Valla Savaş abinin yalancısıyım.O öyle diyordu. Ki nitekim bi o değil Transalp kullanıcı olarak bildiğim.
Valla Savaş abinin yalancısıyım.O öyle diyordu. Ki nitekim bi o değil Transalp kullanıcı olarak bildiğim.
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Şehir içi max 7 lt, şehir dışı 90-100km hızda 5,2 lt benim tespitlerim.Ortalama 6-6,5 lt oluyor.100 km de 1 lt fazla yaksa yıllık 10000 kmde 350 ytl fark çıkar. Bu bedelinde can yakacak bir bedel olmadığını düşünüyorum
" Hayat üçbuçukla dört arasındadır.
Ya üçbuçuk atarsın ya da dört dörtlük yaşarsın..."
cbf 150 den ta ya geçecek arkadaş a ; boyun ve kilon kadar bacaklarının kuvvetı de şehir içi kullanımda etkili olacak aklında olsun 10 kusur bg lik motordan 50 bg ye çıkacaksın durduğunda , dönüşlerde alışana kadar sorun yaşayabilirsin dikkatli davranmak lazım birde ön tekerleğin 21" olduğu eski modellerden alacaksan gaza gelip virajlara hızlı girme ben birkaç kez bayaa tırstım artık race kullanan arkadaşlara siz önden gidip yer tutun diyorum
benzin tüketimi konusunada çok takılmıyorum aynı yere arabayla daha pahalıya ve daha uzun sürede trafik eziyeti çekerek gidiyorum
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
okulun son günü gittim bir arkadasımla beraber ankaradan önceden anlaştığım motorcu arkadaştan transalpimi aldım.yanımda götürdüğüm arkadas uzun yıllar transalp kullanıcısı oldugu için ankaradan ben artcı olarak geldim.güzel bir yolculuktu.ankara ile muğlanın Ortaca ilçesi arası 800 kmküçük molalarla geldikgece yolculugu esnasında bir polis otosu durdurdu bizi.neyse motosiklet üzerine muhabbet başladı tek taraflı bir muhabbet bizimkisi.en sonunda ben dayanamadım memur bey hangi evrakları göstericeğiz dedim.polis memuruda yok biz sadece motoru görmek için durdurduk demesin mi.buda yolculugun garip bir anısı olarak kaldı.ben eve döndükten ertesi gün test sürüşlerine başladım.cok zevk aldığımı söylemeliyim.neyse motora epey ısındıktan sonra datçadaki marmok festivali için motosikletleri yükledik.görüntü muazzamdı.yani diyecegim motosikleti yükle bir yere gitme seyret o kadar havalı duruyor.nihayet heyecanla yola çıktık iki transalp.mükemmel bir yol ,hava harika, motosikletler harika.herşey dört dörtlük.yol üzerinde küçük molalar ve manzara keyfi.insan ne isteyebiliriki başka.öyle mutluyum o an anlatamam.datçanın virajlı yollarına girdik.yatmaya başladık ben yine de temkinliyim.arkadasım önümden gidiyor .öndeki transalpi izlemek keyif verici.neyse arkadasım bir kamyonu solluyor bende sollamaya başlıyorum ancak viraja denk geliyorum.kamyon doğal olarak virajı alırken benim şerite yavaş yavaş geçmeye başlıyor.ben heyecanlanıyorum, motoru istediğim kadar yatıramıyorum bakıyorum kamyonun arka çift tekerleğine doğru kitlenmişim .çarpıcam benim kurtuluşum yok.neyse ani bir frene asılıyorum büyük bir ihtimal.motosiklet yana doğru yatıyor ve motosikletim kaç yıldır özlemini çektiğim yeni yol arkadaşımla ben güm yerdeyizo an nemi düşünüyorum.eyvah diyorum güme gitti bizim tur onca planladık hayalini kurdu ve tur buraya kadar.sonra gitti motosiklet diye düşünüyorum.cok erken oldu diyorum.cok derin bir üzüntü ve hayal kırıklıgı içerisindeyim o an..tabi bu arada ben hala motosiklete tutunmaktayım.sonra hemen motoru bırakıyorum.motoru bırakmamla kendimi kayarken sırt üstü pozisyonuna getiriyorum.motosiklet önümde ben peşinde kayıyoruz.ha git ha git ha git. motosiklette yol kenarındaki demirlere çarpıp duruyor.güm diye bir ses.ardından bende sürtünmenin etkisiyle duruyorum.ben arkadan gelebilecek araçlardan kurtulabilmek için ayaga kalkıp yürümek istiyorum ancak bacagımda bir problem var yinede kalkıp yol kenarına atıyorum kendimi.herhalde kalbim 150 atıyor on an.nefes kontrolü yapmaya çalışıyorum.işe yarıyor.kaskı çıkardıktan sonra gözlerimi açamıyorum sanki güneş dünyaya okadar yaklaşmış ki her taraf inanılmaz bir ışık,gözlerimi kör edercesine parlak bir ışık.sonra arkadasımın bana doğru koştuğunu görüyorum.geliyor motsikleti kaldırıyoruz ancak hiç gücüm kalmamış,inanılmaz susamış durumdayım.ahmet diyorum ,su.arkadasım
motorundan suyu getiriyor.bir kaç yudumdan sonra kendime geliyorum.gariptir aynı zamanda komiktirde canım inanılmaz şekilde sigara istiyor aynı zamanda.ki ben öyle tiryaki degilimdir.günde içtiğim sigara 3 yada 4 dür.ama o an illede sigara.neden dir bilmem.neyse uzun uzun anlatmayayım marmaris devlet hastanesinde yaralar temizleniyor sarılıyor dizim kötü durumda olduğu için dikiş ve alçı derken taburcu oluyorum.evde 40 günlük mecburi dinlenmeden sonra şu sıralar motosikletimle küçük küçük turlar atmaya başladık tekrar. e eee neden anlatıyorum bunları.şunu söylemek için.arkadaşlar motosiklete alışmak alıştığınızı sandığınızdan daha da geç oluyor aslında. herkese sevgiler.bir gün yollarda buluşmak dileğiyle.hoşçakalın
Hayat ne kadar uzun olursa olsun, hep beklenmeyen kadar kısadır.
yollardogam arkadaşım geçmiş olsun ikiniz içinde üzüldüm allah beterinden saklasın
Şehir içi bol ara gazlı kullanımda 100 km de 6.25 lt bence makul bu depoda da egzos değişti dur bi sesine bakayım dur bi gaz vereyim derken
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
son sarkoy gezisinden notlar;
motor ,yüksekliğinden ,sürücüsünün boyundan , ve arkadaki 52 lt lik çantadan dolayı yan rüzgarlarda yelken gibi , sarsıcı bir seyahat oluyor (daha alçak yapıdaki motosikletlere oranla ) yakıt tüketimine gelince 100 km de 4.7 lt otoban kullanımı 4000-6000 devir aralığı yaklaşık 110 km sabit hızla virajlı s yollarda ani hızlanıp yavaşlamalardan dolayı tüketim 5.3 lt ye çıktı
s virajlı yollarda ve keskin virajlarda görece ince ve 21" ön tekerlek viraja yatmanızda bir eksi oluşturuyor beraber gittiğimiz turing ve naked lar kadar seri olamıyor ama asvalt dışında yada bozuk yolda ayağa kalkıp gaz açarken arkadakilerin düşük viteste homurdanmaları keyif veriyor
Loneliness has followed me.my whole life, everywhere.In bars, in cars...
...sidewalks, stores, everywhere.There's no escape.I'm God's lonely man.
bence bmw 1200 gs tartışılmaz
Oldu Onur sende TA al. Ben alamadım ya hepiniz alın..
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
bendedüşünüyorum şu er6 yi bi versek de alsak mı acep
Noluyo yaaa
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
Ay ne kadar gıcıksın Onur ya.. Bi de sevmem demiş pofff....
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
zorla mı kardeşim, sevmiyom işte
Onur Yollarda
Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ
Sevmiyosan neden alıyosun ki Hoş zamanında ss kullanan endurocusun (!) sen, normal.
Sonsuza kadar süren tek A$K motosiklet aşkıdır !
'TUĞBA OKAN EKİN' << 03.04.2007 >>
İyi motor güzel motor hoş motor ama şu ağırlık merkezinin yukarıda oluşu benim için biraz sorun doğrusu. Valla pat küt devirmekten korkarım, bırak TA'yı Falcon'u bile sırf bu sebepten birkaç kez devirmiş biriyim
İnnova 125, nx4 falcon, xt660r, CBF 600s diyerek devam ediyor hayat
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)