Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında
Reklamlar
-
14 Temmuz 2006, 13:56
#1001
Bari hevesine alacaklar ikinci el alsınlarda boşuna zarar etmesinler .
İlan No Giriş Tarihi Tipi Marka Model Fiyat KM Yıl Açıklama İl
Gerçek Fotograf 2703137 11-07-2006 Chopper / Cruiser Jinlun JL 150-5 1.750 YTL. 9000 2005 2007 HAZİRAN GARANTİLİ ÇOK TEM... İstanbul (Anadolu Yakası)
Temsili Fotograf 2702149 10-07-2006 Chopper / Cruiser Jinlun JL 150-7 1.850 YTL. 14500 2005 büyük motora geçtiğimden satıy... İstanbul (Anadolu Yakası)
Gerçek Fotograf 2606922 12-07-2006 Chopper / Cruiser Jinlun JL 150-5 1.900 YTL. 10000 2005 eksozlar açık sınıfının en ... İstanbul (Anadolu Yakası)
2539056 10-07-2006 Chopper / Cruiser Jinlun JL 150-7 2.000 YTL. 7000 2005 motorumun sorunu yoktur tamame... İstanbul (Avrupa Yakası)
Temsili Fotograf 2702220 10-07-2006 Chopper / Cruiser Jinlun JL 250-5 2.400 YTL. 1500 2006 çok temiz bütün bakımları yapı... İstanbul (Anadolu Yakası)
Gerçek Fotograf 2707009 12-07-2006 Chopper / Cruiser Jinlun JL 250 T 2.500 YTL. 10000 2006 sorunsuz ve gicir gicir egsoz ... İstanbul (Avrupa Yakası)
2698792 09-07-2006 Chopper / Cruiser Jinlun JL 150-5 2.500 YTL. 9300 2006 Motor temiz ve tüm bakımları z... İstanbul (Anadolu Yakası)
2656428 11-07-2006 Chopper / Cruiser Jinlun JL 250-5 2.800 YTL. 300 2005 SIFIRDAN FARKSUIZ SADECE 300 K... Cebinden Onaylı Üye İstanbul (Avrupa Yakası)
Gerçek Fotograf 2469857 14-07-2006 Chopper / Cruiser Jinlun JL 250-5 2.900 YTL. 6000 2005 Kırmızı-Gri renk, Garanti kaps... İstanbul (Anadolu Yakası)
burada yazan fiyatlara bakmayın ben öylesine yazdım 250 liklerini bile çok uygun bulabilirsiniz .
zaten gene de burada fiyatları dökülüyor gördüğünüz gibi 3300 lük makine 1900 ytl nerede ise sıfır alet .
Reklamlar
-
14 Temmuz 2006, 14:04
#1002
evet bende 250 liğimi 2.5 a sattım ne aldığımdan ne sattığımdan bir şey anladım şimdi 250 likleri sahibinden de 2 ye bile bulmak mümkün ama kimse ucuz diye kanmasın benden tavsiye
-
14 Temmuz 2006, 22:04
#1003
Ya millet atip tutuyonuz ama Jinlun da yurumeyen motor cikmadi. Yukaridaki ilanlardanda belli zaten cogu bir seneden az zamanda 10.000 km uzerinde herhalde cogu arkadas motosiklet kullanmasini bunlarla ogrendi. Neyse herkes belli bir motosiklet kulturu edinmis oldu bu cin motosikletleri sayesinde artik yavas yavas herkes kaliteye doner herhalde tabiiki onunda bir bedeli var.
-
14 Temmuz 2006, 22:42
#1004
-
15 Temmuz 2006, 11:02
#1005
Magictouch adlı üyeden alıntı
Neyse herkes belli bir motosiklet kulturu edinmis oldu bu cin motosikletleri sayesinde artik yavas yavas herkes kaliteye doner herhalde tabiiki onunda bir bedeli var.
hayır kimse motosiklet kültürü edinmedi. edinmek için yıllar ve ruh gerekir. çünkü kültür insanın ruhundadır. yoksa, okuduğun kitaptan sadece bilgi alınır. motosiklet ithal eden firmaların yetklileri de edinmedi. olmayınca olmuyor.
ticarette dostluklar birilerinin yazdığı gibi artı iki puan olabilir MagicTouch. fakat geri bildirimler doğrultusunda hatanı telafi etmek kültür de gerektiriyor anlaşılan.
bir kaç gün önce plakayı sökmeye çalıştım. arkadaki ikinci somun beraber döndüğünden sökemedim. değil kendiliğinden düşmesi anahtarla sökemedim. ikinci anahtar yanımda olmadığından vazgeçtim ve sonra hallettim. bu civataları gevşeyen arkadaşlarda montaj sırasında kontak sıvısı kullanılmamışmıydı acaba. (soru işareti yok.)
not: bu topic'i jinlun kullanıcıları başka bir site altına göç ettiklerinden ve kalanların mesajlarıda benim ilgimi çekmediğinden pek takip etmiyorum. cevap veremezsem bir iki ay sonra mutlaka veririm.
[COLOR="DarkGreen"][B]- Usta sorun varsa çözer. Deneyimli nasıl sorun çıkmayacağını bilir. Çömez sorunun kendisidir. Yaratır.[/B][/COLOR]
-
19 Temmuz 2006, 00:45
#1006
Peki nerede bu jinlun kullanıcıları? Nereye göç ettiler? Sitede adres veremiyorsanız lütfen mail olarak geçiniz; saldiraysen@yahoo.com , saldiraysen@hotmail.com
-
01 Ağustos 2006, 16:31
#1007
arkadaşlar en çok km yi kim yaptı acaba bu motorla.bileniniz var mı.mesela 50.000 km yapan varmıdır acaba.uzun yol performansı nedır acaba .saygılar
-
09 Ağustos 2006, 18:47
#1008
20.000km'yi geçip titreşim problemi bitmeyen de varmı? sadece ciddi cevaplar lütfen. bence ler değil. 10-20 bin arasında bir yerde %20 civarına iniyor, yani bitiyor. servis söyledi-gösterdi. teknik olarak nedenini bilmiyor. ben daha önce kesinlik oranlarından bahsetmiştim. benim yorumum bu. her neyse yorumları atın çöpe. sadece 20.000'i devirip titreşimi bitmeyen varmı diye soruyorum. başka soru yok.
[COLOR="DarkGreen"][B]- Usta sorun varsa çözer. Deneyimli nasıl sorun çıkmayacağını bilir. Çömez sorunun kendisidir. Yaratır.[/B][/COLOR]
-
18 Ağustos 2006, 01:04
#1009
arkadaşım bu şekilde yazacaksan zaten burada durmana gerek yok bu nasıl bir hitap şeklidir
EDIT: yetkili arkadaşlar halletmiş zaten.
-
19 Ağustos 2006, 03:03
#1010
degerli arkadaşlar bende bu gun sizlere uyup cin malları içinde en iyisi olduguna kanaat getirdigim jinlun 250cc motor aldım .. motor yarın gelecek bakalım yuce allah kaderimize daha neler yazmış. herkese kazasız belasız keyifli suruşler dilerim ...
-
24 Ağustos 2006, 08:22
#1011
hayırlı olsun. 95 kurşunsuz benzin koyarsan ilk 1500km'de yaşanan sabah çalıştırma problemleriyle boğuşmazsın. motoru günlerce bekletirsen donan benzin ve yağ hareketli parçaları yapıştırır. jigleyi açıp viteste bir-iki metre yürütüp donup yapışan parçaları hareketlendirmen start'a bastığında elektrik motorunun parçaları döndürmesi için yeterlidir. aynı nedenle park ettikten sonra sisteme gereksiz benzin akışını durdurmak için benzin musluğunu kapalı tutarsan daha iyi olur. kazasız belasız sürüşler...
[COLOR="DarkGreen"][B]- Usta sorun varsa çözer. Deneyimli nasıl sorun çıkmayacağını bilir. Çömez sorunun kendisidir. Yaratır.[/B][/COLOR]
-
31 Ağustos 2006, 15:54
#1012
krom sen kimin çalışanısın
hakkaten koptum ya !!! 20.000 km diyor adam .
-
20 Eylül 2006, 15:19
#1013
ARKADAŞLAR Uzun bir süre sonra buraya girdim.. 2006 Şubat ayında almış olduğum 150 cc'lik sarı bebeğimle bugün 7.000 km 'ye geldik... Yaklaşık 4 defa Kadıköy - ŞArköy (git gel dolaş ortlama 700 km 2 günde) yaptım.. hiç bir zaman beni utandırmadı.. sadece tek problemimiz ön ampüllerin sık sık patlamasından kaynaklandır. Zaten ülkemizin yollarında arabalar dökülürken, motorlarımızın parçalarının vida bağlantı noktalarının çatlaması, vidaların kırılması normal .. ben derimki motorlarımıza baktığımız zaman, bakımlarını düzenli (hatta yağı bakımdan önce değiştirmek gibi mesela ben 1000 km'de bir 14 YTL civarı para verip yağını değiştiriyorum, motor rahatlıyor) yaptırdığınız sürece ve motoru aldığınız yer eğer sağlam montaj yaptıysa (Ör: Spot Motor) o zaman motorlarımız bizi yolda bırakmayacaktır... ben motoru değiştirmeyi düşünmüyorum hatta alırsam 650 lik veya 750 lik bir chopper alıp jinlunumuda elimde tutucam, çünkü böyle bir aleti 1.600-1.900 gibi fiyatlara satmak akıl karı değil...
Ve bence motora nasıl bakarsanız o da sizi utandırmıyor..
diyeceğim budur..
-
20 Eylül 2006, 21:07
#1014
arkadaşlar skyteam st200 cross almak isteyen arkadaşlara varsa bi arkadaşta 2 ci el bir adet var motor daha 4-5 aylık ve crossa çok bendede var ben çok memnunum. uygun paraya sıkışmış satıyor almak isteyenler olursa metin ustayla görüşebilirler telefon :0312 3970193. msn:hantug1@hotmail.com
-
10 Ekim 2006, 14:07
#1015
ARKAdaşlar jl 150 sahibi idim çok şükür artık değilim.Bu tecrübeden sonra üzerine para verseler çin malı motosiklet almam.
saygılarımla.
-
17 Ekim 2006, 20:57
#1016
piyade; demek sattın motorunu. Yenisini almışsındır umarım veya düşünüyorsundur. Bir daha serviste karşılaşamayacağız artık demek. O kazadan sonra anlamıştım zaten o motoru satacağını. Düşman bir gözle bakıyordun motoruna. Yeni motorunla yeni sezonda Çeşme'de görüşmek üzere umarım. Biliyorsun, hala bekliyorum sizi.
-
21 Ekim 2006, 23:11
#1017
kafein kardeşim bu yaz nasip se Çeşme de görüşürüz, bu yaz çok yol yapacam yeni motosikletim le çok....
selamlar ve saygılar.
-
02 Kasım 2006, 21:35
#1018
bu topik ben ilk üye olduğumda çok hit alıyordu sonra noldu ki?
==============================
==============================
-
02 Kasım 2006, 23:21
#1019
Jinluna teşekkürler
Arkadaşlar ben 36 yaşındayım 2 yıldır zaman zaman Jinlun 250, uzun süredir de Suzuki intruder 800 kullanıyorum.
Jinlun u esas olarak eski motorcu olan babam (67 yaşında)kullanıyor. Buradaki forumda adeta taraf tutarcasına yazılar görüyorum, sanırım bunların bir kısmı motosiklet konusunda çok yeni olmaktan, bir kısmı da piyasa koşullarından kaynaklanıyor. Bazı konularda sizleri bilgilendirmek isterim;
1. UZUN YOL
Ben ve babam bu yaz 2 motor jinlun ve suzuki birlikte istanbul izmir yolculuğu yaptık. Yolda jinlun hiçbir sorun yaşatmadı.
2. TİTREŞİM
Karşılaştırmanız için cruiser tipi bazı motorların son süratlerini veriyorum:
Suzuki int. 800 165 km/sa
Yamaha Dragstar 650 145 km/sa
Suzuki 250 int 105 km/sa
Jinlun 250 95 km/sa
Jinlun 150 85 km/sa
Öncelikle gördüğünüz gibi bu motorların hiçbirisi sürat motoru değildir. Sürat motorları ayrı bir sınıf biliyorsunuz ve ona göre yapılıyorlar.
Yukarıdaki tüm motosikletlerde ve her türlü diğer araçta bu son hızlara veya motor devrinin enüst noktalarına ulaşılınca titreşim olur. Son sürati 165 olan Suzuki int 800 de bu sürat standart donanımladır, bu motorla 180 yapamazsınız, yapılmaz. Aksesuarlarla, cam, yan çantalar vb, suzuki tarafından tavsiye edilen son sürat 130 km/sa tir.
Jinlunun son sürati 95 km/sa tir. Bu motorla 110-120-130 gibi sürat yapılmaz demektir bu. Bu sürate uygun yapılmamış demektir. Bu süratlere ulaşmayı bırakın hiçbir makine maksimum devrinde uzun süre kullanılmamalıdır. (Otomobillerde bu en üst devirler devir sayacında kırmızı vb renkle işaretlenir)
Jinlunu maksimum süratine uygun kullanırsanız, rodajını doğru yaparsanız, bakımlarını zamanında yaptırırsanız, titreşim sorununuz rahatsız edici boyutta olmayacaktır. 2-3 bin km de oldukça azalacaktır. Ama 10 bin km bile yapsanız, limitleri zorlarsanız titreşim elbette olur. Jinlunla 120 ile gitmek 1600 cc lik standart bir otomobille 240 ile gitmekle kıyaslanabilir. Her aracın uygun şekilde kullanılması lazım.
Jinlunla ilgili çok olumlu bir deneyimimizi de sizlerle paylaşmak isterim. Babam İzmir in Dikili ilçesinde orada Jinlun servisi yok. Bu yaz motosiklete bir sorun oldu, İzmir'e de gitmesi mümkün olmadı. oradaki herhangi bir motor ustasına gösterildi (buraya dikkatinizi çekiyorum yetkili servis değil), parça gerektiği söylendi. Babam bana bozulan parçayı gönderdi, ben pendik servisine gittim ancak kapanmış olduğunu gördüm. Fazla uğraşmamak için atlayıp İzmit teki anabayi ve servis olan Refik ustaya gittim, ICM nin binaları şehrin dışında. Refik usta oraya kadar gelmeme çok üzüldü, telefonla hallerdik zahmet etmeseydiniz dedi. Kendi arabasıyla beni ICM ye götürdü. Bu arada yanımda garanti belgelerim de yok. ICM deki hepsi motosiklet aşığı olan yetkililerle çaylarımızı içtikten sonra parçayı alıp kısaca incelediler ve yenisiyle değiştirdiler. Ayrıca motorda sıkıntı yaratan başka bir parça varsa buraya kadar gelmişken verelim hemen dediler. Birlikte yedek parça deposunu gezdik, dev bir depo ve her türlü parçayla dolu. Ben çok memnun bir şekilde ayrıldım, parçayı Dikili ye gönderdim. Sorun kalmadı.
Burada dikkat çekici noktalar var :
1. Arıza tesbitini resmi bir servis yapmadı.
2. Parçanın sökülmesi de resmi servis dışında yapıldı.
3. Garanti kartım kayıptı. Düzenli bakım yaptırıp yaptırmadığım belli değildi.
Bütün bunlara rağmen ICM/Jinlun hiçbir sorun yaşatmadı, bende çok ciddi bir güven oluşturdular. Gerçekten teşekkür etmek lazım.
Bir markanın arkasındaki firma çok önemlidir. Bu firmanın dürüst, geleceği düşünen, gerekli teknik kadroya sahip olduğunu bizzat gördüm.
Ancak zaman zaman servis sorunları olmuyor mu, oluyor elbette. Ama asıl ithalatçı firma sağlamsa sanırım bunlar aşılabiliyor.
Motosiklete yeni başlayan arkadaşlarımızın bütün bunları dikkate alarak yazmaları daha doğru olur sanırım.
Uzm. Dr. Cem Bağdatlı
cbagdatli@hekim.net
-
29 Aralık 2006, 17:48
#1020
motorun ömrü
arkadaşlar,motorumun rodajını çok dikkatle yapmama ve periyodik bakımlarını zamanında yetkili servise yaptırmama rağmen 8800 km.de yağ tapasını açınca üfleme görüyorum.
Acaba motorumun ömrü bu kadar mıydı?Daha fazla km. yapan arkadaşlardanbilgi rica ediyorum.Motorumun çekişinde herhangi bir sorun yok.
Sadece jiklede çalışırken biraz kokulu bir ekzos dumanı var. o da jikleyi kapatınca normale dönüyor.
Bilgilerinizi paylaşmak istiyorum.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler