Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında
Reklamlar
-
06 Şubat 2010, 19:34
#1161
Reklamlar
-
06 Şubat 2010, 23:20
#1162
o motorun görüntüsünün güzelliğine kimse birşey diyemez, buna karşın yaşanan sorunlarıda biliyorsunuz, konuyu okumuşsunuz, bence kararı sizin vermeniz lazım...
-
07 Şubat 2010, 18:48
#1163
ewt bugun biraz gezdim. babmdalada konuştum o broadway alma taraftarı makinacı oldugundan makinanın sağlam olması gerektiğini düşünüyor jinlun harika duruyor ama honda cbf 150 almaya karar werdik . bakalım nasip artık tam da jinluncu olacaktım
-
03 Mart 2010, 13:17
#1164
okadar yakmaz
sen servise gitinmi km kac oldu 1000 gectisen siboplara baktır havafilitresi hava ayarlarını göstet 3 lt kulanmana baplı ama 250 lerle biz 3 lt reyle basabas 95km yatık
-
09 Nisan 2010, 21:23
#1165
Arkadaşlar motorun 2 kişi iel bayır ve düz yol performansı nedir acaba?
-
13 Nisan 2010, 21:47
#1166
Eski bir jinlun 150 kullanıcısı olarak kısmetse bir aç hafta içinde CBX 250 kullanıcısı oluyorum.
Kötü diyemem eski motoruma ama eğer o motosikletse honda başka bişiy
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
15 Nisan 2010, 14:28
#1167
Rakun adlı üyeden alıntı
Eski bir jinlun 150 kullanıcısı olarak kısmetse bir aç hafta içinde CBX 250 kullanıcısı oluyorum.
Kötü diyemem eski motoruma ama eğer o motosikletse honda başka bişiy
arkidiş al cbx ide sonra jınlunu mumla ara
zincir 170 tl gösterge 1000 tl
hondanın tutmayan modeli
benden sölemesi
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:26 ----------
mertyagci adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar motorun 2 kişi iel bayır ve düz yol performansı nedir acaba?
düz yol 80km
bayır 40-50 km
basmazsan bole
basarsan 20 km daha hızlanır
-
16 Nisan 2010, 20:16
#1168
Şuan üzerinde zaten 250 tl ederinde o ring zincir var.
Gösterge kıracak kaza yaparsam 3 e 5 değil kendi sağlığıma bakarım sanırım
Ancak çıkma ucuz parça dolu piyasa.
CBX bence kendi sınıfının en iyi motoru.
Aylardır araştırıyordum.
Tabi herkesin görüşü kendine.
Ama sorun bakalım jinlun göstergesi kaç para
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
17 Nisan 2010, 15:38
#1169
abicim ben kimsenin çanakçısı deılım.sadece iiiilik olsun die diyom yaw alma
iii motor deil
git ybr al
cbf 150 de alma
iii olsa twister cbf 250 nin üretimi bitmezdi
hele bi sor sahibi niye o kadar para verip zincir almıs
yoksa sagı solu hemen bozuluyomu
-
19 Nisan 2010, 16:43
#1170
Dostum bu motoru bana tavsiye eden adam benim kullanım tarzımı biliyor.
Kendisi de 10 binlerce km yapmış bu motorla.
Ama dediğin gibi sıkıntılar yaşarsam, satıp başka bir motor alırım.
Tavsiyen için teşekkür ederim ama üzerindeki zincirin bu olmasının sebebi eski sahibinin kullanım şekli
Tavsiye için tekrar teşekkür ederim.
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
20 Nisan 2010, 04:44
#1171
Aranıza yeni jinlun 250 ci geldi 2. el aldım motor birazdağılmış gibi ama ölüsü bile yetiyormuş demekki basıyorum banamısın bile demiyo motoraa modifkasyon yapacağım aklımda jinlundan custom olurmu sorusuna cevap veriyorum motoru customa çevirdiğimde paylaşacağım resimleri
Hepinize rock yolculuğunda sonsuz uçuşlar
-
13 Mayıs 2010, 23:29
#1172
hmm
walla 3 dür jinlun kullanıyorum fazla bi sorun yaşamadım ama bilinmesi gerekenler
subap ayarlarını kesin yaptır sabahları düzgün çalışsın
tüm vidalarını paslanmaz stoplu vidalarla değiştir
gidonu T gidon yap
arka çamurluğu çok çirkin bulursan seyhan ile değiştir
yan kapakları sök bulabilirsen krom rengi boya 10 numara duruyor
arka jant bulursan caracal yada Keeway jantı al çok güzel duruyor
yağını kontrol et değiştirirkende castrol gibi pahalı ve güzel bir yağ ile değiştir
debriyaj telini kalın fren teli ve klemens ile hallet bol bol kopma yaşıyor
elektrik tesisatını aç olduğu gibi bantla ezilme büzülme olmaması içinde belli bir hattan geçir ve sabitle
aküyü kaliteli bosh sulu akü ile değiştir
2 adet sis lambası al
motor koruma demirin kesinlikle kalsın
seleye ekstra sünger yaptır
sissy bar uzattır kısa sisy bar hiçmi hiç yakışmıyor hele o arkadaki jinlun yazısı sissy i keewayden araklayabilirsin.
depo bmw deposuyla değiştirilebilir ben denedim cuk oturdu (r60/7)
çok şey yapılır herşey para :D
Evil 9 MK Turkey President : Mert Martı No Matter What You Ride!
-
27 Mayıs 2010, 17:27
#1173
Ben de bir Jinlun 250cc buldum, 2005 model Haput Yi-ying motosikletim ile takasa giriyorum, üzerine bir miktar para ve vergi borcu + trafik cezalarını ödemek kaydıyla. Tüm bunları scooterımın üzerine eklesem bile fiyat uyguna geliyor tabii motoru da bir servise gösterecek ona göre durumu tekrar gözden geçireceğim.
Arkadaşlarımızın elli küsür sayfada zaman zaman belirtmiş oldukları olumsuzlukları elbette dikate almakta fayda olduğuna inanıyorum. Kimsenin Jinlun ile kişisel bir problemi olacak değil, babasının da bir problemi olmaz, kimse de durduk yere övmez ne de olsa kimsenin babasının fabrikası / firması da değil.
Ne yapalım gücümüz buna yetiyor, maddi durumumuz bu, ayağımızı yorganımıza göre uzatıyoruz. Şöyle bir choppera binmeden mi ölelim yani. (Satış gerçekleşene kadar ölürsek inşaALLAH amelimiz iyiyse öte tarafta motorun kralına bineriz)
Belli ki çin malı her şey gibi şansa bakıyor, kimisi 40.000'i devirmiş hala memnun kimisi 5000'de pes etmiş. Bu noktada kullanıcıların niceliklerini de gözardı etmemek lazım, kullanmadan kullanmaya fark var...
Rabbim azze ve celle yeni motor alan arkadaşlara, daha önce alıp binmekte olan arkadaşlara, bu andan itibaren motor alacak bütün arkadaşlara, bilhassa bana kazasız belasız sürüşler, yolculuklar ihsaneylesin. (Âmin.)
-
27 Mayıs 2010, 18:50
#1174
merhabalar
bende jinlun jl 150 aldım motor tecrubem 0 denecek kadar az 1500 km kadar yaptım
ilk aldığım zaman 5 litre benzinle 180 km kadar gidiyordu simdilerde 140 150 lere düstu neden olabilir ? birde istanbulda oturuyorum yazın çanakkale turuna cıkmayı planlıyorum sizce bu ,bu motorla mantıklımıdır ? değerli görüs ve fikirlerinizi bekliyorum .
-
30 Mayıs 2010, 02:47
#1175
bende jinlun jl 150 aldım motor tecrubem 0 denecek kadar az 1500 km kadar yaptım
ilk aldığım zaman 5 litre benzinle 180 km kadar gidiyordu simdilerde 140 150 lere düstu neden olabilir ? birde istanbulda oturuyorum yazın çanakkale turuna cıkmayı planlıyorum sizce bu ,bu motorla mantıklımıdır ? değerli görüs ve fikirlerinizi bekliyorum .
1500 km de ise motorun ben hava filtresinin tıkanıklığı nedeniyle yoğun yakıt sarfiyatı görmüş birisi olarak en azından motorunun yağının kontrolünü ve hava filtresinin temizliğini yapmanı öneririm.
Jinlunların 250cc'den düşükleri özellikle scooterları nasıl kullanışlı mı?
Oturdum da Nemrut'un bahtsız tahtına,
Seyreyledim ziyaretçileri, Kör, ruhsuz, sağır ve etten,
Ve ruhum bin kıssa çıkardı, Bu negatif ziyaretten.
-
02 Haziran 2010, 12:42
#1176
yağını değiştirdim filtresi de zaten süngermis nalburdan 50krş a sünger alıp onuda değistirdim şimdi nasıl olucak bakalım .
-
02 Haziran 2010, 16:10
#1177
kasası çok güzel bu motorun kasasını beğenmeyen motorcu yokdur..
ama gel görki motoru çok kötü şuna keewaydeki roadstardaki 250cc lik güzel bir v motor takıcaklardı sen gör bu motor peynir ekmek gibi satardı ne vibrasyon ne başka bir sıkıntısı kalırdı..
-
02 Haziran 2010, 16:42
#1178
aynen öyle bende seneye zaten 250 cc lik bi motor alıp bu kasata takıcam güzelde modifiye yaptınmmı herkesin gözü üstünde :D
-
02 Haziran 2010, 21:07
#1179
logaritma adlı üyeden alıntı
kasası çok güzel bu motorun kasasını beğenmeyen motorcu yokdur..
ama gel görki motoru çok kötü şuna keewaydeki roadstardaki 250cc lik güzel bir v motor takıcaklardı sen gör bu motor peynir ekmek gibi satardı ne vibrasyon ne başka bir sıkıntısı kalırdı..
Malesef keeway de o kadar kaliteli bir motor bloğuna sahip değil.
İngilterde satılan v motorlu jinlunlar var
Kasayıda tasarlayan suzuki sonuçta, benimde ilk motorumdu 150-5 gökmavi
34 ZK 9442 ER6-F 2006 AKA "Sonic" & 34 RB 1940 Kia Carnival 2002 Nam-ı diğer "Nigga"
Kartal/İstanbul
-
03 Haziran 2010, 13:41
#1180
motor bloğunun o kadar kaliteli olması önemli değil keeway bisan bunlardaki zaten v motor lifan demek istediğim neticede v motor koysalardı motorun vibrasyonu sıfıra yakın düşer performansı artar verimliliği yakıt ekonomisi artar arıza vermez vidalar gevşemez falan yani motorun kalite çitasını epey yükseltirdi tercih sebebi yapabilirdi..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler