Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
20. sayfa BirinciBirinci ... 10181920212230 ... SonuncuSonuncu

Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #381
    gemliklicasper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    BURSA/GEMLİK
    Motosikleti
    tiger250
    geçmiş olsun kardeş yok ya hız konusunda abartmıyorum motorun açılmamışdır belki onda 3e bir an önce atıyorum motor hemen iştiyor ama uzun dudamıyorum (17 dişli alınca fites aralıkları uzuyor diyorlar ama )3deyken 60a kadar cıkıyorum bazen 50dede 4de oluyor ama nadir 85 90sana geldigi zamanda 5e adıyorum dogrumu yapıyorum acaba yoksa zorluyormuyum motoru acaba bunlarda devir göstergesi olsaynış ne güzel olcakmış(herkez öyle sölüyor birde 250lerde vites göstergesi )ben bayırı işe 80yada 85 vurdugun oluyor tam hatırlamıyorum ama 70 le hiç cıkmadım bunu gayet iyi biliyorum 2 kişi bu söylediklerim hep, haberiniz olsun birde titreme olmasaymış harika bir motor olacakmış
    gelelim yakıda ben 10 milyonluk benzinle 90 yada 100km arası birşey gidiyorum sizlerin yakıtı nasıl


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #382

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    arkadaşlar 120 130 u bulacağım diye makinalarınızı zorlamayın makinalar açıldıkça daha iyi gidiyorlar vibrasyonda kayboluyor zaten motorlarda hız sınırı 70 km dir sonra kafein gibi 120 130 bulacam diye boşu boşuna ceza ödemeyin yazık okadar paraya
    gemlik delisi benzine son zamlardan sonra bence normardir yakıt masrafın

  3. #383
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    Gereksiz motoru zorlamanın bence de anlamı yok. Sollamalar veya sıkıştıgınız durumlarda yuksek devire cıkın. Her hızlanmada motoru yuksek devirlere cıkararak vites degistirmeyin bence. Vibrasyondan dogan vida gevsemeleri, motor yıpranmaları vs. gibi durumlarla daha az karsılasırsınız bu sekilde. 10 YTL benzin ile 100 km. gidiyor benim motor. 150'ligin biraz daha gidebilmesi lazım sanırım. 110-115 km gider diye dusunuyorum.
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!

  4. #384
    expert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    Jinlun Elegance 250 cc Sari
    Alıntı benkaan adlı üyeden alıntı
    JINLUN, slm ben kaan bu siteye yeni üye oldum! Jınlun 150 almak istiyorum ama vibrasyon yönünde konuşulanlar beynimi kurdalıyor ve 150 lik ile 2 kişi yokuşta çok zorlanırmı? sos.... lütfeen
    Değerli Dostum

    Temmuz ayından itibaren gelen 150 cc motosikletlerin motorlari üretici tarafından tamamen değiştirilmiştir. Yeni motorların yapısı değiştiğinden en ufak bir vibrasyon problemi kalmamıştır. Bilgilerinize.........

    Saygılarımla ,
    expert

  5. #385
    kotumuren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mayıs 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Jinlun 150-5 (Mavi) :)
    Normalini tam bilemiyorum ama 4. vitest 80-90 ıhiç zorlamadım.Yani o vitesi o hıza çıkarmaya ne gerek var.Ben 65-75- aralığında 5 e geçiyorum.Zaten 150 lik bir makina.
    Ama hiç zorlanmadan 100 çok rahat görüyorum.İki kişide 100 de fazla zorlanmıyor.Düz yolda biraz zorlama ile 110 u görgüm..daha yukarısını denedim ama el vermedi hehe..
    ŞŞŞŞŞŞŞ...sadece sessiz ol.....

  6. #386
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    slm BENKAAN dostum vibrasyon olayı bayagı çözülmüş durumda 150 cc makinenin verbilecegi eniyi perfonmansta 90 km hız yeterlidir zannedersem o km üstünü zorlarsan tabiki birazcık vibrasyon olacaktır bu dogol bişey iki kişi zorlanırmıyım diyorsun makinenin torkuda gayet iyi bi problem yaşayacagını sanmıyorum
    bu arada ARAMIZA hoş geldin

  7. #387
    gemliklicasper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2005
    Şehir
    BURSA/GEMLİK
    Motosikleti
    tiger250
    birde diyelim bir geziye gidildi artcımıda aldım çatırımıda aldım 180 yada190kilo olduk motorda olması gereken agırlık 140 diyor bunu kuvvetlendirek için ne yapmak lazım sispansiyonları tutan demir anladığım kadarıyla ince birşey kırılma olasılığı var daha sağlam birşeyler koyamazmıyız.
    15 dişli yerine 17 dişli takıldıgında nekadar vigrasyon kayboluyormu yoksa fites aralarını uzatmak içinmiydi bu

  8. #388
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    GEMLİKDELİSİ dostum her şeyin tabiki bi taşıma kapasitesi var yüküne göre kullanma şeklini ayarlarsan problem olmaz zannedersem amortisör civatalarından bahsetmişsin onlar standart yükte hiçbir şekilde kırılmaz ama 60 kg dada istedikten sonra kırarsın civatanın kırılma sebebi tümsek veya çukurlara sert girmekten kaynaklanıyor 1-2-3 derken sonunda iflas ediyor neticede sürüş hatası malın inceligi veya kötülügünden değil 17 dişin farkıda 150 lilikleriçin sadece zaten vites araları uzadıgından vibrasyon belli bi miktarda zalıyor sürat biraz artıyor yanlız uzun yolda rüzgara karşı biraz torku düşüyor olayın şekli bu dostum

  9. #389
    kafein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Jinlun 250-5
    hutoglu sen şanslıymışsın demek.. ben motorun plaka dahil tüm ücretini peşin olarak ödedikten sonra sekiz gün beklemiştim..( haftasonu ve 30 ağustos) ondan öncede 2 yıl-bu kısım benimle ilgili- beklemiştim
    bu arada 17'lik dişliler hakkında bilgi almak istiyorum.. ben motorumu ağustosun sonunda alım. benim motorumda ki dişli nedir? 150cc'lik motorumun vites aralıkları çok küçük;
    1. vites 0km-20km
    2. vites 20km-30km
    3. vites 30km-45/50km
    4. vites 50km-65/70km
    5. vites 65/70km-....110km!

  10. #390
    jedimaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 comet
    hekese selam,
    motorum şu anda 1200 km de. Büyük bir sorun yaşamadım. birkaç vida gevşemesi ve 1. vitesteki fırlama yaşadığım en büyük problem. hayati bişey değil yani. Fakat dün farkettim. Amortisörle çanta demirlerinin birleştiği bir yer var biliyorsunuz. sağ taraf düzgün fakat sol tarafta montaj kötü yapılmış sanırım. Yani öyle düşünüyorum. bı kısımdaki birleşmede bir siyah conta gözüküyor. yarısı içerde yarısı dışarda. pul aşşağı kaymış ve koyu gri amortisör demirinin dış kenarının üzerinde duruyor. Şİmdi bu kendi böyle dışarı fırlamış olabilir mi? montaj hatasıysa amortisör aksamı zarar görmüş olabilirmi yada görürmü. Acil düzeltmek gerekir mi? Vaktim olmadığından servise gidemiyorum. en az bir hafta sonra gitmem mümkün. Bu kısım neyle açılır? en dışta bi somun var gibi. Ortası delik ve içeri yaklaşık 3-4 cm giriyor ve gözükmüyor. En dıştaki somundan mı açılır? Yani kendim düzeltebilirsem servise gitmeyim. Hergün işe geliyorum içim rahat değil. Yardımcı olursanız sevinirim. Acemilik işte.
    Herkese kazasız günler...
    \"Hep denedin, hep yenildin, tekrar dene, tekrar yenil, daha iyi yenil...\"

  11. #391
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    Jedimaster dostum 19 anahtarla gevşete bilirsin pulu ayarlayarak sık bi sorun olamaz o bahsettiğin somun tek parçadır ok.

  12. #392
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    biz gerekeni yapıyoruz gerisi size kalmış dostun ben teşekkür ederim
    imzanın alıtındaki yazı bunu kanıtlıyor zaten

  13. #393
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R

    online destek hattı

    slm JINLUN,cu dostlar size daha hızlı yanıt verebilmek amacıyla online destek hattımız hizmetinizdedir tüm soru ve sorunlarınız için her zaman yanınızdayız
    aygunmotor.com
    saygılar.
    kazasız sürüşler.


  14. #394
    alestevardiya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul-Anadolu
    Motosikleti
    Pink Panther :)
    Jinlun al, mondial in goruntusu daha zayif.. kalite olarak yorum yapmiycam, ikisi de es deger olabilir, Jinlun un servis agi daha iyi duruyor..

    Benim sorum 250 lik kullanan arkadaslara:

    1.vites-ilk 20km
    2.vites-20-35km
    3.vites-35-58km
    4.vites-58-70km
    5.vites-daha sonrasi

    normal mi vites araliklari? Bana az gibi geldi? Yorumunuzu bekliyorum. Bi de 5. viteste 110km de artik ellerim uyusuyor ve titreme masaj koltugu vaziyetini aliyor. Erken yapmiyormu bunu?? Sizde de boyle mi??
    Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
    Şuheda fışkıracak toprağı sıksan, şuheda!
    Canı, cananı, bütün varımı alsın da hüda,
    Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.
    ::pembe:: ::pembe:: ::pembe::

  15. #395
    kafein - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Jinlun 250-5
    Sağ arka çantam kaynak yerinden kırıldı.. henüz hiç düşmedim motordan ve çukurlara da özen gösterdim hep.. egsozun üstüne binmiş bir halde fark ettim sesten dolayı engebeli bir yolda giderken.. hatta bir sürede öyle devam etmiş olmalıyım nikelajlı egsozumuda çizmiş şimdi yarın sabah 1000 km bakımına gideceğim.. servis bunu garanti kapsamında değiştirir mi? yoksa ben yola çıkarken söküp atayım mı bu takırdıları? expert

  16. #396
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    ARKADAŞLAR LÜTFEN TAKİP EDİN..!!!!
    Bu bölümü takip eden arkadaşlar hatırlayacaktır okumayanlar için 29. sayfadaki yazıyı okumalarını tavsiye ederim
    Şimdi aşağıdaki arkadaş sorunun muhatabı olan arkadaştır. Aynı sorunu bizde yaşadığımızdan sorun yapısal olabilir hatta burda başka bir arkadaşında başına aynı şey gelmiş aşağıda olayı resimlerle açıklayacağım

    Aynı sorunu yaşayan başka arkadaşlarda varsa buraya yazsınlar

    Bu motorun sahibi olan arkadaş

    Kerem BÜYÜKKÖPRÜ




    bu da kırılan amortisör şase bağlantı civatası



    farklı açılardan resimler daha yakın plandan









    Şimdi size sorunu elimden geldiğince anlatayım sorun amortisörle çantayı tutan krom gerginin aynı saplamaya bağlanması
    iki bağlantı olduğundan bu civata uzun tutulmuş bu yüzden zamanla vibrasyon ile özellikle de çantanın titreşiminden bu civata kırılıyor bizimki dipten koptu ve amortisör yerinden fırladı ve bu olay uzun yolda başımıza geldi süratli iken olsa ölüncül sonuçlar ortaya çıkabilirdi.

    Buna acilen bir çözüm bulunması lazım aynı yazının bir kopyasınıda imc motora maille gönderiyorum expert ilk şikayetimizde bu parçayı prese almış vede preste kırılmayıp sadece büküldüğünü söylemişti bu doğal çünkü sorun yük binmesi deil zaman içinde oluşan vibrasyon ve burada kullanılan civatanın dayanıksız olması. bu problemin önümüzdeki günlerde başka arkadaşlar tarafındanda yaşanacağını düşünüyor ve tüm JINLUN kullanıcılarını bu civataları kontrol etmeye davet ediyoruz

    Sayın expert bu şikayetten başvuran kaç kişi olmuş lütfen araştırın sorun çok ciddi bir üretim hatası çanta ve amortisörün aynı yere bağlanması çok yanlış o parçaya binen vibrasyonu çok arttırıyor ve kırılmasına neden oluyor 100 km/h de olucak olursa sonuç ölümcül olacaktır

    Arkadaşlar lütfen o bölümü ilk fırsatta kontrol ettirin aslında kontrolü çok zor bir yer eğer civatada bir çatlak veya yapısal bir sorun oluştuysa anlamak cidden zor olacaktır
    Burda iş distribütör firmaya düşmektedir rasgele seçilen 2-3 motor (en az 2000 km yapmış olma şartı ile) sökülüp bu civataların rontgeni çekilirse dayanımları sınanırsa (üniversitelerde yapılırsa daha emin sonuçlar alınacaktır) sorun ortaya çıkacak ve yine mühendis arkadaşlar soruna en uygun çözümü bulacaklardır

    Amacım kesinlikle ne ithalatçı firmayı nede markayı kötülemek değil tam tersine olabilecek büyük sorunları ortaya çıkmadan çözümlemek ve firmayı doğabilecek tazminatlardan korumaktır umarım yazıma bu gözle bakılır
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  17. #397

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    selam bbr kardeşim gene özür dileyerek bu konuya sazan gibi atladığımdan dolayı bbrr kardeşim kerem büyükköprü kardeşim motoru aksesuar yönünden mükemmel bir modifasyon yapmış tebrikler o arkadaş yanlız artçı için o arka sırt dayamayı çok uzun yapmış ve bayağı arkaya doğru açı şaşırmış arka dayama demirinin açışı bu kadar çok geniş olmaması gerekir. çünkü bağlantı saçları artçının arkaya yaslanma kuvvetini çekeçek kadar bu modifasyonda yapılan sırt dayamanın bağlantı saçları kuvetli değildirki orjınalı çok kısadır arkaya yaslanmadan dolayı bağlantı saçlarında bir gerilim sözkonusu olur bunu önlemek içinde arka sırt dayama demirinin boyu ancak 30 veya 35 cm olması gerekir ve de açısı daha kapalı olması gerekir ben bu kadar uzun bir sırt dayamayı yapmış olsaydım çamurluğa bağlantı saçlarınıda kalın yani 5mm paslanmaz şaçlardan yaptırırdım ki böyle problemler başıma gelmesin diye bilmiyorum seni ve arkadaşımı aydınlatabildimmi

  18. #398
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    e_erdun, abi
    arkadaşa bu fikrini iletirim ama bizim sorunumuz olan yerle buranın bir alakası yok farklı yerlere bağlanıyorlar ama dediğin doğru bu konuda arkadaşımı uyaracam
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  19. #399

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    bbrr kardeşim var esneme durumundan çünkü tümü arka çamurluk ve çamurluğun şase bağlatıları ile ilgili bir durumdur bu fabrika uzun bir sırt dayama demirini uygun görseydi herhalde bu kadar kısa bir sırt dayama koymazdı arkaya oturan artçının poposuna kadar olan sırt dayama demirini
    sevgi ve selamlarımla

  20. #400
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    BBRR, hocam gecmis olsun dileklerimi Kerem abiye iletirsin. Kendisi beni hatırlarmı bilmiyorum da Hakan orada calıstıgı sırada, ben de marmarise geldigimde sabah aksam onun dukkanın orda takılıyoduk. Sorununa umarım en kısa sürede çözüm bulunur. Benim de ön tarafta bir zınlama var vibrasyon durumlarında. Elli tane vidayı kontrol edip sıktım ama o ses gecmedi. Sinirimi bozuyo ya. Neyse..
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!


20. sayfa BirinciBirinci ... 10181920212230 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)

Bu Konudaki Etiketler