Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #401

    Üyelik
    28 Haziran 2005
    benim motorun da altından çok şiddetli bir titreme sesi geliyor. Bişiler çok kötü gevşedi ama bulamıyorum. geçenlerde böyle ses geldiğinde egzos üzerindeki korumanın bir vidası düşmüş sallanıyodu. tam egozdaki metalin titremesine benziyo. yok giderken düşücek kaybolucak sonra. tam motorun alt tarafından geliyor. neyin oralarda da pek gevşiyip böle ses yapacak bişi yok gibi. lütfen yardım


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #402

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    baron kardeşim o sesi bende duydum ama sana söylemeyi unuttum zannedersem o ses zincir gevşeme sesine benziyordu zincirini biraz gerdir
    eğer zincirin normal gerginlikte ise karterin altındaki vites cubuklarındandır onlarada bir baktır saşeye deyiğ ses yapabilirler

  3. #403
    Mahoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    JL 150-5 Classic (Sarı)
    selam BBRR
    Motora hasta oldum, arkadaşında siteye girse de bize, bu deriparçalarından dikilme çanta kılıfını , ateş desenini falan anlatsa, bunu gördükten sonra orjinal hali ile binmek istemez insan valla e_erdun abinin yaptıklarına diyecek laf bulamıyorum zaten, hazır istanbulda olduğuna göre, motorumu alıp, bir iki düşüp pişer pişmez kendisini görmeye gideceğim bilgilerinden faydalanmak için. sanırım 1 hafta içinde falan zaman bulup pendiğe gidip alacağım motoru.

    Makina mühendisi olarak biraz fikrimi beyan etmek istiyorum,
    e_erdun, arkadaki destek konusunda çok haklı, arkadaşın özellikle artcı alıyorsa, o oturma pozisyonunda ve geriye doğru birinin oturduğunu düşünmek bile istemem. Tüm yük arka kısma transfer olacağı için arka amortisör bağlantısında ciddi yük oluşur.

    Ama civatanın pozisyonu konusunda BBRR çok haklı. Amortisörü güvenceye alan civata ile çantayı tutan aynı olmasaymış daha iyi olurmuş . Tabi tasarım aşamasında ona göre uygun çapta bir civata seçilmiş olduğunu umuyorum. Motorsiklet tasarlayacak bir mühendisin bu gibi hayati parçalarda dikkatli olacağı aşikar.

    Bir de resimde gördüğüm kadarı ile, amortisörün yükünü bu parça taşımıyor, şasi üzerinde civatanın içine girdiği yuvaya biniyor yük, yani söylediğin gibi, düz bir yolda giderken kırıldığını söylerken haklısın, parçayı kıran amortisör yükü olamaz, arka çantayı tutan demirin vibrasyonu olsa gerek. Benim aklıma bir tek, deri kaplama çantanın "oturulabilir" görünümünden dolayı, artcı falan alıyorsa, rahat rahat arkasına yaslanıp bacaklarınıda o deri kısımlara yaslaması olabilir gibi geliyor. bu tür bir yük civatayı çatlattıysa vibrasyonda kesmiştir zamanla.

    JINLUN, BBRR nin resminden gördüğüm kadarı ile bu civata paslanmış, malum bir de kesmiş. Benim aklıma ilk olarak motoru alır almaz bu civatayı 2 adet paslanmaz civata ile değiştirmek geliyor, paslanmaz civata ile değiştirmenin sakıncası olabilir mi bizim için araştırabilirsen, sanırım herkez kendi civatasını değiştirebilecek kadar anahtar kullanmayı biliyordur da servisi rahatsız etmeden kendimiz halledebiliriz. Malum can tatlı Ne dersin?

  4. #404
    shadow-vt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2005
    Şehir
    İstanbul.
    Motosikleti
    Honda Shadow
    BBRR, senin resmini verdiğin kopan saplamada "sementasyon" hatası var.!!"

    cıvatalar genelde imalat çeliğinden yapılır.yüzeyde aşınma olmasın diyede sadece üst cıdarında 1-2 mm civarında sertlık verılır(sulama). malzeme dışı sert ama iç kısımda yumuşak kalır ki herhangi bir darbe yada mukavemet gördüğünde esnek olup kırılmasın diye ısı işlemınden gecer..ama hatalı bir ısı işlemınde malzemede sertlık içe kadar devam eder bu durumdada civata tümüyle "çelik"leşir .bu durumdada darbe anında kırılması muhakkaktır .kırılan cıvatadada sorun budur.
    BÜTÜN JİNLUN KULLANICILARI BU CIVATALARI PIYASADAKI GUVENILIR BIR MARKANIN CIVATASIYLA DEĞİŞTİRMELERİ GEREKIR..!!
    (Resimdeki civata "cam" gibi olmuş kırılması doğal tabıkı)
    Her zaman dogruyu söyle,ne söyledigini hatırlamak zorunda kalmazsın!!

  5. #405
    Mahoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    JL 150-5 Classic (Sarı)
    shadow-vt, haklı olabilirsin, expert'in preste deneyip büktüğü civata burada kırılıyorsa civatada kusur olabilir. ama dediğin durum statik yük için geçerli, titreşim sözkonusu olduğunda yumşak malzeme de zamanla bu şekilde kesebilir ki bana öyle gibi geldi. BBRR nin daha önce yazdıklarından "şasinin amortisörü tutan kısmı kırıldı" gibi anlaşılıyordu, hatta "kaynakçı kaynak yaptı öyle geldi motor" demişti, ki ben bundna şasiden bir parça koptu sonucu çıkartmıştım, belki expert de öyle sanıp pres testini civataya değil şasiye yapmıştır ki, okuduğum kadarı ile öyle yapmış. Oysa görüyoruz ki kırılan bir civataymış, valla expertin ve jinlun'un cevaplarını heyecanla bekliyorum

  6. #406
    derin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SUZUKI FREEWIND XF650
    Sayın Expert,

    Arkadaşımıza almış olduğumuz Sky Team performans problemini daha önce size iletmiş, sizdan de performans eksozu takma tavsiyesi almıştık. Eksoz konusunda İzmir servisinden hala haber gelmedi, bu arada arka amortisörün içindeki yağ boşaldı ve motor şu anda beşik gibi sallanıyor. Bu konuyuda bir hafta önce servise bildimiş olmamıza rağmen hala parçadan haber yok. Yardımcı olursanız seviniriz.

    Teşekkürler

  7. #407

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    çivataların değiştirilmesi konusunda shadow-vt arkadaşıma katılıyorum ancak bu tür civatayı piyasada bulabileciğimizi zannetmiyorum bunu tornacıda yaptırmak gerekiyor ama ben yaptırırsam tornacıda yaptırırım maho kardeşimde makima mühendisi olduğuna göre bunu kaç numara çelik veya paslamazdan yaptıracığımız konusunda buraya bir mesaj atarsa tüm arkadaşlar bunu konuda bilgilenmiş olur
    saygılarımla

  8. #408
    Mahoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    JL 150-5 Classic (Sarı)
    e_erdun abi, malzeme bilgim pek iyi sayılmaz, daha çok dinamik sistemler konusunda iyi sayılırım, birde onarım bakım falan. Ama şunu söyleyeyim, piyasadan alacağın civata yaptıracağından iyi olur.

    3 sebebi var. 1. si Türkiyede doğru malzemeyi bulduğunu sanıp yanlış malzeme almak geleneksel birşey, birtek civata için de laboratuar testi yaptırmak pek akıllıca olmaz. 2. sebep, torna işçiliğinin doğası ile ilgili, yüzeyden talaş kaldırıldığı için yüzeyde mikro çatlaklar ve gerilimler oluşur oysa, endüstiyel üretimde, civaya talaş kaldırılarak değil, iki sertmetal çene arasında yuvarlanıp, malzemenin şeklinin değiştirilmesi ile yapılır.
    3. sebep ise Sementasyon sorunu, yani yüzey sertleştirme işlemi, civatanın dişlerinin sert içinin ise yumşak olmasını sağlar. Bu işlemi de yaptırmak için tornacıdan çıkışta, karbon banyosu(birkaç gün sürer) ile veya, baştan uygun malzeme alıp indüksüyon yöntemi ile sertleştirme yaptırmak gerekir.

    Ben derim ki, şöyle metsan marka siyah renkli(sementasyonun etkisi) bir civata son derece iyi işinizi görür. ara sıra da değiştirmek iyi olur. Fiyatı 25 Kuruş Resimden anladığım kadarı ile normal bir civata krom bir parçaya monte edilmiş, eğe röyle değilse ve özel bir civata ise civatayı değil de çantayı tutan özel kafayı tornada içini boş yaptırıp, içerisinden normal alien kafa civata ile bağlamayı düşünüyorum. Motor elime geçsin sanayiide kuzenimin atölyesinde bu parçaları yaptırıp değiştirirm. Baktım iyi çalışıyor, teknik çizimini koyarım buraya

    Benim gibi paslanmasın peşinde iseniz, o zaman karaköy perşembe pazarı karşısında küçük bir paslanmaz civata dükkanı var, gidip motorun tüm civatalarından birer tane paslanmaz almak mümkün. Fiyatı normalin 1/3 ü kadar pahalıdır, tüm motorun civataları 20-30 milyon tutar yedekleri ile beraber. Ben alır almaz, civatlardan brkaç örnek söküp, ölçülerini çıkartmayı ve bunları paslanmaz ile değiştirmeyi düşünüyorum ama bunun gibi hayati parçalarda değiştirmeden önce distibütörün ustalarından onay almak şart. Adi demir kadar yumşak paslanmaz civata da var, namlu çeliği kadar sert olan da, ne aldığını bilmeden değişiklik yapmak çok daha büyük tehlike yaratabilir.

  9. #409

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    mahoo kardeşim evet doğru söylüyorsun ozaman ben tornacı işinden vazgeçiyorum Expert kardeşimizin yazacağı bilgiler konusunda çivatanın sertlik ve yumusaklık bilgilerine göre hareket edeceğim benim makina 7500 km oldu allaha şükür hiç promlem yaşamadım civata konusunda bende paslanmazı tercih ederim
    o dükkanın yerinide biliyorum teknemden dolayı" bilgiler için çok teşekkür "

  10. #410
    expert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    Jinlun Elegance 250 cc Sari
    Değerli Dostlar ,

    Sevgili BBRR nin verdiği önceki bilgiler doğrultusunda biz problemi yanlış yerde aradık ve üreticiye arattık.

    Şimdi civata konusuna bakacağız gerekli araştırmanın sonucunu size bildireceğim. Ama Shadow arkadaşıma düşünce olarak katılıyorum. Büyük ihtimal ile esnemeden kaynaklanan bir boşluk neticesinde zamanla kafa ile civatanın birleşme yerine uygulanan kuvvet civatanında fazla sert olmasından kesilmesine neden oldu. Daha sağlıklı bilgi edindiğimde sizlerle paylaşacağım.

    Değerli Derin ,

    Sizin konunuzla ilgilenmesi icin teknik müdürmüze talimat verdim. Lutfen iletişime geçiniz.
    ddeniz@icmmakina.com

    saygılarımla ,
    Expert

  11. #411
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    slm BBRR dostum öncelikle geçmiş olsun bu konuyu sn expert ele almış durumda bazen böyle tatlı olmayan şeylerle karşılaşabiliriz malum daha yeni bir makina burada bunları paylaştığımız sürece olayların önüne geçileçektir
    civata degişim konusundada MAHOO dostum o civatalar şaseye kaynaklıdır söktügünde göreceksin o puntalardan güzel bi şekilde cıkartırsan neden olmasın yapabilirsin bizim için bi sakıncası yok. tekrar geçmiş olsun

  12. #412
    Sadobey - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Jinlun Marauder JL 150
    Sayin Exper,

    Yonlendirmeniz uzere fabrika satis sonrasi teknik destek mudurune sorunumu mail ile bildirdim.

    1 saat bile geçmeden. Bizzat telefonla aradilar. Yanlarinda da Pendik yetkili servisinden 2 kisi ile.

    Iste bu musteri memnuniyetidir.

    Insallah sorunlarimda cozumlenirse cok mutlu olacagim. Sorunumun daha once karsilasmadiklari bir sekilde cereyan ettigini motoru servise goturdugumde fabrika dan teknik ekibinde gelerek konuyu inceleyeceklerini ve cozum yoluna gideceklerini bildirdiler.

    Memnuniyetimi Forumla da paylasmak istedim.

    Çok tesekkur ediyorum. Jinlun ve yetkili servise.

    Ama bu hafta sonu duzenlenen Kefken gezisini de gecen hafta gidemedigim Cinarcik gezisi gibi kaciracagimdan dolayi cok uzgunum.
    Sadobey

  13. #413
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    evet o vidalar şaseye kaynak zaten sorun burda daha kaliteli bir vida kullanıldığında kaynaklamada sorun olurmu malum aynı tür metaller birbirine kaynaklansada farklı alaşımda olan metallerin birbirirne kaynaklanması problem yaratacaktır
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  14. #414
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    BBRR dostum kaynaklamada bi problem olmaz kaynatan biraz dikkatli olursa yeter

  15. #415
    jedimaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 comet
    Ben hala birşeyi anlamadım. Sevgili BBRR bu 2 olayda, yani daha önce arkadaşının motorunda kırılan parçayla senin motorundaki parça aynımıdır? YAni amortisör bağlantı civatasımı? yoksa daha önceki civatanın vidalandığı yermi kırılmıştı? Ne kaynaklanmıştı? Resimden nere kaynaklandı anlayamadım ben. Bu olayda kırlan parça açıkca belli. Yani civata. Daha önce civata kırılsa kaynaklanmazdı herhalde. Niye soruyorum? Sonuçta aynı parçalarsa bizimde başımıza gelecektir. Bide herkesin anladığından emin değilim. Expert te yanlış parçayı test ettiğini söyledi sanırım. Ben de dün, o civatanın, sol amortisör tarafında, contasının göründüğünü biraz eğreti durduğunu söylemiştim. Yani bu konu aydınlanırsa en azından servise gider bi gösteririz. Yani neyi kontrol edeceğimizi anlamak istiyorum. Civatamı, sabit parçamı, amortisörün üstündeki parça mı? Özellikle önceki olaydaki parçayı biraz daha açarsan sevinirim...
    herkese kazasız günler...
    \"Hep denedin, hep yenildin, tekrar dene, tekrar yenil, daha iyi yenil...\"

  16. #416

    Üyelik
    03 Ağustos 2005
    Şehir
    istanbul kartal
    Motosikleti
    HONDA CBX 750P-JINLUN 250
    herkese merhaba

    10 ağustosta aldigim motorsikletim ile 1750 km yaptım. Bakımlar dışında servise işim düşmedi. Motorsikletin vibrasyon olayının çok abartıldığını düşünüyorum. 5. vites ile 100 km ile gidince daha iyi ve sarsıntı yok. ama 120 veya 130 km'ye çıkıldığında da varolan titresim rahatsız edici değil. Sonucta motor limitlerine kadar zorlandığı için gayet normal bir titresim var. vibrasyon derecesinde degil yani. ama bir iki defa artci aldim. arka taraf bayagi sallaniyor galiba. indikten sonra 1-2 dakikada kendilerine geldiler

    Ben 120 kiloyum ve 4. viteste motorda öyle bir güç varki motor 1100'lük gibi. gaz vermekten korkmazsanız motor 80 km'den sonra turboya geçiyor gibi. bazen kendimi kaptırıp 4. vitesle 110 km'ye kadar çıkıyorum. sonra topuk ile vitesi kontrol ettiğimde 5. vitesin yedekte beklediğini görüyorum. (Bahsettigim olay yokusta yapilmistir. düz yolda 4. vitesi bu kadar zorlamıyorum. ama yokuslarda ancak 4 ile kendini buluyor. 5. vites bayagi zorlaniyor ki gayet normal bir durum)

    Şimdi kullanım deneyimlerim ile ilgili bir iki notum var:
    1- motorunuz 1000 km'yi geçtiyse sabahları ilk çalıştırma için jikleyi tam değil yarım açın. kitapçığında da böyle yazıyor. ama gözden kaçmış olabilir.
    2- motoru çalıştırırken hafiften ön fere kolunu sıkın. (geçen hafta motoru çalıştırmak için yarım saat uğraştıktan sonra yazdıklarımı uyguladım ve artık motor iki gün yatmış olsa bile ilk basışta çalışıyor)
    3- ilk çalıştırmada vitese attığınızda motor kendini ileri atıyor. bunu önlemek için debriyajı birkaç kere sonuna kadar sıkarsanız daha kolay geçtiğini görürsünüz.


    şimdilik bu kadar, kazasız belasız sürüşler dilerim.

  17. #417
    jedimaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 comet
    Tetron selam dostum.
    Verdiğin bilgilerin çoğuna katılıyorum. Yalnız 2. maddeyi tam anlamadım.
    - motoru çalıştırırken hafiften ön fere kolunu sıkın. (geçen hafta motoru çalıştırmak için yarım saat uğraştıktan sonra yazdıklarımı uyguladım ve artık motor iki gün yatmış olsa bile ilk basışta çalışıyor)
    Motoru çalıştırırken ön freni sıkınca neden daha kolay çalışıyor. doğru mu anladım. İleri fırmala olayında ise haklısın. Debriyajı sıkıp bırakınca olmayabiliyor. Ama bazen az da olsa yine oluyor. Beni deli eden tek şey diyebilirim.
    Birde birşey sorayim. Mesela 5. vitesle gidiyorken yavaşlamaya başladınız ve debriyajı sıkıp 4,3,2,1 şeklinde vitesleri düşürdünüz. Hareket halindeyken boş vitese veya 1. vitese düştüğünüzde debriyaj balatasından yada yanılıyor olabilirim başka bir yerden sürtünmeye benzer tuhaf bir ses geliyor mu. Yani 5 ten 3 düşünce gelmeyen bi ses boşta ve 1 de geliyormu? Bide boştasınız ve yokuş aşşağı gidiyorsunuz. Motor hızlı boştan 5 e takacaksınız. tabi tek tek. Aniden pat küt diye bir ses geliyormu motor aksamından. Yani motorla boşta hızlı giderken vites değiştirmeye başlayınca normal dışı ses gelmesi normal mi aynı şeyleri yaşıyormusunuz? yine çok sordum.
    selamlar....
    \"Hep denedin, hep yenildin, tekrar dene, tekrar yenil, daha iyi yenil...\"

  18. #418
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    Yahu anlamıyorum ki milletin ki nasıl turboya geciyo gibi oluyo falan. Benim motorum yaklaşık 3800 km'de. Hiçte turboya falan geçmiyor. Şöyle bir fırlama olayı yok yani. Tamam yani 250 lik cruiser tipi bir motorun fırlamamasını anlıyorum da, başkalarının ki nasıl 80'de turboya geçip 1100luk motor gibi oluyomus. Bu hafta sonu cınarcık'ta geziye gelen arkadaşın cbf250'sini kısa bir deneme fırsatım oldu, cekişte, ivmelenmede falan inanılmaz fark var. Adamın alet ucuyor sanki. 100'de titremiyor demiş arkadaş, benimki 90'dan sora gayette titriyor. 100-110 gibi hızlarda ise sol ayaklıkta ayagım sabit duramıyor ve vibrasyondan devamlı dısarı kayıyor, sag ayaklıkta bu kadar yok. Vidalar gevşektir demeyin elli kere sıktım farketmiyor. Altı kaygan bir ayakkabı ise kesinlikle ayagımı orda tutamıyorum, resmen savaş veriyorum ayagı sabit tutmak icin ama cok rahatsızlık veriyor. Ayrıca karşıdan rüzgar esiyorsa, motor k.çını yırtıyor ama 110 falan ancak gidebiliyor bazen ona bile çıkamıyor. 4'te cok zorlamıyorum, iki gün sora elimde kalsın istemiyorum. Nadiren 4'te 90-100'e çıkıp 5'e atıyorum. Bilmiyorum sizin durumlar nasıl ama bazen bazı arkadasların yazdıklarını okuyunca farklı motorlara mı biniyoruz oluyorum.
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!

  19. #419
    jinlunmenderes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005

    jinlun bi baska

    beyler ben 3 aylık 150cc lik jinlun kullanıcısıyım.
    daha motorun arkasına oturmayan adam motor sürmeye başladı.
    hep o pendik şubesindeki ilkerin yüzünden oldu, kandırdı beni (ilker seviyom seni P ). neyse ben motordan memnunum ve ilk motor kullanmaya başlayacak olan arkadaşlarada bu motoru tavsiye ederim.
    ama çin malı olduğu için tabi servisini ve motordan ilginizide kaybetmemeniz lazım. bir kaç sorun hakkında motor gayet iyi ve hız olarakda maksimum 120 km kadar çıkabiliyor.
    servisi ise jinlun bayileri arasında en iyi olarak size Pendik şubesini tavsiye edebilirim. gidin görün birde diğer bayilerin servislerini görüp karşılaştırın. çünkü ben öyle yaptım. (İbrahime abiye burda yalakalık var, bozmayalım )
    herkese iyi sohbetler
    beni okuyan arkadaşlarada teşekkürler
    yorumlarınızı bekliyorum.

  20. #420
    Mahoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    JL 150-5 Classic (Sarı)
    Arkadaşlar yeni jinluncu olma yolundaki en büyük adımımı bu gün atıp, sirkeciye gittim ve hayatında motorsiklete binmemiş ama birkaç yılı bisiklette geçmiş bir insna olarak bulabildiğim tüm güvenlik önlemlerini aldım. Haftaya da motoru gidip alacağım pendikten (umarım sorun çıkmaz)

    Ortalıkta omuzluk, dirseklik destekli mont, omurilik koruması, destekli eldiven, dizlik vs takmış halde saate 40 km ile giden bir 150cc görürseniz üzerindeki ben oluyorum

    İşi biraz öğreneyim, yazlık küçük geziler için nazi kaskı da alıcam ama şimdilik, güvenlik 1. planda


21. sayfa BirinciBirinci ... 11192021222331 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler