Honda XL 650 V Transalp (enduro)
Reklamlar
-
05 Kasım 2010, 18:33
#381
Orko_ye adlı üyeden alıntı
Tabi bu 50 TL'lik benzin ile 250-280 km agresif kullanmamak kaydıyla ki ben hep bu değerleri yakalarım. Motorumu alalı yaklaşık 8 ay kadar oldu bu zamana kadarki genel ortalamam 5,3 lt./100 km.
Parça fiyatları konusu bence en son kafana takacağın şey olsun. Eğer garantisi devam etmeyen bir motor alacaksan internetten çok daha uygun fiyata sarf malzemelerini bulabilirsin. Ben en son seferinde yağ filtresi ve bujiyi çok ucuza almıştım internetten.
hmm anladım..malum bütçem durumu nedeniyle alacağım motor garanti kapsamı dışında olur.. dediğn gibi de normal bakımları 6000 km de bir oluyorsa, yağ,yağ filtresi, hava filtresi değişimi pek masraflı olmaz fakat olurda malum parçalardan kaynaklanan bir sorun olursa diye tek endişem bu.. çünkü aylık elime geçen mebla belli..çin mallarının parçaları ucuz gücüm yetiyor almaya..
gerçi okuduğum kadarıyla pek sorun çıkarmayan bir makine..
Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..
Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F
Reklamlar
-
05 Kasım 2010, 18:42
#382
güzel makina bu translaplar..hayırlı olsun şimdiden...
-
07 Kasım 2010, 00:52
#383
styleoscar başına dert açmaması için alırken dkkatli davran ağır masraf açacak makine kendini belli eder anlayan biriyle birlikte bakın hatta güvendiğin bi ustaya göster 3-5 ekspertiz ücreti vermek daha sonradan 3-5 bin tamir parası vermekten iidir
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
-
11 Kasım 2010, 21:56
#384
iyi akşamlar arkadaşlar bir TA alacağım çoktandır kafamda olan ve imrendiğim bir motor. Satmak isteyen olursa görüşmek isterim. 0,505,6715611 Adana civarı tercihimdir.
2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015
-
28 Kasım 2010, 00:04
#385
aşık olduğum makina !!
alacağım en kısa zamanda biraz para yapmam lazım sadece..
What goes around, Comes back arround...
-
28 Kasım 2010, 00:53
#386
ya neden bu başlıkta arkadaşlar yok ilgenen yok,bu motora sahip kimseler yokmu?orhan biraz yardım etmeye çalışmış ama o da motoru sattı.şimdi ta kullanan arkadaşlar biraz başlığa gelse de ilgilenen meraklı arkadaşlara yardımcı olsa hiç fena olmayacak..
SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!
-
29 Kasım 2010, 11:48
#387
YÖRÜK adlı üyeden alıntı
ya neden bu başlıkta arkadaşlar yok ilgenen yok,bu motora sahip kimseler yokmu?orhan biraz yardım etmeye çalışmış ama o da motoru sattı.şimdi ta kullanan arkadaşlar biraz başlığa gelse de ilgilenen meraklı arkadaşlara yardımcı olsa hiç fena olmayacak..
Çok gezmekten fırsat bulamıyoruz sanırım
Hocam, şöyle söyleyeyim;
Yaklaşık 2 sene kadar 125 cc'lik ufak bir enduro (xt125r) kullandıktan ve uzun arayışlardan-incelemelerden sonra TA'ya geçtim. Tabi tercihimde esas etken bütçe meselesiydi. Yoksa bir f800gs fena olmazdı sanıyorum .. Fiyat olarak ulaşabileceğim motorlardan xt 660, kle500, f650gs gibi modelleri eleyerek tercihimi yaptım. Kesinlikle çok memnunum. Belki biraz aklım büyük abimiz AT'de kalmış olabilir ama, bakalım.. O başka mevzu.
Bir kullanıcısı olarak yakıt tüketimi dışında olumsuz bir şey söyleyemem. Şehir dışında ve sakin kullanımla km'de 20 kuruş yakıyor. Şehir içinde 22-23 gibi değerlere ulaşabiliyor. Şu an kullandığım 1.4 benzinli arabama yakın veriler bunlar. Bunun dışında sağlamlığı, performansı, kullanım kolaylığı, artçılı/artçısız konforu, bakımı, parçası, kılı tüyü falan, hepsi bilinen, bahsedilen şeyler.
Eğer kısıtlı bütçeye sahipseniz, artçı ile seyahat ediyor, gördüğünüz toprak yolların sonunu merak ediyor ve yakıt tüketimini dert etmiyorsanız tercih edilebilecek bir motordur. Çok satılan ve tutulan bir alet olduğundan piyasada 2. elini gayet mantıklı fiyatlara ve full aksesuarlı olarak bulmak gayet mümkün.
Tavsiye ederim..
-
29 Kasım 2010, 12:32
#388
akinosan adlı üyeden alıntı
Eğer kısıtlı bütçeye sahipseniz, artçı ile seyahat ediyor, gördüğünüz toprak yolların sonunu merak ediyor ve yakıt tüketimini dert etmiyorsanız tercih edilebilecek bir motordur.
Bütçesi kısıtlı bir kullanıcının yakıt masraflarını göz ardı edebileceğini pek zannetmiyorum ...
-
29 Kasım 2010, 13:33
#389
cityrider adlı üyeden alıntı
Bütçesi kısıtlı bir kullanıcının yakıt masraflarını göz ardı edebileceğini pek zannetmiyorum ...
Kısıtlı bütçe ile yakıt tüketimi ters orantılıdır genel anlamda. Kısıtlı bütçeniz varsa daha eski teknolojiye sahip ve daha çok yakıt tüketen bir motor alırsınız, bütçeniz iyi ise daha yeni teknoloji ürünü ve az yakan bir motor tercih edebilirsiniz.
Motosiklet Kullanma zevki için yakıt tüketimi göz ardı edilebilir. Yani sıfır km fiyatı aynı olan 150-250 cc gibi ekonomik bir motor yerine, benzini keyifle tüketen TA'yı her zaman tercih ederim. Onu anlatmaya çalışıyorum.
-
29 Kasım 2010, 14:24
#390
akinosan adlı üyeden alıntı
Kısıtlı bütçe ile yakıt tüketimi ters orantılıdır genel anlamda. Kısıtlı bütçeniz varsa daha eski teknolojiye sahip ve daha çok yakıt tüketen bir motor alırsınız, bütçeniz iyi ise daha yeni teknoloji ürünü ve az yakan bir motor tercih edebilirsiniz.
Motosiklet Kullanma zevki için yakıt tüketimi göz ardı edilebilir. Yani sıfır km fiyatı aynı olan 150-250 cc gibi ekonomik bir motor yerine, benzini keyifle tüketen TA'yı her zaman tercih ederim. Onu anlatmaya çalışıyorum.
Anlıyorum ve de katılıyorum.
Herkes hep kendisi için en iyisini ister ve hayal eder, ama madem motorsiklet bir zevk işi, hem sahip olurken borca girip sıkıntı yaratmamalı, hem de gezerken ve bakım zamanı geldiğinde insanı zora sokmamalı.
Yeterli gücü olan, masraflarını rahatlıkla karşılayabilecek birisi için (hele 600 lük makina alıyorsan) 5 lt yakmış 7 lt bu ayrıntılara takılmak saçma olur. Ekonomi isteyen gider cbf 150 alır, az yakıt ve bakım masrafıyla keyfini çıkartır.
Şöyle bir pazar günü turlamaya çıktığımda aman bir litre daha az yaksın diye gaza yüklenmekten kaçınacak olduktan sonra ne kıymeti var ki...
-
29 Kasım 2010, 14:38
#391
çok hoş makina perfect,en kısa zamanda almayı düşünüyorum ama küçük bi proplem var param yok ne kadar acaba?..
-
29 Kasım 2010, 14:46
#392
Yakıt tüketimi 4,8 - 6 lt arasında gidip geliyor. 6'nın üzerine nadir olarak çıkıyor. Anormal müsrif bir motor değil. Kullanıma bağlı olarak değişebilir tabii ki.
-
29 Kasım 2010, 14:50
#393
Evet daha önceden de yazmıştım. Çok yakan bir motor değil, daha doğrusu agresif kullanmazsanız çok yakmaz diyelim. Benim 6 aylık yakıt ortalamam 5,2 Lt di 100 km.de.
-
29 Kasım 2010, 15:21
#394
-
30 Kasım 2010, 16:17
#395
Merhaba,
Sinan' ın verdiği yakıt tüketim değerleri üzerinden hesap yapalım;
Benim motosikletim 2004 model Transalp;
100km/5.7 yakıt tüketimi, gezimiz ortalam 500 km.sürse 500 km.de 5.7*5=28.5 lt. toplam yakıt tüketirim.TL karşılığını bulmak için güncel 95 oktan benzin litre fiyatıyla çarpıyorum. 28.5lt*3.8TL=108.3 TL yakıt masrafım olmuş.
Aynı hesabı KLE500 için yapalım;
100km./4.7 500 km.de toplam yakıt tüketimi 4.7lt*5=23.5 lt toplam yakıt tüketimi.TL karşılığı için tekrar güncel 95 oktan benzin litre fiyatıyla çarpıyorum.
23.5lt*3.8TL=89.3TL
500 km.lik seyahatte XL650 ile KLE 500 arasındaki fark 108.3-89.3=19 TL.
Bence TRANSALP 19 TL.lik farkı sonuna kadar hak ediyor.
Umarım faydalı olmuştur.
!! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR
-
01 Aralık 2010, 09:04
#396
R_E_B_E_L adlı üyeden alıntı
Merhaba,
Sinan' ın verdiği yakıt tüketim değerleri üzerinden hesap yapalım;
Benim motosikletim 2004 model Transalp;
100km/5.7 yakıt tüketimi, gezimiz ortalam 500 km.sürse 500 km.de 5.7*5=28.5 lt. toplam yakıt tüketirim.TL karşılığını bulmak için güncel 95 oktan benzin litre fiyatıyla çarpıyorum. 28.5lt*3.8TL=108.3 TL yakıt masrafım olmuş.
Aynı hesabı KLE500 için yapalım;
100km./4.7 500 km.de toplam yakıt tüketimi 4.7lt*5=23.5 lt toplam yakıt tüketimi.TL karşılığı için tekrar güncel 95 oktan benzin litre fiyatıyla çarpıyorum.
23.5lt*3.8TL=89.3TL
500 km.lik seyahatte XL650 ile KLE 500 arasındaki fark 108.3-89.3=19 TL.
Bence TRANSALP 19 TL.lik farkı sonuna kadar hak ediyor.
Umarım faydalı olmuştur.
Muratcım nihayet sesin soluğun çıktı forumda Sana Transalp yaramış
-
21 Aralık 2010, 18:16
#397
enduroları rahatlıkla kullanmak için gereken en az boy kaç cm ola? Tüm enduroların boyları standart mıdır? mesela Kle500 ile ta ların arasında fark var mıdır acaba?
-
22 Aralık 2010, 10:16
#398
kaan.c.kale adlı üyeden alıntı
enduroları rahatlıkla kullanmak için gereken en az boy kaç cm ola? Tüm enduroların boyları standart mıdır? mesela Kle500 ile ta ların arasında fark var mıdır acaba?
"Tüm enduroları kullanmak için şu kadar boy lazımdır" gibi bir iddiada bulunmak yersiz olur. Endurodan enduroya fark var. Ayrıca amortisör ayarlarıyla veya sele dolgusu ile oynayıp yüksekliği düşürmek hemen her motor için mümkün.
Ğstelik bu konuda tecrübe de önemli. İlk motor olarak TA'yı tercih edecek kısa boylu bir arkadaş hiç şüphesiz zorlanacaktır. Bence yeterli tecrübeye sahip 1.70'in üzerindeki bir sürücü, bazı park manevralarında zorlanmakla beraber bu motorun üstesinden gelebilir.
Epeydir modeller üzerinde araştırma yaptığınızı görüyorum. Artçı ile yol yapacaksanız ve dolayısıyla yük taşıyacaksanız, konforu ve avantajları ile size ve bütçenize en uygun motorlardan biri bu. Orta sehpasını, yan çanta/koruma demirlerini, tur camını ve daha bir sürü aksesuarını piyasadan bulabilir, dahası full aksesuara sahip bir TA'yı bahsettiğiniz fiyata satın alabilirsiniz. Bir kullanıcısı olarak tavsiye ederim.
-
22 Aralık 2010, 11:30
#399
bayiliyorum bu tarz motorlara.. Varadero olsun, bmw GS650 olsun, Aprilla Pegaso 650 olsun tam benim icin bicilmis kaftan motorlar
-
xl 700 hakkında görüşleri merak ediyorum motor sanırım 3 yıldır yollarda
Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler