Benelli Leoncino 500 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Ağustos 2019, 16:46
#441
oialdemir adlı üyeden alıntı
Ankara da olan bir ilan vardı 9000 de onu mu aldınız
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:45 ----------
Normalde 4-4.5 yakarsin. Ama 5-6 yı bulur sürekli o açık egzozla. Zaten sesin gazına da geliyor insan hep gaz açıyor.
8binde aldım hocam benellinin pursaklardaki servis ustasının motoru. Takasa girdik daha doğrusu. Aynısı mı bilmiyorum. Eğer katalizörü takınca bu tork düşecekse hiç taktırmıycam aradaki 1 litre farka razıyım, 4. Viteste baya dik bayır tırmanıyorum ya şaka gibi. Yok sadece sesi kesiliyosa çekişi düşmüyosa aynı kalıyosa taktırırım hakkaten müzik açmazsam çok başımı ağrıtıyo 😊
Reklamlar
-
19 Ağustos 2019, 16:50
#442
impetum adlı üyeden alıntı
8binde aldım hocam benellinin pursaklardaki servis ustasının motoru. Takasa girdik daha doğrusu. Aynısı mı bilmiyorum. Eğer katalizörü takınca bu tork düşecekse hiç taktırmıycam aradaki 1 litre farka razıyım, 4. Viteste baya dik bayır tırmanıyorum ya şaka gibi. Yok sadece sesi kesiliyosa çekişi düşmüyosa aynı kalıyosa taktırırım hakkaten müzik açmazsam çok başımı ağrıtıyo
Asıl katalizör yokken kaybediyorsun o torku
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
Leoncino' nun linear bir tork eğrisi var. O yüzden fark etmeyebilirsin. Ama bir dinamometre de ölçülse farkı anlarsın. Tabi keyif meselesi. Bende seviyorum egzozlu halini Ama uzun yolda kafa bırakmıyor insanda.
-
19 Ağustos 2019, 16:59
#443
F54 adlı üyeden alıntı
trk 502 de de aynı şeyi yaptılar tanıtımda gene papatya disk dişili lastik tr ye geldi düz disk
yani sıradan bi motosiklet
piyasa da tutunmak için işe renk katıp görseli çekici yapması lazım ki bu kadar japon avrupalı rakibi varken motosiklet satabilsin
zaten rekabetçi fiyat yok e görsel yok teknoloji yok marka imajı yok biz neden benelli alalım ki
Papatya disk sadece çabuk soğumaya yarıyo diye biliyorum ama yanlışın varsa düzeltin. Tecrübeli veya bilinçli kullanıcı için önemsiz bi detay. Ara sıra sürüşlerden sonra kontrol ediyorum disk sıcaklığını ama hiç elimi yakacak seviyeye getirdiğimi hatırlamıyorum, genelde ılık oluyo benim kullanımıma göre. Fren performansı harika bu arada motorun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------
oialdemir adlı üyeden alıntı
Asıl katalizör yokken kaybediyorsun o torku
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------
Leoncino' nun linear bir tork eğrisi var. O yüzden fark etmeyebilirsin. Ama bir dinamometre de ölçülse farkı anlarsın. Tabi keyif meselesi. Bende seviyorum egzozlu halini
Ama uzun yolda kafa bırakmıyor insanda.
Özellikle o lineer tork olayına bayıldım zaten 😊 torku etkilemiyosa geri taktırıcam hocam ilk fırsatta. Sesi kesilse yeterli benim için.
-
19 Ağustos 2019, 17:07
#444
Zaten frenler radyal bağlı ve brembo m4 ten araklanmış. Papatya disk e ihtiyaç filan yok. Ağzı olan konuşuyor Yüzer disk ile düz disk arasındaki farkı anlamamış adam :D Papatyayı Karanfili nimet sanıyor. Bilmiyor ki bu genelde maliyetten kaçılan orta sınıf motorlarda özellikle ön frende tek tarafta bir kaliper olursa çabuk soğuması için kullanılır. Yada arazi maksatlı motorlarda eksenel bağlı fren sistemlerinde tercih edilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
impetum adlı üyeden alıntı
Papatya disk sadece çabuk soğumaya yarıyo diye biliyorum ama yanlışın varsa düzeltin. Tecrübeli veya bilinçli kullanıcı için önemsiz bi detay. Ara sıra sürüşlerden sonra kontrol ediyorum disk sıcaklığını ama hiç elimi yakacak seviyeye getirdiğimi hatırlamıyorum, genelde ılık oluyo benim kullanımıma göre. Fren performansı harika bu arada motorun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------
Özellikle o lineer tork olayına bayıldım zaten torku etkilemiyosa geri taktırıcam hocam ilk fırsatta. Sesi kesilse yeterli benim için.
Sizin ikamet neresi hocam yakınsanız bir turlayalım.
-
19 Ağustos 2019, 20:14
#445
oialdemir adlı üyeden alıntı
Zaten frenler radyal bağlı ve brembo m4 ten araklanmış. Papatya disk e ihtiyaç filan yok. Ağzı olan konuşuyor
Yüzer disk ile düz disk arasındaki farkı anlamamış adam :D Papatyayı Karanfili nimet sanıyor. Bilmiyor ki bu genelde maliyetten kaçılan orta sınıf motorlarda özellikle ön frende tek tarafta bir kaliper olursa çabuk soğuması için kullanılır. Yada arazi maksatlı motorlarda eksenel bağlı fren sistemlerinde tercih edilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------
Sizin ikamet neresi hocam yakınsanız bir turlayalım.
Keçiörendeyim hocam valla güzel olur ama akşam saatlerinde anca. Çok yoğun çalışıyorum bu ara.
-
19 Ağustos 2019, 20:21
#446
F54 adlı üyeden alıntı
yahu arkadaş bu motoru papatya disk ile tanıtıyorsun düz disk ile satıyorsun alacak olsam bile sırf bu yüzden almam
Papatya denen tasarım soğumaya ve eğilmemesi için ekstra mukavemet sağlıyor. Ancak trk502 de frenler çoğu sınıfındaki abisini utandırır. Dediğiniz gibiyse tabiki ayıp ancak siteye girdiğimde papatya görünmüyor. İnternetteki fotoğraflara baktığımda da bir tek X modelinde görünüyor.
-
19 Ağustos 2019, 20:36
#447
impetum adlı üyeden alıntı
Keçiörendeyim hocam valla güzel olur ama akşam saatlerinde anca. Çok yoğun çalışıyorum bu ara.
Ben Istanbul dayım. Gelirseniz haber edin
-
19 Ağustos 2019, 21:26
#448
oialdemir adlı üyeden alıntı
Ben Istanbul dayım. Gelirseniz haber edin
Sizin videoları bayağı baz aldım hocam bunu almaya karar verirken. Biraz kullanayım ben de inceleme videosu çekmeyi düşünüyorum bakalım. İstanbula yolum düşerse mutlaka ulaşırım size.
-
19 Ağustos 2019, 22:31
#449
YasinC adlı üyeden alıntı
Papatya denen tasarım soğumaya ve eğilmemesi için ekstra mukavemet sağlıyor. Ancak trk502 de frenler çoğu sınıfındaki abisini utandırır. Dediğiniz gibiyse tabiki ayıp ancak siteye girdiğimde papatya görünmüyor. İnternetteki fotoğraflara baktığımda da bir tek X modelinde görünüyor.
EVET papatya disk ileri teknoloji fren performansı düze göre daha iyi geç ısınır kolay soğur yani KALİTE li
yani neden iyisi kalitelisi olsun diyoruz yok efendim böyle de iyiymiş
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
19 Ağustos 2019, 23:15
#450
-
20 Ağustos 2019, 02:12
#451
YasinC adlı üyeden alıntı
Arkadaş dünyanın düz filan olduğuna inanıyor sanırım boşver uğraşma
-
20 Ağustos 2019, 05:03
#452
Tahminim papatya şekli türbülans oluşturup hava akımını, ve dahi soğumayı arttırıyordur. Lakin daha az materyal içerdiği için ısı kapasitesi de az daha düşüktür muhtemelen.
Asıl güzel soğuma sağlayan arabalardaki diskler, ancak malum motosiklet için çok kalin ve ağırlar...
-
20 Ağustos 2019, 10:10
#453
-
20 Ağustos 2019, 10:41
#454
502c gelecek mi acaba o da harika görünüyo resimlerde videolarda
-
20 Ağustos 2019, 10:57
#455
impetum adlı üyeden alıntı
502c gelecek mi acaba o da harika görünüyo resimlerde videolarda
Bir kaç tane getirmişler. Ama bu yıl satılmaz sanırım.
-
20 Ağustos 2019, 11:18
#456
Papatya diski ilk Galfer yaptı diye biliyorum, temel maksadı da arazi sürücüleri için kendi kendini çamur ve sudan daha çabuk temizlemeyebilsin diye. Trail versiyonda papatya disk ondandır...
Bir de papatya diskler daha hafif oluyor.
Temas yüzeyi daha fazla olduğu için düz diskin performansı daha iyi olur aslında. (Tabi üstünde delikler ve/veya kanallar şart; soğutma ve frenleme sırasında oluşan toz ve gazın tahliyesi, dolayısıyla iyi performans için.)
-
20 Ağustos 2019, 11:37
#457
Cyan adlı üyeden alıntı
Papatya diski ilk Galfer yaptı diye biliyorum, temel maksadı da arazi sürücüleri için kendi kendini çamur ve sudan daha çabuk temizlemeyebilsin diye. Trail versiyonda papatya disk ondandır...
Bir de papatya diskler daha hafif oluyor.
Temas yüzeyi daha fazla olduğu için düz diskin performansı daha iyi olur aslında. (Tabi üstünde delikler ve/veya kanallar şart; soğutma ve frenleme sırasında oluşan toz ve gazın tahliyesi, dolayısıyla iyi performans için.)
Zaten tüm ciddi endurolarda standart bir seçim üretici için.
-
20 Ağustos 2019, 20:04
#458
Şimdi Honda CB650R'ın fotolarına bakıyordum, onun da ön ve arka diskler düz; ıyyy ne kadar kalitesiz, içim kalktı
-
20 Ağustos 2019, 20:06
#459
Cyan adlı üyeden alıntı
Şimdi Honda CB650R'ın fotolarına bakıyordum, onun da ön ve arka diskler düz; ıyyy ne kadar kalitesiz, içim kalktı
Bundan sonra geçmeyi düşündüğüm motor 😊 cb 250r kullandım 1 ay o bile harikaydı. Tabi gönül ister ki cb 1000r olsun ama o segmente ömür boyu çıkmayı düşünmüyorum. Belki 50 yaşımdan sonra 😊
-
20 Ağustos 2019, 20:18
#460
Benim gönlümde yeni nesil Street Twin var, bayılıyorum. Ama sanki sığmıyorum ben onlara, çekersem belki
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)