Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında
Reklamlar
-
01 Ağustos 2005, 19:56
#201
Reklamlar
-
01 Ağustos 2005, 20:44
#202
salihgureli adlı üyeden alıntı
crafterx, dostum selam makina 2 kişiyle rampada nasıl değerler bana düşük geldi
biraz bilgi verirmisin
dostum daha rodajı dolmadığı için 2 kişiyle rampada denemedim.fakat bir keresinde birisini götürmek zorunda kaldım fakat bir sorun yaşamadım.performans olarak beklediğimin üstündeydi.dediğim gibi yalnız bir kere 2 kişi gittim ama gerçek değerleri yansıtır mı bilmem.
zaten tek kişi gezmeyi seven birisiyim.arkamda birisi varken keyifli bir sürüş olmuyor benm için.
ama arkanda bir kız olursa, kıza rezil olmamak lazım tabii ki
kızlar da hafif olacağı için bana göre 150 cc ve 4 zamanlı bir motorsiklet (motorsikletin ağırlığı 140 kg olsada) rampada rezil etmez bizi...
-
01 Ağustos 2005, 21:05
#203
basman, ben motorun sesi ve kaskın da ses yalıtımı nedeni ile birsey duymuyorum. Belki benimkinde de oluyordur bilemiyorum. Ama zincirinin yağını ihmal etme derim.
Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!
-
01 Ağustos 2005, 22:05
#204
Slm e_erdun abi ADAŞIM bu sorun bana bi abes geldi senin eskbir motorcu olarak bu hataya düşmen beni şaşırtı biz kimseye gereksiz bir servis sunmuyoruz biz sizlerin daha rahat sürüş yapmanızı saglamak için o burcu tavsiye edip istek üzerine yaptırıyoruz sana soruyorun aynı burcu taktıgımızda garantiden kaç km gideceksin onuı bana söylermisin o yapılan işte alınan işçilik 20 ytl bu servis bu işçiliğide alacaktır kimse kimseya amme hizmeti sunmaz herhalde degilmi birde expert'e standart sevis ücretini sor ve senden alınan servis ücretleri ile karşılaştı derim o zaman nasıl servis hizmeti aldıgını anlarsın servisler yapılan işçiliğin bedelini her zaman alır ve almak zorundadır kusura bakma bu doganın kanunu önemli olan sorunsuz himet almaktır 500 kişide 10kişi böyle cıkar ama eminimki bu foruma katılıpta bizim serviste bakım yaptıran arkadaşlar bulunmaktadır bunun degerlendirmesini forumdaki arkadaşlara bırakıyorum hayırlı akşamlar
-
01 Ağustos 2005, 22:14
#205
JINLUN, hocam sakin bi insandın sen yaw. Bu aralar seni biraz sinirli görüyorum. Düşüncem şudur ki, müşteri her zaman haklıdır. Uygun bir dille gerekli servis ücretinin ne olduğunu söyler, bunun standart bir uygulama olduğunu ve orda çalışan ustaların da bu işle hayatlarını ikame ettirdiğini anlatırsın. Biraz daha ılımlı bir üslup sana daha çok yakışacaktır bence hocam. Son zamanlarda biraz sert konuşuyor gibi gördüm çünkü seni. Hadi iyi çalışmalar. Yakında 2000 bakımı için gelicem zaten. Saygılar..
Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!
-
02 Ağustos 2005, 10:11
#206
uyarıların için tşk. cenk dostum görüşürüz
-
02 Ağustos 2005, 10:46
#207
jınlun adaşım bana baştan neden söylemediniz iş yapıldı makbuz kesildi bende söylemedimmi bu garantiden olmuyormu diye madem öyle benim makinaya garantiye giren dandik burçlardan takaçaktınız.3000 km yapardım gene hehalde bende mesleğim gereği 3 tornacı defteri var ben bunu çok cüzu bir fiata yaptırırdım hatta sarıdan demirden değil kendim söküp takardım(servis ücreti önemli değil en doğal hakkınız tabiki) bundan sonra iş başa düşüyo demekki
-
02 Ağustos 2005, 10:55
#208
e_erdun madem garantiden değiştirmek istiyorsun ozaman seni servise beklerim o maşa yı bırak bize garantiden sana yeni maşa takalım ok
-
02 Ağustos 2005, 13:32
#209
"jınlun" ercü kardeş tamam geldim dandik burçlu maşayı garanitiden taktınız peki burçlar 250 300 km sonra gene bozuldu geldim gene garantiden değişti yeni takılan dandik burçlar ondan bir ay sonra gene bozuldu bu 2 sene sürece her ay bozuldu burç değişti yani 2 senede çift burclardan toplam 2x24 ay 48 burç eder burçlarda büyük ihtimal dışarıdan döviz karşılığında temin ediliyorki dışarı dandik burçlar için döviz bıraklıyor peki ozaman dışarı bırakılan "döviz kaybı "senin "işçilik kaybın" benim zaman kaybım ne olacak kesin çözüm bumudur ?
-
02 Ağustos 2005, 14:02
#210
e_erdun biz senin kesin çözümünü hallettik ama makbule geçmemiş anlaşılan biz gerekeni sana dosttane olarak yaptık zannedersem o konuda bir şüpen varmı ?
konuyu o şekilde aksetmemen gerekiyordu ama saglık olsun diyelim gerçi bu bize bir ders oldu sadece olagan şeyleri yapmak lazım ilerisi için kimseye şu şöyle olursa böyle olur dememeyi ögretiyorsunuz teşekkürler.
-
02 Ağustos 2005, 14:29
#211
Sadece motorumun rengini deistirmek istedigim icin boyatmak istiyorum. Garanti konusunda(kapsam disina cikan bir sey oluyormu boyamadan sonra) yada herhangi baska konuda bir sorun cikartir mi?
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şuheda fışkıracak toprağı sıksan, şuheda!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.
::pembe:: ::pembe:: ::pembe::
-
02 Ağustos 2005, 14:51
#212
jınlun ercü kardeş bunun çözümü şöyle olmalıydı ithalatçı firmayla görüşülüp bir tornacıyla anlaşma yapılıp bunları bir sefere mahsus "tornacı ücreti hariç "işçilik tamam bozuk burçlar sadece işiçilik ücreti alınıp değiştirtirilip çözüme kavuşturulabilinirdi çünkü senin de dediğin gibi çoğu jınlun 250 veya 300 km de burçları bozmuşlar bende 3500 km bozuldu bende bozulmasını istemezdim. Biliyon Türkiyede para zor kazanılıyor. Neyse konuyuda burda kapatalım. Hoşçakal
-
02 Ağustos 2005, 15:21
#213
alestevardiya adlı üyeden alıntı
Sadece motorumun rengini deistirmek istedigim icin boyatmak istiyorum. Garanti konusunda(kapsam disina cikan bir sey oluyormu boyamadan sonra) yada herhangi baska konuda bir sorun cikartir mi?
Değerli dostum ,
Garantiniz bozulmaz ama ,
olabilecek sorunlar ;
1. ruthat da motosikletinizin rengi ne ise o olmalı eğer boyatırsanız ruhsat tadilatı gerekir ,
2. diyelimki çamurluk çatladı ; size servis ne verecek her hangi bir renk çamurluğu alıp yine boyatmanız lazım.
3. Orjinaliği gidecek ikinci elde bir sürü soruya muhatap olacaksınız.
Terjih sizin,
Saygılarımla ,
expert
-
02 Ağustos 2005, 15:28
#214
-
02 Ağustos 2005, 15:54
#215
-
02 Ağustos 2005, 17:28
#216
-
02 Ağustos 2005, 18:03
#217
-
02 Ağustos 2005, 19:47
#218
Motoru getiren arkadaş motoru açma konusunda benim gördüğüme göre oldukça tecrübeliydi. Bir ara düz yolda iki kişi 115 km hız bile yaptık
Dostum saka herhalde bu yazdıkların. Rodaj sırasında 80-90 km yi geçmemen gerekiyor. ilk 1000km...
-
02 Ağustos 2005, 20:59
#219
Motoru açmak demek, daha rodaj dolmadan 100+ hızlara çıkmak degildir. Motora zarar veriyorsun farkında degilsin. 300 km yaptım demişsin. Git hemen yaşını değiştirt bir motor servisinde. Hangi servis olduğu onemli deil. Yağ değişimi özel bir bilgi isteyen birşey degil. Ayrıca Antalya grubundan bir sürü insan var forumda. Antalya ile ilgili olarak onlarla irtibata geçersen daha iyi olur. Uzun ve keyifli sürüşler dilerim sana.
Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!
-
02 Ağustos 2005, 22:09
#220
cenkmenderes kardeş verdiğin bilgiler için sağol ben zaten hayatımda hiç motor kullanmadım... Motoru Ordu'dan aldık ve Samsun-Ordu arası 160-170 km civarında. Bir de benim burada alıştırma ve servise git gellerime eklersem 300 km oldu. Benim fikrim yok bu rodaj konusunda motoru benimle getiren arkadaş 9 yaşından beri motor kullanan usta biri olduğunu biliyorum. Onun söylediklerine göre rodaj süresinde 90-100 km geçmemek diye bir şey olmazmış. Ona göre aynı devir ve gazda uzun süre kalmamak gerekli imiş. bu konuda beni bilgilendirirseniz sevinirim. Yeni olduğumun farkındayım buradaki muhabbetin iyi olacağını düşündüm yardımcı olursanız mutlu olacağım
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler