Honda XL 650 V Transalp (enduro)
Reklamlar
-
06 Mayıs 2013, 14:18
#721
Herkese merhaba,
2006 model Transalp'i olanlar bir depo benzinle (ya da 80 liralık benzinle) şehir içi ve dışı yaptıkları kilometreleri yazabilir mi?
Reklamlar
-
06 Mayıs 2013, 14:29
#722
KutlayGül adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba,
2006 model Transalp'i olanlar bir depo benzinle (ya da 80 liralık benzinle) şehir içi ve dışı yaptıkları kilometreleri yazabilir mi?
Ben 80 liralık benzinle şehir içi , şehir dışı , otoban karışık 300 km'yi rahat görüyorum.Motoru geçen sene aldım.Yağını , yağ filtresini , hava filtresini değiştirdim.Motorun bakımları tam yani.
-
06 Mayıs 2013, 17:17
#723
NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı
Ben 80 liralık benzinle şehir içi , şehir dışı , otoban karışık 300 km'yi rahat görüyorum.Motoru geçen sene aldım.Yağını , yağ filtresini , hava filtresini değiştirdim.Motorun bakımları tam yani.
o zaman benim litreliğin yakıtı ile yaklaşık aynı diyebiliriz,
zira depomu 84 liraya fulleyim 300km üzeri gittiğimi biliyorum hemde şehiriçi
ANGARAJ
-
06 Mayıs 2013, 17:32
#724
Ben bir depoyla şehir içi 270 km gittim. Hala biraz çok yakıyor ama o biraz da sürüş tarzıyla ilgili sanırım. Yardımcı olduğunuz için teşekkürler
-
09 Mayıs 2013, 17:34
#725
şehir içi bir depoyla 270 km gittiyseniz normaldir.ben defalarca ölçtüm şehir dışı gezilerde 4,6 LİTRE LE 5,3 ARASI GEZİYOR.ŞEHİR İÇİNDE 6 LT YAKIYOR.yanı yakıtınız bence normaldir
-
14 Mayıs 2013, 15:22
#726
11 mayıs cuma günü Ağva gezim sırasında İmrence sahilinde çektiğim iki fotoğraf
-
22 Mayıs 2013, 16:57
#727
Merhabalar,
Ben de 2004 Suzuki Volusiamı satıp. 2001 model Transalp aldım. Boyum 1.67, hoplaya zıplaya yol alıyorum . Şu boy korkusundan doalyı daha önce geçmediğim için acayip hayıflandım. Gerçekten çok rahat atak ve hafif bir motor. (Chopperlara oranla). Henüz 2 kişiyle denemedim ama tek kullandığımda bir ayağımın parmaklarımın eklemlerine kadar yere basabiliyorum. Tek sıkıntım geri geri itememek. Şimdilik böyle bir durumda motordan inip geriye itiyorum . Alçak sele bulamadım. Kendim süngerini traşlatıp tekrar döşeteceğim. Bir de alçaltma kiti buldum ama yurtdışı satış fiyatı 150 € civarında. Üzerindeki orijinalinden yola çıkarak yenisini yapacağım. Bu hafta sonu periyodik bakımlarını yapacağım. Ondan sonra da haziran başı Ege gezim var. Bakalım eğlenebilecek miyiz?
Sağlıcakla.
-
22 Mayıs 2013, 18:04
#728
Merhaba ARBETUS,
Hayırlı olsun. Kazasız, eğlenceli sürüşler dilerim.
-
23 Mayıs 2013, 17:19
#729
Teşekkür ederim Kutlay.
Transalp 650 de Hiflo HF-303 yağ filtresi mi kullanılıyor? bilen var mı?
-
24 Mayıs 2013, 10:18
#730
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim Kutlay.
Transalp 650 de Hiflo HF-303 yağ filtresi mi kullanılıyor? bilen var mı?
Öyle diye hatırlıyorum.
-
24 Mayıs 2013, 10:22
#731
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
o zaman benim litreliğin yakıtı ile yaklaşık aynı diyebiliriz,
zira depomu 84 liraya fulleyim 300km üzeri gittiğimi biliyorum hemde şehiriçi
Sizin litrelik derken?
-
24 Mayıs 2013, 10:25
#732
emrello adlı üyeden alıntı
Öyle diye hatırlıyorum.
Ozaman şöyle sorayım size;
Hangi yağ ve yağ filtresini kullanıyorsunuz? Ben butür işler için ustaya gitmeyenlerdenim. Kitapçığındaki yağ grafiği ve gideceğim coğrafyanın sıcaklığına bakarak 15w50 kullanmaya karar verdim. Sizin görüşlerinizi de almak istiyorum.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
24 Mayıs 2013, 11:47
#733
NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı
Sizin litrelik derken?
KLV 1000 oluyor kendisi..
Arbetus hayırlı olsun bu arada..
ANGARAJ
-
24 Mayıs 2013, 11:53
#734
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Ben de 2004 Suzuki Volusiamı satıp. 2001 model Transalp aldım. Boyum 1.67, hoplaya zıplaya yol alıyorum
. Şu boy korkusundan doalyı daha önce geçmediğim için acayip hayıflandım. Gerçekten çok rahat atak ve hafif bir motor. (Chopperlara oranla). Henüz 2 kişiyle denemedim ama tek kullandığımda bir ayağımın parmaklarımın eklemlerine kadar yere basabiliyorum. Tek sıkıntım geri geri itememek. Şimdilik böyle bir durumda motordan inip geriye itiyorum
. Alçak sele bulamadım. Kendim süngerini traşlatıp tekrar döşeteceğim. Bir de alçaltma kiti buldum ama yurtdışı satış fiyatı 150 € civarında. Üzerindeki orijinalinden yola çıkarak yenisini yapacağım. Bu hafta sonu periyodik bakımlarını yapacağım. Ondan sonra da haziran başı Ege gezim var. Bakalım eğlenebilecek miyiz?
Sağlıcakla.
hayirli ugurlu olsun
-
24 Mayıs 2013, 12:00
#735
GaCCaLL adlı üyeden alıntı
KLV 1000 oluyor kendisi..
Arbetus hayırlı olsun bu arada..
fz6_fazer adlı üyeden alıntı
hayirli ugurlu olsun
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
24 Mayıs 2013, 17:49
#736
Cbf 150 verip transalp almayı düşünüyorum ikinci elde neye dikkat etmeliyim km en fazla kaç olmalı ikinci elde Teşekkür ederim
-
27 Mayıs 2013, 09:42
#737
Geçtiğimiz haftasonu Motorun yağ(Motul 15W50) Yağ filtresi (filtrex) hava filtresi (Emgo) ve bujilerini değiştirdim(NGK) Yalnız elimdeki hiçbir buji anahtarı mafsallılar da dahil içteki bujilere uymadığı için değiştiremedim. Avadanlığında orijinal buji anahtarını da bulamadım. Sadece 2 tane bujiyi değştirebildim. Bu arada hava filtre kutusunun ön silindirin karbüratörüyle birleştiği yerdeki hartum katlanmış bir şekilde konulduğunu farkettim. Düzeltip yerine koydum. Aldığımdan beri kafama takılan birşey var. O da rölantinin sabit durmaması. Sürekli LPG li araç gibi çok hafif oynuyor. Bu normal midir?
-
27 Mayıs 2013, 12:28
#738
Çok hafif bir oynamadan bahsediyorsan o bende de oluyor ama motor ısınınca (hararet orta çizgiye gelince) sabitleniyor. Belki rölanti ayarının yapıldığı yayda bir gevşeme olmuştur. 15W50 yağ seçimin isabetli olmuş. Bujiler hakikaten büyük sıkıntı. Ben de ustaya değiştirtmek zorunda kaldım. Onu değiştirirken kırk tane küfür etti honda mühendislerine sabah çalıştırmadan önce yağ filtresinin etrafını bir kaç kez kontrol edersen sıkıntı çıkmasın daha sonra. Çünkü contası iyi oturmayınca ve ya filtre yeterince sıkılmadıysa sıcakken yağ atabiliyor.
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Geçtiğimiz haftasonu Motorun yağ(Motul 15W50) Yağ filtresi (filtrex) hava filtresi (Emgo) ve bujilerini değiştirdim(NGK) Yalnız elimdeki hiçbir buji anahtarı mafsallılar da dahil içteki bujilere uymadığı için değiştiremedim. Avadanlığında orijinal buji anahtarını da bulamadım. Sadece 2 tane bujiyi değştirebildim. Bu arada hava filtre kutusunun ön silindirin karbüratörüyle birleştiği yerdeki hartum katlanmış bir şekilde konulduğunu farkettim. Düzeltip yerine koydum. Aldığımdan beri kafama takılan birşey var. O da rölantinin sabit durmaması. Sürekli LPG li araç gibi çok hafif oynuyor. Bu normal midir?
-
27 Mayıs 2013, 13:12
#739
KutlayGül adlı üyeden alıntı
Çok hafif bir oynamadan bahsediyorsan o bende de oluyor ama motor ısınınca (hararet orta çizgiye gelince) sabitleniyor. Belki rölanti ayarının yapıldığı yayda bir gevşeme olmuştur. 15W50 yağ seçimin isabetli olmuş. Bujiler hakikaten büyük sıkıntı. Ben de ustaya değiştirtmek zorunda kaldım. Onu değiştirirken kırk tane küfür etti honda mühendislerine
sabah çalıştırmadan önce yağ filtresinin etrafını bir kaç kez kontrol edersen sıkıntı çıkmasın daha sonra. Çünkü contası iyi oturmayınca ve ya filtre yeterince sıkılmadıysa sıcakken yağ atabiliyor.
Bu iş için filtre anahtarım var tatlı sert sıktım. Filtreyi takmadan önce de etrafını temizledim contanın altında pislik vs kalmaması için. Temizlik bahanesiyle de karter korumasını 1 gece takmadım. Herhangi bir akma va olmadı.
Elimdeki mafsallı buji anahtarları küçük geldi. Uyan anahtar da uzun olduğu için değiştiremedim. Bence bu değiştirme zahmetinden dolayı 2 şer tane var . Yeni bir anahtar yapıcam. Ondan sonra sıkıntı olmaz.
Sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
27 Mayıs 2013, 17:19
#740
ARBETUS adlı üyeden alıntı
Bu iş için filtre anahtarım var tatlı sert sıktım. Filtreyi takmadan önce de etrafını temizledim contanın altında pislik vs kalmaması için. Temizlik bahanesiyle de karter korumasını 1 gece takmadım. Herhangi bir akma va olmadı.
Elimdeki mafsallı buji anahtarları küçük geldi. Uyan anahtar da uzun olduğu için değiştiremedim. Bence bu değiştirme zahmetinden dolayı 2 şer tane var
. Yeni bir anahtar yapıcam. Ondan sonra sıkıntı olmaz.
Sağlıcakla.
İmzada Güzelmiş Barış hocam
ANGARAJ
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler