Bak iBrEt aL yeRe DüşEn YaPraĞa ; O dA EskiDeN YukArDan BakArdı TopRağA
o oraya bir kere alıstımı sureklı gelır aynı yere yatar selenın ustune bır bez bırak sirkeli gelmez
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
arkadaslar motorumu aldım 2006 sıyah renk 16500km de yaklasık 500 km kullandım ve ta bu zaman kadar kullandıgım en keyıflı rahat dengelı motor ybr 125 kadar raahat kullanımı var ve ayrıca ta almak ısteyenler alsın üzerinden inmek istemeyecek ,kimseye kulak asmayın xl 650 den sasmayın ))) hiç sıkıcı bir motor degil cok zevkli 110 120 giderken 5 viteste 160 km ye cıkmakta hıc zorlanmıyor ) manevrasıda cok güzel daha ne olsun yakıtta uzun yol 5 5.5 litre....amartisörler cok rahat yumusacık yalnız ön fren cok guclu asfaltta dikkat etmek gerekiyor suspansıyonlar yumusak tepkısıne alısamadım henuz
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
tesekkür ederim emrello kazasız belasız günlerde binelim....
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
çok ciddi ve net soracağım sevgili üstadlar.
deauville mi transalpmi
yani eledim baya bir kafamda. vstormdan gv650 den vazgeçtim deauvillet ve transalp arasında kaldım.
2006-2007 arası 10,000-20,000 arası bu iki güzel makinadan birini alıcam 1 2 aya kadar.
ne diyorsunuz ?
What goes around, Comes back arround...
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
üstad sen dövil al o zaman dövil cok sık guzel bır motor saftlı felan...
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
teşekkür ederim sevgili arkadaşım
emrellonunda fikirleri benim için önemli ondanda cevap bekliyorum
What goes around, Comes back arround...
Valla ben endurocuyum ne diyeyim
Deauville kullanan bir arkadaşım vardı, gayet memnundu. Şaftlı olması güzel, ABS de var galiba, o da büyük artı. Galiba yan çantaları sökülemiyor DV'nin. Şehir içinde biraz sıkıntı yaratabilir o nedenle. Sürüş karakteri konusunda bir fikrim yok ama motoru gayet uzun ömürlü bir motor.
TA'nın karakteri tabii ki çok farklı. Uzun ve kırıcı yollara daha dayanıklıdır.
Bir de şu var: TA'nın parçasını daha bol bulursun. Devirirsen koruma demirleri + çanta demirleri bayağı bir korur (DV'nin boyalı çantalarına yazık olur). Ben olsam DV ile arazimsi yollara girmem. TA'yı çizsen de savaş yaraları enduroda güzel durur . Satarken de tahminimce TA'yı daha rahat satarsın. Daha az değer kaybeder.
Yine de ikisi de Honda ve güzel motorlar. Hangisi seni daha çok heyecanlandırıyorsa onu al.
Ağır metal insanı...
Çok ilginç,
Ankara'dan TA sahibi bir arkadaşım da bugünlerde aynı konuda araştırma yapıyor. Bir endurocu olarak TA konusunda ısrar etsem de, pek lafımı dinletemedim kendisine. Aslında onun da "Ankara'da enduro makineyi ne yapayım" gibi mantıklı bir argümanı mevcut. Bilemedim. Görülmeye değer şeylerin, hep toprak yolların sonunda olduğunu düşünen biri olarak kendi adıma her zaman enduroyu tercih ederim.
Ama, enjeksiyonlu motoru, dolayısıyla düşük yakıt tüketimi, abs'si ve şaftlı aktarması ile Deauville de tercih edilebilecek bir motor. Asfalt ağırlıklı bir sürüş planlıyorsanız sizi tatmin edecektir kuşkusuz.
Deuville'in 700'lük motorunun, yeni kasa TA'da kullanıldığını da belirtmekte fayda görüyorum.
değerli fikirleriniz, ve zahmetten kaçınmadan emek eden parmaklarına sağlık sevgili enduro aşıkları, aslında benimde ruhumda enduro yatıyor, hissediyorum.. lakin biraz daha asfalt tercihim mecburiyetten, işe gidiş geliş olsun, şehir içi sürüş olsun, ne bileyim abs istanbulun abuk trafiğinde çok önemli bir ehemmiyet diye düşünüyorum açıkçası, birde zırt pırt zincir yağlama derdinide işin içine sokunca dauville daha ağır basıyor dediğiniz gibi..
What goes around, Comes back arround...
Aslında bende sürekli asfalt kullanıcıydım (%90 asfalt, %10 arazi) ama güzelim İstanbul'umun her yeri enduro parkuru gibi mübarek O kadar çok çukur tümsek geçiyordum ki iş ile ev arasında GV250 cruiser'den TA'e geçince konfor buymuş yahu demiştim kendi kendime
Dövil'i bende çok beğeniyorum, diğer arkadaşlarında dediği gibi şaftlı ve enjeksiyonlu olmasından dolayı.
..::.. GO ..::..
birde atıyorum 10-15 binde bir dövil yada TA aldığım zaman 2006-2008 arası, sadece lastik ve akü değiştirmek dışında bana masraf açabilicek bir kronik sorunu varmıdır sizce?
What goes around, Comes back arround...
yeni kasa Transalp boyle gıderse ıkıncı eldekı fıyatı sıfırı gececek, traslapı alan satmıyor, satanda cok nazlı 2008 modelıne bıle 18 tl ıstıyor
YAMAHA
TA'nın herhangi bir kronik sorunu yok. Benimki 2007 model, 14000 km'de hala orijinal aküsü var, daha da gidecek gibi. Tek marşta çalışıyor. Enduro'larda km'yi kafana çok takma derim. Ben bunu almasaydım 70.000'de Africa alacaktım.
DV'yi bilemiyorum. Kronik sorunu yoktur büyük ihtimalle.
Ağır metal insanı...
Arkadaşlar dövil almak isteyen olursa ankarada metin ustanın elinde var bitane çok temiz ben TA yı alırken ikisi arasında kalmıştım ancak boyum uzun olduğundan dövil biraz alçak gelmişti. tercih meselesi.
Bak iBrEt aL yeRe DüşEn YaPraĞa ; O dA EskiDeN YukArDan BakArdı TopRağA
selam arkadaşlar, forumun taze üyelerindenim. 2006 transalp im var konu başlığını görünce daldım aranıza.keyifli sürüşler dilerim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)