Bajaj Pulsar NS160 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Selefi NS150'den görünüş olarak aynı sayılır, 2 farkından birisi silindir hacmi 160cc'ye çıkmış ve ön fren sistemine ABS standartdı getirilmiş. Bu da onu selefinden neredeyse 3 BİN TL daha pahalı bir motor haline getirmiş.
Genel Bakış
Yeni Pulsar NS 160
Her sokakta sert sürüşler ve daha sert maceralar için tasarlanan yeni Pulsar NS160, Euro4 teknolojisi ile her türlü mücadeleye hazır. Full enjeksiyon sistemiyle hızlı ivmelenmenin keyfini çıkarın. Ön ABS diski ve arka kampanasıyla mükemmel bir fren sistemine sahip yeni NS160’ı kullandığın zaman, rakiplerini uyarmayı unutma.
MOTOR KAPASİTESİ
160.3 cc
Güç
15,5 @ 8500 (Ps @ RPM)
Tork
14,6 @ 6500 (Nm @ RPM)
Motor
Tek silindir, SOHC 4 valf, Yağ soğutmalı, DTSi
ÖZELLİKLER
KONFOR
Rahat sürüş pozisyonu
Teleskopik Ön Süspansiyon
Helezonik yaylı, nitroks tekli amortisör
Sıkıştırılmış çelik perimetrik şasi
Alttan egzoz
Düz bir yol ya da dik bir yokuş, yeni Pulsar NS160 her koşulda rahat bir sürüş için dizayn edildi. 135 kg ile sınıfının en hafif motosikleti olan yeni NS160, dönüşler ne kadar keskin olursa olsun kusursuzca yola hakim oluyor. Nitrox tekli arka amortisörü ve teleskopik ön süspansiyonu ile üstün bir sürüş deneyimi yaşatıyor. Esnek, hafif ve güvenli bir sokak dövüşçüsü: Yeni Pulsar NS160...
PERFORMANS
4 Valf, Çift Bujili, 160 cc motor
Yağ soğutmalı
5 vites
Yeni Pulsar NS160 15,5 PS gücü ve 4 valfli çift bujili motoruyla kalp atışlarınızı hızlandıracak. Gücünü selenin altında kükreyen 14,6 Nm’lik torkundan alıyor, sokaklara ilham veriyor... Yeni Pulsar NS160, 5 ileri vitesiyle üstün hızlanma ve pürüzsüz sürüş deneyimini yaşatıyor, motosiklet tutkunu zirveye çıkartıyor.
TASARIM
Kaslı görünümüyle agresif sokak dövüşçüsü stili
Alttan aydınlatmalı düğme
LED Arka ışıklar
Şık alaşım jantlar
Çift renkli etiketleri, alttan aydınlatmalı düğmeleri, LED arka ışıkları ve kaslı görünümüyle Pulsar NS160’yi sürdüğün an, sokakların kazananı sen olacaksın.
GÜVENLİK
Ön ABS diski, Arka kampana
Arka Fren – 130 mm kampana
Tubeless Lastikler
NS160, sahip olduğu fren sistemleriyle kusursuz bir yavaşlama sunar. Tubeless lastikler sürücü için doğru dengeyi ve güvenliği sağlar.
KONFOR
Rahat sürüş pozisyonu
Teleskopik Ön Süspansiyon
Helezonik yaylı, nitroks tekli amortisör
Sıkıştırılmış çelik perimetrik şasi
Alttan egzoz
Düz bir yol ya da dik bir yokuş, yeni Pulsar NS160 her koşulda rahat bir sürüş için dizayn edildi. 135 kg ile sınıfının en hafif motosikleti olan yeni NS160, dönüşler ne kadar keskin olursa olsun kusursuzca yola hakim oluyor. Nitrox tekli arka amortisörü ve teleskopik ön süspansiyonu ile üstün bir sürüş deneyimi yaşatıyor. Esnek, hafif ve güvenli bir sokak dövüşçüsü: Yeni Pulsar NS160...
Reklamlar
-
Başlığı yeni gördüm. Artık Pulsar ns160 konusunu burdan takip ederiz. Hayırlı olsun diyelim.
Bu modele sahip olan ve kullanan arkadaşların deneyim ve görüşlerini buraya bekleriz.
-
NS150 modeline göre 2000 TL'den fazla fiyat farkı var. Bu fark içerisin de ben arka tekere de disk fren koymuşlardır diye düşünüyordum ama eklememişler. :(
-
Merhabalar
80 bin nüfuslu,ufak ve trafiksiz bir ilçede yaşıyorum.Ev iş arası 10 km.Güvenlik önceliğim olduğu için hızda gözü olmayan birisiyim.Başlangıç motoru olarak uygun bir motor mu acaba ?
175Cm
60 Kg
-
sitesinde kampana yazıyor ama Ekrem Ata türkiyeye arka disk gelicek demişti ve bakarsan sahibindendeki ilan fotolarına disk olduğunu görebilirsin ilginçtirki
-
gurucuk adlı üyeden alıntı
sitesinde kampana yazıyor ama Ekrem Ata türkiyeye arka disk gelicek demişti ve bakarsan sahibindendeki ilan fotolarına disk olduğunu görebilirsin ilginçtirki
arka kampana ön disk.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
-
onlar 200ns modelinin fotosunu koymuş olabilirler.
-
Selamlar bu basligin da olmasina cok sevindim. Ben de 3 aydir kullaniyorum. Ilk motorum. Baymoto’dan aldim. Simdiye kadar bir sorun yok fakat ben vites gecislerinde bi sikinti yasiyorum. Bazen N de takiliyor ve 2’den 1’e gecmiyor. Ozellikle trafikte durur pozisyonda. Bu neden olabilir acaba? Benim bi acemiligim de olabilir. Debriyaji tam sikiyorim evet servis bi sikinti yok dedi. Debrijayi ayarladi biraz. Ama devam ediyor ayni sey.
-
yag degişim zamanı gelmiş olabilir.
-
Hayırlı olsun, motorunuzu güle güle kullanın.
Söylediğiniz durum olduğunda motoru birkaç santimetre ileri geri hareket ettirirseniz vitese rahat geçer. Eskiden biz öyle yapardık ve hemen hemen her motorda olurdu. Kesin çözümü umarım bulursunuz.
Motordan memnunum demişsiniz, genel bilgi verirmisiniz? Mesela yakıt tüketimi nasıl? Örneğin bir depo ile ne kadar gidiyor Veya yüz km başına litre tüketimini ölçtünüz mü?
-
Arka da disk olsaydı keşke bu arada bence pahalı 7-8.000 falan olmalıydı bence. Başlangıç için bunun kadar pahalı olmayan öneriniz var mı?
-
Cevaplar icin tesekkurler. Yag degisimi yeni yapilmisti aslinda castrol yag kullaniyor servis. Bir daha motul kullanicam. Durmadan once 1e gecmek en iyisi gibi. Olmadi hareket ettirmeyi denerim motordan memnunum baslangic icin bence ideal. Bu fiyata acikcasi istedigim tarzda bulamadim malum zamlardan sonra.Yakit tuketimi olarak olcmedim maalesef.
Servisten ve parca ucuzlugundan cok memnunum ama simdiki aklim olsa ns200alirdim daha agir diye gozum korkmustu hic gerek yokmus. Arkada kampana fren ve yag sogutmasi bu devirde cok eski
-
11 Aralık 2017, 21:45
#13
Zoey7 arkadaşım, kampana fren ve yağ soğutma eski diye şikayet etmişsiniz ancak bu motor daha çok gündelik kullanım isteyenler için bu amaca uygun olarak tasarlanmış. Tork ve gücünü nispeten daha düşük devirde üretmesi de bunun bir göstergesi. Yani bir mühendislik söz konusu.
Kullandığınız süre boyunca hararet nedeniyle motor çekişten düşüp sizi Yolda dinlenmeye mecbur etti mi? Veya sert fren yaptığınızda arka tekerin kilitlenmeden dönmeye devam ettiğini gördünüz mü?
Bence siz öncelikli olarak motoru kullanım amacınızı ve ihtiyaçlarınıza cevap verip vermediğini düşünün.
Sonuç olumluysa motorun keyfini sürün.
Daha fazla para ödeyerek daha güçlü ve donanımlı bir motor almak her zaman mümkündür ama ihtiyaç değilse israf olacaktır.
Saygılar.
-
12 Aralık 2017, 19:06
#14
Tesekkurler cevap icin ama kullanim amacim gayet acik aslinda yeni basladigim icin tercih ettigim bi model. Baslangic icin uygun oldugunu dusunuyorum, zamanla beklentiler degisiyor. Ns200le arasinda buyuk bir fark yok zaten demek istedigim tekrar baslangic motoru alacak olsam 200alirdim.
-
Hikmet GÖKHAN Beye Hayırlı olsun
-
Hayırlı olsun, güle güle kullanın.
Çanta güzelmiş hangi model, kaç litre?
-
İlk mesajda arka kampana yazıyor fakat Hikmet Bey'in motorunda arka fren disk görünüyor? Ben mi yanlış görüyorum?
-
Sen yanlış görüyorsun. O sadece km okuyucu ve abs ile entegre biçimde arka fren için dozajlayıcı sağlamak için yapılmış bir okuyucu.
-
Angrypower adlı üyeden alıntı
..... O sadece km okuyucu ve abs ile entegre biçimde arka fren için dozajlayıcı sağlamak için yapılmış bir okuyucu.
Arkada dozajlamayı elektronik mi yapıyor. Bu bilgiye nereden ulaştınız?
Elektronik müdahale bence yoktur, gördüğüm kadarı ile fren pedalı bildiğimiz hidrolik pistonuna bağlı.
Böyle bir şey yapacağına ABS koyması daha akıllıca olurdu.
-
Arkadaki hız okuyucu hız göstergesi için, Öndeki ise Abs için. Önde Abs var arkada ise fren sistemi bildiğin kampana.
Yanlışım varsa düzeltin lütfen.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler