Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
YAMAHA
Bu foruma bakanlar genelde sessiz sakin görüyorlar buraları sanmasınlarki transalp ler kötü motor tam aksine bizler gezmekten duydugumuz hazzı kelimelere dökemiyoruz su anda transalpin muadili bir makina maalesef yoktur hem asfaltta uzun yolda cok rahat olup hemde zor diyebileceginiz toprak parkurlarıda sizlere sorunsuz bir sekilde cok rahat aştıran tek makinadır üzerine tanımam tek kötü yönleri agır olmaları biraz yoruyor insanı ama camur olmayan hic bir bozuk yolda gitmem demez her türlü gider tasların uzerınden gecmem demez söz dinler....bu arada motorumu sevmeme ragmen maalesef satıyorum ama hemde biniyorum nasıl olcak bakalım
bu haftasonu ankara elmadag cevresınde yaptıgımız guzel bir kesif faaliyeti sehre hem cok yakın hem cok uzak bir yer nefes almak ve enduro yapmak icin cok ideal devamıda gelıcek yeni yerler...
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
Fotografların izinsiz kullanılması yasaktır yasal yaptırımları söz konusudur
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
tekerinize sağlık ta nın hakkını vermişsiniz valla ben sahsen motorumu toprak yola vurmaya kıyamıyorum
MOTOR bence bır hastalıktır.
Scu cum fotolar çok güzel, iyi gezmeler
Hayat 3,5 ile 4 arasıdır;
ya üçbuçuk atar, ya da dört dörtlük olursunuz.
Sagol üstad )
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------
tesekkür ederim aslında TA yuzde 50 asfalt yuzde 50 toprak motorudur ve buna göre üretilmiştir toprakta kullanımı çok daha zevkli tavsiye ederim..
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Arkadaşlar XL700 modellerin 2011'i var mı? Sahibinden .com da 2008 den sonraki modeller yoktu. Son zamanlarda 7-8 tane 2011 model ilan verildi.Bunlar 2011 trafik çıkışlı mı? yoksa 2011 model mi?
Bir ayrılık hıkayesi daha
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Avadanlık takımları kalmıstır (bujı anahtarı pense vb.vb.) satılıktır
YAMAHA
hayırdır motoru daha yeni almadınız mı satma amacınız ne acaba?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
gezi harika olmuş. İki sorum olacak size
1-Çamur olmayan her yolda gider demişsiniz onu merak ettim çamurda davranışı nasıl bu TA'lar ? yani arazide gezerken yağmur yağdı ve dere yatağı olmasa da çamurlu yollardan geri dönmek zorunda kaldık nasıldır TA.
2- Ağır olmaları yoruyor demişsiniz bu yorma normal trafiktemi yoksa arazide mi başa geliyor. Yoksa her tür sürüşte ağırlık problem mi?
2 demiştim ama buda hediyesi: özel değilse satma gerekçeniz nedir acaba?
Şimdiden teşekkürler.
1- Motor belli bir ağırlığın üzerindeyse çamurda hep sorun yaşarsınız. Özellikle de arazi lastiği yoksa motorun arkası sağa sola savrulur. Ağır motorlarda ayakla destek sağlamak daha zor olduğundan çamur hep zorlu bir ortamdır. TA'ya özel bir şey değil. İlle de çamura girmek istiyorsanız arazi lastiği gerekir. (derin çamurdan söz ediyorum)
2- Ağır olması sıkışık trafikte ve arazide zorlayabilir. Sonuçta arazide 130 kg'lik bir kros motor gibi ya da trafikte CBF 150 gibi performans göstermesi beklenemez. Daha büyüktür, daha ağırdır, daha konforludur, daha hızlıdır, en önemlisi aşırıya kaçılmadığı sürece her ortamda sürücüsünü yola devam ettirir. TA'nın en önemli özelliği budur zaten. Yola bir şekilde devam edersiniz.
Ağır metal insanı...
inşallah pazartesi günü yani yarın aranıza xl650 sahibi olarak katılıyorum. Eski emektarım cbf150 den sonra biraz zorlanıp şehir içinde arayacam ama uzun yolda da keyfime bakacam.
Doğru tercihi yaptığıma inanıyor ve bu tercihi yapmama katkı sağlayan, bu sayfalarda yazanlara da teşekkür ediyorum.
şimdiden hayırlı olsun,kazası belasız kullanman dileğiyle..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Hep aklım fazerde kaldı, uzun yolda devamlı fazerle kıyasladım, bunlarda zıyade aıleden baskıyı gordum ılla sat arab al araba,
Ilk zamanlar heycan verıcıydı fazerı sattıktan sonra 11 aya yakın kendıme aıt motosıkletım olmadı, karadenız turunuda cıkmayınca
satmak zorunda kaldım, kafa uygun araba denk gelmedı
YAMAHA
Teşekkür ederim.
Sonunda aldım, artık bende bir transalp sahibiyim. 22000 km de 2007 model. Oldukça itinalı kullanılmış kmsi uzun yolda yapılmış tanıdık bildik bir motor.
Sahibi tanıdık ve titiz bir arkadaşım olduğundan gayet rahat bir şekilde korkmadan aldım. 2007 model bir motosiklette olduğu kadarı ile ufak tefek çizikler var, elcik korumalar hasarlı başkaca bir sıkıntısı olmayan kazasız belasız orjinal bir makine.
İnşallah hafta sonu arkadaşımın tavsiyesi ve benimde gönlümün rahat etmesi bakımından tüm sıvıları yenileyerek kullanmaya başlarım. Tecrübe ettikçe buradan paylaşmaya devam ederim.
Herkes diyorya fazla yakıyor diye varya hiç binmesem sadece sesini dinlesem ve yaksa değer ne tatlı çalışıyor ne güzel bir sesi var işte ilk günkü tecrübem : ses süper ne aşırı ne kısık tam kıvamında ve gerektiğinde kükremeye hazır ikna edici bir ses....
Hayırlı olsun kazasız surusler dılerım, umarım beklentılerne cevap verır, zamanla fıkırlerını alacaz
Yakıt konusunde (hava fılıtresı temızlenmıs, sekron ayarları yapıldı, bujılerı ıyı, lastık, zıncır ıyı, yağ değişimi, bakımdan cıktıktan sonra)
Alanyada şehir içi trafigınde sakın kullanımda 7 lt, uzun yolda 4.5 lt (80-95 arası hızla)
YAMAHA
Depoyu fulledim. sanırım 3lt civarı vardı içinde 13 lt civarı aldı 60 tl bizim buralarda lt fiyatı biraz daha pahalı batıya göre.
Ölçüm yapacam ve burdan paylaşırım nasıl yaktığını. Hava filtresi yeni, senkron ayarı hakkında bilgim yok, bujilerin durumunu da bilmiyorum. zincir fena değil orjinali duruyor değişmemiş ama durumu iyi gibi gözüküyor. motor yağı siparişimi verdim 2 güne gelir ve değiştirip öyle binmeye devam edecem. Yazdan dolayı 15-50 motul 5100 istedim (aslında servis 10-40 demişti ama iyi mi ettim kötümü ettim gelince göreceğiz.)
Bu şartlar altında bakarım yakıt durumuna ancak çokda umrumda değil evde aslan besleyen yemeğini düşünmez
Sakin kullanımdan kastınız nedir bu her motor ve sürücüde değişir. Ben sanki biraz daha agresif kullanıyorum gibi geliyor. Ta için ideal vites değişimi hangi devirde sizce?
Cbf 150 den bu motora geçtim ilk gün gözümü korkuttu ama 2 gün mükemmel dengesini hissettim. Şehir içinde bile daha rahat ettim diyebilirim. Fakat lastiklerim iyi olmasına rağmen (metzeller tourence ve yeni) arka frenle kayma eğilimi yüksek. Ön fren dengesi ise mükemmel. CBF te ön frenin tadını hafif kaçırsam kafa bükme eğilimi başlıyordu bunda müthiş kararlı. Ön fren sıkma korkum geçti. Arka fren daha kontrollü olmalı idi kilitleme eğilimi yüksek (bu asfalt için geçerli arazide ve yağışta ne olur bakacaz).
Küçük motorda en şikayetçi olduğum konu acemi (korkan) artçıların sürüşü tehlikeye sokması idi. Bunda artçının kilosu hafif kalıyor ve etkisi hissedilmiyor. En beğendiğim yanlarından biri bu oldu.
Yine süspansiyon sistemi çok başarılı geldi bana.
Titreşim gövdemde ve motorda hissetmiyorum ancak aynalarda titreşim var (sanırım motordan değilde rüzgardan kaynaklı ama emin olamadım) özellikle biraz süratlanınca ayna görüntüsü hoş olmuyor. Belki tur camının aerodinamiği buna sebep oluyordur.
Şimdilik bu kadar. Test ettikçe devam ederim...
motorun hayırlı olsun..kazasız belasız kullanman dileğiyle..tecrübelerini merakla takip etmeye devam edeceğim..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
teşekkür ederim.
Arkadaşlar motoru aldığım arkadaşım motorunu sürekli depoda muhafaza ediyordu. Dar kapıdan sokup çıkarma esnasında el koruma plastiklerini çatlatmış. Sordum tanesine 75 civarı fiyat istediler. Ancak ben orjinalinin şeklini çok da beğenmiyorum bir tarafları monteli diğer tarafları havada duruyor. Bunun yerine acerbis gibi markaların her iki tarafı monteli modelleri var. Bunların esneyip kırılma ihtimali daha az. Ben de benzer dar bir kapıdan bahçeye sokuyorum bazen korumlar kenarlara değiyor.
Yakışması açısından tavsiye edeceğiniz bir model var mıdır veya kenarları daha oval olan dah kibar bir modelmi alsam kararsızım. Yoksa hiç değiştirmeyip orjinalini mi istesem biraz fikre ihtiyacım var.
Örnek olması bakımından bir modele ait resim ekliyorum ama motor üstünde nasıl durur kestiremedim.
Buna benzer ancak bu kadar pahalı olmayan
Yine orjinal parçaları almak istersem daha uyguna ürün temin edilebilen yerler varsa (alışveriş yaptığınız) onları da burada paylaşırsanız sevinirim.
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)