Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
18. sayfa BirinciBirinci ... 8161718192028 ... SonuncuSonuncu

Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında

    REKLAM ALANI
  1. #341
    jedimaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 comet
    Evet Stenza bu konuda sana katılmamak mümkün değil. Daha rafine bir forum olması için teknik konuların dışına pek çıkmasak daha iyi olur. Çünkü Teknik konular burada kalıcı bilgi olarak yer işgal ederken, özellikle gezi ile alakalı yazılar geçici nitelikte olduğundan konunun kopmasına neden oluyor.
    Şimdi bilgili arkadaşlara bir soru. Motor rodaj dönemindeyken çok ısınıyor. Gerçi motor 700 km'de olduğundan belki geç oldu bu soru ama, acaba bu dönemde motoru ısındıkça dinlendirmek mi gerek. örneğin 300'üncü km'de hiç durmadan yaklaşık 100 km gittiğimiz oldu. Tabi korkunç ısındı. Zaten 10-15 dak. dinlendirmenin de pek faydası olmuyor. Hava sıcak neredeyse hiç soğumuyor. Zaten tekrar kalkıştan hemen sonra yine o eski ısısına dönüyor. Yani kısacası rodaj döneminde kısa kısa geziler yapmak mı gerekirdi. Motor belli bir ısıya gelince artık kullanmamakmı gerekirdi. Zarar vermiş olabilirmiyiz. Hayır bu rodaj zaten bitmek bilmiyor. Bide böyle arada bir orta mesafeli gezilere çıkmasak hiç bitmeyecek. Ve 700 km'den sonra motoru genelde nasıl kullanmak gerek? Yani hem hız hem süre açısından. Bu konuda beni aydınlatırmısınız?
    Herkese kazasız keyifli günler...
    \"Hep denedin, hep yenildin, tekrar dene, tekrar yenil, daha iyi yenil...\"


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #342
    uncleisko - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Haziran 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MARAUDER 250 CC
    abi rodaj ile ilgili en iyi bilgiyi kullanıcı kitabından alabilirsin orada detaylı olarak yazıyor

  3. #343
    Infaustus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2005
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Harley Davidson Sportster 1200
    jedimaster, ısınır o bosver sen, yuksek devirde gitme uzun süre, 75-80 hızlarda sabitle motor ruzgarı alsın biraz kendine gelsin, 110-115 km gibi hızlarla uzun sure gidersen harbiden alev topu gibi ısınıyor motor.. Ben ısınırsan bir ısınmazsan iki diyorum iplemiyorum ama tavsiye olarak almayın. Ha bunu derken, motoru zorluyorum sanmayın, grup gezisi idi ve otobanda arkadaslar 110 gibi bi hızla gidiyolardı, haliyle bende o hızda gitmem gerekti, baya bi mesafe idi. Ben durcam motoru sogutcam diyemezdim, yurursun kızım bisi olmaz isallah dedim bastım bunlarla beraber. Bazen risk almak gerekebiliyor.. Bir sorun yaşatmadı..
    Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!

  4. #344
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    SEVGİLİ JINLUN KULLANICILARI VE ALMAYI DÜŞÜNEN ARKADAŞLAR LÜTFEN YAZIYI DİKKATLE OKUYUN !!!!!!!!!


    Sayın EXPERT

    Bu formun tamamını takip ediyorum arkadaşlara yardımcı olduğunuzun farkındayım yazı özellikle size hitaben yazılıyor lütfen dikkatle takip edin

    Daha öncede yine bu sayfada sizlerle paylaştığım olayı bu sefer dahada açma gereği hissediyorum

    Bir hafta önce ortağım yeni aldığı (1 ay oldu) JINLUN 250 cc motoru ile Muğla dan Marmarise geliyor sakardan inerken (hız 65-70 km/h) çat diye bir ses geliyor ve motor aniden sağa yatıyor arkadaş motoru devirmeden toplamayı başarıp sağa yanaşıyor olayın şokuyla motordaki problemin ne olduğunu anlamak için motoru inceliyor fakat şoktan olsa gerek sorunu bulamıyor . kenarda oturup bir sigara içtikten sonra bir daha dikkatlice incelediğinde arka sol amortisörün boşta sallandığını fark ediyor bunun üzerine önce muğladaki arkadaşları sora bizi cep telefonuyla arıyor kendisine hiçbir şekilde hareket etmemesini tembihleyip yola çıkıyoruz fakat Muğla daki arkadaşlar bizi arayıp bizim gitmemize gerek kalmadığını kendilerinin bir tamirci ile yola koyuldularını haber veriyorlar gökovadan bir kaynakçı aşağıda resimlerini göreceğiniz gibi kaynağı yapıp arkadaşı bunun geçici bir çözüm olduğu ve ilk fırsatta yetkili servis tarafından parçanın tamir edilmesi gerektiğini arkadaşa anlatıyor

    Akşam saatlerinde arkadaş Marmaris e ulaşıyor saat geç olduğundan ertesi gün motoru servise götürme kararı alıp park ediyoruz

    Olayın üstünden 4-5 saat geçmesine rağmen arkadaşın hala olayın etkisinde olduğu çok belli

    Ertesi gün servise gidiyoruz servis bize bu işlemin ancak şase deişikliğiyle çözülebileceğini bununda garantiye girmediğini ama motorun bu şekilde de kullanmanın mümkün olduğunu gevrek gevrek gülerek anlatıyor

    Arkadaş kazadan beri motora binmiyor çünki çekiniyor oysa kendisi eski bir motorcu

    Bu arada motor farının ampulü 3 günde bir patlıyor servis bunun normal olduğunu söyleyip 8 ytl karşılığı deişimini yapıyor çünki ampulde garantiye girmiyor oysa sorun ampul deil elektirik sistemi fakat servis bunuda kabul etmeyip bu tip sorunların yaşanmasının olağan olduğunu söylüyor

    Pazartesi son bombada geldi motorun arka sol sinyal kolu hiçbir darbeye maruz kalmadan karpuz gibi yarıldı maalesef öğrendikki buda garanti dışı (nasıl bir garantiyse)

    Şimdi EXPERT arkadaşıma soruyorum elini vicdanına koysun ve dinlesin eğer o amortisör koptuğunda arkadaşın sürati 100 km/h olsaydı o arkadaş en iyi ihtimalle ağır yaralanırdı kötü ihtimali düşünmek bile istemiyorum .

    Aşağıda bu anlattıklarımı hatta ve hatta daha fazlasını siz değerli üye ve ziyaretçilerimize görsel olarak görüşlerinize sunuyorum
    Unutmayınki bu olay ölümcül sonuçlanabilecek bir üretim hatası yok vibrasyon yok ses gelmesi gibi bir sorun değil

    İşte kopan parçanın tamir edilmiş hali

    olay anında yanımızda makine olmadığı için ancak tamir edilmiş halinin resimleri var






    şimdi dahada yakından ve seleye verdiği zarar




    kırılan bağlantının farklı bir açıdan görüntüsü





    şimdide hiç bir darbeye maruz kalmadan yarılan sinyal kolu



    farklı açılardan darbeye maruz kalmadığını kanıtlayan resimler













    Şu ana kadar gördükleriniz servis te garanti kapsamında çözüme ulaşamayan ama ÖNEMSİZ sorular şimdide servisimizin çözdüğü ve tam bir DEHA ürünü çözümler

    Komedi perdesini açıyorum


    1-full depo benzin alındığında benzin kaçıran kapağa uygulanan ve hiç bir işe yaramayan müthiş conta yöntemi

    bu uygulamada servis........ dergisini tavsiye ediyor




    2-far ampulü devamlı deiştiği için seviste söküm takım işlemleri arasında kaybolan ve yerine biri uzun biri kısa olarak takılan dekoratif vidalar biz serviste dipsiz bir kuyunun olduğu kanaatine vardık





    3-ilk bakımda servis tarafından gerilen zincirin işlem tamamlandıktan sora bulunamayan şase kapağı

    bu sol taraftaki orjinali






    buda kaybolan ve yerine servis tarafından uydurulan parça (biz dipsiz kuyudan şüpheleniyoruz)







    bunlar dünya döndükçe başımızdan eksik olmayası servisimizin çözdüğü sorunlarımız ya olmasalardı biz ne yapardık

    bir tanede çözüm bekleyen sorunumuz var yine serviste kaybolan ve yerine bir şey uydurulamayan vites boşta lambası kapağı





    bunları buraya yazmamın sebebi bu servisle sorunların halledilme ihtimalinin imkansız olması her şeyden önce servis bilgisiz ve deneyimsiz şimdi burada bir sorun daha var yazılışı doğrumu emin değilim ama servisimiz aynı zamanda (bir haftadan beri) JONWAY markalı motorun satışına başladığı için jinlun ları acaba özelliklemi ikinci planamı atıyor ..... ama kimseninde günahını almak istemiyoruz
    sevgili EXPERT uzun bir yazı olduğunun farkındayım
    MSN adresim aşağıda eğer benimle iletişime geçebilirsen memnun olurum aynı zamanda bir cevap yazarak sitedende yardımcı olabilirsin
    olayların gelişimini burdan aktarmaya devam edecem

    SAYGILAR
    BBRR ............ barissusut@hotmail.com
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  5. #345

    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul-G.O.Paşa
    Motosikleti
    ercüment erdun,benim kIrmIzI JInlun 250cc metal kIsragIm,oglumun 200 cc lIk yaban keçIsI sky team
    çok özür dilerim mesajı expert kardeşe yazmışın ama ben yırtık dondan çıkar gibi çıktım eski bi motorcu olarak affet beni
    bence şanssızlıkmı
    benim jınlun 6500 km oldu hiç bir problemim yok şu anda
    yanlızca arka maşa burçları değişti 3000 km 'de
    bbrr kardeşim ortağın buraya üye değilmi acaba
    eski motorcu ? bende çoook eski motorcuyum ben bu yapılanlara serviste hiç bir zaman müsade etmezdim eski bi motorcu olarak ve hatta o servisçiylen belkide pazpazlık olurdum

  6. #346
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    e_erdun, abi zaten yazımdada belirttim sorunsuz motor olmaz zaten bende motor kötü demiyorum kaldıki arkadaşımda çok memnun ama servis olayı devreye girince sorunlar yaşıyoruz daha alınalı 1 ay olmuş motora servisin taktıklarına inanmazsınız diye resimlerle anlatmayı uygun buldum bu arada yazmayıda unutmuşum bu servis marmaris jinlun yetkili servisi abi sen sanatçı bir insan olarak ve gördüğüm kadarı ile eli alet tutan biri olarak bundan çok daha iyisini yaparsın bu yazıyı yazmamın nedeni ithalatçı firmanın olaya yaklaşım tarzı ne olacak onu merak etmem konunun takipçisi olacağım
    arkadaşın üye olmamasının sebebi internetle arasının iyi olmaması başka bir sebebi yok

    abi bu arkadaş 26 yaşında biri eski motorcudan kastım ilk motoru bu deil daha öncede cross bir motoru vardı 6 seneden beri kullanıyor yoksa zaten yaşı kaç ama eli alet tutar şu an burda sezonun tam ortası hareketli yani vakit olmadığı için motorla uğraşacak zaman yok servise götürmemizin nedeni iki günm sora adam biz ellemedik o yüzden garanti dışı derse haksız durumda olmıyalım dedik ne zamanki bıçak kemiğe dayandı işte bizde burada derdimizi paylaştık unutmayınki burda istanbul gibi o servis olmazsa bu servis diebilme imkanımız yok
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  7. #347
    expert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    Jinlun Elegance 250 cc Sari
    Sayın BBRR ,

    Değerli açıklamalarınıza teşekkür ediyorum. Arkadaşınızın başına gelen olaya gerçekten çok üzüldüm. Büyük geçmiş osun.

    Amacımın kimseyi savunmak değil kendimi dahil sadece problemi çözmek olduğunu baştan söyleyeyim ki yanlış anlaşılmayalım.

    1. Gerçekten böyle bir sorunla daha önce hiç karşılaşmadık. Ne diyeceğimi bilmiyorum.
    2. Her ne olduysa garanti kapsamındadır. Bu çok net ve kesin. Sanırım Marmaris servisine götürdünüz yazınızdan öyle anlıyorum. Çok üzgünüm ama o herif sanki şu anda pis pis banada sırıtıyor gibi geliyor. Bu konuda hemen düzeltilecektir.
    3.İncelemek ve kırılma nedenini öğrenmek isterim ki üreticiye bilgi verebilelim.
    4. Sinyalin hiç bir darbeye maruz kalmadan kırılmasıda gerçekten çok garip ama önemli değil oda garanti dahilindedir.
    5. Yapılanlar gerçekten yüz karası böyle saçma sapan çözümler eğer benim satın aldığım bir malada yapılmış olsa ben sizin kadar terbiyeli olmayabilirdim.
    6. Eğer motosikleti fabrikamıza nakliye bedeli her iki yönlü tarafımızca ödenmek üzere gönderebilirseniz. Onarımını gerektiği gibi yapar. İncelememizi de yapar size iade ederiz. !!! bilmem sizi mutlu edermi. İsterseniz lazım olan parçaları vereceğiniz bir adrese yollayalım ve siz bedeli yine bize ait olmak üzere başka bir serviste yaptırın. Nasıl isterseniz öyle yapalım.
    7. marmariste olduğunuzdan aklıma başka bir çözüm gelmiyor. Çünkü o servise değil bu servise git desem size yine bir külfet getirecetir. Ben kendimizi belki bir nebze affetirebiliriz diye bu çözümü öneriyorum. !!!
    8. Şase değişmesi gerekiyorsa elimizde şasede , sinyalde , zincir gergde başka aklınıza ne gelirse hepsi var. Değiştiririz.
    9. Size daha ilginç bir şey söyleyelim. Biz bu parçaları servislere hemen aynı gün yolluyoruz. Servislerin tek yapması gereken bir garanti parça istek formu doldurup talep etmek. Bu iş içinde her hangi bir bedel kimse ödemiyor. Ne binici nede servis.
    10. Çok çok özür dilerim. Şu an için ne desem sizi tatmin etmeyeceğini biliyorum. En iyi şekilde onarımını yapmayı taahhüt etmenin dışında elimden bir şeyde gelmiyor.

    Saygılarımla ,
    expert

  8. #348
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    sayın arkadaşım (EXPERT)
    her şeyden önce sorumlu satıcı bilincin için tüketiciler adına çok çok teşekkür ederim bu yazı bile ithalatçı firmanın düşüncelerini sergiliyor

    şimdi çin mallarını küçümseyen arkadaşlara kapak olacak bir cevap hem kendi yazımı hem senin cevabi yazını pc me kaydediyorum
    gerektiğinde cevabi yazını kullanmak için senden izinde istiyorum


    şasedeki sorun hariç diğer problemler yedek parça tedariği ile çözümlenecek sorunlar ama yinede geçici bence siz yetkililerin yapması gereken bu servisin yetkili servisliğini elinden alarak daha ilgili bir bayiye vermek çünki tek mağdur ben deilim bazı arkadaşlar zaten işlerini kendileri hallediyor ben bu sitaya üye olmasam sizin yazılarınızı okumasam muhtemelen sorunu diğer arkadaşlar gibi çözme yoluna gidecektim yani bir tek benim mağduriyetimin giderilmesi marmaris gibi bir motor cennetinde yeterli olmayacaktır

    mail adresinize aklımıza en yatan çözümün hangisi olduğunu bu gün yollayacağım amacımız üzüm yemek bağcıyı dövmek deil

    bu arada dehşet reklam oldu

    her zaman diyorum sorunsuz motor olmaz iş sorunları çözülebilecek motor olsun
    iyi çalışmalar
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  9. #349
    jedimaster - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    S&T Kanuni GT 250 comet
    İşte ben buna motorculuk ruhu derim

    Yalnız değerli Expert, sizden benim de bir ricam olacak. Ben motorumla yeri geliyor arkadaşımı ve genelde eşimi hatta annemi taşıyorum. Bu kırılan amortisör sorunu hayati bir tehlike arzediyor. Sanırım bu konuda bir teknik araştırma yapılacak. Lütfen sonuçları bizimle paylaşırmısınız? Muhakkak benim gibi merakla bekleyenler olacaktır. İçimize su serpmiş olursun. Çünkü ne olursa olsun aklımıza takılacak. Hatta sizin bile içinize bir şüphe düşmüştür eminim. Yani aynı olayın başka bir motorun başına gelme olasılığı nedir? Aşırı yük veya aşırı darbeye maruz kaldıysa bunun ölçüsü ne olabilir? Böyle hayati bir parça hangi koşullarda kırılabilir. Yeri geliyor 2 kişi biniyoruz ve bazen derin çukurlara giriyoruz. Malum Türkiye şartları. Eğer Çukura girilmeyecekse veya 2 kişi binilemez ise lütfen bize söyleyin.
    BBRR kardeşim eğer bu konuda bildiğiniz birşey varsa açıklamanızı rica ediyoruz. Yani eğer normal dışı bir durum sonrasında meydana geldiyse bilmek hepimizin hakkı. Çünkü bunca insanın vebali var.
    Herkese sevgiler...
    \"Hep denedin, hep yenildin, tekrar dene, tekrar yenil, daha iyi yenil...\"

  10. #350
    expert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    Jinlun Elegance 250 cc Sari
    Çok Değerli Jinlun ailem ,

    Ben sadece basiretli bir tüccar ve olması gereken bir insan gibi olmaya çalışan aranızdan biriyim. Hak etmediğimi düşündüğüm içten teveccühlerinize candan teşekkür ederim.

    Marmaris bayiliği konusunu hemen açıklığa kavuşturalım. Biz orada fena şiştik baş nedeni acemilik. Özür dilerim. Bu konuda satış müdür arkadaşımız üzerine düşeni aldı bir endişeniz olmasın.

    Şimdi bu ayın 5 inde Bodrum da Muğla bölge bayimiz açılıyor. Sezonada 200 m2 bir servisle girecek ve hizmetler aynen buradaki gibi gidecek.İşin başında daha önce Yamaha gurubunda uzun seneler çalışmış Değerli bir hanımefendi arkadaşımız olacak Deniz hanım sanırım o bölgedeki imajımızı çok değiştirecektir.

    Marmaristeki vatandaşın sorumlu servisliği satış teşkilatına verdiğim talimatla iptal ediliyor. Tekrar tekrar özür diliyor ve geçmiş olsun diyorum.

    Ayrıca söylemeden geçemiyeceğim Sevgili BBRR sende benim en büyük gönül bağım olan 2 şey var biri solda biri en sonda teşekkürler.

    En İçten Saygılarımla ,
    expert

  11. #351
    expert - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2005
    Şehir
    izmit
    Motosikleti
    Jinlun Elegance 250 cc Sari
    Alıntı jedimaster adlı üyeden alıntı
    İşte ben buna motorculuk ruhu derim

    Lütfen sonuçları bizimle paylaşırmısınız? Malum Türkiye şartları. Eğer Çukura girilmeyecekse veya 2 kişi binilemez ise lütfen bize söyleyin.

    BBRR kardeşim eğer bu konuda bildiğiniz birşey varsa açıklamanızı rica ediyoruz. Yani eğer normal dışı bir durum sonrasında meydana geldiyse bilmek hepimizin hakkı. Çünkü bunca insanın vebali var.
    Herkese sevgiler...
    Değerli dostum ,

    Biz bu olaydan sonra hemen bir tanesini alıp preste test ettik. Büküldü ama kırılmadı. Tahminimiz bir döküm veya kaynak hatası. İnanın bugüne kadar hiç böyle bir sorunla karşılaşmadık. Bu sorunu üretici ilde paylaştık somut bir veri elde edebilirsek mutlaka paşlacağız.

    Saygılarımla ,
    Expert

  12. #352
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    bu müthiş ilgiye teşekkür ederim arkadaşlar olay düz yolda hiç bir lakaya girmeden meydana geldi amortişör dikkatle incelenirse şaseye bağlı bir saplama var ve amortisör bu saplamaya bağlanıyor ve arada bir conta var eğer o contada bir erime olursa haliyle o saplama yüke göre eğilip bükülüyor belki hemen kırılmıyor ama zaman içinde kırılıyor bence bir kontrol ettirmekte fayda var
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  13. #353
    LBC_34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2005
    Şehir
    çengelköy
    Motosikleti
    jinlun

    BENDE KATILABİLİRMİYİM!!

    sayın jinlun ailesi yaklaşık iki saattir bu forum köşesinde yazılanları oludum.Hemen hemen üç aydır jinlun 150 lik motor kullanıyorum, yaşanan sorunlar aynı.Tüm bunlara rağmen motorumdan çok memunum, beni hiç yolda bırakmadı.4000 km yi aştım ki bunun yarısı 1000 er km lik uzun yollardı, aralıksız kat ettim bu yolları.Buda benim motoruma duyduğum güveni arttırdı. Rahatlıkla 120 km hıza erişebiliyorum, servis noktam Pendik kaanmoto, ilgileri anlayışları yaşanan her sıkıntının unutturulmasına vesile oluyor diyebilirim. Burada tartışılan son konu amörtisör bağlantı saplamasının kopması ki allah korusun körü bir kaza atlatıldı... benim başımada geldi. Henüz 500 km bakımına servise gittiğimde durumu orada fark ettik, yolda değildim,ŞANSIM VARMIŞ sanırım. hemen duruma müdahele ederek sorunu çözdüler. benim dileğim bu tip hayati sorunun kaynağını bulalımki üzülmeyelim.Anladığım kadarıyla biz jinlun ailesinin diyorum artık, onları yalnız bırakmayacak expert diye bir abileri-arkadaşları var.Ben Çengelköyden yeni arkadaşınız... hepinize sevgiler.

  14. #354
    derin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SUZUKI FREEWIND XF650
    Yeni teslim aldığım city fighter modeli sabah ilk çalıştırmalarda sorun yaratıyor. 4-5 denemede çalışmazsa da akü boşalmış oluyor. Bu normal mi? Çalıştırırken tam olarak ne yapmam gerekiyor. Bu sabah ayakla çalıştırmak zorunda kaldım.

  15. #355
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    derin dostum hayırlı olsun diyelim ilk önce kazasız sürüşler hafif gaz vererek dene çalıştıgındada gazı bırakma biraz ısınsın motor şayet olmuyorsa serviste bir bakıt ok.

  16. #356
    derin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SUZUKI FREEWIND XF650
    arka freni tam sıkıyorum, ama sanırım benim sorunum akünün yetersiz olması. en fazla 4-5 kez denememe izin veriyor. 120 km yol yaptım şarj olmuş olması gerekmez miydi? Soğuk havalar beni daha çok korkutuyor doğrusu.

  17. #357
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    en garantisi servise başvurman derin dostum seni buradan yanlış yönlendirmeyelim aküdende olabilir 3-4 seferde akü bitmemesi lazım aküdense degiştirirler zaten ok.

  18. #358
    derin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SUZUKI FREEWIND XF650
    Şimdi servisten geldim. Karbüratör ayarı yaptılar sabahları zor çalışıyor diye. Akünün zaten o kadar bir kapasitesi varmış. Yarın sabah göreceğiz bakalım.

  19. #359
    AYGÜN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2005
    Şehir
    ist.
    Motosikleti
    HYOSUNG 650 R
    derin dostum skyteam le ne gibi sorunla karşılaştınız anlatırsan belki yardımcı olabilirim

  20. #360
    derin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Eylül 2005
    Şehir
    IZMIR
    Motosikleti
    SUZUKI FREEWIND XF650
    Jinlun,

    SkyTeam 6000-6500 devire geldiğinde özellikle yüksek viteslerde öksürmeye başlıyor ve gücü kesiliyor. Serviste karbüratör, buji ve ateşleyici değişti ancak hala aynı sorun devam. Sanırım şu anda 600km civarında alet


18. sayfa BirinciBirinci ... 8161718192028 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler