piyade kardeş 150 cclik jınlunun bg gücünü 14 hp /9000 rpm olarak biliyorum
performans egzosuda gerekmiyor, tüm gezilerde de gözlemlediğim artçı ile 150 ccliklerin gidişinde 250 cc liklerden aşağıya kalmaması
piyade kardeş 150 cclik jınlunun bg gücünü 14 hp /9000 rpm olarak biliyorum
performans egzosuda gerekmiyor, tüm gezilerde de gözlemlediğim artçı ile 150 ccliklerin gidişinde 250 cc liklerden aşağıya kalmaması
150cc kullanıyorum şu anda 800km oldu ve hız olarak 80km üzerine çıkmıyorum.Sollamalarda 100ü buluyorum o kadar.150cc kullananlardan bu motorun yapabildiği en son hızı ve kaç kmden sonra bu hıza çıkılmalı sorularına yanıt bekliyorum teşekkürler!!!
ersinim ben 115 i gördüm
yol bir yere gitmez o bir durma biçimidir,
yaşamak hızlı bir ölme biçimidir.
ersinm : bence ilk 1000-1500 km'lerde zorlama fazla.. zaten daha sonrada göreceksin motorun son hızı 110km! olağanüstü hallerde (rampa aşağı veya rüzgarı arkana alarak) 115-120 km yapabilirsin.. bu durumda da motor çok yüksek devire çıkıyor.. benimde gördüğüm son hız rampa aşağı 70mil/115 km civarıydı..
Sanırım 150cc kullanan arkadaşlar piyade 'ninde yazısından kanaat getirerek performans ile ilgili tatminsizlik yaşadığını gözlemliyorum.. buna bende dahilim.. bende motorumda bu durumda modifikasyona gitmeyi düşünüyorum.. stop lambasını değiştirmek için bir ustaya gittiğimde bana egsozu açtırmamı/susturucuları çıkartmamı tavsiye etti, böylece motor açılarak sıkışma ortadan kalkacakmış.. su motoru gibi çalışmayacakmış ayrıca motor.. daha güçlü çıkarmış sesi.. susturucuları söküp bir de egsozun ucuna paslanmaması için bir kaç işlem için 50 YTL istedi.. çok benzin yakarmı diye sordum bu durumda, "bunlar zaten ne yakıyor ki" dedi.. kestirsek mi şu egsozu? bu arada verdikleri fiyat nasıl? -buna kesme işlemi dahil değil ancak.
Sn kafein ben ciddi ciddi düşünüyorum bu durumu motor mobilet gibi ses çıkarıyor ya işin külfetli tarafından performans eksoz yapacağız yada kestirecez kurtulacaz unutma yanlız sakın eksozu deldirme bu işlem hasar veriyor benim tanıdığım abi 1.5 ayda eline aldı . Bir de sana bir soru sorayım 95 oktan mı 98 oktan mı kullanıyorsun ?
ercüment abi doğru söylüyor. bendeki 250 lik ile bir 150 lik ile 140 hızında yanyana gittim kefken gezisi dönüşünde. Ama rodaj tamamlanmıştı.
Bir de rodaj bitmeden kesinlikle basmayın. Benim motor 2000 den sonra açıldı. 2000 e kadar 100'ün üzerine çıkmadım. 3000 den sonra da titreşim kesildi. Hiç acele etmeyin arkadaşlar.
Yüzük kardeşliği out. Motor kardeşliği in.
piyade : aynı dertten muzdaribiz anlaşılan.. kesilmiş birkaç egsoz gördüm bu keewayler gibi çaprazdan alıyorlar egsozu biraz da kısaltıyorlar.. ama en sağlıklısı performans egsozu yaptırmak ki bu da 300 YTL civarı oluyor maliyeti.. izmirde bilmiyorum ancak istanbulda yapan yerleride superevariders.com'dan takip ediyorum. izmir'de eğer bulursan performans egsozu yapan bir usta beraber gidelim sıkı pazarlık yaparız ben çeşme'de olduğumdan ötürü burada kış sezonu kasaba hayatı yaşamaktayım..
hatırlıyorsan satılığa çıkartmıştın motorunu, eğer o anda satsaydın alacaktım motorunu.. ama neyse böylesi daha iyi olmuştur, satmamana sevindim motorunu..
benzin kesinlikle "kurşunsuz 95"..
Yanlış anlamadıysam 150lik 140 yapmış öyle mi?Nasıl olur yani demek istediğim e5te sıkıştırıldığımda en fazla motoru zorlamadan rahatça kaç görürüm.Yoksa zaten hızla işim olmazubaykal adlı üyeden alıntı
dimitraki, kaanmoto jinlun almak için doğru seçim. Ben satışından bakımına çok memnun kaldım. İbrahim abiler Jinlunlar üzerinde ar-ge çalışmaları da yapıyorlar. Motoru teslim ederken fabrika çıkışına ek olarak kendileri de eklenti yapıyorlar. Mesela çantalardan çıkan sesin çözümü, yada 2000-3000 km de oluşan burç olayını kaanmoto çözmüştür...
ersinm, bu dediğim motor 140 yaptığında motorda artçı da vardı. Modifiyeli olup olmadığını bilmiyorum. Motorun sahibi site üyesidir. istersen özelden sor. Nicki choopperturk'tür
Yüzük kardeşliği out. Motor kardeşliği in.
140 motorum 3200 km'de rodajında çok dikkat ettim yüklenmedim ancak az önce bahsettiğim hızın üzerine çıkamadım 4 km rampa aşağı gitmeme rağmen(izmir -çeşme otobanı ,çeşme istikameti)! bu hızın motorun kapasitesini aşacağını düşünüyorum.. eğer bu hıza çıkan 150cc kullanıcıları varsa lütfen işin sırrını bizimle paylaşsın..
evet yapanlar var ubaykal kardeşimin dediği gibi makinanın rodaj dönemini rahat geçirdikten sonra 150 cc likler bizim 250 cc liklerin süratlarına rahatlıkla ulaşabiliyorlar
ama sürat felakettir bunu da sakın aklınızdan çıkarmayın kardeşlerim
bursadan (cooperturk) nickli hakan kardeşim mesela
makinasında mekanik olarak modifasyon yok
(egzozlar kesik ama kaç perde susturucu çıkardı bilmiyorum)
ubaykal kardeşim valla bende özledim işlerini kolaylada bir ara görüşürüz en kısa zamanda
Arkadaşlar hız yapmak için her vitesi devrini alana kadar sürmelisiniz. öyle 1-2-3-4-5 dersen 120 den yukarı çıkamazsın.
Sitede siah nickli kullanıcı 150 yaptığını söyledi ancak ben görmedim.
Ben şahsen 250 likle 1 kere 145 2-3 kere de 140 yaptım. Gezilerde zaten hız yapmıyoruz biz. DonaldDuck ustamızın bir sözü var motoru hiçbir zaman limitlerde kullanmayın. Bir atlar iki atlar sonunda patlarsınız demiştir.
Bu arada e_erdun abi özledim seni yaa 2-3 gezidir görüşemiyoruz. Riva gezisine de katılamıyorum. Bayramdan sonra görüşürüz artık...
Yüzük kardeşliği out. Motor kardeşliği in.
hız ile ilgili takıntılarım yok.. yalnızca motorumun limitlerini görmek, bilmek istiyorum.. her vitesin hakkını veriyorum çoğu zaman.. bugün dördüncü viteste 90-95 bastım (normalde 80km) ancak diğer viteslerin aksine dörtten beşe attığımda bir itiş gücü hissetmiyorum.. egsoz'dan ötürü bir sıkışma yapıyor diye seziyorum, ancak bilmiyorum..
5. vites rahatlatma vitesidir. Şimdi aklıma geldi kaanmoto'da 150 liklerin bir dişlisini değiştiriyorlardı. Bununla ilgili olabilir. Ama tam emin değilim. Kaanmotoya gidip öğrenebilirsiniz.
Yüzük kardeşliği out. Motor kardeşliği in.
Valla konuyla ilgili iyice meraklandım şimdi söylediğiniz gibi kullanıcılara özel mesaj attım Yanıt bekliyorum burda da paylaşıcam.Teşekkürler.
SN ERSİNM biz deilgine teşekkür ederiz bilgi mesajlarını bekliyoruz arkadaşım
Selam Jinlun camiası :D
Öncelikle kandilinizi kutlarım. Hız meselesi son zamanların en ilgi gören konusu olmuş... Sevgili dostum redboyx JL 150 si ile 130'a kadar çıktı. Ben cesaret edemedim desem yeridir. 100'den sonra hız kestim. Ama 130'un nekadar üstüne çıktı bilemiyorum.
En son gördüğümde arka plstik çantaları ve ön camı çıkartmış, gidonu yükselttirmiş ve iyi bir egzosçu arıyordu. Jinlun ile ilgili kafası karışmış olan arkadaşlar, hem görüntü hem de performans olarak Jinlun diğer motorlara göre daha iyi. Motoru almadan önce buradaki tüm forumları neredeyse ezberledim. Ve bir ay kadar araştırdıktan sonra gözümü kırpmadan tehlikeli sarışınımı garajımın en güzel yerine yerleştirdim. Tek sorum diğer arkadaşların da değindiği üzere mobiletvari bir sesi olması. O kadarı Kadı motorunda bile olur. :D
Herkese selamlar, yeni motor alanlara kazasız sürüşler.
sn kafein arkadaşım bir gün izmir e servise geldiğinde bana haber ver (bir gün önce ) benim bir sonraki servisim 2200 km de olacak siteye bir not bırakırsın seviste de olacagın gün tanışabiliriz ayrıca bizim arkadaşlar çeşme ye bir gezi düşünürlerse ben sana haber veririm hepimiz tanışmış oluruz
saygılarımla
piyade :gezilerinizi, programlarınızı takip ediyorum ve hayranlıkla izliyorum.. bende çok isterim ancak öğrenci olmam ve aynı zamanda çalışıyor olmam nedeniyle yoğun bir programım var.. ama yine de çok isterim.. benim 4000 km bakımım var 800 km kaldı tahminimce 12-14 gün sonra çıkarım yola servise.. özelden mesaj atarım size.. belki bir toplantı gününüzde de olabilir.. çeşmeye gezi düşünürseniz de size çok güzel bir yol haritası çizerim. buranın bütün koyları görülmeye, gezmeğe değer.. yalnızca çeşme içinde ki koyları gezseniz 200km yapar.. deniz boyunca harika olurdu.. konaklamalı düşünürsenizde yardımcı olurum, bu bölgede turizmciyim..
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)