Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
23. sayfa BirinciBirinci ... 132122232425 ... SonuncuSonuncu

Benelli Leoncino 500 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #441

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ankara da olan bir ilan vardı 9000 de onu mu aldınız

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------

    Normalde 4-4.5 yakarsin. Ama 5-6 yı bulur sürekli o açık egzozla. Zaten sesin gazına da geliyor insan hep gaz açıyor.
    8binde aldım hocam benellinin pursaklardaki servis ustasının motoru. Takasa girdik daha doğrusu. Aynısı mı bilmiyorum. Eğer katalizörü takınca bu tork düşecekse hiç taktırmıycam aradaki 1 litre farka razıyım, 4. Viteste baya dik bayır tırmanıyorum ya şaka gibi. Yok sadece sesi kesiliyosa çekişi düşmüyosa aynı kalıyosa taktırırım hakkaten müzik açmazsam çok başımı ağrıtıyo 😊


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #442
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8binde aldım hocam benellinin pursaklardaki servis ustasının motoru. Takasa girdik daha doğrusu. Aynısı mı bilmiyorum. Eğer katalizörü takınca bu tork düşecekse hiç taktırmıycam aradaki 1 litre farka razıyım, 4. Viteste baya dik bayır tırmanıyorum ya şaka gibi. Yok sadece sesi kesiliyosa çekişi düşmüyosa aynı kalıyosa taktırırım hakkaten müzik açmazsam çok başımı ağrıtıyo ��
    Asıl katalizör yokken kaybediyorsun o torku

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

    Leoncino' nun linear bir tork eğrisi var. O yüzden fark etmeyebilirsin. Ama bir dinamometre de ölçülse farkı anlarsın. Tabi keyif meselesi. Bende seviyorum egzozlu halini Ama uzun yolda kafa bırakmıyor insanda.

  3. #443

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    trk 502 de de aynı şeyi yaptılar tanıtımda gene papatya disk dişili lastik tr ye geldi düz disk
    yani sıradan bi motosiklet
    piyasa da tutunmak için işe renk katıp görseli çekici yapması lazım ki bu kadar japon avrupalı rakibi varken motosiklet satabilsin
    zaten rekabetçi fiyat yok e görsel yok teknoloji yok marka imajı yok biz neden benelli alalım ki
    Papatya disk sadece çabuk soğumaya yarıyo diye biliyorum ama yanlışın varsa düzeltin. Tecrübeli veya bilinçli kullanıcı için önemsiz bi detay. Ara sıra sürüşlerden sonra kontrol ediyorum disk sıcaklığını ama hiç elimi yakacak seviyeye getirdiğimi hatırlamıyorum, genelde ılık oluyo benim kullanımıma göre. Fren performansı harika bu arada motorun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------

    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Asıl katalizör yokken kaybediyorsun o torku

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

    Leoncino' nun linear bir tork eğrisi var. O yüzden fark etmeyebilirsin. Ama bir dinamometre de ölçülse farkı anlarsın. Tabi keyif meselesi. Bende seviyorum egzozlu halini Ama uzun yolda kafa bırakmıyor insanda.
    Özellikle o lineer tork olayına bayıldım zaten 😊 torku etkilemiyosa geri taktırıcam hocam ilk fırsatta. Sesi kesilse yeterli benim için.

  4. #444
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Zaten frenler radyal bağlı ve brembo m4 ten araklanmış. Papatya disk e ihtiyaç filan yok. Ağzı olan konuşuyor Yüzer disk ile düz disk arasındaki farkı anlamamış adam :D Papatyayı Karanfili nimet sanıyor. Bilmiyor ki bu genelde maliyetten kaçılan orta sınıf motorlarda özellikle ön frende tek tarafta bir kaliper olursa çabuk soğuması için kullanılır. Yada arazi maksatlı motorlarda eksenel bağlı fren sistemlerinde tercih edilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------

    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Papatya disk sadece çabuk soğumaya yarıyo diye biliyorum ama yanlışın varsa düzeltin. Tecrübeli veya bilinçli kullanıcı için önemsiz bi detay. Ara sıra sürüşlerden sonra kontrol ediyorum disk sıcaklığını ama hiç elimi yakacak seviyeye getirdiğimi hatırlamıyorum, genelde ılık oluyo benim kullanımıma göre. Fren performansı harika bu arada motorun.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------



    Özellikle o lineer tork olayına bayıldım zaten �� torku etkilemiyosa geri taktırıcam hocam ilk fırsatta. Sesi kesilse yeterli benim için.
    Sizin ikamet neresi hocam yakınsanız bir turlayalım.

  5. #445

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zaten frenler radyal bağlı ve brembo m4 ten araklanmış. Papatya disk e ihtiyaç filan yok. Ağzı olan konuşuyor Yüzer disk ile düz disk arasındaki farkı anlamamış adam :D Papatyayı Karanfili nimet sanıyor. Bilmiyor ki bu genelde maliyetten kaçılan orta sınıf motorlarda özellikle ön frende tek tarafta bir kaliper olursa çabuk soğuması için kullanılır. Yada arazi maksatlı motorlarda eksenel bağlı fren sistemlerinde tercih edilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------



    Sizin ikamet neresi hocam yakınsanız bir turlayalım.
    Keçiörendeyim hocam valla güzel olur ama akşam saatlerinde anca. Çok yoğun çalışıyorum bu ara.
    oialdemir bunu beğendi.

  6. #446
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı F54 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yahu arkadaş bu motoru papatya disk ile tanıtıyorsun düz disk ile satıyorsun alacak olsam bile sırf bu yüzden almam
    Papatya denen tasarım soğumaya ve eğilmemesi için ekstra mukavemet sağlıyor. Ancak trk502 de frenler çoğu sınıfındaki abisini utandırır. Dediğiniz gibiyse tabiki ayıp ancak siteye girdiğimde papatya görünmüyor. İnternetteki fotoğraflara baktığımda da bir tek X modelinde görünüyor.
    oialdemir ve F54 bunu beğendiler.

  7. #447
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Keçiörendeyim hocam valla güzel olur ama akşam saatlerinde anca. Çok yoğun çalışıyorum bu ara.
    Ben Istanbul dayım. Gelirseniz haber edin

  8. #448

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı oialdemir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Istanbul dayım. Gelirseniz haber edin
    Sizin videoları bayağı baz aldım hocam bunu almaya karar verirken. Biraz kullanayım ben de inceleme videosu çekmeyi düşünüyorum bakalım. İstanbula yolum düşerse mutlaka ulaşırım size.

  9. #449
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Papatya denen tasarım soğumaya ve eğilmemesi için ekstra mukavemet sağlıyor. Ancak trk502 de frenler çoğu sınıfındaki abisini utandırır. Dediğiniz gibiyse tabiki ayıp ancak siteye girdiğimde papatya görünmüyor. İnternetteki fotoğraflara baktığımda da bir tek X modelinde görünüyor.
    EVET papatya disk ileri teknoloji fren performansı düze göre daha iyi geç ısınır kolay soğur yani KALİTE li
    yani neden iyisi kalitelisi olsun diyoruz yok efendim böyle de iyiymiş
    hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır

  10. #450
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Isınma süresinde fark olmaz. Daha kolay soğur sadece. Bunun gerekliliği nasıl hesaplanıyor tam bilmiyorum ancak disk çapı ve kalınlığı sanırım belirleyici oluyor.

    Sanılanın aksine o kadar elzem olduğunu sanmıyorum. Bu konuda çalışma yapmış birine sormak lazım.

    oialdemir bunu beğendi.

  11. #451
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Isınma süresinde fark olmaz. Daha kolay soğur sadece. Bunun gerekliliği nasıl hesaplanıyor tam bilmiyorum ancak disk çapı ve kalınlığı sanırım belirleyici oluyor.

    Sanılanın aksine o kadar elzem olduğunu sanmıyorum. Bu konuda çalışma yapmış birine sormak lazım.

    https://www.vividracing.com/images/b...199hp-bike.jpg https://stat.overdrive.in/wp-content...ja-H2R_009.jpg https://korlas.com.tr/wp-content/upl...-1920x1080.jpg https://www.advpulse.com/wp-content/...t-DL650XTA.jpg
    Arkadaş dünyanın düz filan olduğuna inanıyor sanırım boşver uğraşma

  12. #452
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Tahminim papatya şekli türbülans oluşturup hava akımını, ve dahi soğumayı arttırıyordur. Lakin daha az materyal içerdiği için ısı kapasitesi de az daha düşüktür muhtemelen.

    Asıl güzel soğuma sağlayan arabalardaki diskler, ancak malum motosiklet için çok kalin ve ağırlar...
    oialdemir bunu beğendi.

  13. #453
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Daha açıklayıcı olalım arkadaş için.

    Benelli Leoncino 500 ABS

    Leoncino A2 güç sınırında olmasına rağmen Radyal bağlı monoblok fren kaliperlerine sahip. Yüzer fren diskleri var. Neredeyse bir yarış motosikleti gibi ön takımı var. Çünkü spor sürüş amacı ile üretilmiş.

    Benelli Leoncino 500 ABS Trail

    Trailer versiyone gelince işler farklı maksat arazi olduğu için aynı bloğu aynı tasarımı kullanan motorun ön takımı daha farklı. Hem amortisör olarak hem frenleri eksenel bağlanması hemde lastiklerin farklı seçilmesi ve tel jant ile gelmesi. Ve senin sevgilin papatya disk ile gelmesi.

    Benelli Leoncino 250 ABS

    BN251 ( TNT25 ) ile aynı bloğu sahip CB250R a rakip olarak üretilmiş bir yol motoru. Ucuz, maksat gençlere hitap etsin ve F/P motoru olsun. Bu yüzden amaç basit parçalar kullanmak. Yani bir tane ön kaliper ile yetinmek. Zaten bu ölçekte bir motoru tek bir ön kaliper durdurabiliyor. Diskin dalgalı olmasının sebebi çabuk soğuyabilmesi. Çünkü bir tane kaliperi var.

    Tamam mıyız Karafil Diskli dostum ?

  14. #454

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    502c gelecek mi acaba o da harika görünüyo resimlerde videolarda

  15. #455
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı impetum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    502c gelecek mi acaba o da harika görünüyo resimlerde videolarda
    Bir kaç tane getirmişler. Ama bu yıl satılmaz sanırım.

  16. #456

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Papatya diski ilk Galfer yaptı diye biliyorum, temel maksadı da arazi sürücüleri için kendi kendini çamur ve sudan daha çabuk temizlemeyebilsin diye. Trail versiyonda papatya disk ondandır...

    Bir de papatya diskler daha hafif oluyor.

    Temas yüzeyi daha fazla olduğu için düz diskin performansı daha iyi olur aslında. (Tabi üstünde delikler ve/veya kanallar şart; soğutma ve frenleme sırasında oluşan toz ve gazın tahliyesi, dolayısıyla iyi performans için.)
    oialdemir bunu beğendi.

  17. #457
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Papatya diski ilk Galfer yaptı diye biliyorum, temel maksadı da arazi sürücüleri için kendi kendini çamur ve sudan daha çabuk temizlemeyebilsin diye. Trail versiyonda papatya disk ondandır...

    Bir de papatya diskler daha hafif oluyor.

    Temas yüzeyi daha fazla olduğu için düz diskin performansı daha iyi olur aslında. (Tabi üstünde delikler ve/veya kanallar şart; soğutma ve frenleme sırasında oluşan toz ve gazın tahliyesi, dolayısıyla iyi performans için.)
    Zaten tüm ciddi endurolarda standart bir seçim üretici için.

  18. #458

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Şimdi Honda CB650R'ın fotolarına bakıyordum, onun da ön ve arka diskler düz; ıyyy ne kadar kalitesiz, içim kalktı
    oialdemir bunu beğendi.

  19. #459

    Üyelik
    01 Nisan 2019
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şimdi Honda CB650R'ın fotolarına bakıyordum, onun da ön ve arka diskler düz; ıyyy ne kadar kalitesiz, içim kalktı
    Bundan sonra geçmeyi düşündüğüm motor 😊 cb 250r kullandım 1 ay o bile harikaydı. Tabi gönül ister ki cb 1000r olsun ama o segmente ömür boyu çıkmayı düşünmüyorum. Belki 50 yaşımdan sonra 😊

  20. #460

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 DL650A
    Benim gönlümde yeni nesil Street Twin var, bayılıyorum. Ama sanki sığmıyorum ben onlara, çekersem belki
    Green Arrow bunu beğendi.


23. sayfa BirinciBirinci ... 132122232425 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)