yaw arkadaşlar çok kararsızım sizce 2. el TA mi, yoksa biraz daha bekleyip (seneye oluyor) yeni kasa TA mı?
yaw arkadaşlar çok kararsızım sizce 2. el TA mi, yoksa biraz daha bekleyip (seneye oluyor) yeni kasa TA mı?
Akın merhaba,
Tekrar görüşebilmek iyi olurdu, başka zamana kısmet diyelim.
Far ampülünü "Osram H4 Night Braker %90 Fazla+%10 Fazla Beyaz" ile
değiştirmiştir.Şidette tavsiye ederim.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
Bauhaus'ta daha ucuz olması lazım. 15 TL idi galiba. Bu arada o ampullerin sahtelerini yapmışlar diye duydum. Her yerden alınmaz yani.
(Bende de aynı ampulden var; çok memnunum.)
Ağır metal insanı...
slm ben 2008 yeni kasa transalp kullanıyorum yakıt konusunu bilmiyorum enjeksiyon lu olduğu için muhtemelen bi önceki modeline göre sanırım az yakıyor, abs ve dual brake fren mevcut üzerinde yani arka frene bastığnızda her iki freni de sıkması gerçekten çok hoş bi olay, bisiklet kadar kullanımı rahat, fakat yukardada sormuştum bu son modellerde bence hararet sorunu var yabancı forumlarıda takip ediyorum istanbul trafiği tmm yoğun ama max 20 dakikada fan devreye giriyo uzun yolda sıcaklık 75-77 arası geziyo ama en ufak yavaşlamada yani gişelere yaklaştınız birazcık trafik sıkıştı 3dk da hararet hemen 100 ,
1 senedir kullanıyorum fan kaç sefer devreye girdi saymıyorum artık. kitapçığında max 120 diyor sıcaklık için , 101-103 arası bu fan devreye giriyo ve düşürüyo tekrar. Yeni transalp de kullanılan motor Deavülle üzerinde olan motor yani yıllardır honda transalpde kullanılan motor değil bi takım oynamalarla bu motora adapte edilmiş yaklaşık 60hp güç ve aynı oranda tork var ki bunu çok güzel hissettitiyo, ama deavül motoru nun orjinalide sanırım 70 hp civarında yani bu motor da safkan bi bi transalp motoru yok belkide bu hararet sorunu bundandır bilemem.Varedora da mesala bu durum yok fan çok zor devreye giriyo yada hiç girmiyo ki bundan çok daha güçlü motor.
daha önce NX falcon 4 , kısa bir süre varedora, fazer kullandım 98 hp 4 silindir ne trafikte ne zor şartlarda fan devreye girmedi.Onun haricinde motor tamam çok yakışıklı ama ben sıf bu hararetin çabuk çıkması yüzünden bu motordan soğudum çünki çok kişiye sordum yeni transalp de herkes aynı konudan bahsediyo, eğer bu forumda başka yeni trasnalp kullanan varsa onların da fikrini almak isterim. benim aktaracaklarım bunlar umarım yardımcı olmuşumdur siz yinede başka kişilerde sorun, herkese iyi bayramlar.
Senin arabanda fan açıyor motorda acar bunun nesini sorun ediyosunki normal bir olay 104 derecede fan açarlar motorlar hararet yapmasın diye .
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
Yörük kardeş selam.Yakaladım seni endrocuların içinde hemde TA sayfasında
Sende benim gibi çoktan bırakmışsın asfaltı gözünü dikmişsin tepelere yamaçlaraBen sattım biliyorsun GV mi şimdilik hoplamaya zıplamaya idareten supermoto denilen motora biniyorum ama gözüm Transalp'te.Bir süredir Yamaha XT 660 R ve Transalp arasında kararsızımEn büyük neden İstanbul trafiğinde işe motorla gidiyorum her gün ve neredeyse 100 km katediyorum.Hem trafikte ağır kalmadan seyir edebileceğim aralardan geçerken çekinmeyeceğim hemde benzin parası yüzünden batmayacağım bir motor arıyorum.Ama her fırsattada eşimle birlikte uzun yolcuklara çıkma konusunda sıkıntı yaşamayacağım bir makina tercihim.Sanırım beni memnun edecek makina Transalp olacak Bir bakmışsın TA yı alıp Antalyaya gelmişim
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
tayfunbora merhaba..evet senin motoru sattığını ve süper moto aldığını takip ediyorum kendi başlığımızdan..evet ben enduroya geçeceğim ve bu konuda hiç tereddütüm yok.ama kafamda xl650 var,yakıt konusunda çekincemelerim oluyor.sen de şehiriçi ağırlıklı kullanacaksan yakıt seni de zorlayabilir kanımca.bu arada en iyi yakıt tüketim verilerini ve en olumlu verileri başlıktaki emrello arkadaşımız elde etmiş.ben sahibinden'de motorunu satan elemanlara soruyorum çok yaktığı konusunda hepsi benzer şeyler söylüyor.hatta nerdeyse hepsi daha az yakan enduro almak maksadıyla satlığa çıkarıyor motorlarını.xl650 nin tek kafamdaki takıntısı bu yakıt olayı.ama bu şartlarda yinede xl650 alacağım sanırım.tabi bu arada xl700 ve dl650 de takibimde..bir de kle650 ile xt660 tenere var.tenere kullanıcılarını pek tanımıyorum ama tek silindir motora sahip olduğu için f650 gs gibi titrer diyorlar..o yüzden onu da eledim kafamda..uygun ucuz xl700 denk gelirse onu da alabilirim dl650 ye göz kırpıyorum aynı zamanda.ama bunlardan hiçbirisi xl650 kadar dayanıklı ve sağlam değil.bunun da farkında değilim.kısmet bakalım..biraz kasabilirsem motoru da satarak 15000 tl bütçe ayırmayı planlıyorum dl650 için..olmazsa 12500-13500 arasında temiz ve aksesuarlı xl650 ler mevcut.hedefe az kaldı yaklaşıyorum adım adım..umarım senin de isteğin olur tayfubbora kardeşim.
herkesin gönlündeki motora sahip olmaları dileğiyle..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Yörük merhaba;
Çok yakan transalp ile az yakan muadil motosiklet arasında eşit şartlarda ne kadar
yakıt farkı var biliyormusun? Araştırınca çok şaşıracağına eminim...
Farklı açıdan bakınca çok yakan transalp ile az yakan muadil motosikletin
yakıt farkını senelik kullandığın toplam kilometreye göre hesaplayınca ne kadar TL. fazla yada
az vereceğini hesapladığındada aradaki fark seni çok şaşırtacak (AAAAA
fark sadece bu kadarmıymışş dediğini duyar gibi oluyorum.)
Görüşmek dileğiyle
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
murat abi onun hesabını da yapmıştım zaten.senelik 5.000 km yapsam diyerek hesap etmiştim,yaklaşık 350-500 tl arasında bir rakam çıkıyordu yanlış hatırlamıyorsam.dediğin gibi çok fazla bir fark yok.ama işte insan bir kere tereddüte düşünce baya bir bocalıyor..ama seninle konuşunca baya rahatladım gerçekten...bir de benim 175cm boyum ne olacak yaw? transalp'e de parmak ucumla hakim olabiliyorum..alçak sele kullanan arkadaşlar varsa acaba alçak selede konfor azalıyor mu?bu konuda yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.bir de orjinal alçak selenin fiyatını bilen varmı?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
TA, yakıt tüketimini sağlamlığı ve sorunsuzluğu ile fazlasıyla tolere ediyor zaten. 1.75 boyla TA'nın rahatlıkla kullanılabileceğini sanıyorum. Belki ilk başlarda park manevralarında falan zorluk yaşanabilir. Ama ona da alışılıyor. Alçak sele de çözüm olabilir tabi. Fiyatını bilmiyorum, kullanan görmedim. Boyu 1.75'den kısa olup da TA kullanan pek çok insan gördüm ama
Bu topic'te ve çeşitli forumlarda TA'nın yakıtından pek çok kereler şikayet etmişimdir. Ama ben bu aleti hemen her gün, üstelik de şehir içi trafiğinde kullanıyorum. E, TA gibi bir enduroyu böyle şehir içinde, dur kalk yapa yapa kullanırsan, yürüyerek gidebileceğin yere motoruna atlayıp gidersen, her benzin istasyonuna uğradığında göz yaşları dökersin benim gibi. Bunları da söyleyerek günah çıkartayım burada
TA iyidir arkadaşlar. Alıp da pişman olanı görmedim. Bu motoru bahsettiğim gibi kullanıp yakıtından şikayet edecek arkadaşlara da şimdiden scooter tavsiye ederim.
bende yakın zaman da transalp almayı pılanlıyorum.yakıt konusuna takılmış herkes.bugun temiz ta ile az yakan dl650 arasında 5000 bin tl gıbı bir fıyat farkı var.sahsım için konuşuyorum yılda 10,000-15,000 km arası yol yapsam ortalama 600tl gibi TA ya fazla benzın alıcam.buda kendini 6-7 yılda amorti edecek.zaten 2 yıl kullandıktan sonra kaşıntı başlayacak.bence değmez TA doğru karar
MOTOR bence bır hastalıktır.
iyi geceler..
akinosan teşekkür ederim açıklamaların için..
scuderia06 bu arada motorunu satlığa mı çıkardın yoksa ben mi yanlış gördüm?kırmızı seleli olan??
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
iyi akşamlar..herkese merhaba dicem ama görünürde kimsecikler yok..hiç bu motorlar hakkında muhabbet edilmez mi yaw?hiç toplanmazmısınız?ben çalıyorum ben oynuyorum anlaşılan şuan..
hemen sorayım..2007 ve üzeri modellerde transalplerde 4 buji var diyorlar..silindir başına 2 buji düşüyorsa o zaman silindirlerin hem sağına hem de solunda mı bulunuyor?ben 2 bujili diye gördüm sanki.yani silindir başına 1 adet buji..ne diyorsunuz arkadaşlar??
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
emrello teşekkürler...o zaman 4 buji olayı balon..yani sıfır km lerde bile 2 buji öyle mi?
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Motorum keyfi satılık çok mutluyum onunla transalpte 4 buji var kimse bunun aksini idda edemez serviste beraber değiştirdik ama hava filtresi bi tane karburator iki tane ))))
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
evet yanlıs analsılmıs sanırım ayrıca ön tarafdaki bujilerin yeri cok kötü...yeni trıumph tiger 800 cx incelemnizi tavsiye ederim cok guzel bir motor olmuss 3 silindir leovince eksozla race motor sesi veriıyor cok hosuma gitti
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
iyi geceler arkadaşlar..peki bir soru daha..2003 model bir xl650 ile 2008 model bir xl650 arasında ne tür farklılıkları var?teşekkürler..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)