Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında
Reklamlar
-
26 Temmuz 2005, 13:53
#161
Aleste senin kiz gercekten cok oburmus. Baya bi yiyo en kisa zamanda diyete sok sen onu.
Saka bi yana, Aleste Egzostdan siyah dumanda cikiyorsa senin motora zengin karisim gidiyor benzin. CenkMenderes'inde basina gelmisti bu cok yakma olayi. Servise gittiginde jiklede bir problem oldugu ortaya cikmisti. Yada motorun saginda hava ayari var, onun ayari bozulmus olabilir serviste hallederler.
Poyraz, arkadas demek istiyorki motor cok benzin yakiyor.
Reklamlar
-
27 Temmuz 2005, 13:38
#162
H A B E R L E R
Değerli Jinlun ailem ,
Bugün yeni bir çocuğumuz daha oldu. 200 cc Cross ve Süpermoto motosikletlerimiz bu hafta sonundan itibaren bayilerimizde görücüye çıkıyorlar.
Biz bu yeni kızımızı çok beğendik sanırım , kalitesiyle , görüntüsüyle sizide etkiliyecektir. Mükemmel bir sürüşü olan bu kızımızda en ufak bir vibrasyon sorunu yok. Test etmenizi öneririm.
Ataklığı , güzelliği ve 2.850. YTL + plaka masrafları fiyatıyla rakipleri arasından çok çabuk sıyrılacaktır.
Bu arada 125 cc Scooter ve 150 cc Chopper bekleyen dostlarım. Motosikletleriniz bu hafta sonuna kadar bayilerinizde olacaktır.
Saygılarımla ,
Expert
-
27 Temmuz 2005, 14:12
#163
alestevardiya, sorununu çözdün mü merak ettim. Aynı sorun (tamamen aynı) bende de olmuştu ilk aldığımda. Arabam kadar benzin yakıyordu. Conqueror nickli arkadaşımın da dediği gibi. Bendeki durumlar şunlardı; Egzozdan siyah duman atıyodu, motoru jikle kullanmadan cok rahat calistirabiliyordum, ilk calisma anında cok yuksek devirli calisiyordu, aşırı benzin yakıyordu. Sende de bu sorunlar varsa benimle aynı sorunu yaşıyorsun demektir. Çözümü ise karbüratörün hava ayarını yaptırmak ve jiklenin takılı kalıp kalmadığını kontrol ettirmek. En fazla 15-20 dakikalarını alacak birşey bu dediklerim. Ben bu iki sorunu hallettikten sonra motorda hiçbir problem kalmadı. Normal yakmaya başladı ve motorun çalışması da normale döndü. Şu anda 10 YTL benzin ile 110-120 km gidiyorum. Hatta bir keresinde 20 YTL benzin ile 290 km. gittim. Umarım en kısa zamanda sorununu çözersin, yoksa benzincileri zengin edeceksin. Parana yazık. O şekilde kullanma motoru.
Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!
-
27 Temmuz 2005, 14:15
#164
Sevgili Expert 150 lik motoruma dün benzin alırken depo kapağını açtım ve depo girişinde bulunan boyalı kısımın boyalarının kalktığını, birkısım boyanında tahminimce depoya düştüğünü farkettim acaba karbüratörde sonradan bir problem çıkarmı ne yapmam gerek şimdiden yardımların için teşekkür ederim Sevgiler
-
27 Temmuz 2005, 15:04
#165
Demir73 adlı üyeden alıntı
Sevgili Expert 150 lik motoruma dün benzin alırken depo kapağını açtım ve depo girişinde bulunan boyalı kısımın boyalarının kalktığını, birkısım boyanında tahminimce depoya düştüğünü farkettim acaba karbüratörde sonradan bir problem çıkarmı ne yapmam gerek şimdiden yardımların için teşekkür ederim Sevgiler
Benim size tavsiyem şuki aynı problem bende de oldu ;
Depo kapağının içinde bulunan boyalı kısmı zaman zaman kuru bir bezle silerek kalkan boyayı beze alın. Malum benzin bir solvent yani çözücüdür. Uzun süre benzinle temas eden boya malesef kalkıyor ve bunun bir çözümü yok. Tek çözümü o alanı temiz tutmak için çaba sarf etmek.
üzgünüm.
expert
-
27 Temmuz 2005, 15:04
#166
Cenk sagol tavsiyelerine ve uyarilarina...
Dun goturdum servise usta bi ayar yapti bakalim simdi depoyu fulleyip deniycem ne kadar daynacagina... 20 YTL lik mi doldursam tam fullemesem baksana fulleyenlerin sagindan solundan benzin akiyomus...
Yakmasi hadi bi derece dersinki kiz obur ama naapalim gelisme caginda benim sikintim belli ki bir sorunu var normal bi durum degil bu!
Neyse biraz kullanayim size yazicam tekrar...
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şuheda fışkıracak toprağı sıksan, şuheda!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.
::pembe:: ::pembe:: ::pembe::
-
27 Temmuz 2005, 19:04
#167
Arkadaşlar Çinde Jinlunun Asıl Yapımcı Fabrikasına ait siteye ulaştım ilgilenenler burada motor hakkında bilgi alabilirler..
http://www.kingringmotor.com/english...p?companyid=17
Yukardaki Link asıl JINLUN üretici firmasına ait adresdir.
Firma Aslında Fason Üretim yapan bir yer Ancak Kesinlik le su varki kaliteli işçilikleri var Çıkan Sıkıntılar Türkiyede Yapılan Montajdan kaynaklanıyo arkadaslar Vibrasyonda yeni bir dişli takviyesi ile gideriliyo.. Ben şu anda 150 cc test asamasındayım burda bulundugum icin memnun Oldum .. Busadan Selamlar Arkadaslar
-
27 Temmuz 2005, 20:23
#168
Arkadaşlar merhaba,
Siteye tesadüfen netde arama yaparken girdim ve Jinlun ile ilgili gelen maillerin bir çoğuna göz attım. İlk gelen partiden alan yaklaşık 5 aydır 250 cc kullanıcı olarak bazı yorumlara katılmamak mümkün değil. Benim motorum 4000 km yi bugün geçti, işlerim dolayısıyla sadece hafta sonları binebiliyorum. Bu arada iki hafta önce Ayvalık'a (450 km den fazla) motorla gidip geldim bir sorun yaşamadım. Motorum kilometre göstergesinde eğerki bir yanlışlık yoksa 160 km/h e kadar çıkabiliyorum. Ortalama 100 km/h lik kullanımda 20 milyonluk 98 octan ile 235-270 km yol alabiliyorum. Küçük mahiyetli şasi ile ilgili problemleri kısmen bende yaşadım ama şükür maillerde ki daha büyük bir problemim olmadı. Bu arada haftasonu Kerpe gezisine ben de katılmayı planlıyorum. Geçen hafta Kumcağız da idim, yol çok keyifli idi. Ancak arkadaşlar özellikle Kandıra'dan sonra 360o ye varan virajlarda çok dikkat etmeliler.
Pazar günü görüşmek dileğiyle, selamlar.
-
28 Temmuz 2005, 11:53
#169
basman,
eğerki bir yanlışlık yoksa 160 km/h e kadar çıkabiliyorum.
140-150 duyuyorduk ama bu hepten. Hocam ben kendımı yırtıyorum 130 u geçmiyor onuda işine gelirse yapıyor. Siz motora ne yaptırdınız nezaman bukadar süratlenmeye başladı. Bilgi verirsen sevinirim.
-
28 Temmuz 2005, 12:49
#170
Öndeki cam çıkarılırsa, max. hızına bi 10 km/h falan eklenebilir. Benim camlı olarak gördüğüm en yüksek hız 130 km/h oldu. Rampa aşağı biraz daha zorlanırsa 140 da yapabilir gibi geldi bana ama kolay değil. Camı da çıkarsan ve rampa aşağı yolda hadi taş çatlasa 150 yapsın diyorum. O da titreşimden üzerinde uyuşmazsanız tabi. Şunu da ekliyim, 110-120 'den yukarı hızlara motoru zorlamanın, motorun sağlığı açısından da iyi bir hareket olmayacağı görüşündeyim. İdeal olarak 90-100 gidilmeli bence. Sollamalarda vs. 120-130 çıkılabilir. Ancak bu hızlarda benim motorum pek rahat gitmiyor ve oldukça vibrasyon yaratıyor. Bilmiyorum sizinkiler 130'la titremeden mi gidiyor?
Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!
-
28 Temmuz 2005, 19:26
#171
Merhaba arkadaşlar,
Motorun hızı ile ilgili söylediklerimde bir yanlışlık yoktur ancak daha önce de belirttiğim gibi hız göstergesinde bir yanlışlık yok ise. Bu arada ön cam ile ilgili söylenenler doğrudur ben ön camı hatta arka çantaları da söktüm. Aksi halde uzun yolda sinir bozucu sesin önüne geçmeniz mümkün olmuyor. Bu arada motorun ilk açılışı bence çok önemli ben ilk 500 km de 50-60 km/h ve 1000 e kadar 90-100 km/h i geçmemeye çalıştım. Şu an 4000 km bakımı dahil olmak üzeer 3 kere bakımını da yaptırdım. Bu arada yağın değişim periyodu da önemli. 100 km/h in üzerine çıktığınızda vibrasyonu 250 cc lim motorunuz da olsa hissetmeye başlıyorsunuz. 120-130 un üstünde daha da dayanılmaz hale geliyor. 160 da motorun üzerinde güçlükle durabiliyorsunuz. Ben bunu ücretsiz masaj olarak değerlendiriyorum.
selamlar.
-
28 Temmuz 2005, 20:16
#172
-
28 Temmuz 2005, 21:14
#173
poyraz adlı üyeden alıntı
bu 160km sürat yapan motor,bizim motorlardan mı yoksa modeli farklı bir motor mu konuşuyoruz??
1000 cc çıkacaktı onlar çıktı m pyasaya yahu.
Poyraz her_ey olabilir Türkiyede ya_1yoruz ama bu arada bunu yazan arkadas gülümsüyor ama yalan söylüyorurada benzemiyor , herkes kendi hayat1n1 yasiyor 160 a ç1kmayi tavsiye etmem..
-
28 Temmuz 2005, 21:26
#174
şöyle bir şey olabilir:
ibre 0 dan değil de 30 dan falan başlıyordur.onu ayarlatmanda fayda var.
ayrıca silvergun'katılıyorum.Bizim motorlar hız için tasarlanmamıştır.Motorun ağırlığından tutun da lastik yapısına kadar herşey racing motorlarından farklı.
Bunu kabul edip ona göre sürmek lazım.
Ayrıca motorun bir başka zayıf nıktası sa (kimse bahsetmedi)virajlardaki zafiyetidir.fazla yan yatmıyor.her an devrilecek hissi veriyor.Henüz devrilmedi ama güven de vermiyor.
Arkadaşlar.öyle 150-160 km sürat'e tevessül etmeyin.30 ağustos gezisinde hepinizi sağlam ve tek parça istiyorum.
selamlar
-
28 Temmuz 2005, 21:58
#175
Sadece yokuş aşağı inerken bence 160 a çıkabilir başka türlü 130 u geçmez..
-
28 Temmuz 2005, 22:53
#176
Arkadaslar burada asl1nda önemli olan motorun 160 km/s hiz yapmasi deil ; motorlarimizda hepimizin bildigi sorunlar var :(vibrasyon , benzin göstergesinin takilmasi)vs.. bunlari önleyebilecekmiyiz yada km yaptikça bunlar azaliyormu , daha baska farkli sorunlar var mi bunlardan bahsedelim..Herkeze ucundan faydamiz dokunsun 160 km h1za ç1karak kimseye faydamiz dokunmaz
-
29 Temmuz 2005, 02:59
#177
-
29 Temmuz 2005, 09:46
#178
Sevgili chilly, valla bakım ücreti burda paralı. Benzin muslugu ise kulakcık asagı donuk vaziyette iken normal konumda, yana donuk iken kapalı, asagı donuk iken ise rezervdir. Bence evraklarını da al. Ne olur ne olmaz. Kitapçık ve garanti belgesinin bence motorlarla beraber bayilere verilmesi gerekirdi. Bu konuda expert daha doğru bir açıklama yapacaktır sanırım.
Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!
-
29 Temmuz 2005, 12:55
#179
Degerli dostum Chilly ,
Aydın a selamlar. Ben kitapcik konusu araştırıp size bilgi vereceğim. Normalde motosikletler sevk edilirken ayni miktarda kullanım kılavuzu ve garanti belgeside (aynı) gönderiliyor. Bir aksilik olmuş olabilir ben ilgili arkadaşlarıma bu konuda gereken uyarıyı yapacağım. Lütfen bayimiz ile temasa devam ediniz.
Saygılarımla ,
expert
-
29 Temmuz 2005, 14:59
#180
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler