Sevgili arkadaşlar.2006 model Transalp için uzun,kısa 35 w xenon far sistemi sipariş edeceğim.Lakin H4 ve H6 ibaresi gördüm.Benim sipariş etmem gereken hangisidir sevgili arkadaşlar.Saygı ve sevgilerimi sunarım.
Sevgili arkadaşlar.2006 model Transalp için uzun,kısa 35 w xenon far sistemi sipariş edeceğim.Lakin H4 ve H6 ibaresi gördüm.Benim sipariş etmem gereken hangisidir sevgili arkadaşlar.Saygı ve sevgilerimi sunarım.
Selamlar,
Yabancı bir forumda benzer bir şeyler görmüştüm. Orada H4 demişlerdi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:49 ----------
Selamlar,
Yabancı bir forumda benzer bir şeyler görmüştüm. Orada H4 demişlerdi.
Ayrıca bkz.
http://www.ebay.co.uk/itm/Xenon-Head...-/160839951281
Selamlar,
2006-2007 model 40bin km alti servis bakimli uzun sure binebilecegim bir transalp ariyorum. Temiz olduktan sonra sehir disinda olmasi cok onemli degil.
Simdiden tesekkurler.
transalp'in ön ve arka dşli oranlarıyla oynayan arkadaşlar olduysa aşağıda ki konuya bir göz atabilirler mi?
http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/131749-xl650v-transalp-disli-15-48-yerine-16-47-yorumlar.html
Sele ve fren hortumu ihtiyacı olan varsa
Sele 150 tl
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-transalp-xl650-sele-koltuk-167386289/detay/
Fren hortumları 50 tl
16/47 dişli uygulamasını gerçekleştirdim ve sonuçlar:
kiziltoprak shell'de depoyu fulledim. Sahilden maltepe, sabah sabiha gokcen'e (sahil yolundan, kirmizi isikli yer yer dur kalkli ama genelde akici trafik), is cikisi kurtköy'den mecidiyekoy profilo'nun oraya tamirhaneye (TEM'i kullanarak bogazici koprusunden is trafiginde ) ve donuste yine is trafiginde bogazici koprusunden E-5'i kullanarak maltepe'ye evime geldim ve depoyu tekrar silme doldurdum. Toplam 100km'de 4.75lt tuketim.
Yer yer 120km hizlara ciksam da (otobanda) ortalama 90-100km süratte kullandim diyebilirim.
Eskiden bu sekilde en dusuk 5.2lt tuketim degerine ulasabiliyordum.
Bu testi artçı olmadan yaptım.
Genel sürüş karakteristiğini değerlendircek olursak:
Motorda kalkış anlarındaki titreme ve sarsıntı kalmadı.
Eskiden 4500 - 5000 devirde ulaşabildiğim süratlere hemen her viteste 4bin devirde ulaşabildiğim için 4bin devirde vites atıyorum ve bu da sürüş konforuyla birlikte yakıt tüketimini olumlu yönde etkiledi.
Transalp standart hali ile genel olarak her viteste çok iyi ivmelenmeye sahip olan bir motor. 16/47 dişli uygulamasından sonra 5nci vitesteki çekiş biraz düştü ancak 100km'nin üzerindeki süratlerde yine yeterli atikliğe sahip. Diğer viteslerde ise ivlmelenme yine çok iyi diyebilirim.
90km 5'nci vites 3800 devirlerde
100km 5'nci vites 4100 devirlerde
90km 4'ncü vites 4500 devirlerde
100km 4'ncü vites 5100 devirlerde.
En önemlisi ise 5nci vites 120km ile giderken 5000 devirin hemen altında.
Son sürat olarak ise 170km'de redline'a giren motor ibre 190'nin hemen altında iken henüz redline'a girmiş olmuyor.
sürüş son derece akıcı ve konforlu bir hale geldi, keşke daha önce yapsaydım dediğim bir uygulama oldu.
transalp kullanan herkese kesinlikle tavsiye ederim.
Arkadaşlar merhaba,1 aylık transalp kullanıcısıyım.motorum 2005 model 50000 de.son kullanısımda motorun kalkıs performansı,hızlanması ve son hızı epeyi bi düştü.motor fazla titreyerek kalkıyor ve ivmelenmesi cok kötü.cok zor hızlanıyo.dip gaz 100 den sonra cok yavas hızlanıyo.yani performansı bariz düştü.bunun nedeni ne olabilir?
Şimdiden cevap verenlere teşekkürler.
Çok teşekkür ederim cevabınız için,devire dikkat etmedim ama bu motor normalde ilk kalkısta cok seriydi,ayrıca 140-150 ye kadar da cok hızlı cıkıyodu.Şimdi ise kalkıs cok titremeli ve neredeyse stop etmeye yakın ve kalkıstan sonraki hızlanma neredeyse 125 lik motor gibi,100 den sonra da cok yavas hızlanıyo.
Devir hızlanma ilişkisine dikkat edin. Anlattıklarınızdan debriyaj gibi görünüyor.
Devir normal yükselecek ama hızlanma düşük olacak diyosunuz yani,cok sagolun denicem.peki 5 viteste 90-100 le giderken hızlanmaması da aynı sebepten mi?yani debriyaj balatası mı yine.
Sagolun ilginiz icin,iyi geceler.
Arkadaşlar Trasalp e uygun çanta ve Egsoz var elimde ilgilenen olursa iletisime geçebilirsiniz.
http://sahibinden.com/175048650
Arkadaşlar, Motosikletimi ailevi sebeplerden dolayı satıyorum.ilgilenenler bakabilir. http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-satilik-temiz-xl700-transalp-178433868/detay/
Merhaba sevgili arkadaşlar.
Arka fren diskimi çatlaktan dolayı değiştireceğim.
Ebc fren diski almak istiyorum.Acaba frenleme sırasında herhangi bir balans bozukluğu veya sarsıtı hissedermiyim?Yoksa orjinal gibi sorunsuz kullanılır miyim?.
Ayrıca yeni fren balatası olarak hangi markayı tercih etmeliyim.
Saygılarımla.
2004 MODEL TA MOTORUMUN HIZ GÖSTERGESİ KM SAATLERİ DURDU KOLAY ŞEKİLDE BENİM HALLEDEBİLECEĞİM BİRŞEY OLABİLİRMİ ACABA?
Eger orta sehpa varsa kontrol etmek çok kolay.Eger yoksa işin zor.Bu soyledigim reduktor arizasi icin.Büyük ihtimal km teli kopmuştur.Reduktorun ordan teli cikart.Teli elle çevirince km saati tepki vermiyorsa bu iyi, teli degistirmek kolay elin anahtar tutuyorsa.Ama reduktor, arızasina gore tamir de edilebilir, edilmeye de bilir.
Kolay gelsin.
Saygılar. ..
Herkese merhaba, sonunda 2006 Md 62,000 de bir TA aldım. Zincir yağlamak için orta sehpaya aldım 1. vitese taktım ama motorda çok sallantı oluyor. Rölanti dengeli ama vitese aldığımda zincirde ve motorda sallantı oluyor. Sorun nerden kaynaklanıyor olabilir?
Yok bizde 3 aşağı 5 yukarı, bizde 1 aşağı 2-3-4-5-6 yukarı !
Merhaba bir kaç platformda daha yazdım ama, bu başlık pek hareketli olmasa da daha geniş bir kitleye hitap eder kanaatindeyim. Motosikletimle ilgili benim de bir sorunum var. inşallah çözüm bulabilirim. daha 2 gün önce aldım motosikletimi 2005 XL650v. motosikletim 50.000 ve bakımları muaazzam bi şekilde yapılmış deftere işlenmiş, 10 senelik ilk ve tek sahibi tarafından titizlik hatta birazda kıllık derecesinde bakılarak, bugün baktığınızda TA yı bilmeyen birine 2014 model deseniz yutturabileceğiniz kozmetik ve mekanik yeterlilikte (Maşaallah deyin nazar deymesin). şimdi gelelim sadede ev iş yeri arasında yaklaşık git gel 50 km bilenler bilir Antalya havaalanı yolundan ( çevre yolu) gidip geliyorum yani şehir içi dur kalk falan çok nadir. ama ilk 5-10 km sonra altımdaki fırın ateşleniyor. acayip bi şekilde yanıyorum bacaklarımı açarak gidiyorum hatta ayağa kalkmak istiyorum. o derece yani. götürdüm Antalyanın parmakla gösterilen ustalarından birine ayrıca motosikletimin evveliyatınıda biliyor. güldü yok bişey bunlar öyledir alışırsın diyor şehir içine fazla girme. ya yok ne şehir içi, çevre yolunda oluyor bu. yok inandıramdım TA nın suyunu boşaltsan kolay kolay fan açmaz diyor. iyi dedim tek bişey olmasın ve götürdüm kendi eski motosikletimin servisine. başladı fan müşiri arızalıdır. o 98 de açmaya ayarldır 88 e ayarlarız vesaire. yani bunlarda illa fan açtıracalar. ya niye açsın ki arkadaş düz yolda 4000 devir 90 km sabit hızda giderken. vel hasılkelam kendimde kontrol ettim yağı varmı suyu varmı falan filan bi sıkıntı yok. zaten 1400 km önce bakımı yapılmış dediğim gib benden önceki sahibi bildiğin yavrusu gibi bakmış. Arkadaşımın TA sına bindim. oda benimkine. durum aynı onun ki gayet normal ama Arkadaşım benim gibi bacaklarını açarak gidiyor. ha bu arada hararet göstergesi orta çizgiye bile varmıyor gayet normal. hatta dün 100 km sonun da benzinliğe uğradım pompacı yanına yaklaşamıyor abi bu ne??? diyor. bu arada söz benzinlikten açılmışken yakıt sarfiyatıda ilk aldığımda doldurmuştum dün 100 km sonra doldurdum. 5,1 lt/100km . vel hasıl kelam bi zevkine varamadık. yardımlarınızı bekliyorum bu ısınma konusunda. kullanım tarzımımı değiştirecem yoksa daha evvel başına böyle bişey gelen varsa çözüm yolları?
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)