Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
20. sayfa BirinciBirinci ... 10181920212230 ... SonuncuSonuncu

Honda XL 650 V Transalp (enduro)

    REKLAM ALANI
  1. #381
    StyLeOscaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mart 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung GV 250
    Alıntı Orko_ye adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tabi bu 50 TL'lik benzin ile 250-280 km agresif kullanmamak kaydıyla ki ben hep bu değerleri yakalarım. Motorumu alalı yaklaşık 8 ay kadar oldu bu zamana kadarki genel ortalamam 5,3 lt./100 km.

    Parça fiyatları konusu bence en son kafana takacağın şey olsun. Eğer garantisi devam etmeyen bir motor alacaksan internetten çok daha uygun fiyata sarf malzemelerini bulabilirsin. Ben en son seferinde yağ filtresi ve bujiyi çok ucuza almıştım internetten.
    hmm anladım..malum bütçem durumu nedeniyle alacağım motor garanti kapsamı dışında olur.. dediğn gibi de normal bakımları 6000 km de bir oluyorsa, yağ,yağ filtresi, hava filtresi değişimi pek masraflı olmaz fakat olurda malum parçalardan kaynaklanan bir sorun olursa diye tek endişem bu.. çünkü aylık elime geçen mebla belli..çin mallarının parçaları ucuz gücüm yetiyor almaya..

    gerçi okuduğum kadarıyla pek sorun çıkarmayan bir makine..
    Motor Aşkı Ayrıdır Herkes Bilemez..

    Kanuni Storm 150 / Mondial Mct 250 / Hyosung Gv 250 / Honda Cbr 600 F


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #382
    extrem_015 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2010
    Şehir
    ☺ ßƲRĐƲR ☻
    Motosikleti
    EŞŞİZ TR'DE TEK CBR600F PC35 4 CİĞERLİ EŞEK ARISI
    güzel makina bu translaplar..hayırlı olsun şimdiden...

  3. #383
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    styleoscar başına dert açmaması için alırken dkkatli davran ağır masraf açacak makine kendini belli eder anlayan biriyle birlikte bakın hatta güvendiğin bi ustaya göster 3-5 ekspertiz ücreti vermek daha sonradan 3-5 bin tamir parası vermekten iidir
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  4. #384
    haluka28 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda NC750X DCT
    iyi akşamlar arkadaşlar bir TA alacağım çoktandır kafamda olan ve imrendiğim bir motor. Satmak isteyen olursa görüşmek isterim. 0,505,6715611 Adana civarı tercihimdir.
    2008 Regal Raptor 250 2009 Hyosung GV 650 2010 Bianchi 150
    2011 Honda Transalp XL700 2013 Kymco Xciting 250 2015

  5. #385
    mehmet tufan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2010
    Şehir
    BEŞİKTAŞ / istanbul
    Motosikleti
    BURGMAN
    aşık olduğum makina !!

    alacağım en kısa zamanda biraz para yapmam lazım sadece..
    What goes around, Comes back arround...

  6. #386
    YÖRÜK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2008
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    BMW R1200 GS
    ya neden bu başlıkta arkadaşlar yok ilgenen yok,bu motora sahip kimseler yokmu?orhan biraz yardım etmeye çalışmış ama o da motoru sattı.şimdi ta kullanan arkadaşlar biraz başlığa gelse de ilgilenen meraklı arkadaşlara yardımcı olsa hiç fena olmayacak..
    SÖZ KONUSU VATAN İSE GERİSİ TEFERRUATTIR!!!

  7. #387
    akinosan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2008
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda xl650 Transalp
    Alıntı YÖRÜK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya neden bu başlıkta arkadaşlar yok ilgenen yok,bu motora sahip kimseler yokmu?orhan biraz yardım etmeye çalışmış ama o da motoru sattı.şimdi ta kullanan arkadaşlar biraz başlığa gelse de ilgilenen meraklı arkadaşlara yardımcı olsa hiç fena olmayacak..
    Çok gezmekten fırsat bulamıyoruz sanırım

    Hocam, şöyle söyleyeyim;

    Yaklaşık 2 sene kadar 125 cc'lik ufak bir enduro (xt125r) kullandıktan ve uzun arayışlardan-incelemelerden sonra TA'ya geçtim. Tabi tercihimde esas etken bütçe meselesiydi. Yoksa bir f800gs fena olmazdı sanıyorum .. Fiyat olarak ulaşabileceğim motorlardan xt 660, kle500, f650gs gibi modelleri eleyerek tercihimi yaptım. Kesinlikle çok memnunum. Belki biraz aklım büyük abimiz AT'de kalmış olabilir ama, bakalım.. O başka mevzu.

    Bir kullanıcısı olarak yakıt tüketimi dışında olumsuz bir şey söyleyemem. Şehir dışında ve sakin kullanımla km'de 20 kuruş yakıyor. Şehir içinde 22-23 gibi değerlere ulaşabiliyor. Şu an kullandığım 1.4 benzinli arabama yakın veriler bunlar. Bunun dışında sağlamlığı, performansı, kullanım kolaylığı, artçılı/artçısız konforu, bakımı, parçası, kılı tüyü falan, hepsi bilinen, bahsedilen şeyler.

    Eğer kısıtlı bütçeye sahipseniz, artçı ile seyahat ediyor, gördüğünüz toprak yolların sonunu merak ediyor ve yakıt tüketimini dert etmiyorsanız tercih edilebilecek bir motordur. Çok satılan ve tutulan bir alet olduğundan piyasada 2. elini gayet mantıklı fiyatlara ve full aksesuarlı olarak bulmak gayet mümkün.

    Tavsiye ederim..

  8. #388

    Üyelik
    19 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLE 500
    Alıntı akinosan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer kısıtlı bütçeye sahipseniz, artçı ile seyahat ediyor, gördüğünüz toprak yolların sonunu merak ediyor ve yakıt tüketimini dert etmiyorsanız tercih edilebilecek bir motordur.
    Bütçesi kısıtlı bir kullanıcının yakıt masraflarını göz ardı edebileceğini pek zannetmiyorum ...

  9. #389
    akinosan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2008
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda xl650 Transalp
    Alıntı cityrider adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bütçesi kısıtlı bir kullanıcının yakıt masraflarını göz ardı edebileceğini pek zannetmiyorum ...
    Kısıtlı bütçe ile yakıt tüketimi ters orantılıdır genel anlamda. Kısıtlı bütçeniz varsa daha eski teknolojiye sahip ve daha çok yakıt tüketen bir motor alırsınız, bütçeniz iyi ise daha yeni teknoloji ürünü ve az yakan bir motor tercih edebilirsiniz.

    Motosiklet Kullanma zevki için yakıt tüketimi göz ardı edilebilir. Yani sıfır km fiyatı aynı olan 150-250 cc gibi ekonomik bir motor yerine, benzini keyifle tüketen TA'yı her zaman tercih ederim. Onu anlatmaya çalışıyorum.

  10. #390

    Üyelik
    19 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KLE 500
    Alıntı akinosan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kısıtlı bütçe ile yakıt tüketimi ters orantılıdır genel anlamda. Kısıtlı bütçeniz varsa daha eski teknolojiye sahip ve daha çok yakıt tüketen bir motor alırsınız, bütçeniz iyi ise daha yeni teknoloji ürünü ve az yakan bir motor tercih edebilirsiniz.

    Motosiklet Kullanma zevki için yakıt tüketimi göz ardı edilebilir. Yani sıfır km fiyatı aynı olan 150-250 cc gibi ekonomik bir motor yerine, benzini keyifle tüketen TA'yı her zaman tercih ederim. Onu anlatmaya çalışıyorum.
    Anlıyorum ve de katılıyorum.

    Herkes hep kendisi için en iyisini ister ve hayal eder, ama madem motorsiklet bir zevk işi, hem sahip olurken borca girip sıkıntı yaratmamalı, hem de gezerken ve bakım zamanı geldiğinde insanı zora sokmamalı.

    Yeterli gücü olan, masraflarını rahatlıkla karşılayabilecek birisi için (hele 600 lük makina alıyorsan) 5 lt yakmış 7 lt bu ayrıntılara takılmak saçma olur. Ekonomi isteyen gider cbf 150 alır, az yakıt ve bakım masrafıyla keyfini çıkartır.

    Şöyle bir pazar günü turlamaya çıktığımda aman bir litre daha az yaksın diye gaza yüklenmekten kaçınacak olduktan sonra ne kıymeti var ki...

  11. #391
    izm35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Eylül 2010
    Şehir
    izmir/menemen
    Motosikleti
    İJ 350''''''CBF 150
    çok hoş makina perfect,en kısa zamanda almayı düşünüyorum ama küçük bi proplem var param yok ne kadar acaba?..

  12. #392
    emrello - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TA '07 (Anya)
    Yakıt tüketimi 4,8 - 6 lt arasında gidip geliyor. 6'nın üzerine nadir olarak çıkıyor. Anormal müsrif bir motor değil. Kullanıma bağlı olarak değişebilir tabii ki.
    Ağır metal insanı...

  13. #393
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Evet daha önceden de yazmıştım. Çok yakan bir motor değil, daha doğrusu agresif kullanmazsanız çok yakmaz diyelim. Benim 6 aylık yakıt ortalamam 5,2 Lt di 100 km.de.
    ..::.. GO ..::..

  14. #394
    Sinan Er - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Mart 2006
    Şehir
    Türkmenistan
    Motosikleti
    BMW F650 GS
    Bayramda, Murat ( Rebel ) Tarkan, Murat ve ben Kıyıköye gidip geldik. Muratla beraber küçükyalıdan çıkıp aynı yere dönduğumuzde o Transalpiyle 5.7 litre tüketmişti ben Kle500 le 4.7 Hızımız max 120 oldu ortalama 100-110 gibi yolculuk yaptık. Yaklaşık 400 km. Herikimizde artçısızdık. Onda boş arka ve yan çantalar vardı.

    Tüketim değerleri benım kendi motorumla daha önce tespit ettiklerimden farklı değil.
    Kle500 6 vites olmanın avantajıyla daha ekonomik.

    Genel olarak değerlendirmek gerekirse kullandığımız motosikletlerin yakıt tüketimi oldukca fazla. 4 tekerli 4 silindirli en az 1 ton agırlıgındaki otomobillerle kıyaslandıgında el yakacak derecede fazla yaktıklarını kıyasladığımızda görebiliriz. Ama motosiklete hobi - eylence amacıyla biniyorsanız haftasonunu degerlendirmek oldukca ucuza maloluyor demektir.
    Kuş olup uçmak isterken uzaklara, Ağaç olup kök salıyorum buralarda.........

  15. #395
    R_E_B_E_L - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Mart 2007
    Şehir
    İZMİT
    Motosikleti
    B M W R 1 2 0 0 G S
    Merhaba,

    Sinan' ın verdiği yakıt tüketim değerleri üzerinden hesap yapalım;

    Benim motosikletim 2004 model Transalp;

    100km/5.7 yakıt tüketimi, gezimiz ortalam 500 km.sürse 500 km.de 5.7*5=28.5 lt. toplam yakıt tüketirim.TL karşılığını bulmak için güncel 95 oktan benzin litre fiyatıyla çarpıyorum. 28.5lt*3.8TL=108.3 TL yakıt masrafım olmuş.

    Aynı hesabı KLE500 için yapalım;

    100km./4.7 500 km.de toplam yakıt tüketimi 4.7lt*5=23.5 lt toplam yakıt tüketimi.TL karşılığı için tekrar güncel 95 oktan benzin litre fiyatıyla çarpıyorum.
    23.5lt*3.8TL=89.3TL

    500 km.lik seyahatte XL650 ile KLE 500 arasındaki fark 108.3-89.3=19 TL.

    Bence TRANSALP 19 TL.lik farkı sonuna kadar hak ediyor.


    Umarım faydalı olmuştur.
    !! DİKKAT !! EJDERHA ÇIKABİLİR

  16. #396
    Orko_ye - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Temmuz 2008
    Şehir
    Austin / Texas, USA
    Motosikleti
    -
    Alıntı R_E_B_E_L adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Sinan' ın verdiği yakıt tüketim değerleri üzerinden hesap yapalım;

    Benim motosikletim 2004 model Transalp;

    100km/5.7 yakıt tüketimi, gezimiz ortalam 500 km.sürse 500 km.de 5.7*5=28.5 lt. toplam yakıt tüketirim.TL karşılığını bulmak için güncel 95 oktan benzin litre fiyatıyla çarpıyorum. 28.5lt*3.8TL=108.3 TL yakıt masrafım olmuş.

    Aynı hesabı KLE500 için yapalım;

    100km./4.7 500 km.de toplam yakıt tüketimi 4.7lt*5=23.5 lt toplam yakıt tüketimi.TL karşılığı için tekrar güncel 95 oktan benzin litre fiyatıyla çarpıyorum.
    23.5lt*3.8TL=89.3TL

    500 km.lik seyahatte XL650 ile KLE 500 arasındaki fark 108.3-89.3=19 TL.

    Bence TRANSALP 19 TL.lik farkı sonuna kadar hak ediyor.


    Umarım faydalı olmuştur.
    Muratcım nihayet sesin soluğun çıktı forumda Sana Transalp yaramış
    ..::.. GO ..::..

  17. #397

    Üyelik
    16 Aralık 2010
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    ybr125
    enduroları rahatlıkla kullanmak için gereken en az boy kaç cm ola? Tüm enduroların boyları standart mıdır? mesela Kle500 ile ta ların arasında fark var mıdır acaba?

  18. #398
    akinosan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2008
    Şehir
    marmaris
    Motosikleti
    Honda xl650 Transalp
    Alıntı kaan.c.kale adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    enduroları rahatlıkla kullanmak için gereken en az boy kaç cm ola? Tüm enduroların boyları standart mıdır? mesela Kle500 ile ta ların arasında fark var mıdır acaba?
    "Tüm enduroları kullanmak için şu kadar boy lazımdır" gibi bir iddiada bulunmak yersiz olur. Endurodan enduroya fark var. Ayrıca amortisör ayarlarıyla veya sele dolgusu ile oynayıp yüksekliği düşürmek hemen her motor için mümkün.

    Ğstelik bu konuda tecrübe de önemli. İlk motor olarak TA'yı tercih edecek kısa boylu bir arkadaş hiç şüphesiz zorlanacaktır. Bence yeterli tecrübeye sahip 1.70'in üzerindeki bir sürücü, bazı park manevralarında zorlanmakla beraber bu motorun üstesinden gelebilir.

    Epeydir modeller üzerinde araştırma yaptığınızı görüyorum. Artçı ile yol yapacaksanız ve dolayısıyla yük taşıyacaksanız, konforu ve avantajları ile size ve bütçenize en uygun motorlardan biri bu. Orta sehpasını, yan çanta/koruma demirlerini, tur camını ve daha bir sürü aksesuarını piyasadan bulabilir, dahası full aksesuara sahip bir TA'yı bahsettiğiniz fiyata satın alabilirsiniz. Bir kullanıcısı olarak tavsiye ederim.

  19. #399
    atiturhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Şubat 2010
    Şehir
    Akcay/Edremit/Balikesir
    Motosikleti
    şuan BMW R 1150 GS önce R 1150 R vardı
    bayiliyorum bu tarz motorlara.. Varadero olsun, bmw GS650 olsun, Aprilla Pegaso 650 olsun tam benim icin bicilmis kaftan motorlar

  20. #400
    barok34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kymco xciting 250 i
    xl 700 hakkında görüşleri merak ediyorum motor sanırım 3 yıldır yollarda
    Biz hepimiz, Gök ananın içinde dönen tek bir çocuğuz.


20. sayfa BirinciBirinci ... 10181920212230 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler