Honda XL 650 V Transalp (enduro)
Reklamlar
-
22 Temmuz 2012, 19:33
#621
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
yunus haklısın galiba bmw yi tek istememin sebebi abs olayı..sırf abs için şu test edemediğim titreşimi bile kabul etmeyi bile düşündüm ama ta ki şu verdiğim ilana gidip bakıp kullanana kadar.çok mükemmel bişi transalp cidden bayılıyorum.ama ilana bakıp başlıktaki tecrübeli arkadaşlarımın yorumunu alabilsem daha iyi olacak..
Valla bunlara bütçem yetse ben bile motorumu satıp alırım hatta aklımda Africa Twin var ama birebir görüp test etme imkanım olmadı şimdiye kadar..Bakalım ileriye yönelik düşünülebilir Benim motorun tek artısı sanki cüssesi biraz daha ufak transalplerden yahut bana öyle gelmekte..
ANGARAJ
Reklamlar
-
26 Temmuz 2012, 15:49
#622
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
yunus haklısın galiba bmw yi tek istememin sebebi abs olayı..sırf abs için şu test edemediğim titreşimi bile kabul etmeyi bile düşündüm ama ta ki şu verdiğim ilana gidip bakıp kullanana kadar.çok mükemmel bişi transalp cidden bayılıyorum.ama ilana bakıp başlıktaki tecrübeli arkadaşlarımın yorumunu alabilsem daha iyi olacak..
Ben de 1 ay önce 2005 model transalp aldım.Çok tecrübeli sayılmam ama ilandaki motor temiz duruyor.Zincir konusuna gelirsek eğer zincirine düzgün bakmazsan , yağlamazsan 10 bin km'de bile eline alırsın.Her 500 km'de bir zincir bakımı yapmak şart.Zincire ömür biçmek nasıl bakılıp yağlandığına bağlı.Ben mesela komple değiştirdim zincir dişli setini.Şimdi benim motor lastikde istiyo.Onu da ilerleyen zamanlarda değiştirmeyi düşünüyorum.ABS bence motosiklette biraz gereksiz bi olay.Yola iyi tutunan iyi bir lastik çok daha önemli.BMW f650 tek silindirli ve 110'u geçince fena titreşim yapıyomuş.Hiç tavsiye etmem.Ben 140-150'ye kadar çıktım transalp'le.En ufak bir titreşim veya rahatsızlık yok.Motor çok güzel.
Bir de motor alırken bakım , yedek parça ve servis olaylarını da düşünmek lazım.Honda bu konuda çok iyi bir marka.Transalp zaten kendini ispatlamış , çok iyi bir motor.Honda servisteki ustamın söylediğine göre daha transalp motorunun içini görmemiş ve merak ediyomuş.Yani daha bi transalp motoru sökmek nasip olmamış.Nasıl söksün?Bi şikayet olacak ki söküp baksın.Ama daha şikayetle karşılaşmamışlar.Bu kadar sağlam bi motor yani.
Yukarıdaki ilanı değerlendirin bence.Motor temize benziyo.Ancak mümkün olduğunca pazarlık yapmaya çalışın.Çünkü bu motoru alınca servise gidip yağını , suyunu , bujilerini , hava filtresini değiştirmeniz gerekebilir.Zincir dişli takımı ,ve lastik değişimi de size 1.000-1.500 TL'ye mal olabilir.Ama bu masrafları yaptıktan sonra çocuğunuza bırakabileceğiniz bi motorunuz olur.
-
26 Temmuz 2012, 15:57
#623
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
arkadaşlar selam..yine in cin top oynuyor başlıkta :p
bu motoru almak üzereyimm..bir bakıp torum yapar mısınız?motorun km si orjinal mi değil mi anlamadım sahibi orjinal diyor ama 23 bin de zinciri değiştirmiş.30-40 bin km yapar normal bir zincir diye biliyorum ama siz daha iyi bilirsiniz..bir de motorun selesi eski yanmış güneşten gevremiş,lastikler eski ön 2008 arka 2009 model.çatlamış lastikler,iç lastik sağlam olduğu sürece bu şekilde binilebilir,uzun yol yapılır mı sizce?mümkünse yorumlarınızı alabilir mmiyim benim için yol gösterici niteliğinde olacak..ilan bu :
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...93828219/detay
motor temize benziyo...servise gösterdikten sonra gönül rahatlığıyla alınabilir sanırım...
bende de ibre şu an transalpten yana...
-
26 Temmuz 2012, 16:05
#624
erro adlı üyeden alıntı
motor temize benziyo...servise gösterdikten sonra gönül rahatlığıyla alınabilir sanırım...
bende de ibre şu an transalpten yana...
İlker DL650 almak üzere İzmir'e doğru yola çıktı.
-
26 Temmuz 2012, 16:25
#625
Slayerrr adlı üyeden alıntı
İlker DL650 almak üzere İzmir'e doğru yola çıktı.
valla çok sevindim..kaç zamandır kasıyodu
-
26 Temmuz 2012, 17:21
#626
erro adlı üyeden alıntı
valla çok sevindim..kaç zamandır kasıyodu
Sen bir de bana sor sahibinden.com'daki tüm transalp, birkaç f650gs ve dl650 ilanlarını ayrıntılı olarak inceledim. Ama henüz almış değil.
-
26 Temmuz 2012, 18:35
#627
Slayerrr adlı üyeden alıntı
Sen bir de bana sor
sahibinden.com'daki tüm transalp, birkaç f650gs ve dl650 ilanlarını ayrıntılı olarak inceledim. Ama henüz almış değil.
biraz dinlen öbür sezon benim için incelersin
-
26 Temmuz 2012, 18:45
#628
Evet arkadaslar basta ridvan olmak uzere transalpci arkadaslara tesekkur ederim.transalp diye kivranirken kismet dl650 olacak gibi.bakalim hayirlisi..suan ototbusteyim ve adanadan ciktim konyaya dogru gidiyorum.istikamet izmir.herkese selamlar..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
02 Ağustos 2012, 15:20
#629
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
Evet arkadaslar basta ridvan olmak uzere transalpci arkadaslara tesekkur ederim.transalp diye kivranirken kismet dl650 olacak gibi.bakalim hayirlisi..suan ototbusteyim ve adanadan ciktim konyaya dogru gidiyorum.istikamet izmir.herkese selamlar..
Noldu sonuç?
-
06 Ağustos 2012, 11:00
#630
Merhaba Arkadaşlar,
Honda transalp motorumun direksiyon gidonunun altından gelen tıkırtı sesi bilya sesimidir? Yoksa benden önceki sahibinde yaşanmış bir kaza sebebimidir? Yardımlarınız için teşekkür ederim
-
11 Ağustos 2012, 01:24
#631
NoMotorNoCry adlı üyeden alıntı
Noldu sonuç?
Dostum aldım geldim,hayırlısı ile nasibim dl650 oldu.aylar boyunca transalp aradıktan sonra kısmetim dl650 imiş.hayırlısı..bu arada transalpin dl650 ye göre biniş pozisyonundan tutun sürüş karakterine kadar dikkat çekici üstünlükleri var.asıl enduro transalptir bu motoru alınca bunu daha iyi anladım.dl650 nin tek üstünlüğü bence 6 vites oluşu ve enjeksiyonlu oluşu..herkese kazasız belasız sürüşler dilerim..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
11 Ağustos 2012, 01:29
#632
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
Dostum aldım geldim,hayırlısı ile nasibim dl650 oldu.aylar boyunca transalp aradıktan sonra kısmetim dl650 imiş.hayırlısı..bu arada transalpin dl650 ye göre biniş pozisyonundan tutun sürüş karakterine kadar dikkat çekici üstünlükleri var.asıl enduro transalptir bu motoru alınca bunu daha iyi anladım.dl650 nin tek üstünlüğü bence 6 vites oluşu ve enjeksiyonlu oluşu..herkese kazasız belasız sürüşler dilerim..
Hayırlı olsun.Güle güle kullan.Transalp , dl650 kardeş motorlar zaten.İkisi de üzmez.Güzel motorlar.Senin nasibin dl650 imiş.
-
11 Ağustos 2012, 01:34
#633
evet aynen öyle..ama dediğim gibi transalpin üstünlükleri iki motoru kullanınca daha belirgin anlaşılıyor.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
11 Ağustos 2012, 01:56
#634
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
evet aynen öyle..ama dediğim gibi transalpin üstünlükleri iki motoru kullanınca daha belirgin anlaşılıyor.
Ben zaten dl650'ye hiç enduro gözüyle bakamadım.Transalp daha enduro gibi geldi.Seçimimi transalpten yana kullandım.Son günlerde baya gezdim.Gayet memnunum.Yarım günlük 200-250 km'lik gezintilerim oldu.Hem köy yollarında hem de asfaltta çok memnun kaldım.En bozuk tarla yolunda bile çok rahat kullandım.Yalnız çakıllı , taşlı veya kumlu yolda gitmek baya bi işkence.Onun haricinde her yolda çok rahat bi motor.Gezilerimde de yakıt tüketimini 7 litreye yakın ölçtüm.Ama güzergahta baya virajlı dağ yolları vardı.Otobana da girip 130-140 arası gittim.Hiç tasarruf yapıcam diye kasmadım.
-
11 Ağustos 2012, 02:19
#635
transalpin oturuş pozisyonu daha rahat.pegler biraz daha ileride olduğu için ayakları hafif uzatabiliyorsun ama dl650 nin pegleri biraz daha geride sanki ss tarzı gibi hissediyorsunbir de motorun devrini optimum şekilde ayarlamak için sürekli vites değiştirmek gerekiyor.bu hoşuma gitmedi.bence transalpin en güzel yönü bu:vitesi 3 e takın ve 20 km hızla giderken de 90 km hızla giderken de aynı viteste değiştirmeden gidebiliyorsun muazzam bir tork var.arazi için önemli bir durum bu.dl650 de ise 3. viteste iseniz ve hızınız 40 ların altına düşmeye başladıysa hemen vites düşür diye hafif titreyerek uyarıyor.yani sürekli hızına göre vites değiştirmek zorunda kalabiliyorsun.
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
12 Ağustos 2012, 17:21
#636
Ben motorumu alır almaz hidrolikler dahil tüm sıvıları değiştirdim. Karbüratörü temizlettim. Bujileri değiştirdim. Hava filtresi orta durumda sanırım. Hava filtresi 18 binde bir değişiyormuş benim motor 22 binde ve bir filtre değişmiş eskisi de elimde. Anlayamadığım 2 filtre arasında görüntü olarak hiç fark yok. İkisinde de yağlanma ve tozlanma aynı seviyede ama filtre değiştilkten sonra fazla km yapılmadığından değişmedim. Emin olamıyorum filtre konusunda. Kn leri tavsiye etmiyorlar, orjinali çok pahalı, yan sanayi ucuz ama güvenemiyorum. Üstündeki filtre orjinal ve henüz 5bin km civarı yaptı. Neyse motorum bu halde ve gezilerimde çoğunlukla yüksek süratlerle sürdüğümde özellikle rampalarda arabaların 80e 60 düştüğü yerlerde yanlarından 150-160 la geçerken verdiği zevkle yakıtı hiç düşünmedim. Fazla yaksa yaksa ne farkeder alacağım zevke bakktım sonuç enterasan 6.47lt /100 km gibi bir yakıt sarfiyatı. Çünkü sakınarak sürdüğümde de 5.97 lt /100 km yakmıştı.
Sonuç; artık yakıt hesabı yapmadan dağ tepe keyfime göre sürüyorum, Bence sizin motor ya 7 litreye çıkmadı yada biraz bakımla daha da düşer.
Oturuş pozisyonuna gelecek olursak bu biraz da boyla alakalı. Ben kendimi biraz geriye verme gereği hissediyorum. Bacaklarım rahat etsin diye. Boyum 1.83 Bu da dur kalklı şehir trafiğinde tehlikeli oluyor çünkü selenin arka tarafı daha yüsek ve zaten yükseklik problemi var ve bu şekilde sürmek problemi daha büyütüyor. Ama uzun yolda acayip rahat bir pozisyon oluyor. Öndeki yüksek arabaları nbile üstünden ileriyi görebiliyorum.
-
19 Ağustos 2012, 10:59
#637
ramazan bayramınızı en içten dileklerimle kutlarım,saygılar,sevgiler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
21 Ağustos 2012, 22:51
#638
Arkadaşlar endro Arıyorum tarz değişikliği için ilgilenenler özelden ulaşsın
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5375762/detay/
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
-
21 Eylül 2012, 09:17
#639
selam arkadaşlar
boyum 1,72
kilom 65
öyle kemikli kaslı bir yapıya sahip değilim
yalnız direncim iyidir ve hantal bir yapıya sahip değilim
en son çıktığım yatağan motofest yolundan sonra benim tarzımın Enduro olması gerektiğini anladım
Salihli-Ödemiş arası Bozdağa tırmanıp inerken-bademli köşk arasında Aydın Dağlarını aşarken uzun uzun düşünmeye vaktim oldu
yalnızlıktan pek sıkıcı olmasına rağmen yinede büyük keyif aldım
sadete gelirsek
sonuçta Transalp 650 almaya karar verdim tabi ki fikrimden Pegaso 650 de geçmedi değil fakat tek silindir olmasından dolayı vibrasyondan korktum bu nedenle soğuk baktım
şunu da belirtmek isterim daha önce bu ağırlıkta ve cc de hiç bir deneyimim yok
fakat yıllara dayanan ve cc 135cc yi geçmeyen motorsiklet tecrübem var
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
-
21 Eylül 2012, 19:32
#640
Transalpci arkadaşlar foruma girmiyorlar galiba
KASKINI TAK ki DOSTLUĞUMUZ UZUN OLSUN
Taşları Bağlamışlar , Köpekler Serbest
Eşkiya Düze İnmiş , Yiğitler Derdest
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)
Bu Konudaki Etiketler