi?
Aradan gecen birkac aydan sonra gorusleriniz deneyimleriniz neler aceba? Vakit bulup bizi aydinlatirsaniz cok memnun olurum.
Ben mondial rx3i evo almayi planliyorum ama surekli kendimi vstrom a bakarken buluyorum. Karsilastirma imkani buldunuz mu? Aradaki fiyat farkini odemeye deger mi?
Biraz fazla sordum, kusura bakmayin lutfen
-
Evo aldım, ancak hala bu motosikleti takip ediyorum. Uygun fiyatlı yakalarsam satıp bunu alabilirim.
Çok kullanıcısı yok gibi. Kronik bir problemi vs var mı merak ediyorum.
-
bu motosikleti santın almak istiyorum.
Fakat sahip olupta kullanan özellikle uzun yola çıkanlara sormak istediğim bir soru var.
6. viteste 90-120 Km gibi hız aralığında, otoban sürüşlerinde, artçılı ve çantalı olarak motor çok zorlanırmı ?
uzun yola çıkma düşüncem var fakat ciğeri yetmediğinden altımda sürekli bağıran titreyen bir motorla seyahat etmek istemiyorum.
bu gibi durumlarda Vstorm 250cc beni tatmin edermi yoksa abisi 650cc lik olana mı yönelmek lazım ?
-
]-[@LuI{ adlı üyeden alıntı
bu motosikleti santın almak istiyorum.
Fakat sahip olupta kullanan özellikle uzun yola çıkanlara sormak istediğim bir soru var.
6. viteste 90-120 Km gibi hız aralığında, otoban sürüşlerinde, artçılı ve çantalı olarak motor çok zorlanırmı ?
uzun yola çıkma düşüncem var fakat ciğeri yetmediğinden altımda sürekli bağıran titreyen bir motorla seyahat etmek istemiyorum.
bu gibi durumlarda Vstorm 250cc beni tatmin edermi yoksa abisi 650cc lik olana mı yönelmek lazım ?
Merhaba,
Bu forumda aktif olan kullanıcısı yok. Facebook grubunda daha hızlı yanıt alabilirsiniz.
Okuduklarımdan yola çıkarak çift silindir olması size daha konforlu bir uzun yol seyahati sağlayacaktır. Okuduğum kadarıyla söylediğiniz hızlarda tam yüklü olarak rahat bir sürüş sağlıyormuş.
250cc ve 650cc karşılaştırması yapmak tamamen beklentilerle alakalı bir durum. Bu forumun %95'i "250cc 0km motosiklete 30000 verme git 600'luk al git 1000'lik al" diyen arkadaşlarla dolu. Mevcut ekonomik koşullarda tüm motosikletlerin ederinin üzerinde olduğunu kabul ederek karşılaştırma yapmakta fayda var.
Sorunuza dönersek; 250cc ABS'li vstrom liste fiyatı 29.440 TL. 650cc 52.900 TL. Yani ya biri ya diğeri demek için aradaki fark çok yüksek bence.
İhtiyacınıza ve bütçenize göre tercih yapmanız en mantıklısı.
Ben de yakından ilgileniyorum bu motosikletle. Eğer yakın zamanda alırsanız lütfen deneyimlerinizi paylaşın bizimle.
Şimdiden hayırlı olsun diyelim
-
Motor ile ilgili başka yorum yapacak arkadaşlar var mı acaba?
En uygun nereden fiyat alabiliriz? Fuarda uygun bulunabilir mi?
-
Bence son fiyat artışları sonrası 250 cc altı ötv indirimi ve elde kalan eski modeller olduğundan bu motorun fiyatı çok cazip hale geldi. Düşük son hızı harici bir olumsuzluğu da yok. Gerçi 250 cc'de hemen hemen hepsi aynı son hızlara sahip. Sadece süpersportlarla karşılaştırınca düşük kalıyor.
-
Merhaba;
8 ay önce Vstrom 250 satın aldım. Motorum şuan 4000 kmde. 1 kere Bursa Dikili arası git gel 700 km yol yaptım.Motosiklet 138 km hıza 1 nefeste çıkıyor. Ancak sanırım dişli ve vites oranları top speede göre değil, ara hızlanmalara ve hafif stabil yollara uygun olsun diye ayarlandığından 138 kmde motor kesiciye giriyor. Ancak 130-135 km bandında rahat seyahat edebiliyorsunuz. Ben motorun hızlanmasından ve kıvraklığından son derece memnunum. Bence test etmeden karar vermeyin. 250lik denince herkesin aklına r 25 geliyor ve herkes 250 likleri malesef r 25 ile kıyasıyor. V strom 250 giriş seviyesi bir enduro ve bence malzeme kalitesi, uzun ömürlülük , sağlamklık ve tasarım olarak kendi sınıfında tek. Pişman olmazsınız derim.
-
Ben 10km civarı denedim onda da zor sabrettim. Motor kendini kaldırmaya hali kalmamış. Uzun yola bu motor ile çıkana bol sabır dilerim.
-
Bence bu şekilde yorumlarla insanları yanıltmak ve yanlış bilgilendirmek yanlış. 250 cclik bir motordan bahsediyoruz. Bu motordan 0-100 km hızlanmasının 3sn olmasını, 250 km son hıza çıkmasını bekleyemeyiz.Uzun yol bir çok değişkeni barındırıyor. 250lik bir motor için konuşmak gerekirse bu motorun selesi hem sürücü hem yolcu için son derece rahat. Titreşim neredeyse sıfıra yakın. Uzun yolda hızdan ziyade konfor da öemlidir ki bu dl250de var. Ben hızlanma ve top speed konularında bu motoru hangi motorlarla kıyaslasladığınızı çok merak ediyorum. Bu aletin 0 - 100 km hızlanması 9 sn civarlarında. Piyasada gördüğümüz araçların (arabalar)neredeyse %90nından daha hızlı. Yani şehir içinde hemen her arabadan zaten daha hızlısınız. Ayrıca diğer 250lik motorlardan örnek vermek gerekirse KTM 250 Duke marka motosikletin top speedi 141 km civarı. (bkz youtube) (DL 250 138 km) 0-100 km hızlanmaları neredeyse aynı. Ki dl 250 nin 188 kg olduğunu düşünürsek ktm ağır bile kalır. Söylediğim gibi 250lik enduro almak isteyip de hem malzeme kalitesi hem düşük yakıt tüketimi hem de uzun ömür istiyorsanız biçilmiş kaftandır.
-
Bu tip motordan zaten 0-100 hızlanması falan beklenmez. 250cc bu ebat ve ağırlığa yetersiz geliyor. Ben tek başıma bindiğimde 125-130kg'yum motor eğimli yolda çekmedi resmen. Arkadan gelen kamyonlara nasıl yol vereceğimi şaşırdım.
Motor zaten pek devir çevirmiyor ama düz yolda 110-120 gibi bir hızda gitmekte çok zor. Zaten kendisi için yüksek sayılabilecek devirlere geliyor. Emisyon kısıtlamaları ile canı alınmış garibimin.
Genel olarak 250cc de bu tip yol endurosu tipi motosikletler benzer sıkıntılara sahip. Ama bu motorun biraz daha güçlü olmasını ben denediğimde çok aradım. 30~hp civarlarında güç üreten bir motor olsaydı çok daha iyi olurdu.
-
Merhaba herkese
3 senedir Suzuki Burgman 650 kullanıyorum. Burgman 650 inceleme yazımı http://bit.ly/burgy650 sayfasından okuyabilirsiniz.
20 gün gibi önce Suzuki V-Strom 250 satın aldım. Alma nedenimi ve bu motorun şu ana kadar olan inceleme yazı dizisi için http://bit.ly/vstrom-250 sayfama bakabilirsiniz.
Özetle şunu söyleyebilirim.
Motor konforlu. Kısa boylular için ayakların yere basması ideal. 86kg ım. Yokuşları gayet güzel çıkıyor. 250cc den beklediğim daha fazla performans gösteriyor. Düz yolda maks. hızı 140km/sa lerde ama ideali 110-120km/sa. Hızlanması gayet seri. Vites geçişleri güzel.
Eğer hızdan yana birşey beklemiyor, hafif arazi-düz yol arası, yakıt tasarrufunu düşünen bir makine isterseniz V-Strom 250 biçilmiş kaftan. Bir depo 17lt ile 500km, hatta 540km yol alabiliyor. Sanıldığı gibi uzun yola gitmez bu makine demek çok yanlış. Her 150-200km de bir çay molası verirseniz gün boyu üstünde kalırsınız. Şu an için 180 boyuma göre ters gelen tarafı gidonunun alçak ve önde olması. Onuda ayarlanabilir gidon yükseltici ile çözeceğim.
İlerleyen zamanlarda artı ve eksileri ile http://bit.ly/vstrom-250 sayfamda almaya niyetli kişilere fikir verici bilgiler paylaşacağım.
Teşekkürler.
-
Nerde kalmıştık?
10 yıldır çeşitli nedenlerden dolayı motosiklet kullanamamıştım. Bugün gittim test ettim ve bir tane siyah-sarı aldım.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)