Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

Honda XL 650 V Transalp (enduro)

    REKLAM ALANI
  1. #281

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Ayşe Şule Bilgiç'in yorumu http://www.motosiklet.net/forum/ayse...le-bilgic.html

    HONDA TRANSALP

    Gelelim Transalp’e. İlk karşılaşmamızda Transalp şöyle der gibiydi: ’Selam ben Honda Transalp. Nasılsınız? Umarım yolculuğumuzdan memnun kalırsınız!’. Vay bee ne centilmen!!! Evet, takım elbiseli, ama sporcu ruhlu bir beyefendi gibiydi ki zaten de öyle. ‘Merhaba’ deyip üzerine ilk binişinizde 840 milimetrelik sele yüksekliğiyle ‘ya sağ ayak yerde ya da sol’ durumuyla karşılaşınca anlıyorsunuz ki bu beyefendi pek şaka kaldıracak biri değil. Ciddi, titiz, olgun bir motosiklet Transalp. Ciddi derken üzerine oturduğunuzda eğer spor motosiklet kullanır gibi eğilirseniz oldukça komik görünüyorsunuz. Mağrur bir motora dik oturmak gerekiyor. Dağa taşa da çıkayım ben bununla deyince pek çok beklentinizi tatmin edecek kadar titiz hazırlanmış. 1987’den beri üretildiğinden olgunlukta pek az rakibi var. Biraz eski kafalı olduğunu düşünebiliyor insan, ama bu sağlamlık ve güvenilirlik olarak size geri dönüyor. Motor sahibi arkadaşlarınızla konuşurken ‘Benim motorun şu parçası bozuldu, bunu değişti, şunu eskidi’ dediklerinde siz gülümsüyor ve ‘Periyodik bakım zamanı gelse de servise gitsem, yolunu unuttum yahu’ diyor, ortamı mahvediyorsunuz. V2 4 bujili, 7500 devirde 52 beygir güç üreten bir motora sahip Transalp. BMW gibi heyecanlı olmasa da düşük devirlerde inatçı bir çekişi var. Egzozdan garip sesler çıkarıp silkelemek kolay değil. Yüksek devirleri genç rakipleri kadar sevmiyor. Hem 191 kilogramlık kuru ağırlığıyla, ağır abilik ona daha çok yakışıyor. Öyle elektronik beyinler, enjeksiyon sistemleri, ABS falan kullanmıyor. Elleriniz üşüyorsa, sevdiğinizle aranıza girmiyor üstelik artçı koltuğunda pek konforlu seyahat etmesi için elinden gelen centilmenliği yapıyor. Eski usul, safkan enduro, harbi delikanlı olmak istiyor. Motosiklete alışana kadar viraj girişlerinde bizim afacan kadar esneklik sunuyor, ama uyarıları biraz daha ciddi. Hata yaptığınızda ‘Bak böyle kullanacaksan gitmeyelim, sen otur bir yerde çay iç, dinlen, öyle devam edelim’ der gibi paylıyor sürücüsünü. Kullanıcısı biraz tecrübeli olduğu takdirde özellikle uzun mesafelerde yollar bitsin istemiyorsunuz. Standart gelen rüzgar koruması gayet yeterli. Tertipli, çalışkan öğrenciler gibi düzenlenmiş göstergeleri var. Transalp biraz daha mantık, fonksiyonellik düşünülerek üretilmiş, yıllardır da kullananlar ile seviyeli, ama güçlü dostluklar kurmayı başarmış bir motosiklet.
    Bu motoru sürmeyi çok fazla istiyorum.....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    muvattali salona gidip bol bol leg press çalışıyosun devirdiğinde kaldırabilmek içinde sıkı bi skuat çalışması gerekiyo bayramdan sonra salona başlıycam başka yolu yok gibi :p
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  3. #283
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    50 gündür kimse bakmamış mı buraya? nerde bu TA cılar ?
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  4. #284

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    yihuhuhu ben serçe parmağımla yerdeyken oynatır, sol elceezimle yerden kaldırırım
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  5. #285
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    tebrikler morrigan bu yetenek doğuştan mı ?
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  6. #286

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    Evet doğuştan

    Valla Transalpimle 10.000 km oldu yaklaşık, bir kere motoru yan yatırdım başkada hiç bir sorunla karşılaşmadım. Onda da yan yatırmama sebep olan aracın sürücüsü hemen koştu geldi, buyrun kaldırın dedim kaldırdı motoru yerden sağolsun.Bak hatta serçe parmağım bile değmemiş

    Doğuştan gelen bir yetenek görüldüğü üzere
    Erkek olsam belkide yardım etmeyecekti. Ya da erkek olan kişi yerden o motoru başkasının kaldırmasını kaldıramayabilirdi
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  7. #287
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    aynı durumda (kibarca !! kapısını açıp) aracın sürücüsünü yardıma davet etmiştim .. neyse yeni modellerde sele yüksekliği daha düşük sanırım , sırf bu yüzden yavaş sürüşte ,manevrada yada engel geçerken ters dönmüş tospaa gibi çırpınan arkadaşlar var
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  8. #288

    Üyelik
    25 Kasım 2008
    Şehir
    Manisa SAlihli
    Motosikleti
    Honda İnnova 125cc 2006 transalp
    Arkadaşlar transalp imin servis ihtiyacını nasıl saglarım manisaya yakın olursa fena olmaz salihlidenim teşekkürler.Her Motor sevdalısının ömrünü motor üzerinde mutlu geçirmesini dilerim

    Arkadaşlar Yaza uzun bir Anadolu turu düşünüp hazırlıklarıma başladım ama 2. el yan çantaya depo üstü çantasına vb ihtiyaçlarım var bana yardımcı olanlara saygılar.

  9. #289

    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Artık çok daha güzel bir şeye sahibim..
    Satılık Transalp var en acilinden ve uygunundan. Düşünenler olursa;
    Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.

  10. #290
    tubis - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2005
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yamaha Cygnus L
    Nasıl kıyarsın o güzelim TA ya.. Allah taş edecek seni Çiçekkkkkkkkkkkkk..
    Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
    'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>

  11. #291
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    he valla çarpılacan yenisini aldım demişsin ,yerine koymaya neyi layık gördün ?
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  12. #292
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    25 gundur tık yok kımseden tamam hava soguk motora bınmıyorsunuz barı burda kendınızı gosterın
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  13. #293

    Üyelik
    15 Aralık 2008
    Şehir
    bursa
    Motosikleti
    honda cbf 150
    hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah
    ama merak ettiğim bi konu var telli jantlarda lastikler
    tubeless olmuyo diye biliyorum bunu araştırdın mı?
    [COLOR="Blue"][/COLOR]:bounce:...4 teker bedenini,2 teker ruhunu taşır...:bounce:

  14. #294
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    24 Aralık 2008
    hayatimda hic enduro surmedim

  15. #295
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    aaluş yan çanta için bir fikrim var ama benim ihtiyacım olmadığından hayata geçirmedim ; lokantaların kullandığı kareye yakın şekilli yemek kaplarından 4 adedi işini görür ama temiz iş yapan bir kaynakçıka ihtiyacın olacak bu malzemeyide krom hurdalığından kilosu 7 liraya bulabilirsin 6-7 kilo çeker gerisi maharet yada alumniyum dan 2mm saç kullanarak ta yapabilirsin bu konuda bir çalışmanın linki olacaktı buraya koyarım depo üstü çantayıda bağlantı kayışlarını ve koyacagın mıknatıslar için iç tarafa depoyu çizdirmeyecek şekilde cep diktirirerek sırt çantasından bile yapabilirsin
    jantı telli olan ve tubeless lastik kullana capanord ve r1200gs var bildiğim onlarda da teller janta lastik topuğunun dışında kalacak şekilde bağlı olduğu için
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  16. #296

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    http://www.vstromturkiye.org/phpBB3/...st=0&sk=t&sd=a

    Bu adresi incelemenizi tavsiye ederim. Ucuz ve temiz çözüm

  17. #297
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    süper başka söze gerek yok bu krız ortamında 800 ytl vermeye gerek yok biraz pratik cözümler gerek
    http://rtw.xtz660.googlepages.com/alluboxes
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  18. #298

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS
    Herkese selam,
    topic'de epeyce zamandır yazışma olmamış gerçi ama ben gene de aklımdaki birkaç soruyu sorup buradaki tecrübeli arkadaşların fikirlerini almak istedim:
    36 yaşında 2 teker sevdasına tutulmuş, geçen ay Honda'dan GS1 eğitimini almış, en kısa sürede GS2'yi alacak, yaklaşık 20 yıldır istanbul trafiğinde aktif araba sürücüsü biriyim.Uzun süredir Honda Deauville almayı planlıyordum, ancak ülkemiz yollarının şartları ve deauville'in (2.elinin bile) bütçemin 4-5 bin lira üzerinde olmasından dolayı enduro bir motorun benim için daha iyi olacağına ikna oldum. bu türde adından en çok söz ettiren aletler tahmin edebileceğiniz gibi F650,Transalp ve DL650 benim aklıma en çok yatan (pek çok açıdan) Transalp oldu. Şimdi gelelim tecrübelerinizden istifade etmek istediğim noktalara;yeni başlayan ama her türlü eğitimi alıp, uzun süre trafikten uzak alanlarda pratik yapmayı göze almış, 120kg ve 1.80cm boyda biri için (kendisi ben oluyorum) Transalp'de şu adından çok söz edilen ağırlık merkezinin yukarda olma hadisesi beni ne kadar bozar? bir diğer sorum ise deauville'i bir zamanlar çok istememin sebeplerinden biri olan shaft sisteminin TA'de olmayışı, yani zincir bakımının gerçekten bir dert teşkil edip etmemesi??
    şimdiden vakit ayırıp tecrübelerini paylaşan tüm arkadaşlara teşekkürler...

  19. #299
    cobalt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2005
    Şehir
    istanbul - Kocamustafpaşa (Paşa)
    Motosikleti
    XL600V 91 Transalp (Gırmızı)
    gs 2 eğitiminde cbf500 kullanma sansın da olacaktır değerlendirmeni yaparken bu verilerdende faydalanabilirsin ta nın ağırlık merkezinin yukarda olması motoru yatırmak konusunda kaygan zeminde ve yavaş dar dönüşlerde dikkat gerektiriyor dengeli bir motor ama yinede dikkatli olmak gerek yeni modellerde ağırlık merkezi biraz daha aşağı alınmış tek sorun buysa ve ben asfalttan cıkmam dersen dl 650 nınde sansı yuksek 1991 model ta sahibiyim paran olsa değiştirirmisin dersen ,param olsa ikinci motor alırım derim . zincir bakımına gelince o kadar dert edilecek birşey değil tabii ama ihmale gelmez hem motosikletle ilişki için iyidir hemde rehabilitasyon olur
    Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
    ...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.

  20. #300

    Üyelik
    25 Haziran 2006
    Alıntı ounsur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selam,
    topic'de epeyce zamandır yazışma olmamış gerçi ama ben gene de aklımdaki birkaç soruyu sorup buradaki tecrübeli arkadaşların fikirlerini almak istedim:
    36 yaşında 2 teker sevdasına tutulmuş, geçen ay Honda'dan GS1 eğitimini almış, en kısa sürede GS2'yi alacak, yaklaşık 20 yıldır istanbul trafiğinde aktif araba sürücüsü biriyim.Uzun süredir Honda Deauville almayı planlıyordum, ancak ülkemiz yollarının şartları ve deauville'in (2.elinin bile) bütçemin 4-5 bin lira üzerinde olmasından dolayı enduro bir motorun benim için daha iyi olacağına ikna oldum. bu türde adından en çok söz ettiren aletler tahmin edebileceğiniz gibi F650,Transalp ve DL650 benim aklıma en çok yatan (pek çok açıdan) Transalp oldu. Şimdi gelelim tecrübelerinizden istifade etmek istediğim noktalara;yeni başlayan ama her türlü eğitimi alıp, uzun süre trafikten uzak alanlarda pratik yapmayı göze almış, 120kg ve 1.80cm boyda biri için (kendisi ben oluyorum) Transalp'de şu adından çok söz edilen ağırlık merkezinin yukarda olma hadisesi beni ne kadar bozar? bir diğer sorum ise deauville'i bir zamanlar çok istememin sebeplerinden biri olan shaft sisteminin TA'de olmayışı, yani zincir bakımının gerçekten bir dert teşkil edip etmemesi??
    şimdiden vakit ayırıp tecrübelerini paylaşan tüm arkadaşlara teşekkürler...
    Yeni başlamıyor olsanız, hem şafta sahip hem de bütçenize uygun olarak BMW R1100GS derdim. Saydığınız 3 seçenek arasından kullanımı daha rahat ve şehiriçi için diğerlerine göre daha kıvrak olan F650GS'i önerebilirim.


15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler