Benelli Leoncino 500 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Ağustos 2017, 11:59
#1
Year 2017
Engine Parallel twin, DOHC, 8 valves
Capacity 499.6 cc / 30.5 cu in
Bore x Stroke 69 x 66.8 mm
Compression Ratio 11.5:1
Cooling System Liquid cooled
Lubrication Wet sump
Exhaust With catalytic converter and oxygen sensors, Euro 4 compliant
Induction EFI with 37 mm throttle body
Ignition TLI
Spark plug NGK CR8E
Starting Electric
Max Power 35.8 kW / 48 hp @ 8500 rpm
Max Torque 45 Nm / 4.59 kgf-m @ 5000 rpm
Clutch Wet clutch
Transmission 6-Speed
Final Drive Chain
Frame Steel tube trellis frame
Front Suspension 50 mm USD fork, adjustable
Front Wheel Travel 135 mm / 5.3"
Rear Suspension
Swingarm with monoshock, spring preload adjustable, hydraulic rebound
adjustable
Rear Wheel Travel 145 mm / 5.7"
Front Brakes Dual 320 mm floating discs, 4-piston calipers, ABS
Single 260 mm disc, 2-piston caliper, ABS
Rear Brakes
Front Wheel 3.00 x 19" DOT-D, Aluminium alloy, cross spoked wheel
Rear Wheel 4.25 x 17" DOT-D, Aluminium alloy, cross spoked wheel
Front Tyre 120/70- R17 - 110/80- R19
Rear Tyre 160/60 - R17 - 150/70-R17
Dimensions
Length: 2100 mm / 82.7" Width: 800 mm / 31.5"
Height: 1160 mm / 45.7"
Wheelbase 1450 mm / 57.1"
Ground Clearance 185 mm / 7.3"
Seat Height 815 mm / 32.1"
Dry Weight 170 kg / 375 lbs
Fuel Capacity 15 L / 4.0 US gal
Fuel Reserve 3 L / 0.8 US gal
Reklamlar
-
21 Ağustos 2017, 15:04
#2
Evet arkadaşlar TRK 502 yi sürdük. Bloğun gücüne bayılan, klasik şeylere tutkulu ve bu motorun seneye gelmesini bekleyen kaç kişiyiz ?
-
21 Ağustos 2017, 19:57
#3
1. Trk'dan en'az 4-5 bin ucuz olmalı.
2. Renk ve TEL jant müşteri seçimine bırakılmalı , alaşım/döküm harici tel janta daha uyguna sahip olunmalı.
Şu sıralar olsa idi , kesinlikle borç harç gözü kapalı alabilirim , fazla uzarsa yahut başkaca modeller büyülerse geçiniz.
Uygun fiatlı olması cezb eder.
-
21 Ağustos 2017, 21:02
#4
Şu adamların yerinde olsam, kendi ülkemden işi bilen bir adamı ülke sorumlusu olarak atar, Turkiye den işi bilen bi ekip kurar ülke sorumlusu sonra, üç beş büyük ilde depo tarzı satış bayisi açarım. .Parça v.s. dahil. ..
Yapabiliyorsam maliyetini karsilar Japonlardan biriyle servis konusunda anlaşırım ilk etapta. Olmadi yine satış yaptığım illerde yetkili servis işine de kendim bakarım haliyle daha az satış olur başta, ufak ufak büyüturum işi. Gerektiğinde en nihayetinde muhatap benelli global olur yani..
Hayaller ,gercekler, maliyetler kurtarmiyordir belki boyle biseyi..Motosiklet süper görünüyor,hele yeşil olana bayıldım, ama kaç tane satılır şimdiki durumda bilmem..
-
22 Ağustos 2017, 14:21
#5
Ben trk dan pahalı olacağını düşünüyorum. Yurt dışında öyle çünkü
-
22 Ağustos 2017, 16:14
#6
Ehh o'halde benielle'ye hayatında başarılar dileyip , başka gülleri kokluyoruz.
-
22 Ağustos 2017, 16:23
#7
Benim hayalimde ki scrambler ve cafe racer karışımına çok benziyor. Ben bekleyeceğim açıkcası
-
22 Ağustos 2017, 16:32
#8
Gerçekten çok güzel görünüyor. Ben de TRK'dan pek ucuz olacağını sanmıyorum. Boyutlara aldanmamak gerek.
-
22 Ağustos 2017, 16:42
#9
TRK 6200 USD
Leoncino 7000 USD ( beklenen fiyat )
Hindistan da kasım ayında satışa çıkacakmış.
-
22 Ağustos 2017, 17:55
#10
çinliler 250cc engelini aştılar, 500cc ile karşımızdalar, dikiş tutacak mı göreceğiz, görüntü elbette harika, bence 400 cc bile yeterdi, yeter ki fiyatı uygun olsun, trk502 yerine trk 402 olsa ya da trk302 (belki 252 vergi vs den) ve trk502 beraber olsaydı toplamda çok daha fazla satış olurdu ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:31 ----------
polo34 adlı üyeden alıntı
çinliler 250cc engelini aştılar, 500cc ile karşımızdalar, dikiş tutacak mı göreceğiz, görüntü elbette harika, bence 400 cc bile yeterdi, yeter ki fiyatı uygun olsun, trk502 yerine trk 402 olsa ya da trk302 (belki 252 vergi vs den) ve trk502 beraber olsaydı toplamda çok daha fazla satış olurdu ...
aklın yolu bir demişler trk302 pek yakında geliyormuş...
http://www.india.com/auto/bike-news/...trk-302-34678/
https://www.facebook.com/rushlane/po...54315301596784
500cc'nin parasına çok diyenlere size 300cc verelim demek lazımdı, iyi oldu.
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
22 Ağustos 2017, 18:43
#11
Doların 1.2-1.5 olduğu zamanları çok özledim.
-
23 Ağustos 2017, 08:50
#12
YasinC adlı üyeden alıntı
Doların 1.2-1.5 olduğu zamanları çok özledim.
o sıralar Bangkok'da 7 ay kalmıştım, aman yarabbim arap prensleri gibi yaşıyordum, anlatamam, her şey öyle ucuz oluyordu ki, çevreme Türkiye'den emekli olun, gelin maaşınızla burada krallar gibi yaşayın diyordum ama orayla EŞİTLENDİK, iki senede bir gidiyorum, orada hem benzin hem dolar 2006daki gibi aynı sayılır, hatta bu yaz oradaki avm'lerden alışveriş yapamaz oldum, artık heralde hindistanı denemek lazım bir süre sonra afrika ülkeleri
Gelecekse beklenen, beklemek güzeldir. Özleyecekse özlenen, özlemek güzeldir. Ve sevecekse sevilen; O hayat her şeye bedeldir. Özdemir Asaf...
-
23 Ağustos 2017, 17:25
#13
-
24 Ağustos 2017, 17:01
#14
kefkes adlı üyeden alıntı
Şu adamların yerinde olsam, kendi ülkemden işi bilen bir adamı ülke sorumlusu olarak atar, Turkiye den işi bilen bi ekip kurar ülke sorumlusu sonra, üç beş büyük ilde depo tarzı satış bayisi açarım. .Parça v.s. dahil. ..
Yapabiliyorsam maliyetini karsilar Japonlardan biriyle servis konusunda anlaşırım ilk etapta. Olmadi yine satış yaptığım illerde yetkili servis işine de kendim bakarım haliyle daha az satış olur başta, ufak ufak büyüturum işi. Gerektiğinde en nihayetinde muhatap benelli global olur yani..
Hayaller ,gercekler, maliyetler kurtarmiyordir belki boyle biseyi..Motosiklet süper görünüyor,hele yeşil olana bayıldım, ama kaç tane satılır şimdiki durumda bilmem..
Adamların ülkede sattıkları motor çokta umurlarında değil diye düşünüyorum ben dünya genelinde çok daha büyük satış rakamlarını yakalıyorlar Türkiye vergilerden dolayı onlar için çerez gibi bir şey yani.
-
24 Ağustos 2017, 17:04
#15
YasinC adlı üyeden alıntı
Doların 1.2-1.5 olduğu zamanları çok özledim.
Dolar düşük vergi az ama ama motor kullanıcısı da azdı o zamanlar şimdi çok yaygın ama gel görki vergiler büküyor belimizi :( Bu arada bu model TRK'dan 2.000 lira fazla olur.
-
25 Ağustos 2017, 14:43
#16
Dolar vergi muhabbetlerini yapmaya gerek yok çünkü ikiside düşmeyecek ve günden güne yükselecek TRK'dan 2 3bin lira değil 8 9 bin tl fazla olacak çünkü %20 gümrük vergisi var tüm motorların fiyatı artacaktır. 37 38 hayatta vermem diyeceğimiz bu motorun alternatif honda modeli 42 43 olacaktır. Tüm dünyada tutulmaya başlanan modelleri biz maalesef almakta zorluk çekecez. Alternatif olarak Kuba benellinin benzer modellerini rks markası altında üretecektir.
-
25 Ağustos 2017, 15:06
#17
Yalnız motor gerçekten çok güzel görünüyor. Naked'dan hiç hazzetmeyen ben bile görüntüsünü beğendim.
-
25 Ağustos 2017, 15:27
#18
Göze hitap eden bi duruşu var motorun hem agresif hem tatlı çok acayip duruyor makina
-
Şubat ayında İtalya Fiyatları böyle planlanmış,
-
TRK ile aynı fiyat.
Niye? Şasesini titanyumdan mı yapmışlar? Brembo frenleri mi var.
Yamaha, zamanında MT03(660) ile Fazer600'e aynı fiyatı koymuştu.
Ama hakkını yemeyelim, MT03 şasesi sağlam, farklı bir malzeme, amortisörler (öhlins), arka maşa kaliteliydi.
Sonuç; Bütün MT03 ler elinde patladı. Bir sene sonra kampanya falan zor erittiler. İki sene sonra bile elinde MT03 olduğu söylenir.
Bu da öyle olacak. Yersen.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:53 ----------
Bu kırılacakmış gibi duran eksoz boruları da bir acaip.
Ne o, ekli ekli, kaynaklı falan.
Boru bükme makinesi alamamışlar mı?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)