Benelli Leoncino 500 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Eylül 2018, 17:56
#381
oialdemir adlı üyeden alıntı
W800 getirilmesinden vazgeçilmedi. Aslında üretimi durdu
Doğrudur, tam yalanıyordum modeli kaput ettiler, 1-2 sene sonra 900'lük bir retro görünümlü çıkardılar ama W800'ün tam klasik tarzı yoktu. Zaten Kawa'nın iki modeline hastaydım biri W800 diğeri Versys 650, ama tamam alıyorum desem bile son anda vazgeçerdim. Satış sonrası destek problemi var Kawa'nın. Burada (bence) alınmaz.
Reklamlar
-
15 Eylül 2018, 15:15
#382
Cyan adlı üyeden alıntı
Doğrudur, tam yalanıyordum modeli kaput ettiler, 1-2 sene sonra 900'lük bir retro görünümlü çıkardılar ama W800'ün tam klasik tarzı yoktu. Zaten Kawa'nın iki modeline hastaydım biri W800 diğeri Versys 650, ama tamam alıyorum desem bile son anda vazgeçerdim. Satış sonrası destek problemi var Kawa'nın. Burada (bence) alınmaz.
Satış sonrası destek''ten bekletin nedir? en fazla parçanın gelmesini 1 ay beklersin genelde olmuyor kawa'da ama bazı parçalarında oluyor diye duydum onlarda kolay kolay değişimi gerekmeyen parçalar oluyor
http://www.atala.it
Founded1921 !
-
15 Eylül 2018, 18:30
#383
Ülkemizde bu işte Honda dışında iyi bir standart yok. Diğer Japonların bile büyük şehirler ve bilinen servisler dışında müthiş bir yapısı var diyemeyiz
-
17 Eylül 2018, 14:26
#384
https://www.motorbox.com/moto/moto-v...la-comparativa
Daha önce de söylediğim gibi Duke 390 ve CB500F Leoncino' nun direkt olarak rakibi değil. Asıl rakipleri; Svartpilen ( Husqvarna ) ve Scrambler Sixty2 ( Ducati )
-
21 Eylül 2018, 14:50
#385
oialdemir adlı üyeden alıntı
Leoncino'nun emsali modeller dediğin gibi var CB500F kesinlikle değil. 402-S'in emsali var mı bildiğin bir model bence onu getirecekler satmak için değil sadece Türkiye pazarında benelli modelleri güçlensin diye.
-
21 Eylül 2018, 15:04
#386
oialdemir adlı üyeden alıntı
Ülkemizde bu işte Honda dışında iyi bir standart yok. Diğer Japonların bile büyük şehirler ve bilinen servisler dışında müthiş bir yapısı var diyemeyiz
Aynen, parça bekleme ve (özellikle gezilen gidilen yerlerde, acil durumlar için) standart iyi kalite servis bulma. Duyduğum kadarıyla İstanbul'da bile Kawa servisleri arasında hizmet kalitesi vb. ile çok farklar olabiliyor. Ben hiç forumda iyi Honda servisi diye soru görmedim ama iyi Kawa servisi / ustası diye birkaç kere gördüğümü hatırlıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
motokeyf adlı üyeden alıntı
Leoncino'nun emsali modeller dediğin gibi var CB500F kesinlikle değil. 402-S'in emsali var mı bildiğin bir model bence onu getirecekler satmak için değil sadece Türkiye pazarında benelli modelleri güçlensin diye.
Şimdi dizayn olarak kenara atarsanız (biri Ducati Scrambler çakması diğeri standart roadster) Leoncino 500 (normalini kastediyorum, Trail versiyonu gerçekten farklı) ile CB500F arasında "bunların karşılaştırması uygun değil" denecek kadar bir fark göremiyorum ben. Motor hacim, güç ve tork rakamları birbirine çok yakın. Leoncino ağırlıkta öne çıkıyor tabi, aralarında 17kg fark var ve bunun sayesinde elbette CB500F'ten daha atik olacaktır. Ama yine de karşılaştırılamaz denecek bir fark değil...
-
21 Eylül 2018, 15:16
#387
Cyan adlı üyeden alıntı
Aynen, parça bekleme ve (özellikle gezilen gidilen yerlerde, acil durumlar için) standart iyi kalite servis bulma. Duyduğum kadarıyla İstanbul'da bile Kawa servisleri arasında hizmet kalitesi vb. ile çok farklar olabiliyor. Ben hiç forumda iyi Honda servisi diye soru görmedim ama iyi Kawa servisi / ustası diye birkaç kere gördüğümü hatırlıyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------
Şimdi dizayn olarak kenara atarsanız (biri Ducati Scrambler çakması diğeri standart roadster) Leoncino 500 (normalini kastediyorum, Trail versiyonu gerçekten farklı) ile CB500F arasında "bunların karşılaştırması uygun değil" denecek kadar bir fark göremiyorum ben. Motor hacim, güç ve tork rakamları birbirine çok yakın. Leoncino ağırlıkta öne çıkıyor tabi, aralarında 17kg fark var ve bunun sayesinde elbette CB500F'ten daha atik olacaktır. Ama yine de karşılaştırılamaz denecek bir fark değil...
arkadaş dizayn olarak bahsetmiş galiba bende arkadaşa katılıyorum scrambler ile roadstar hatta supersportları bile kıyaslıyorlar her tasarım kendi sınıfında kıyaslanmalı. 402-S ayrı bir tasarım onu kenara koyalım lütfen cc ve güç olarak tabiki eş değer tüm motosiketler teknik özellik olarak kıyaslanabilir kıyaslanmaması absürt olur.
-
21 Eylül 2018, 15:23
#388
Şöyle; bence Leoncino'nun Trail ile standart versiyonları karıştı. Trail için yukarıdaki link'te verilen karşılaştırma mantıklı. Trail'i CB500F ile karşılaştırmak da olmaz gerçekten. Ben yaz başı bayağı bayağı Leoncino ile ilgileniyordum, sonra uygun temiz 2. el bir CB500F fırsatı çıktı, ben de beklemeyip aldım. Benim (amacım) için bu ikisi de aynı kapıya gelecekti. Fuarda oturdum üzerine, Leoncino küçük gibi geldi (özellike sele pegler arası), sonra CB500F alıp oturduğumda daha rahat geldi açıkçası. Bugün ikisi arasında kalsam sanırım gene CB500F'i seçerdim. Leoncino'yu çok beğenmeme rağmen birbirimize uymadık. (Boy 1,90 kilo 95)
-
21 Eylül 2018, 16:27
#389
Cyan adlı üyeden alıntı
Şöyle; bence Leoncino'nun Trail ile standart versiyonları karıştı. Trail için yukarıdaki link'te verilen karşılaştırma mantıklı. Trail'i CB500F ile karşılaştırmak da olmaz gerçekten. Ben yaz başı bayağı bayağı Leoncino ile ilgileniyordum, sonra uygun temiz 2. el bir CB500F fırsatı çıktı, ben de beklemeyip aldım. Benim (amacım) için bu ikisi de aynı kapıya gelecekti. Fuarda oturdum üzerine, Leoncino küçük gibi geldi (özellike sele pegler arası), sonra CB500F alıp oturduğumda daha rahat geldi açıkçası. Bugün ikisi arasında kalsam sanırım gene CB500F'i seçerdim. Leoncino'yu çok beğenmeme rağmen birbirimize uymadık. (Boy 1,90 kilo 95)
https://italy.benelli.com/product/leoncino Türkiye sitesinde ağırlık doğru yazmıyor.
Leoncino kuru 186 kg - CB500F kuru 190 kg fark -4 kg ( çok etkili değil )
Ayrıca CB500F ün deposu daha büyük. Lastik ölçüleri aynı. İkiside Naked ergonomiye sahip.
Tasarım ( bu konuya ve detaylara bir sayfa yetmez) dışında asıl fark.
Leoncino 499cc - CB500F 470cc. CB500 -180 derece krank - Leoncino 360 derece krank.
İki motoruda sürmüş biri olarak söylüyorum. Gidiş neredeyse aynı hızlanmada ve son hızda fark yok diyebiliriz.
Leoncino almam da ki asıl sebep. Benim hayal ettiğim şeyi Benelli' nin üretmesi.
Artıları ise,
-Pirelli Angel ST fabrika çıkış lastikler. Radyal bağlı çift kaliperli ön frenler. Ayarlanabilir arka süspansiyon ve ön amortisörler.
-Arkada süspansiyon da geri sekme ve öne yükleme, ön amortisörlerde ise sadece geri sekme var.
-100 km / 4 4,5 Lt ortalama. 14 LT depo = 300 km menzil.
-360 derece kranktan gelen farklı ses.
-ECU ve ABS' nin Bosch ile geliştirilmesi. ( Arka ABS kapatılabiliyor. Yannn Yannn gidiyorsun )
Eksileri,
Dik güneşte hiç okunmayan kadran :( ( Yeni videolarda okunuyor benimki ilk üretilen seri bende okunmuyor anasını satayım. )
Benelli servislerinin hala gelişmekte olması. ( İstanbul, İzmir ve Ankara' da çok iyi servisler var )
Fiyat konusunda daha öncede söylediğim gibi CB500F ( 40k ) Honda' nın yavaş yavaş zam politikası ile Leoncino ( 39k ) aynı şuan . Ama Leoncino henüz resmi olarak satışa çıkmadı. Vatandaşın yüksek fiyatları sindirmesini bekliyorlar diye duydum. TNT600 gibi ölü doğmasın diye.
Egzoz sesi için bknz;
-
21 Eylül 2018, 16:40
#390
Vay, benim İnternet'te yaptığım aramada bikez.com çıkmıştı orada 170kg yazıyordu. Ağırlıkları aynıymış
CB500F'in arka ve önde (+1 puan) sadece önyükleme ayarı var. NC750X'in amortisörleri ne kadar sevmediysem bunları da o kadar sevdim hiç şikayetim yok. Motora çok uygun amortisör koymuşlar. (NC'ninkiler hafif ucuz kalıyordu motor için...)
Benelli'nin önlerde hiç ayar yok diye biliyordum: Bakınca İtalyanca sitede de ayardan bahsetmiyor? (Fuarda ayar yapacak bir yer görmemiştim ama USD maşalara alışık değilim belki ayarı aşağıdadır )
İkisi de çok güzel motorlar, seçim çokça tarz ve marka yönelimine bağlı.
-
21 Eylül 2018, 16:46
#391
Cyan adlı üyeden alıntı
Vay, benim İnternet'te yaptığım aramada bikez.com çıkmıştı orada 170kg yazıyordu. Ağırlıkları aynıymış
CB500F'in arka ve önde (+1 puan) sadece önyükleme ayarı var. NC750X'in amortisörleri ne kadar sevmediysem bunları da o kadar sevdim hiç şikayetim yok. Motora çok uygun amortisör koymuşlar. (NC'ninkiler hafif ucuz kalıyordu motor için...)
Benelli'nin önlerde hiç ayar yok diye biliyordum: Bakınca İtalyanca sitede de ayardan bahsetmiyor? (Fuarda ayar yapacak bir yer görmemiştim ama USD maşalara alışık değilim belki ayarı aşağıdadır
)
İkisi de çok güzel motorlar, seçim çokça tarz ve marka yönelimine bağlı.
Aynen öyle
-
21 Eylül 2018, 16:47
#392
Bir de şu var, CB500F'in menzil çok daha iyi (ekstra 1,5 litre), şehir içi benim sarfiyat 3.5-3.6/100km. Korkusuz 420km menzil verir. (Üstünü de yapar da riske girmeye gerek yok...)
-
21 Eylül 2018, 16:49
#393
-
22 Eylül 2018, 18:04
#394
Kullanıcı arkadaşlar niye hiç fotoğraf paylaşmıyorsunuz motosiklette kullandığınız aksesuarlar var mı? @oilaldemir olmasa buraya uğrayan yok neredeyse
-
22 Eylül 2018, 21:08
#395
hacıyatmaz adlı üyeden alıntı
Kullanıcı arkadaşlar niye hiç fotoğraf paylaşmıyorsunuz motosiklette kullandığınız aksesuarlar var mı? @oilaldemir olmasa buraya uğrayan yok neredeyse
Başka kullanıcı var mı acaba?
-
24 Eylül 2018, 09:05
#396
Şuan başka kullanıcı yok. Resmi olarak satılmıyor. Sonbahar ya da önümüzde ki yıl.
-
Bu bölümde Salda Gölüne motosiklet ile giderseniz neler yaşayabileceğinizi anlatmaya çalıştım.
Ayrıca bende bu suyun rengini, temizliğini anlatacak edebi külliyat yok.
İyi seyirler efendim [COLOR="Silver"]
https://youtu.be/4D2xMTG70wA
-
Youtube'da en az 10 farklı leoncino kullanıcısı var ama foruma pek uğramıyorlar. 250cc olanı gelse de yollar tarz motor görse çok hoş olur umarım bir tane bende alabilirim
-
Aşk olsun ben hep burdayım.
-
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)