Jinlun JL125-T13 / JL250-5 / JL150-5 Hakkında
Reklamlar
-
29 Temmuz 2005, 15:32
#181
Merhaba beyler,
Kilometre ile söylediklerim doğrudur bunun yanında ben de kimseye 100 ün üzerinde çıkmayı tavsiye etmem. Ben sadece motorun neler yapabildiğini görmek için gece otobanda yolun tamamen boş olduğu zamanlarda bu denemeyi yaptım sakın olaki şehir içinde hız yapmayın. Önceki gün bir arkadaşım motosiklet kazası fotoğrafları göndermiş bakmaya dayanılacak gibi değildi. Bu arada km nin 30 dan başladığı iddiası da yanlıştır. Gerçi Izmit te şehir merkezinde digital olarak hızınızı gösteren bir yer var. Orada ibredeki hız ile digital göstergedeki birbirini doğruladı. 1000 cc lik motorun çıkıp çıkmadığını bilmiyorum, ilgilenmiyom ama ben 250 cc den bahsediyorum. Bu arada benim en büyük sorunum zincir sesi. Her kasiste bu zincirin çarpma sesini duymaktan bıktım. Gerdirdiğimde ses azalıyor ama kullanıcı kitabı 1.5-2 cm salgı bırakılmasını ve tamamen gerdirilemmesini tavsiye ediyor. Pazar günü Kerpe'ye İzmit ten veya İzmit tarafından gelen var mı? Kandıra sapağında buluşabiliriz ve İstanbul dan geleceklere katılabilirz?
Selamlar.
Reklamlar
-
29 Temmuz 2005, 21:49
#182
arkadaşlar vibrasyon ve civataların gevşemesi olayı ne oldu kullanan arkadaşlardan haberler bekliyorum ben 150 düşünüyorum almayıı
-
29 Temmuz 2005, 22:44
#183
basman adlı üyeden alıntı
Merhaba arkadaşlar,
Motorun hızı ile ilgili söylediklerimde bir yanlışlık yoktur ancak daha önce de belirttiğim gibi hız göstergesinde bir yanlışlık yok ise. Bu arada ön cam ile ilgili söylenenler doğrudur ben ön camı hatta arka çantaları da söktüm. Aksi halde uzun yolda sinir bozucu sesin önüne geçmeniz mümkün olmuyor. Bu arada motorun ilk açılışı bence çok önemli ben ilk 500 km de 50-60 km/h ve 1000 e kadar 90-100 km/h i geçmemeye çalıştım. Şu an 4000 km bakımı dahil olmak üzeer 3 kere bakımını da yaptırdım. Bu arada yağın değişim periyodu da önemli. 100 km/h in üzerine çıktığınızda vibrasyonu 250 cc lim motorunuz da olsa hissetmeye başlıyorsunuz. 120-130 un üstünde daha da dayanılmaz hale geliyor. 160 da motorun üzerinde güçlükle durabiliyorsunuz. Ben bunu ücretsiz masaj olarak değerlendiriyorum.
selamlar.
motorun üzerinde güçlükle durduğun zaman bunu ücretsiz masaj olarak değerlendiriyorsun ya,işte tam o an güçlükle motorun üzerinde duramazsan masajın kralını görürsün haberin ola,aman dikkat,öbür tarafa tek parça gidelim
-
30 Temmuz 2005, 00:46
#184
yaw arkadaslar bu vibrasyonla ilgili bende bişi demek istiyorum. Ben bi kere 90 a çıktım. motor o kadar titriyodu ki 10 saniyede ayaklarim uyuşmuş gibi oldu. Düşük hızlarda da biraz vites arttırmayı geciktirsem gene coşuyo. Bu arada bende 250cc var. Sizinkide öylemi.
Bizim arkadaşta 150cc var.onunki hiç titremiyor. 250ler için bir çözüm bulundumu
-
30 Temmuz 2005, 13:56
#185
yaw kimisinin daha cok kimisinin daha az titriyo galiba. Ya da titremeyi algılama biçimlerimiz farklı. 90'la cok bir titreme yok benimkinde. 100'ün üzerine çıkınca abarmaya başlıyo. 120 ve sonrasında (zaten cok sorası da yok) iyice abartıyo.
Kralını tanımam. Edirne Motorcycle Club!!!
-
31 Temmuz 2005, 02:37
#186
northern arkadaşım cenkmenderesin dediği gibi bendede vibrasyon çok dedil dedikleri gibi. Ama desenki ses varmı. Bu güne kadar çantalardan çıkan sesler varmış sadece motorda. Bugün söktürdüm şimdi motor sesi harici ses yok. 3 haftadır neden kendime eziyet ediyormuşum bilmiyorum. Vida gevşemelerine gelince montajdan sanırım. Aldığımın üçüncü günü vites tarafındaki ayaklık gevsedi sıkıldı. O günden bugüne kontrol ediyorum ama bir sorun olmadı başka bir yerinde.
ya üstünde olacaksın hayatın ya da içinde :)
-
31 Temmuz 2005, 11:08
#187
-
31 Temmuz 2005, 11:54
#188
saolun peki vibrasyon en az kaçta başlıyor 80-90 ?
-
31 Temmuz 2005, 12:11
#189
Hocam, Benim öncamda duruyor, yan çantalarda evet çok ses yapıyorlardı ama biraz operasyonla artık ses degil çıt çıkaramıyorlar ki ben bu aleti arazide de kullanıyorum.
Öncamı çıkarıpta denedim son süratte degişen hiçbirşey olmadı sanırım bir parça ivmelenmesi hızlandı. Ama öncam şart meger nekadar faydalı birşeymiş.
Motor sogukken herhalükarda titriyor ama onunharicinde daha öncede yazdıgım gibi önce 4 viteste sabit gideceginiz hıza çıkın sonra 5 ya hissetmiyorsunuz yada gerçekten titremiyor. Ben yollarda müsait oldugu için genelde gidebildigim hızda gidiyorum ki 120 yi geçmiyor ve o süratte ne motor ne şase bu benim hızım degil yavaşla demiyor gayet rahatlar benimse bazen uykum bile geliyor ( cam varken tabi çıkarınca aynı zamanda barfinkste çektigim için ).
Viraj konusuna gelince ben ilk zamanlar virajda yatırmıştım (yere yapıştım manasında yatırdım). Ve evet alışana kadar gerçekten insanı çok zorluyor. Ama şu an mükemmel viraj alıyor. Ki bazen sürpriz virajlarda ben bile nasıl aldıgımı anlayamıyorum. Ama yine en iyisi viraja sakin girmek.
-
31 Temmuz 2005, 18:22
#190
-
31 Temmuz 2005, 22:57
#191
******************************************
Bu Mesaj Moderator tarafindan düzenlenmiştir.
altalta aynı içerikli veya ayrı içerikli mesaj atmak flood oldugu için yasaktır. Aklınıza sonradan bir şey gelirse postunuzun altında cevap yoksa önceki mesajınızda DEĞİŞTİR butonuna tıklayarak o mesajına ekleme yapınız... Flood içerikli mesajlar silinir. Tekrarı halinde kullanıcıda art niyet tespit edilirse forumdan uzaklastırılır...
- Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.
- Foruma üye olan herkes Forum Kurallarını kabul etmiş sayılır.
- Şikâyetler için... info@motosiklet.net
********************I**********************
-
01 Ağustos 2005, 00:18
#192
-
01 Ağustos 2005, 01:32
#193
-
01 Ağustos 2005, 12:02
#194
baron985
Dostum motorun gercekten cok yakiyor. En yakin zamanda servise bi ugra derim. Bu arada motoru ilk aldigim zamanlar titreme bende de vardi abarti bi sekilde. 1000km den sonra azaldi iyice. Su anda 2000 deyim, Oduncunun dedigi gibi 100-120 cok rahat gidiyor titresimsiz. Biraz daha yol yap anladigim kadariyla daha 500 de bile degilsin.
-
01 Ağustos 2005, 12:32
#195
Su 10 milyona 50km yakma olayi bende de vardi biliyorsunuz, yazmistim daha once. Servise goturdum bir ayar yaptilar, fulledim sonra depoyu size bildirecegim arkadaslar nasil degistigini daha depoyu bitirecek kadar yol alamadim!
Bunun icin serviste hicbir ucret almiyorlar arkadasim git gotur hemen...
Ikincisi, motoru jigle ile calistiriyorum 1 dak isitip normale donuyorum. Ilk 10 dakika debriyaja basip vites kuculttugumde motor stop ediyor! (Ozellikle 1 e attiysam kesin) Yani debriyaj full sikili iken.. ya ikiye atip debriyajdan cekerek calistiriyorum yada giderken start dugmesine basiyorum. Yani ilk 10-15 dakika her kirmizi isik kabusum oluyor. Bu sorunu yasayan ve sonrasinda giderebilen var mi??
Kim bu cennet vatanın uğruna olmaz ki feda?
Şuheda fışkıracak toprağı sıksan, şuheda!
Canı, cananı, bütün varımı alsın da hüda,
Etmesin tek vatanımdan beni dünyada cüda.
::pembe:: ::pembe:: ::pembe::
-
01 Ağustos 2005, 12:36
#196
e_erdun adlı üyeden alıntı
Değerli Dostum ,
Kesinlikle bir iöalat hatası söz konusu. Hemen servise müracaat ediniz. Garanti kapsamında probleminiz halledilecektir. Gelişmelerden beni bilgilendirirseniz sevinirim.
Şunuda söylemek isterim ki kimsenin üzerine bir politika kurmadık. Bende motosiklet sevdalısı bir adamım ve bu işide sevgi ile yapıyoruz. Abidik kubidik işlere ne şirketimizin nede personelimizin aklı ermez. Bu şeklide davrananlar hakkında da gerekli işlemler yapılır. Problemizizi halletmek için yardımcı olmak isterim hangi sefvise gideceğiniz konusunda bilgi veriniz lutfen.
Saygılarımla ,
expert
-
01 Ağustos 2005, 14:48
#197
-
01 Ağustos 2005, 15:05
#198
-
01 Ağustos 2005, 15:14
#199
crafterx, dostum selam makina 2 kişiyle rampada nasıl değerler bana düşük geldi
biraz bilgi verirmisin
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE!
www.ataturk.com
-
01 Ağustos 2005, 15:28
#200
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler