Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında
Reklamlar
-
26 Ağustos 2005, 12:54
#341
Evet Stenza bu konuda sana katılmamak mümkün değil. Daha rafine bir forum olması için teknik konuların dışına pek çıkmasak daha iyi olur. Çünkü Teknik konular burada kalıcı bilgi olarak yer işgal ederken, özellikle gezi ile alakalı yazılar geçici nitelikte olduğundan konunun kopmasına neden oluyor.
Şimdi bilgili arkadaşlara bir soru. Motor rodaj dönemindeyken çok ısınıyor. Gerçi motor 700 km'de olduğundan belki geç oldu bu soru ama, acaba bu dönemde motoru ısındıkça dinlendirmek mi gerek. örneğin 300'üncü km'de hiç durmadan yaklaşık 100 km gittiğimiz oldu. Tabi korkunç ısındı. Zaten 10-15 dak. dinlendirmenin de pek faydası olmuyor. Hava sıcak neredeyse hiç soğumuyor. Zaten tekrar kalkıştan hemen sonra yine o eski ısısına dönüyor. Yani kısacası rodaj döneminde kısa kısa geziler yapmak mı gerekirdi. Motor belli bir ısıya gelince artık kullanmamakmı gerekirdi. Zarar vermiş olabilirmiyiz. Hayır bu rodaj zaten bitmek bilmiyor. Bide böyle arada bir orta mesafeli gezilere çıkmasak hiç bitmeyecek. Ve 700 km'den sonra motoru genelde nasıl kullanmak gerek? Yani hem hız hem süre açısından. Bu konuda beni aydınlatırmısınız?
Herkese kazasız keyifli günler...
\"Hep denedin, hep yenildin, tekrar dene, tekrar yenil, daha iyi yenil...\"
Reklamlar
-
26 Ağustos 2005, 17:57
#342
abi rodaj ile ilgili en iyi bilgiyi kullanıcı kitabından alabilirsin orada detaylı olarak yazıyor
-
27 Ağustos 2005, 00:21
#343
jedimaster, ısınır o bosver sen, yuksek devirde gitme uzun süre, 75-80 hızlarda sabitle motor ruzgarı alsın biraz kendine gelsin, 110-115 km gibi hızlarla uzun sure gidersen harbiden alev topu gibi ısınıyor motor.. Ben ısınırsan bir ısınmazsan iki diyorum iplemiyorum ama tavsiye olarak almayın. Ha bunu derken, motoru zorluyorum sanmayın, grup gezisi idi ve otobanda arkadaslar 110 gibi bi hızla gidiyolardı, haliyle bende o hızda gitmem gerekti, baya bi mesafe idi. Ben durcam motoru sogutcam diyemezdim, yurursun kızım bisi olmaz isallah dedim bastım bunlarla beraber. Bazen risk almak gerekebiliyor.. Bir sorun yaşatmadı..
Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!
-
30 Ağustos 2005, 23:24
#344
Süper Moderatör (BBRR)
-
30 Ağustos 2005, 23:43
#345
-
30 Ağustos 2005, 23:50
#346
Süper Moderatör (BBRR)
e_erdun, abi zaten yazımdada belirttim sorunsuz motor olmaz zaten bende motor kötü demiyorum kaldıki arkadaşımda çok memnun ama servis olayı devreye girince sorunlar yaşıyoruz daha alınalı 1 ay olmuş motora servisin taktıklarına inanmazsınız diye resimlerle anlatmayı uygun buldum bu arada yazmayıda unutmuşum bu servis marmaris jinlun yetkili servisi abi sen sanatçı bir insan olarak ve gördüğüm kadarı ile eli alet tutan biri olarak bundan çok daha iyisini yaparsın bu yazıyı yazmamın nedeni ithalatçı firmanın olaya yaklaşım tarzı ne olacak onu merak etmem konunun takipçisi olacağım
arkadaşın üye olmamasının sebebi internetle arasının iyi olmaması başka bir sebebi yok
abi bu arkadaş 26 yaşında biri eski motorcudan kastım ilk motoru bu deil daha öncede cross bir motoru vardı 6 seneden beri kullanıyor yoksa zaten yaşı kaç ama eli alet tutar şu an burda sezonun tam ortası hareketli yani vakit olmadığı için motorla uğraşacak zaman yok servise götürmemizin nedeni iki günm sora adam biz ellemedik o yüzden garanti dışı derse haksız durumda olmıyalım dedik ne zamanki bıçak kemiğe dayandı işte bizde burada derdimizi paylaştık unutmayınki burda istanbul gibi o servis olmazsa bu servis diebilme imkanımız yok
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
31 Ağustos 2005, 15:03
#347
Sayın BBRR ,
Değerli açıklamalarınıza teşekkür ediyorum. Arkadaşınızın başına gelen olaya gerçekten çok üzüldüm. Büyük geçmiş osun.
Amacımın kimseyi savunmak değil kendimi dahil sadece problemi çözmek olduğunu baştan söyleyeyim ki yanlış anlaşılmayalım.
1. Gerçekten böyle bir sorunla daha önce hiç karşılaşmadık. Ne diyeceğimi bilmiyorum.
2. Her ne olduysa garanti kapsamındadır. Bu çok net ve kesin. Sanırım Marmaris servisine götürdünüz yazınızdan öyle anlıyorum. Çok üzgünüm ama o herif sanki şu anda pis pis banada sırıtıyor gibi geliyor. Bu konuda hemen düzeltilecektir.
3.İncelemek ve kırılma nedenini öğrenmek isterim ki üreticiye bilgi verebilelim.
4. Sinyalin hiç bir darbeye maruz kalmadan kırılmasıda gerçekten çok garip ama önemli değil oda garanti dahilindedir.
5. Yapılanlar gerçekten yüz karası böyle saçma sapan çözümler eğer benim satın aldığım bir malada yapılmış olsa ben sizin kadar terbiyeli olmayabilirdim.
6. Eğer motosikleti fabrikamıza nakliye bedeli her iki yönlü tarafımızca ödenmek üzere gönderebilirseniz. Onarımını gerektiği gibi yapar. İncelememizi de yapar size iade ederiz. !!! bilmem sizi mutlu edermi. İsterseniz lazım olan parçaları vereceğiniz bir adrese yollayalım ve siz bedeli yine bize ait olmak üzere başka bir serviste yaptırın. Nasıl isterseniz öyle yapalım.
7. marmariste olduğunuzdan aklıma başka bir çözüm gelmiyor. Çünkü o servise değil bu servise git desem size yine bir külfet getirecetir. Ben kendimizi belki bir nebze affetirebiliriz diye bu çözümü öneriyorum. !!!
8. Şase değişmesi gerekiyorsa elimizde şasede , sinyalde , zincir gergde başka aklınıza ne gelirse hepsi var. Değiştiririz.
9. Size daha ilginç bir şey söyleyelim. Biz bu parçaları servislere hemen aynı gün yolluyoruz. Servislerin tek yapması gereken bir garanti parça istek formu doldurup talep etmek. Bu iş içinde her hangi bir bedel kimse ödemiyor. Ne binici nede servis.
10. Çok çok özür dilerim. Şu an için ne desem sizi tatmin etmeyeceğini biliyorum. En iyi şekilde onarımını yapmayı taahhüt etmenin dışında elimden bir şeyde gelmiyor.
Saygılarımla ,
expert
-
31 Ağustos 2005, 16:04
#348
Süper Moderatör (BBRR)
sayın arkadaşım (EXPERT)
her şeyden önce sorumlu satıcı bilincin için tüketiciler adına çok çok teşekkür ederim bu yazı bile ithalatçı firmanın düşüncelerini sergiliyor
şimdi çin mallarını küçümseyen arkadaşlara kapak olacak bir cevap hem kendi yazımı hem senin cevabi yazını pc me kaydediyorum
gerektiğinde cevabi yazını kullanmak için senden izinde istiyorum
şasedeki sorun hariç diğer problemler yedek parça tedariği ile çözümlenecek sorunlar ama yinede geçici bence siz yetkililerin yapması gereken bu servisin yetkili servisliğini elinden alarak daha ilgili bir bayiye vermek çünki tek mağdur ben deilim bazı arkadaşlar zaten işlerini kendileri hallediyor ben bu sitaya üye olmasam sizin yazılarınızı okumasam muhtemelen sorunu diğer arkadaşlar gibi çözme yoluna gidecektim yani bir tek benim mağduriyetimin giderilmesi marmaris gibi bir motor cennetinde yeterli olmayacaktır
mail adresinize aklımıza en yatan çözümün hangisi olduğunu bu gün yollayacağım amacımız üzüm yemek bağcıyı dövmek deil
bu arada dehşet reklam oldu
her zaman diyorum sorunsuz motor olmaz iş sorunları çözülebilecek motor olsun
iyi çalışmalar
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
31 Ağustos 2005, 16:56
#349
İşte ben buna motorculuk ruhu derim
Yalnız değerli Expert, sizden benim de bir ricam olacak. Ben motorumla yeri geliyor arkadaşımı ve genelde eşimi hatta annemi taşıyorum. Bu kırılan amortisör sorunu hayati bir tehlike arzediyor. Sanırım bu konuda bir teknik araştırma yapılacak. Lütfen sonuçları bizimle paylaşırmısınız? Muhakkak benim gibi merakla bekleyenler olacaktır. İçimize su serpmiş olursun. Çünkü ne olursa olsun aklımıza takılacak. Hatta sizin bile içinize bir şüphe düşmüştür eminim. Yani aynı olayın başka bir motorun başına gelme olasılığı nedir? Aşırı yük veya aşırı darbeye maruz kaldıysa bunun ölçüsü ne olabilir? Böyle hayati bir parça hangi koşullarda kırılabilir. Yeri geliyor 2 kişi biniyoruz ve bazen derin çukurlara giriyoruz. Malum Türkiye şartları. Eğer Çukura girilmeyecekse veya 2 kişi binilemez ise lütfen bize söyleyin.
BBRR kardeşim eğer bu konuda bildiğiniz birşey varsa açıklamanızı rica ediyoruz. Yani eğer normal dışı bir durum sonrasında meydana geldiyse bilmek hepimizin hakkı. Çünkü bunca insanın vebali var.
Herkese sevgiler...
\"Hep denedin, hep yenildin, tekrar dene, tekrar yenil, daha iyi yenil...\"
-
31 Ağustos 2005, 17:01
#350
-
31 Ağustos 2005, 17:07
#351
jedimaster adlı üyeden alıntı
İşte ben buna motorculuk ruhu derim
Lütfen sonuçları bizimle paylaşırmısınız? Malum Türkiye şartları. Eğer Çukura girilmeyecekse veya 2 kişi binilemez ise lütfen bize söyleyin.
BBRR kardeşim eğer bu konuda bildiğiniz birşey varsa açıklamanızı rica ediyoruz. Yani eğer normal dışı bir durum sonrasında meydana geldiyse bilmek hepimizin hakkı. Çünkü bunca insanın vebali var.
Herkese sevgiler...
Değerli dostum ,
Biz bu olaydan sonra hemen bir tanesini alıp preste test ettik. Büküldü ama kırılmadı. Tahminimiz bir döküm veya kaynak hatası. İnanın bugüne kadar hiç böyle bir sorunla karşılaşmadık. Bu sorunu üretici ilde paylaştık somut bir veri elde edebilirsek mutlaka paşlacağız.
Saygılarımla ,
Expert
-
31 Ağustos 2005, 18:34
#352
Süper Moderatör (BBRR)
bu müthiş ilgiye teşekkür ederim arkadaşlar olay düz yolda hiç bir lakaya girmeden meydana geldi amortişör dikkatle incelenirse şaseye bağlı bir saplama var ve amortisör bu saplamaya bağlanıyor ve arada bir conta var eğer o contada bir erime olursa haliyle o saplama yüke göre eğilip bükülüyor belki hemen kırılmıyor ama zaman içinde kırılıyor bence bir kontrol ettirmekte fayda var
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
01 Eylül 2005, 02:28
#353
BENDE KATILABİLİRMİYİM!!
sayın jinlun ailesi yaklaşık iki saattir bu forum köşesinde yazılanları oludum.Hemen hemen üç aydır jinlun 150 lik motor kullanıyorum, yaşanan sorunlar aynı.Tüm bunlara rağmen motorumdan çok memunum, beni hiç yolda bırakmadı.4000 km yi aştım ki bunun yarısı 1000 er km lik uzun yollardı, aralıksız kat ettim bu yolları.Buda benim motoruma duyduğum güveni arttırdı. Rahatlıkla 120 km hıza erişebiliyorum, servis noktam Pendik kaanmoto, ilgileri anlayışları yaşanan her sıkıntının unutturulmasına vesile oluyor diyebilirim. Burada tartışılan son konu amörtisör bağlantı saplamasının kopması ki allah korusun körü bir kaza atlatıldı... benim başımada geldi. Henüz 500 km bakımına servise gittiğimde durumu orada fark ettik, yolda değildim,ŞANSIM VARMIŞ sanırım. hemen duruma müdahele ederek sorunu çözdüler. benim dileğim bu tip hayati sorunun kaynağını bulalımki üzülmeyelim.Anladığım kadarıyla biz jinlun ailesinin diyorum artık, onları yalnız bırakmayacak expert diye bir abileri-arkadaşları var.Ben Çengelköyden yeni arkadaşınız... hepinize sevgiler.
-
02 Eylül 2005, 10:01
#354
-
02 Eylül 2005, 10:50
#355
derin dostum hayırlı olsun diyelim ilk önce kazasız sürüşler hafif gaz vererek dene çalıştıgındada gazı bırakma biraz ısınsın motor şayet olmuyorsa serviste bir bakıt ok.
-
02 Eylül 2005, 12:19
#356
arka freni tam sıkıyorum, ama sanırım benim sorunum akünün yetersiz olması. en fazla 4-5 kez denememe izin veriyor. 120 km yol yaptım şarj olmuş olması gerekmez miydi? Soğuk havalar beni daha çok korkutuyor doğrusu.
-
02 Eylül 2005, 12:24
#357
en garantisi servise başvurman derin dostum seni buradan yanlış yönlendirmeyelim aküdende olabilir 3-4 seferde akü bitmemesi lazım aküdense degiştirirler zaten ok.
-
02 Eylül 2005, 13:24
#358
Şimdi servisten geldim. Karbüratör ayarı yaptılar sabahları zor çalışıyor diye. Akünün zaten o kadar bir kapasitesi varmış. Yarın sabah göreceğiz bakalım.
-
02 Eylül 2005, 14:51
#359
derin dostum skyteam le ne gibi sorunla karşılaştınız anlatırsan belki yardımcı olabilirim
-
02 Eylül 2005, 14:55
#360
Jinlun,
SkyTeam 6000-6500 devire geldiğinde özellikle yüksek viteslerde öksürmeye başlıyor ve gücü kesiliyor. Serviste karbüratör, buji ve ateşleyici değişti ancak hala aynı sorun devam. Sanırım şu anda 600km civarında alet
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler