Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Bajaj Pulsar NS160 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz bayağı uzun yol yapmışsınız
    Keşke vaktim olsaydı bende dolaşsaydım ama bugünlerde evi bile zor görüyorum. Sadece öğlen aralarında sürmeye fırsatım oluyor.
    Bizim işyerinin sahası içinde her birisi 1km civarında olan 10 tane kadar yol var ve bu yollar birbirini dama çizgileri gibi kesiyor. Çok güzel rodaj yapıyorum bu yollarda; tam kitabında yazdığı gibi oluyor
    Henüz 2 defa işyeri dışına çıkabildim motorla malesef.
    Uzun yol sayılabilir belki ama hız yapılamayan uzun yol diyeyim. Ben Sahilyolu ve darlık yoluna gittim 2 kez ve bu gidişleri üst hız 75 - 80 olarak yaptım sık sık yavaşlayarak vites değiştirerek molalar vererek. Zaten sahilde de sık sık ışıklar var devamlı vitesler büyüyüp küçülüyor frenaj v.s. tam rodaj parkuru. Ama bugün binerim derken yağış geldi, hesabım Cuma rodaj bakımına gitmekti ama sanırım Cumaya 500 km yi tamamlayamayacağım. Çünkü stok lastiklerle ve motor rodajda iken sağanak yağmurda sürmeye niyetim yok.
    Benim acelem var, çünkü işe git gele kullanıyorum motoru ve iş arkadaşım izne gidecek ramazanda bu sebeple işe motorla gitmem şart, ondan çabuk bakıma girmek istemem. Sizin öyle bir derdiniz yoksa keyfini çıkarın acele etmeyin.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Demiri geçen gün işyerinde bir arkadaşımla montaj yaptık. Vida yerlerine tam oturmadı biraz kastırarak hallettik. Çanta da bugün kargodan geldi, maxem sl 40 ölçüleri bence güzel, çok geniş değil. Hatta biraz daha ufak olsa iyi olurmuş. Yarın Montaj yapalım bakalım nasıl duracak.

  3. #43
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    Herkese selamlar 2017 Pulsar NS160'ımı 2 hafta önce almıştım. Geçen hafta 600 km'de ilk bakıma götürdüm. Kayalar Motor'da 100 TL'ye hallettik.
    Motora yeni başlamış biri olarak küçük hataları tolere eden bir alet. ABS'nin etkisini bugün kazasız bir şekilde yaşadım. Bir başlangıç motorunda ABS olmasının gerçekten önemli olduğunu düşünüyorum. Kaldı ki bu sebeple NS160 almıştım. Her gün TEM'den Kurtköy-Üsküdar arası gidip geliyorum ve 110 km hıza rahatlıkla çıkıyor ve bu da yeterli oluyor. 120 km için 9-10bin devire çıkmak gerekiyor. Zaten aletin maksimum hızı rüzgarı arkanıza alırsanız 124 civarı. Öte yandan motor gayet ekonomik. Rodajdayken 10 lt ile 360 km yaptım.
    Motora dair henüz hiçbir sıkıntı yaşamadım. 10500 TL'ye Kartal Yeşilyurt Motor'dan almıştım ve paranın hakkını kesinlikle veren bir motor. Yeni başlayanlar için riski, maliyeti, servisi, yakıt tüketimi düşük bir motor. Hele ki benim gibi otobandan gidenler değil de şehir içinde dolaşanlar için çok daha iyi bir seçenek olarak gözüküyor.
    Bu arada lastikleri alırken değiştirmiştim. Üzerinde 110(ön) ve 130(arka) Michelin Pilot Street var. (Maliyeti: 850 TL)
    Tecrübelerimi de zaman zaman paylaşacağım. Sorusu olan sorabilir arkadaşlar.

  4. #44

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı KILINC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar 2017 Pulsar NS160'ımı 2 hafta önce almıştım. Geçen hafta 600 km'de ilk bakıma götürdüm. Kayalar Motor'da 100 TL'ye hallettik.
    Motora yeni başlamış biri olarak küçük hataları tolere eden bir alet. ABS'nin etkisini bugün kazasız bir şekilde yaşadım. Bir başlangıç motorunda ABS olmasının gerçekten önemli olduğunu düşünüyorum. Kaldı ki bu sebeple NS160 almıştım. Her gün TEM'den Kurtköy-Üsküdar arası gidip geliyorum ve 110 km hıza rahatlıkla çıkıyor ve bu da yeterli oluyor. 120 km için 9-10bin devire çıkmak gerekiyor. Zaten aletin maksimum hızı rüzgarı arkanıza alırsanız 124 civarı. Öte yandan motor gayet ekonomik. Rodajdayken 10 lt ile 360 km yaptım.
    Motora dair henüz hiçbir sıkıntı yaşamadım. 10500 TL'ye Kartal Yeşilyurt Motor'dan almıştım ve paranın hakkını kesinlikle veren bir motor. Yeni başlayanlar için riski, maliyeti, servisi, yakıt tüketimi düşük bir motor. Hele ki benim gibi otobandan gidenler değil de şehir içinde dolaşanlar için çok daha iyi bir seçenek olarak gözüküyor.
    Bu arada lastikleri alırken değiştirmiştim. Üzerinde 110(ön) ve 130(arka) Michelin Pilot Street var. (Maliyeti: 850 TL)
    Tecrübelerimi de zaman zaman paylaşacağım. Sorusu olan sorabilir arkadaşlar.
    Hayırlı olsun değerli KILINÇ; güle güle kullanın inşallah.

    Çok iyi bir tercih olduğunu kısa zamanda daha iyi anlayacaksınız. Güç-tork değerleri ve euro-4 standartlarına uygun donanımı ile yavaş yavaş hak ettiği yeri alacağını düşünüyorum. Özellikle ABS farkını kullanan arkadaşlarımızın çok daha iyi anladıklarını değerlendiriyorum. Fiyatı sebebi ile arada kalmış bir modelimiz idi. Ben bu modelden gerçekten ümitliyim. Şu ana kadar aldığımız geri bildirimler de bizi mutlu ediyor.



  5. #45

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı gurucuk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sitesinde kampana yazıyor ama Ekrem Ata türkiyeye arka disk gelicek demişti ve bakarsan sahibindendeki ilan fotolarına disk olduğunu görebilirsin ilginçtirki
    Dostum ilanlardaki de kampana, disk gibi görünüyor ama senin o gördüğün obje abs fren sistemini çalıştırabilmek için gerekiyor işlemcinin ön ve arka tekerin hızını her an aktif okuyabilmesi gerek

  6. #46

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı Youjoee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum ilanlardaki de kampana, disk gibi görünüyor ama senin o gördüğün obje abs fren sistemini çalıştırabilmek için gerekiyor işlemcinin ön ve arka tekerin hızını her an aktif okuyabilmesi gerek
    sitemizde kampana değerli gurucuk. Youjoee beyin yorumu da doğrudur. Teşekkür ederiz.

  7. #47
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Ekrem Bey, bayileriniz NS160'da aşağıdaki gibi özellikler söylemekteler.
    Böyle bir özellik varsa harika olurdu. Acaba doğru mu?
    Mesajlar 2. sayfada.

    emremm adlı üyeden alıntı.
    Arkada dozajlamayı elektronik mi yapıyor. Bu bilgiye nereden ulaştınız?

    Elektronik müdahale bence yoktur, gördüğüm kadarı ile fren pedalı bildiğimiz hidrolik pistonuna bağlı.
    Böyle bir şey yapacağına ABS koyması daha akıllıca olurdu.

    Şimdi o konu biraz alengirli ama 200 NS için Ön tarafta ABS devreye girince arkanın da kilitlenmemesi için elektronik bir yaptırıp uyguluyor motosiklet beyni deniyor. Diyende bajaj yetkilisi.

    https://www.youtube.com/watch?v=t2Io_mvUwlA

    Linkini de koydum. Süre ayarlamasını bilmediğim için 4.48 dk ya çekip dinlerseniz neden öyle dediğim daha net anlaşılır.
    ..................

  8. #48

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Arkadaşım (emrem) arka fren dozajlaması tamamen bağımsız çalışıyor ve mekanik, Hatta o kadar mekanik ki yavaş gittiğim zamanlarda üşendiğimden sadece ön freni kullanıyorum.

    Ancak motor genel olarak cidden beklentimin üzerinde çıktı; malzeme kalitesi, motor performansı ve özellikle denge konusunda takdir ettim. Ne yalan söyleyeyim Hint malı olduğu için çekiniyordum ama beni mutlu etti açıkçası.
    İşyerinde motoru görüp soru soran arkadaşlar oluyor, 160cc olduğunu söyleyince şaşırıyorlar. Tasarımı ve kalıbı daha üst sınıf gibi hissettiriyor.
    emremm ve Cloud bunu beğendiler.

  9. #49

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    Herkese merhabalar. Pulsar NS160 almayı düşünüyorum fakat aklımda Honda CB125F'te var. Cb125f in tipi çok hoşuma gitmiyor fakat sağlamlık konusunda ona güveniyorum. Motoru alınca seyahat yapmayı planlıyorum fakat pulsar 160 ile seyahat konusunda bir fikrim yok. Beni bilgilendirebilir misiniz? Yani kısacası biri japon digeri hintli uzun yolda pulsar beni üzer mi? Bir de eski pulsarlara göre bu 160 lıkta malzeme kalitesı ve işçilik ne durumda? Herkese iyi forumlar. Tavsiye ve önerilerinize açığım.

  10. #50

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Merhabalar,

    Kılınc Bey, lastikleri değiştirdim demişsiniz, ön lastik 110 demişsiniz, lastik montajını doğrudan yaptınız mı yoksa bunun için herhangi bir değişiklik Veya işlem yaptınız mı? Ben biraz inceledim ve ön çamurluğun iç tarafında bir parça var, geniş lastik özellikle de 11cm genişliğinde bir lastik o çamurluğa sığabildi mi?

    cdebriyaj kardeşim,
    Uzun Yolda motor seni üzmez zira yağ radyatörü sayesinde karşılaştırma yaptığın cb125f modelinden daha avantajlı. Üstelik Güç ve tork neredeyse 1,5 kat fazla. Motorun malzeme kalitesi vs Fena değil, çinlilerle kıyaslanmaz. Yalnız oturuş pozisyonu az miktar öne doğru yani commuter kadar rahat edemezsin.
    Geçen gün 1 saatlik bir yola gittim hem de öğlen vakti, hava çok sıcaktı Osmaniye'de asfalt erimeye başlamış. Tek yaşadığım sıkıntı yaşım dolayısıyla belimin zorlanmasıydı, elbette bu durum ramazan nedeniyle de olabilir. 1 saati geçen yolculuklar için bana yorucu gelebilir, gidon yükseltmeyi hiç düşünmüyordum ama artık gündemime aldım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

    Özetle uzun yol konusunda motor güvenilir ve yeterince performanslı.

  11. #51

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    Yorumlarınız için teşekkürler.

  12. #52

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Arkadaşlar,Ns160 ın rampa performansı ve vites geçişleri nasıl?

    Stabil ve Rüzgarsız havada 100km/h ile istikrarlı gidiyormu?

  13. #53

    Üyelik
    17 Mayıs 2018
    Merhabalar. Pulsarların kronik sorunları bu motorda da var mı yoksa güncellenmiş mi? Ya da başka bir kronik sorunu var mıdır?

  14. #54

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    En çekindiğim konu Pulsar Ns 200 de bazı sürücülerin bahsettiği sinir bozucu sorunların bu motorda karşıma çıkmasıydı. Çok şükür ki şimdiye kadar hiçbir olumsuz durum yaşamadım. Göstergede saat olması örneğin çok kullanışlı bir özellik. Ben motora haftada 1 veya 2 defa ancak binebiliyorum ona rağmen gösterge resetleme ıvır zıvır, seyahat esnasında stop etme gibi durumlar yok.
    Kısaca söylemek gerekirse mis gibi motor ( bu da 4 yaşındaki kızımın tabiri)

    Rampa performansı konusunda yüksek hızda deneme şansım henüz olmadı ancak Son seyahatimde kısa bir mesafe (2-3 km kadar) virajlı rampa çıkmak zorundaydım. Motorum rodajda olduğu için zorlamıyorum ancak 5000-5500 rpm aralığında Sabit tutarak hiç yavaşlamadan akıcı şekilde gidebildim, 60-65 km/h hızlarında. O dik ve virajlı yokuşta yerli otolar birer birer arkama düştü.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 04:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:20 ----------

    Sayın KILINC, lastik ile ilgili soruma cevap verebilirseniz sevinirim.

  15. #55
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Kılınc Bey, lastikleri değiştirdim demişsiniz, ön lastik 110 demişsiniz, lastik montajını doğrudan yaptınız mı yoksa bunun için herhangi bir değişiklik Veya işlem yaptınız mı? Ben biraz inceledim ve ön çamurluğun iç tarafında bir parça var, geniş lastik özellikle de 11cm genişliğinde bir lastik o çamurluğa sığabildi mi?
    Çok özür dilerim. Niyeyse 110 diye aklımda kalmış ama bugün baktım taktırdığım ön lastik 100'müş.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:03 ----------

    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar,Ns160 ın rampa performansı ve vites geçişleri nasıl?

    Stabil ve Rüzgarsız havada 100km/h ile istikrarlı gidiyormu?
    Şehir içi rampalarda sıkıntı yaşamadım ama TEM otobanında 5. viteste hantallaştığını hissediyorsunuz.
    Vites geçişlerinde hiçbir sıkıntı yaşamadım. (Motoru aldığımdan beri 3 haftadır her gün işe gidip geliyorum. Günde 70 km yapıyorum.)
    Rüzgarsız havada 110'a kadar rahat çıkıyor. 110'dan 120'ye gelene kadar ağır ağır çıkıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

    Alıntı cdebriyaj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar. Pulsarların kronik sorunları bu motorda da var mı yoksa güncellenmiş mi? Ya da başka bir kronik sorunu var mıdır?
    Ben henüz bir sorunla karşılaşmadım (motor henüz 1300 km'de)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:08 ----------

    Alıntı cdebriyaj adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese merhabalar. Pulsar NS160 almayı düşünüyorum fakat aklımda Honda CB125F'te var. Cb125f in tipi çok hoşuma gitmiyor fakat sağlamlık konusunda ona güveniyorum. Motoru alınca seyahat yapmayı planlıyorum fakat pulsar 160 ile seyahat konusunda bir fikrim yok. Beni bilgilendirebilir misiniz? Yani kısacası biri japon digeri hintli uzun yolda pulsar beni üzer mi? Bir de eski pulsarlara göre bu 160 lıkta malzeme kalitesı ve işçilik ne durumda? Herkese iyi forumlar. Tavsiye ve önerilerinize açığım.
    reo'nun da dediği gibi uzun yolda bel ağrısı yapabiliyor. Gidon yükseltme ile çözüleceğini düşünüyorum.

  16. #56
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    NS160 ile 1800 km'yi kazasız belasız buldum. Başlangıç için bu motoru düşünenlere izlenimlerimi aktarmaya devam ediyorum.

    Öncelikle renginden (mavi) dolayı mıdır bilmiyorum ama dikkat çekici bir alet. Durdurup soranlar oluyor.
    ABS'si çok güven verici. 1-2 panik anında çok rahat ettim.
    Motor tıkır tıkır ve 4000-7000 devir arasında çok canlı.
    Ortalama 100 km ile TEM'de gidiyorum ve yokuşta değilsem ani olarak 110-115'e çıkışlarda sıkıntı yaşamıyorum.
    Motor 5 vitesli ve 5. viteste top speed olan 124 km'ye 9000-9500 devirde ulaşıyor. (Redline'a girmiyor)
    Tüketim 9 lt ile 320-340 km civarı yapıyorum. Ancak bunun büyük kısmında 5.viteste 90-110 ile gittiğimi söylemeliyim. Şahsen işe git gel için günde 80 km yol yapıyorum. Otomobille kıyaslanmaz belki ama 1999'dan beri otomobil kullanan biri olarak cebimin rahatladığını söyleyebilirim.
    Vitesle ilgili sadece birkaç kez boşa geçme problemi yaşadım ama şimdilerde ayağım alıştı.
    Şu an için tek sıkıntım motor ısındığında, tok motor sesi haricinde metalik bir "tırrrr" sesi de gelmesi. Kayalar'a götürdüm ama bu sesin normal olduğunu NS150 ve NS200'de bu sesin olmadığını söylediler. Belki motor daha yeni olduğundan belki gerçekten kendi sesi olduğundan belki de bir ayar gerektirdiğinden dolabilir. 2500 yağ değişiminde başka bir yetkili serviste daha soracağım.

    NS160'ın hala başlangıç için harika bir motor olduğunu düşünüyorum. Kısmetse 10bin km'yi devirmeden (ve Honda'da 2. ve 3. seviye eğitimlerimi tamamlamadan) daha üst bir modele geçmeyi düşünmüyorum. Benim gibi Kurtköy-Üsküdar arası gidip gelenler için oldukça kullanışlı, ekonomik ve şık bir motor. Sadece şehir içi kullanacaklar içinse tam biçilmiş kaftan.

    Birkaç foto da benden gelsin:






    peyloride bunu beğendi.

  17. #57

    Üyelik
    22 Aralık 2013
    Alıntı KILINC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    NS160 ile 1800 km'yi kazasız belasız buldum. Başlangıç için bu motoru düşünenlere izlenimlerimi aktarmaya devam ediyorum.

    Öncelikle renginden (mavi) dolayı mıdır bilmiyorum ama dikkat çekici bir alet. Durdurup soranlar oluyor.
    ABS'si çok güven verici. 1-2 panik anında çok rahat ettim.
    Motor tıkır tıkır ve 4000-7000 devir arasında çok canlı.
    Ortalama 100 km ile TEM'de gidiyorum ve yokuşta değilsem ani olarak 110-115'e çıkışlarda sıkıntı yaşamıyorum.
    Motor 5 vitesli ve 5. viteste top speed olan 124 km'ye 9000-9500 devirde ulaşıyor. (Redline'a girmiyor)
    Tüketim 9 lt ile 320-340 km civarı yapıyorum. Ancak bunun büyük kısmında 5.viteste 90-110 ile gittiğimi söylemeliyim. Şahsen işe git gel için günde 80 km yol yapıyorum. Otomobille kıyaslanmaz belki ama 1999'dan beri otomobil kullanan biri olarak cebimin rahatladığını söyleyebilirim.
    Vitesle ilgili sadece birkaç kez boşa geçme problemi yaşadım ama şimdilerde ayağım alıştı.
    Şu an için tek sıkıntım motor ısındığında, tok motor sesi haricinde metalik bir "tırrrr" sesi de gelmesi. Kayalar'a götürdüm ama bu sesin normal olduğunu NS150 ve NS200'de bu sesin olmadığını söylediler. Belki motor daha yeni olduğundan belki gerçekten kendi sesi olduğundan belki de bir ayar gerektirdiğinden dolabilir. 2500 yağ değişiminde başka bir yetkili serviste daha soracağım.

    NS160'ın hala başlangıç için harika bir motor olduğunu düşünüyorum. Kısmetse 10bin km'yi devirmeden (ve Honda'da 2. ve 3. seviye eğitimlerimi tamamlamadan) daha üst bir modele geçmeyi düşünmüyorum. Benim gibi Kurtköy-Üsküdar arası gidip gelenler için oldukça kullanışlı, ekonomik ve şık bir motor. Sadece şehir içi kullanacaklar içinse tam biçilmiş kaftan.

    Birkaç foto da benden gelsin:
    https://i.hizliresim.com/pnvdXo.jpg

    https://i.hizliresim.com/3z2mv9.jpg

    https://i.hizliresim.com/RDEW1Y.jpg

    https://i.hizliresim.com/k6ZqGJ.jpg
    Değerli KILINÇ,

    Bu modelin tüm karakterini ifade eden mükemmel bir paylaşım yapmışsınız.

    Tebrik ve teşekkür ederim.

  18. #58
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    Ekrem Bey teşekkür ederim. NS160 fiyatına göre beklentilerin üzerine çıkıyor. Anlatmaya gerek yok görüyorsunuz

  19. #59
    serkani - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2006
    Şehir
    Kastamonu -Trabzon
    Motosikleti
    Made in Japan!
    Bajaj firmasının bir şekilde kronik sorunları değerlendirdiği ve düzeltmeler yaptığını bu model ispat ediyor diye düşünüyorum.

    Çok düşünülmeden üretilmiş 150 cc modellerinde çözülemeyen gösterge arızası ve krank kırması gibi kronik sorunlar vardı. 160cc olarak yeni bir modelle eskisindeki sorunları çözüp daha verimli bir hale getirmişler anlaşılan.

    Sıfır kilometre Yamaha YBR 125'in 9.900TL, enjeksiyonlu ama ABS bulunmayan Yamaha YS125 in ise 12.000TL küsürlere satıldığı bir piyasada ns 160 gerek fiyatı gerek kalitesi ile tercih edilesi bir model. Ben kati bir Japoncuyumdur, lakin kimse bu motorun çin'de üretilen YBR den daha kalitesiz olduğunu söyleyemez sanırım...

    Şahsi görüşüm yağ radyatörü ile yağ soğutmasının su soğutmalı olanlara nazaran daha iyi olduğu. Böylece conta kaynaklı silindir terlemesi diye tabir edilen sorunlardan, su-antifiriz seviyesini sürekli kontrol altında tutmaktan ve kışın motor yatarken soğutma sıvısının donma riskinden vs uzak durmuş oluyorsunuz.

    ns 160 satın alan arkadaşlar motoru hangi tarihte ve kaç paraya aldılar yazarlarsa sevinirim.

    Ek olarak 100 km deki litre cinsinden yakıt tüketimi.
    Honda Today 50 • Honda Beat 100 • Yamaha YBR 125 • Kawasaki ER5 • Yamaha Fazer FZ6 • V-Four Racing 800 ABS

  20. #60
    KILINC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Hornet
    Alıntı serkani adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ns 160 satın alan arkadaşlar motoru hangi tarihte ve kaç paraya aldılar yazarlarsa sevinirim.
    25.04.2018'de Kartal Yeşilyurt Motor'dan 10500 TL'ye aldım.
    Ruhsat için notere 137,70 TL
    Plaka için 17 TL
    Trafik sigortası için 429,45 TL
    Michelin Pilot Street lastikler için 850 TL (stok lastikler de duruyor)

    Motorun yarısı kadar parayı da ekipmana yatırmışım. Hepsini n11.com'dan aldım:

    Revit Safari 2 mont: 1525 TL
    Revit Level 2 sırt koruma: 191 TL
    Revit Sand 2 eldiven: 439 TL
    RiderDenim Lodos V korumalı pantolon: 470 TL
    AUVRAY B-LOCK-06 disk kilidi: 204 TL
    Branda: 60 TL
    Motul C1+C2 bakım seti ve zincir temizleme fırçası: 90 TL
    Dainese Knee V Dizlik: 202 TL (2015'de alındı)
    Shoei GT-Air kask: 2053 TL (2015'te alındı)


    Motora ekstra hiçbir şey almadım çünkü arka lastik sıyırıcı, orta sehpa, koruma demirleri gibi ekstralar zaten NS160'ın üzerinde geliyor. Nereden baksanız 1000 TL'lik aksesuar aslında bunlar.


3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler