Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555 ... SonuncuSonuncu

Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #81
    expert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    Jinlun Elegance 250 cc Sari
    Alıntı baron985 adlı üyeden alıntı
    baron 985 eger bizi ararsan sana ne yapman gerektigini söylerdik veya ustamızı sana gönderebilirim bize zahmet olmazdı
    aradım kac defa ama su an cok mesguluz jikleyi cek gaz ver dediniz. Motoru vurdurmayı bile denedik ki yarım saat ten sonra calıştırabildik ki ne kadar calıstırsak ta gazı kesince stop ediyodu.bostancının numarasını bile sizden aldık. Bütün ayarları bozuk her yeri gevşekti. Motoru kapıya siz bıraktınız ve ertesi gün çalışmadı. Ve ben başka en yakındaki bayiye goturmek zorunda kaldım. 25 milyon da onlara vermem gerekti doğal olarak. Şu an adama döndü motor ama motor alana kadar herşey guzelken aldıktan sonra boyle olması beni çok soğuttu.özellikle bu akşam telefon açtım. bu durumu aynen ilettim ve yeni motorun karburator ayarı olmaz, gelirsek servis parası alırız diye ters ters konuştunuz. Moturn çalışmaması normal dediğimde o sizin aldığınız bi risk dediniz. Herkesin içinde güzel güzel konuşmakla olmuyo bu iş. Bi daha herhangi bir sebeple uğrıcağımı veya sizi arıcamı zannetmiyorum. Herşey motoru satana kadarmış.
    Benim tanıdığın KAANMOTO Bu hiç bir işini böyle yapmaz. Nasıl oldu anlayamadım. Sevgili Kaanmoto bu arkadaşımızın gönlünü nasıl alacaksın ?? Bu güne kadar sizinle ilgili hep iyi şeyler söyleniyordu bu iş nasıl oldu...


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 900 rr
    baron 985 simdi bazı arkadaşlar işin daha alış veriş kısmında ne yapacagını bilmiyorki motor kullanmasını bilsinler sıfır motorun karburator ayarı yapılmaz aksini kimse ispatlayamaz neden bukadar panik oluyorsunuz acaba motora binmek veya binmemek icin hala terettüttemisin sizin evinize kadar motorunuz geldi ki daha neyapalım insan bi teşekkür eder motoru alıp gitmeklede olmuyor artı usta ile konuştum telefonda sert konuşmalarla işin olmaz 500 bakımında egerki gelebilirsen bu tür basit problemleriniz çözülecektir he buarada 500 bakım ücreti 35 ytl dir diger ufak tefek ayarlardan bu güne kadar 1ytl bile almadıkki zaten

  3. #83
    Demir73 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2005
    Şehir
    İzmit
    Motosikleti
    Jinlun 150 Red
    kaanmoto sorum sana izmit bayisi ilk bakımın 300km de olacağını söylüyor siz ise 500 doğrusu nedir acaba bilgilendirirsen sevinirim

  4. #84

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 900 rr
    scooter bakımı 300 km choopper 150-250 500km de ilk bakımları yapılıyor

  5. #85
    poyraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F800ST ve Sym joymax
    Değerli jinlun bayileri,
    Ben yaşım gereği bunları konuşma hakkını kendime tanıyorum:
    1-jinlun motorlar fiyatı itibarı ile çoğunluğu yeni kullanıcılar tarafından rağbet görmüş,gerçekten alımlı ve ucuz bir motordur.Yeni kullananlara servisteki ustalar
    arıza için gelenlere "bu böyle olur" edebiyatı ile geri gönderiyor.ve belki de muhte-
    melen garanti süresini geçiştirip ücreti ile iş yapmayı tasarlıyorlardır.(bazıları bunu garanti kapsamında bile yapıyor).
    2-ey bayiler!! Sanıyorsanız ki satışlarınız bu tempo ile ilelebet devam edecek,çok
    yanılıyorsunuz.
    3-Dünyada kanıtlanmıştır ki sattığınız ürünün fiyat ve kalitesi daima ikinci plandadır
    esas olan MÜŞTERİ MEMNUNİYETİ'dir ki bunu hepiniz,ticari altyapınız olmadığı için
    atlıyorsunuz.
    4-Oturmuş japon markasının sattığı ürün sizin sattığınız üründen çok üstün olmıyabilir.Ama o markaların büyüklüğü bir pakettir.Ve inanın bana en büyük bölümü satıcı veya servislerin firma disiplini,kalitesi ve de büyüklüğüdür.

    inanın, böyle devam ederseniz milyon adet ithal edip satsanız BİLE sizi bitirirler.
    BENDEN SÖYLEMESİ

  6. #86
    jedimaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 comet
    Yaw bir sakin olmalıyız önce. Çünkü bu heyecen ve panikle ne yapılırsa ve söylenirse yanlış birşeyler olur kesin. Şimdi hatalar zamana ve duruma bağlı olabilir. En yakınlarımızla bile bazen iletişimsizlikten ve ani yanlış anlama ve sinirle bazı şeyleri halledemiyoruz. Bazı bayilerin ciddiyetsizlik, bilgisizlik vw saygısızlıktan hatalar yaptığı kesin. Bunlarla uğraşmak yola getirmak gerek. Fakat birkaç hata ve yanlış anlama yüzünden bütün bayileri ve servisleri karalamak ta yanlış. Bazı şeyler zamanla ve karşılıklı doğru iletişimle yola girer. Hani yeni motor ne kadar iyi olsa da nasıl başlangıçta verimli olmaz onun gibi. Yeni motor rodajını tamamlasın diye bekliyorsak bir bayi ve servisin uzun vadede memnuniyet ortalamasına bakmak lazım. Bu ortalamanın çok yüksek olması şart bence. Ama sıfır hata hayalcilik olabilir. Şİmdi bayi ve servislerden beklediğimiz özellikle yeni kullanıcılara karşı daha hoşgörülü olsunlar. Daha detaylı bilgilendirsinler. daha yeni motorun karbüratör ayarı olmaz diye sert çıkış gerçekçi ve iyi bir çıkış değil. Çünkü bu t-shirt değil ki herkes ne olduğunu bilsin. Motorda bir problem var ve bir sebebi var belliki. Ani çıış yerine bence sorun araştırılmalı, hatta diğer motorlarda bu sorunların olmaması için neler yapmalıyız diye düşünülmeli. Çünkü her şikayet servislere sonradan çıkacak problemler için tüyo veriyor bence. Ve bu tüyoyu verimli kullanan bir servisin sonradan başı daha az ağrır. Bizler de daha az heyecenlı olabiliriz. En ufak problemi büyütmden halletme yoluna gidebiliriz. Ama herkes haklarını ve ödevlerini bilmeli, bilmeyenlere birşekilde yaptırım uygulamalı bence... Yetkilliler Çeki düzen verdirirler muhakkak. Çünkü biz geniş bir aile olmak üzereyiz...Müşteri daima haklıdır...Çünkü ordan burdan arttırır ürünü alır tatmin olmak adına. Satan para kazanır direk fayda görür. O yüzden biz daha haklıyız. Paramızla rezil etmeyin bizi. Türkiyede genellikle paranla rezil ederlerde. Bari siz öyle olmayın sevgili bayi ve servisler...
    \"Hep denedin, hep yenildin, tekrar dene, tekrar yenil, daha iyi yenil...\"

  7. #87

    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbr 900 rr
    degerli poyraz enkısa zamanda pendik jınlun bayisine bekleriz

  8. #88
    poyraz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Nisan 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F800ST ve Sym joymax
    değerli kaanmoto,
    yukardaki serzenişlerime hiçbir bayi veya servis birebir muhatab olarak alınmadı.Ancak çok genel bir şikayettir.Hiçbir bayi,servis arkadaşım bana darılmasın Ülke olarak alıncak daha çok yolumuz var.
    Büyük bir ihtimalle c.tesi günü açıksanız servisinize geleceğim.Net sayfanızın daha ilk günü de (motoru aldığım bayiye bakımımı da yaptırmak zorundamıyım)diye sormuştum.Hem belki onun da cevabını alırım.Tanışmış oluruz.
    iyi çalışmalar
    POYRAZ

  9. #89

    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Arkadaslar,

    500km bakiminda yapilmasi gerekenler nelerdir?

    Zincir 500 km bakiminda yaglanmaz mi?

    Yeni bakim yaptirdim kafamda soru isaretleri varda.
    Tecrubeli arkadaslar yanit lutfen ?

  10. #90
    stenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    değişik segmentlerde var
    sayın expert titreşim kalkıyormu diye önceden sorduğum bir soru vardı . 150 likde dediğiniz parçayı değişince titreşim kalkıyor mu ? teşekkürler .

    herkes bilsin yani 150 aldın 50 km de titre titre dur . dikkatli olun arkadaşlar yalan olmayın sonra . 50 km de 150 titriyor diğeri 250 cc si 80 km de titriyor .

    ama 150 tam bir iştiyakle 50 yi gördüğü an titriyor . bütün bu yazdıklarımı toplayıp yeni bir jinlun topiği açcam .

  11. #91
    expert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    Jinlun Elegance 250 cc Sari
    Alıntı jedimaster adlı üyeden alıntı
    Yaw bir sakin olmalıyız önce. Çünkü bu heyecen ve panikle ne yapılırsa ve söylenirse yanlış birşeyler olur kesin. Şimdi hatalar zamana ve duruma bağlı olabilir. En yakınlarımızla bile bazen iletişimsizlikten ve ani yanlış anlama ve sinirle bazı şeyleri halledemiyoruz. Bazı bayilerin ciddiyetsizlik, bilgisizlik vw saygısızlıktan hatalar yaptığı kesin. Bunlarla uğraşmak yola getirmak gerek. Fakat birkaç hata ve yanlış anlama yüzünden bütün bayileri ve servisleri karalamak ta yanlış. Bazı şeyler zamanla ve karşılıklı doğru iletişimle yola girer. Hani yeni motor ne kadar iyi olsa da nasıl başlangıçta verimli olmaz onun gibi. Yeni motor rodajını tamamlasın diye bekliyorsak bir bayi ve servisin uzun vadede memnuniyet ortalamasına bakmak lazım. Bu ortalamanın çok yüksek olması şart bence. Ama sıfır hata hayalcilik olabilir. Şİmdi bayi ve servislerden beklediğimiz özellikle yeni kullanıcılara karşı daha hoşgörülü olsunlar. Daha detaylı bilgilendirsinler. daha yeni motorun karbüratör ayarı olmaz diye sert çıkış gerçekçi ve iyi bir çıkış değil. Çünkü bu t-shirt değil ki herkes ne olduğunu bilsin. Motorda bir problem var ve bir sebebi var belliki. Ani çıış yerine bence sorun araştırılmalı, hatta diğer motorlarda bu sorunların olmaması için neler yapmalıyız diye düşünülmeli. Çünkü her şikayet servislere sonradan çıkacak problemler için tüyo veriyor bence. Ve bu tüyoyu verimli kullanan bir servisin sonradan başı daha az ağrır. Bizler de daha az heyecenlı olabiliriz. En ufak problemi büyütmden halletme yoluna gidebiliriz. Ama herkes haklarını ve ödevlerini bilmeli, bilmeyenlere birşekilde yaptırım uygulamalı bence... Yetkilliler Çeki düzen verdirirler muhakkak. Çünkü biz geniş bir aile olmak üzereyiz...Müşteri daima haklıdır...Çünkü ordan burdan arttırır ürünü alır tatmin olmak adına. Satan para kazanır direk fayda görür. O yüzden biz daha haklıyız. Paramızla rezil etmeyin bizi. Türkiyede genellikle paranla rezil ederlerde. Bari siz öyle olmayın sevgili bayi ve servisler...

    DEGERLİ JINLUN DOSTU ,

    COK DOGRU VE DEGERLİ YAZINIZDAN OTURU SİZİ KUTLUYORUM. ŞU VARKİ SİZİNDE DEĞİNDİĞİNİZ GİBİ MÜŞTERİ DAİMA HAKLIDIR. VELİNİMETTİR. KADRİNİ KIYMETİNİ BİLMEYEN YOK OLMAYA MAHKUMDUR.

    DAHA FAZLA SOYLENECEK BİR TEK ŞEY VAR SİZLERE YAPILAN YANLIŞLARI TEK TARAFLI OLMAMAK KAYDIYLA LUTFEN HABER VERİNİZ. OBJEKTİF YAPILAN HER TURLÜ ŞİKAYET VE SORUN TARAFIMIZCA TİTTİZLİKLE TAKİP EDİLMEKTEDİR.

    SAYGILARIMLA ,
    EXPERT

  12. #92

    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Alıntı conqueror adlı üyeden alıntı
    Arkadaslar,

    500km bakiminda yapilmasi gerekenler nelerdir?

    Zincir 500 km bakiminda yaglanmaz mi?

    Yeni bakim yaptirdim kafamda soru isaretleri varda.
    Tecrubeli arkadaslar yanit lutfen ?
    Arkadaslar yokmu kimse soruma cevap verecek?

  13. #93
    cruiserer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Jinlun JL150-5
    conqueror, bende 500km bakımında yapılması gerekenleri merak ediyorum dostum ama şu Jinlun'u kötülemek için foruma giren arkadaşlara laf yetiştirmeye çalışıyoruz bir yandan da o yüzden cevap gelmiyor soruna galiba
    \"Cruise through the street regardless of whatever going on behind you\"
    by Cruiserer

  14. #94
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    slm dotum aklında şüphe kalmasın cidi olarak cevapladım sorunu
    kısaca 500 km bakımını anlatım sana için rahat etsin

    1. yağ degişimi
    2. buji değişimi
    3. periyodik civataları kontrol etme işlemi
    4. zincir germe ve yaglanması (bunu sende yapabilirsin km sınırı yok ses geldiğinde)
    5. hava ayarı ve debryaj ayarı gerekirse
    6. lastik havaları kontrolu
    yapılan işlemler bundan şbaret
    sibop ayarı demişsin o 1000 km evel yapılmaz ayarda tutmaz biraz km yap

    1000 km bakımındada buji hariç diger bakımlar yapılır
    ok.
    hayırlı sürüşler.

  15. #95

    Üyelik
    28 Haziran 2005
    baron 985 simdi bazı arkadaşlar işin daha alış veriş kısmında ne yapacagını bilmiyorki motor kullanmasını bilsinler sıfır motorun karburator ayarı yapılmaz aksini kimse ispatlayamaz neden bukadar panik oluyorsunuz acaba motora binmek veya binmemek icin hala terettüttemisin sizin evinize kadar motorunuz geldi ki daha neyapalım insan bi teşekkür eder motoru alıp gitmeklede olmuyor artı usta ile konuştum telefonda sert konuşmalarla işin olmaz 500 bakımında egerki gelebilirsen bu tür basit problemleriniz çözülecektir he buarada 500 bakım ücreti 35 ytl dir diger ufak tefek ayarlardan bu güne kadar 1ytl bile almadıkki zaten
    bunları ben degil bostancı bayisindeki usta, 35 yıldır motosiklet kullanan yasli basli adam söyledi. Ayar yapilmazsa bu motor nasil çalışıcak. Motoru kapımıza kadar getirdiniz bizde sizi arabayla kapınıza kadar geri götürdük.teşekkür de ettik. Ertesi gün motor 30 dakkada çalışmıyosa bu normalmidir yani? Peki bostancidan aldıktan sonra ertesi gün motor daha donur dokunmaz çalışması neden? 25 milyon verdim ama gerçekten motor çalışıyor. ilk başta tam bilmediğimiz için bu böyle şu şölye diyip geçiştiriyosunuz. Bununda neden olduğunu ben anladım. Gece biraz arkada dolaştığımda motor boşta dururken giderkenkinden daha fazla gürgür gaz veriliyodu. Durduğu yerde gaza falan dokunmadan. hatta noluyo böyle dediğimde yeni meni dediniz. Sağda bi gaz ayar düğmesi var. bi kere çalıştırıp onu sonuna kadar açıyorsunuz ki stop etmesin diye. Ayar yapmaktan daha kolay oluyor tabi. Hemde sonra ayar yapmak için tekrar para alıyorsunuz. Ama sizin çırak gelirken onun ayarını düzeltmişti. Yani motoru normale çevirincede karburator yada başka bişiyin ayarı olmadığı için çalışmadı. Ne ayarlarının yapildiğini öğrenmek istiyorsan aç bi telefon bostancıya öğren. telefonunu sizden aldik zaten oranın. Bide bunun üzerine motoru buraya biraktıktan sonra ilk dokunuşta hiç çalışmaması normalmi diye soruyorum sizden aldığın yanıt "BU SİZİN ALACAĞINIZ BİR RİSK BİZDE GELİRSEK SERVİS ÜCRETİ ALIRIZ" demek ne oluyor peki. 1ytl almadınız belki ama bostancı 25 ytl aldı ve bu sizin eksik yaptiğiniz işin sonuçunda benden alınan üçretti. Bütün sorun işin alışveriş kısmında size motordan anlamadığımız söylediğimizden oluyo zaten...

  16. #96
    jedimaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 comet
    Herkese selam,
    Dün 25 km lik bir gezi yaptık arkadaşımla. Gayet güzel gidiyo motor. Titreme pek yok. En azından bir ara 80-90 a çıktık yoktu. YAni varsada rahatsız etmiyo demekki. Tek sorun vites. Alışamamaktan kaynaklanansorunlar var. Şİmdi en azından benim motorun bir huyu var. Boş vitese geçiremeyen arkadaşlar için yazıyorum özellikle. Mesela 2 veya daha yüksek viteslerdeyken 2,1,boş yapmak direk mümkün değil. Önce 2 den 1 e, sonra boşa sonra geripedala ve sonra çok az dokunarak ileri pedala. Bazen tutturamasamda böyle geçiyo. Yalnız bazen geri pedala basıncada geçebiliyo. Bide bazen boş lambası yansada 1 de oluyo. Dün yavaşlayıp durmak için boşa alayım dedim. Lamba yandı. Boşta diye bıraktım debriyajı aniden motor kızaklama yapıyordu. Birden çok ani motor freni yaptı yani. Motordan tak diye ses geldi. Tabi hemen debriyajı sıkınca kurtardık. Bunun motora çok zararı olurmu? Bu arada bunu sorayım. Özellikle benim gibi acemiyseniz Motoru boş vitese alıp durdurmaya çalışmayın. Direk debriyajla durun. Ama vitesler alıştıkça daha az sorun oluyo. Fakat bir başkası sizin motorunuzda vites geçiremeyebilir. Acaba her motorun böyle kendine has huyları varmıdır? Yani mesela yamahada viteslerde hiç problem olmaz mı? ilk binen bile zorlanmadan vites değiştirirmi yada boşa alabilir mi? Benim tek şikayetim bu. Tabi benzin göstergesini söylemiyorum bile. Artık onu yok kabul ediyoruz. Gerçi expert bu konuda, yakında aydınlatacak bizi sanırım. Çok keyifli bi sürüşü var. Amortisörler harika. Çukurlarda çok tatlı bir süspansiyon var. Birtek çantalar takırdıyor. Zaten deri düşünüyorum onları. Birde ben gidonu biraz yukarda istiyorum. Bunun için gidon mu değiştirmek gerek. sırtım ağrıyor bir süre sonra. Hem ben öyle seviyorum yukarda. Varsa bilenler anlatsın lütfen.
    Daha karar veremeyen varsa bence beklemesin. Beklemeye değmez. Bence Tiger mı Mondial mi Jinlun mu diyenler, eğer şekil sizin için önemliyse, Jinlun alın. Görünüş tam tabloluk. Dönüp dönüp bakıyorlar ve kızlardan devamlı laf yiyorsunuz. Kalite açısından da en azından diğer ikisinden aşşağı değil. Yukarı olup olmadığını söylemiyorum...Zaten kalite açısından aralarında kesin bir çizgi yok. Birazda şans işi. Benim kuzenim alfa romeo araba aldı. 3 gün sonra elektirik kaçağından arabada yangın çıktı. Yenisini verdiler. Şimdi alfa romeo kötü mü şahinden. mesela....
    \"Hep denedin, hep yenildin, tekrar dene, tekrar yenil, daha iyi yenil...\"

  17. #97
    alperen35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2005
    Şehir
    izmir
    selam arkadaşlar artık bu tür sorularla karşılaşmaktan sıklmışsınızdır.ben yeni bi kullanıcı olucam inşallah.ama jınlun 150cc ile 250 kanuni arasında gidip geliyorum.kıyaslama yapıyorum tam 1 aydan beri kafayı çizcem en sonunda.hangisi hangisi hangisi jınlundaki oturş konforunu kanunide bulamadım.ancak kimselerin dikkatinimi çekmemiş nedir jınlunlardaki benzin depoları her an fırlayacakmış gibi.toplanmış bi jınlunda keşvettim depo sağlam monte edilmemiş.bu nekadar sorun olur diğer sorunlarına karşılık bilemem tek ümidim sizlersiniz aldırın banada bi motor.

  18. #98
    gemliklicasper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    BURSA/GEMLİK
    Motosikleti
    tiger250
    biraz hız diyorsan meraklıysan 250cc

    ben hız iştemem görkemli olsun dersen ve 80.90 arası bana uyar dersen 150cc al derim hem para artar onlada motoru süslersin

    motor fiyatlarına zammı geldi ??????ve ruhsatla plaka çıkarmak ortalama ne kadar arkadaşlar 150cc için vede yüksek cclerin daha farklı oluyormu acaba ????

  19. #99

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    arkadaşlar bende ercüment mart ayından beri jınlun 250 kullanmaktayım bugün lever kullanan arkadaşımla gümüşyaka yaptık çok rahat gidip geldim yeri geldi 140-150 yaptım yolda 2veya 3 jınlunla karşılaştım ve bayağı memnun oldun. jınlunum bana hiç promlem çıkarmadı yakıtı ölçmedim ama giderken depoyu doldurdum geldiğimde yarım depo benzin harcadığını gördüm.tüm civataları tek tek kontrol ettim hiç birinde gevşeme olmadı çantaların kapakların içine fitil döndüm sesler kesildi jınlunumdan çok memnunum 40 senedir motor kullanmaktayım 8 yaşında mobilet kiralama ile motor hastalığına tutuldum. özellikle jınlundan şikayet eden arkadaşların ilk motorları galiba motoruna bakarsan bağ olur bakmazsan dağ olur. selamlar

  20. #100
    stenza - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    değişik segmentlerde var
    Jinlun 150 de aldık Zat 150 de ikiside alakasız iki motor birt çok başka motorumuz var kullanıyoruz . ZAT ı beğendik herkes beğendi hayret ettim hatta ama yani tabi ki bunu nasıl buraya yazcan almışız denediğimizi yazmışız . ekspert sen oku diye yazmadım asıl reklam yapan sensin sürekli yağlıyorsun bu motoru ki doğrusu biz gerekli yerlere bilgi bile verdik .Sanayi bakanlığı şu anda zaten jinlunu yakından incelediklerini bildirmiş sanayi bakanlığındaki bazı arkadaşlardan duyduk .

    Jinlun 150 bugüne kadar ne yapmadıki ne kaldı daha yapabileceği .

    1. korna bozuldu
    2. zarıl zarıl titriyor
    3. servis patlak
    4. aldığımızda vites ayağı çıkık tı alt ayağında tek vida eksikti
    5. arka fren ayak basma yeri vida eksikti
    6. küfürlü konuşan bir ton adamla muhatab kaldık ilk servis anında
    7. her yeri tüm vidaları gevşedi gevşedi gevşedi 1400 km de daha
    8. yan kapakları tam kapanmıyor tangır tangırlar
    9. ısınması için kalorifer taktırmak lazım
    10. bir tane benzin göstergesi çalışan var mı yok herkesinki bozuk


    aynısı yerine mondial inkini tercih etmek daha mantıklı yoksa tümden keyifsiz bir alet değil . birde ben burada kimseye soru sormuyorum . uyarıyorum arkadaşları oyuna gelmesinler bilsinler gene alsınlar . alınmaz bir alet değil ama bir amatöre göre bir alet değil .

    Frenleri çünkü sağlam değil kardeşim .

    1 le kalk 5. vitese çık direk durdunmu 5. den bire in çileye bak .


5. sayfa BirinciBirinci ... 345671555 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler