Honda XL 650 V Transalp (enduro)
Reklamlar
-
Tesekkur ediyorum..
Benim yakit ortalamasi, 6.08 litre
%80 sehir ici.. devir araligi 1000-7000 arasi malum sehir icinde sabit devir tutturmak biraz zor
Reklamlar
-
Bukalemoon adlı üyeden alıntı
Tesekkur ediyorum..
Benim yakit ortalamasi, 6.08 litre
%80 sehir ici.. devir araligi 1000-7000 arasi
malum sehir icinde sabit devir tutturmak biraz zor
Bence başarılı bir rakam,
Heleki soğuk dönem olduğunu düşünürsek.
-
Bir sorum olacak, artcinin bot kilifini eritti egzoz.. oh ne guzel sicacik tutuyor bu kilif derken, indik baktik delinmis..
Ya yenisini alcaz ya onaricam onu, ayrica her iki sekilde de, kilifi koruyacak biseyler daha koymam lazim,
ama aklima yazin da bilegin oraya degme ihtimali geldi..
Ne yapmak gerek? bunu sorun olarak gorup birseyler yapan varmidir aramizda?
-
üstündeki stok egzos mu yoksa değiştirilmiş mi? benim motorda egzos sıkıntısı olmadı şimdiye kadar.
-
Benim bildigim degistirilmemis..
Stok egzoz nedir bilmiyorum, ama uzerindeki orjinali olmasi lazim
Belki bana da sonra sorun olmayacak, ama simdilik kendimce bi cozum urettim.
Bauhaustan aluminyum bant aldim,tesa marka, degebilecek yerlere biraz yapistirdim, etkisi olacak gibi..
-
Bukalemoon adlı üyeden alıntı
Benim bildigim degistirilmemis..
Stok egzoz nedir bilmiyorum, ama uzerindeki orjinali olmasi lazim
Belki bana da sonra sorun olmayacak, ama simdilik kendimce bi cozum urettim.
Bauhaustan aluminyum bant aldim,tesa marka, degebilecek yerlere biraz yapistirdim, etkisi olacak gibi..
Sıkıntı devam ederse sorunlu bölgenin fotoğrafını çekip yollarsanız belki yararlı bir öneri bulabiliriz.
-
03 Şubat 2014, 15:43
#807
Herkese tekrar merhaba,
İş için Almanya yolu göründü bana. Alamancı olacağım. Bir kaç yıl buralarda olmayacağım için motorumu satışa çıkardım. İlgilenen arkadaşlara duyurulur:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...2618334/detay/
-
Arkadaş üstünüze ölü toprağı mı serpildi? bu ne sessizlik. Ben motoru sattım hala gelip bakıyorum arada. Bu arada motora senkron ayarı yapın faydasını görüyorsunuz. yapması da çok basit. 2 tane 1 barlık gliserinli barometre alın. esnek hortumlar ve bir de bağlantı için 10 cm boyunda ucu dişli metal boru. depoyu söküp karbüratörün hava kelebeğine ayar yapın. sökmesi takması hariç 5 dakikalık iş. motorun çekişinde farkı hissedeceksiniz. yakıt tüketimi de düşüyor. pistonlar arasında dengesizlik olmayacağı için titreşimi azaltıp motor ömrünü uzatıyor. ısırgan otu çayı gibi her derde deva. utanmasa idrar söktürecek evde kendiniz yapabilirsiniz. youtube'da bir süre anlatım videosu var. iyi günler
-
KutlayGül adlı üyeden alıntı
Arkadaş üstünüze ölü toprağı mı serpildi? bu ne sessizlik. Ben motoru sattım hala gelip bakıyorum arada. Bu arada motora senkron ayarı yapın faydasını görüyorsunuz. yapması da çok basit. 2 tane 1 barlık gliserinli barometre alın. esnek hortumlar ve bir de bağlantı için 10 cm boyunda ucu dişli metal boru. depoyu söküp karbüratörün hava kelebeğine ayar yapın. sökmesi takması hariç 5 dakikalık iş. motorun çekişinde farkı hissedeceksiniz. yakıt tüketimi de düşüyor. pistonlar arasında dengesizlik olmayacağı için titreşimi azaltıp motor ömrünü uzatıyor. ısırgan otu çayı gibi her derde deva. utanmasa idrar söktürecek
evde kendiniz yapabilirsiniz. youtube'da bir süre anlatım videosu var. iyi günler
hemen bir örnek isteyelim youtube videolarından?
Birde ne oldu hocam senin almanya işi gittinmi yoksa hala TRdemisin?
ANGARAJ
-
benimkide bir senkron ayarı istiyor,boşta gaz verince sabıt duramıyor devir kıpraşıp duruyor köftehor
-
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
hemen bir örnek isteyelim youtube videolarından?
Birde ne oldu hocam senin almanya işi gittinmi yoksa hala TRdemisin?
Nisanın ilk haftası gidiyorum bir sıkıntı olmazsa. Buradaki işlerimi toparlamaya çalışıyorum. Sonrasında bol bol gezme var: biraz Almanya biraz Arabistan, Türkmenistan...
Senkron ayarı için video şurada:
Transalp 600 için bir video var ama ne dediği anlaşılmıyor. Daha basit ve güzel bir yöntemle halletmiş arkadaş:
Hava kelebeğinin ayarıyla oynayıp ayarı yaptıktan sonra birkaç kez gaz vermek gerekiyor. Hala sabitse olmuştur.
-
Bukalemoon adlı üyeden alıntı
Tesekkur ediyorum..
Benim yakit ortalamasi, 6.08 litre
%80 sehir ici.. devir araligi 1000-7000 arasi
malum sehir icinde sabit devir tutturmak biraz zor
Merhaba arkadaşlar.Benim yakıt tüketimi de aynı.Ortalama neredeyse tamamı şehir içi olmak kaydıyla 6,04lt/100km'de.
Ama çok sakin kullanıyorum karakacanımı.
Danışmak istediğim bir konu var.
2.el yan çanta demiri bulma ihtimalim var mıdır.?Ve nereden temin edebilirim.
Yahut yerli olarak hazır yapılmış olan varmıdır?.Al ve tak.
Üstünde ölcü alarak yapılma işine yanaşmıyorum.Çünkü Sağ tarafını zaten kendim imal ettim.Ama gerek yer yokluğundan gerekse de zaman kaybından sol tarafı ellemedim.
Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.Saygılar ve sevgiler
ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
HORATIUS
-
Bukalemoon adlı üyeden alıntı
Tesekkur ediyorum..
Benim yakit ortalamasi, 6.08 litre
%80 sehir ici.. devir araligi 1000-7000 arasi
malum sehir icinde sabit devir tutturmak biraz zor
Selam arkadaşlar.
Bu sefer tam 115 km yaptım ve 40 tl ile.Bu da yaklaşık 6.8lt/100km de.6,04 yaktığım zamana göre daha sakin ve açık yollarda gittim.Anlayamadım tüketim niye arttı.Yakıtı da önceki ile aynı yerden aldım.Acaba fazla da sakin kullanmamak mı lazım?Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiler saygılar
ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
HORATIUS
-
sonofwind adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar.
Bu sefer tam 115 km yaptım ve 40 tl ile.Bu da yaklaşık 6.8lt/100km de.6,04 yaktığım zamana göre daha sakin ve açık yollarda gittim.Anlayamadım tüketim niye arttı.Yakıtı da önceki ile aynı yerden aldım.Acaba fazla da sakin kullanmamak mı lazım?
Yorumlarınızı bekliyorum.Sevgiler saygılar
olması gerekenden daha sakin şekilde kullanırsanız bu sefer de motor devrini alırken çok yakacaktır. sürülen yol ve trafik koşullarına göre de değişiklik olabilir ve aslında çok da büyük fark yok ikisi arasında. arada böyle dalgalanmalar olabilir.
-
KutlayGül adlı üyeden alıntı
olması gerekenden daha sakin şekilde kullanırsanız bu sefer de motor devrini alırken çok yakacaktır. sürülen yol ve trafik koşullarına göre de değişiklik olabilir ve aslında çok da büyük fark yok ikisi arasında. arada böyle dalgalanmalar olabilir.
Teşekkürler ilginiz için.Aslında sorucağım sorunun tam karşılığı olmayabilir ama kaç bin devir de vites atmak en optimal sonucu verir?
Saygılar sevgiler
ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
HORATIUS
-
sonofwind adlı üyeden alıntı
Teşekkürler ilginiz için.Aslında sorucağım sorunun tam karşılığı olmayabilir ama kaç bin devir de vites atmak en optimal sonucu verir?
Saygılar sevgiler
transalp 5.500 d/dk'da en yüksek çekiş değerine ulaşıyor. Dolayısıyla en motor devrini bu arada tutmak gerekiyor mantıken. ben daha önce 4.000-6.000 arasında tutuyorum demiştim ama şehiriçi sürüşte bunu yakalamak zor. Yakıt ekonomisi için 3.500-4.000 d/dk arası iyi olur. Benden daha tecrübeli arkadaşların uyarılarına dikkate almakta yarar var tabii.
-
Genjler, bu motorun 2000-2004 arasını alsak, ayakta tutabilir miyiz?
PArçaları çok pahalı mıdır? zırp pırt arıza yapar mı ? Elim alet tutar. Ben giderebilir miyim genel geçer arızaları.
titreşim önemli değil.
-
KutlayGül adlı üyeden alıntı
transalp 5.500 d/dk'da en yüksek çekiş değerine ulaşıyor. Dolayısıyla en motor devrini bu arada tutmak gerekiyor mantıken. ben daha önce 4.000-6.000 arasında tutuyorum demiştim ama şehiriçi sürüşte bunu yakalamak zor. Yakıt ekonomisi için 3.500-4.000 d/dk arası iyi olur. Benden daha tecrübeli arkadaşların uyarılarına dikkate almakta yarar var tabii.
Hahaha Bingo.Tam kullandığım tarz.O zaman devam.Yolda kalmadıktan sonra 1-1.5lt fazla yaksın.
ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
HORATIUS
-
yqavuzhyan adlı üyeden alıntı
Genjler, bu motorun 2000-2004 arasını alsak, ayakta tutabilir miyiz?
PArçaları çok pahalı mıdır? zırp pırt arıza yapar mı ? Elim alet tutar. Ben giderebilir miyim genel geçer arızaları.
titreşim önemli değil.
tam aradığınız motosiklet
-
12 Nisan 2014, 07:56
#820
KutlayGül adlı üyeden alıntı
transalp 5.500 d/dk'da en yüksek çekiş değerine ulaşıyor. Dolayısıyla en motor devrini bu arada tutmak gerekiyor mantıken. ben daha önce 4.000-6.000 arasında tutuyorum demiştim ama şehiriçi sürüşte bunu yakalamak zor. Yakıt ekonomisi için 3.500-4.000 d/dk arası iyi olur. Benden daha tecrübeli arkadaşların uyarılarına dikkate almakta yarar var tabii.
Hahaha.5,65lt/100km
Yol çok açık değil çok da kapalı değil.
Yüzde 80 açık yol yüzde 20 kaplı yol
Teşekkürler sevgili arkadaşım))))
ÖFKE GEÇİCİ BİR ÇILGINLIKTIR;HÜKMETMEYE BAK,YOKSA O SANA HÜKMEDER.
HORATIUS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler