Kuba RX9 50cc Nostaljik CafeRacer Motosiklet
Reklamlar
-
Reklamlar
-
Kuba rx9
3.500 tl verilirmi bu alete? 50CC sigorta ve ÖTV yokmuş.2. Motor olarak alınırmı şehir içi lulanım için.
http://www.kubamotor.com/new5/product/klasik/rx9.html
-
görünümü çok hoş küçük kasabalarda kullanılabilir caddeye ve otobana çıkmadıkça bence gayet hoş gider.Masrafsız vergi sigorta ehliyet zorunluluğu yok bence güzelmiş
-
dün ben açmayı düşünüyordum konuyu aslında büyük bir motorsiklet alıcakken ailevi sebeblerden ötürü otomobile yöneldim ama şehir içi kullanmak için motorsiklet düşünüyordum ve dün resmi denk geldi gerçekten hayran kaldım umarım çok altımda oyuncak gibi kalmaz 4 gün sonra satışa çıkacakmış ilk iş gidip bakmak olucak
-
zorunlu trafik sigortasından muaf yazmıslar ? eğer durum boyleyse gayet güzel. Şekil şemalde on numara şanzıman hakkında bilgi göremedim ama gayet güzel
-
Trafıge cıkıp sıgortadan nasıl muaf oluyor anlamadım. Bısıklet sayılması ıcın yasal sınır 25 km mıydı ne gecmeyecekse olur ama bu motor rahat bır ellı atmısı gorur ,bu motor trafikte bana carpıp arabama zarar verirse bunun sahıbının parası da yoksa benim zararımı kım karsılayacak
-
Otomatik vites mi kuba motor kalitessi hakkında ne dersiniz ben sitede 50 cc mobylet arıyordum alırım gibi bi şey
-
Görüntü güzel java gibi ama hız elektrikli motosiklet gibi.Kısa mesafelerde kullanılır ama benzinli ?
-
Scooter boyutunda 50cc cruişer çakması gibi bisey.Valla süper. Belki de vites yoktur.yalnız şu arka tekerlekle motor blogu arasındaki bosluktan futbol topu geçer be, oraya bi plastik koysalar daha iyiymiş.Yakından görmek lazım. .
Bu tip makinelerin ehliyetsiz kullanılmasını yanlış buluyorum iki teker ne de olsa.
Konu sahibinin sorusuna gelince, kesinlikle alınır, fakat trafige pek girmemek lazım. .
-
23 Temmuz 2017, 09:20
#10
Tasarımı çok iyi yapmışlar alınır bence.
-
23 Temmuz 2017, 09:58
#11
serif abi adlı üyeden alıntı
Trafıge cıkıp sıgortadan nasıl muaf oluyor anlamadım. Bısıklet sayılması ıcın yasal sınır 25 km mıydı ne gecmeyecekse olur ama bu motor rahat bır ellı atmısı gorur ,bu motor trafikte bana carpıp arabama zarar verirse bunun sahıbının parası da yoksa benim zararımı kım karsılayacak
Herkes gibi iş yapan larda bi haber yaşıyorlar plaka çıkartma işlemlerinde sgorta şartı aranmıyor ama tirafiğe çıkarken sgorta şartı tabiki var
CENNET UCUZ DEĞİL CEHENNEM LÜZUMSUZ DEĞİLDİR..
-
23 Temmuz 2017, 10:12
#12
kefkes adlı üyeden alıntı
Scooter boyutunda 50cc cruişer çakması gibi bisey.Valla süper. Belki de vites yoktur.yalnız şu arka tekerlekle motor blogu arasındaki bosluktan futbol topu geçer be, oraya bi plastik koysalar daha iyiymiş.Yakından görmek lazım. .
Bu tip makinelerin ehliyetsiz kullanılmasını yanlış buluyorum iki teker ne de olsa.
Konu sahibinin sorusuna gelince, kesinlikle alınır, fakat trafige pek girmemek lazım. .
Sizin bu yaptığınız fesatlıktır. Kendisininde tabi olduğu hakları başkalarına ayrıcalık tanınıyormuş gibi göstermek. Köylü milletinde daha çok görülür. Sanırım sizde benim gibi köyde yaşamış birisiniz.
-
23 Temmuz 2017, 11:31
#13
hasangazili adlı üyeden alıntı
Sizin bu yaptığınız fesatlıktır. Kendisininde tabi olduğu hakları başkalarına ayrıcalık tanınıyormuş gibi göstermek. Köylü milletinde daha çok görülür. Sanırım sizde benim gibi köyde yaşamış birisiniz.
Şuan son cevap yazılan konu başlıklarına bakıldığında , enaz iki tane ehliyet sahibi arkadaşımızın 'nasıl vites küçültülür''vites küçültürken sorun yaşıyorum' tarzında başlıklarını göreceksiniz,dikkat bunlar ehliyet sahibi. Çevremde 'motor tehlikeli yaa' diyen, 'arkadaşın scooterini aldım bi tur atayım diye 35-40 ile altımdan fırladı kolum yarıldı daha da binmem'', 'kaldırıma çıktım' diyen sayısız örnek gördüm b sınıfı ehliyetli..Bu motosiklet de vitesliymiş ayrıca..
Kendi sağlığım,insanların,hayvanların sağlığı ve doğayı düşündüğümden(kan ve gözyaşı sevmiyorum;) sürücü belgesiz motosiklet kullanımını yanlış buluyorum.Yasaları insanlar yapar ve uygulamalar doğrultusunda hatalı olanlar varsa değiştirilir,biz de bunun yanlış olabileceğini belirtiyoruz bir kişi dahi zarar görecek olsa. Yazdıklarımdan başkalarına ayrıcalık tanınıyor' fikrimde olduğunu söylemek arkaik çerçevede nasıl bir zihniyetin ürünüdür anlamam mümkün değil.Sanırım sizin içiniz kötü ve kötü bir insansınız.Belki de ehliyetsiz çok motosiklet kullandınız bilmem..
Ayrıca bir kişiye cevap yazacağım derken, milyonlarca köylüye fesat demek-en azından çoğuna-, yanlış anlaşılmasın diye de kendinin de köylü olduğunu belirtmek dolayısıyla kendini de aynı fesat kümenin içine muhtemelen dahil etmek de ayrı bir ironidir lafı dolandırmak yerine.
Bu arada köyde bulunmadım fakat köylü temizliğini de severim,köyde olsaydım da sürücü belgesiz motosiklet kullanılmaması için teşvik etmeye çalışırdım insanları..
Ayrıca fesat olsam da size ne, fesatlar burada yazı yazamıyor mu?
Naçizane tavsiye hayatla ilgili bakış açınızı değiştirin, daha güzel görünecek, bi denemek lazım.
Nabzımı bile yükseltmemem gerekiyor bir sebepten en azından bugün, yani pek kurcalamayın.Sevgiyle;)
-
23 Temmuz 2017, 12:45
#14
kefkes adlı üyeden alıntı
Şuan son cevap yazılan konu başlıklarına bakıldığında , enaz iki tane ehliyet sahibi arkadaşımızın 'nasıl vites küçültülür''vites küçültürken sorun yaşıyorum' tarzında başlıklarını göreceksiniz,dikkat bunlar ehliyet sahibi. Çevremde 'motor tehlikeli yaa' diyen, 'arkadaşın scooterini aldım bi tur atayım diye 35-40 ile altımdan fırladı kolum yarıldı daha da binmem'', 'kaldırıma çıktım' diyen sayısız örnek gördüm b sınıfı ehliyetli..Bu motosiklet de vitesliymiş ayrıca..
Kendi sağlığım,insanların,hayvanların sağlığı ve doğayı düşündüğümden(kan ve gözyaşı sevmiyorum;) sürücü belgesiz motosiklet kullanımını yanlış buluyorum.Yasaları insanlar yapar ve uygulamalar doğrultusunda hatalı olanlar varsa değiştirilir,biz de bunun yanlış olabileceğini belirtiyoruz bir kişi dahi zarar görecek olsa. Yazdıklarımdan başkalarına ayrıcalık tanınıyor' fikrimde olduğunu söylemek arkaik çerçevede nasıl bir zihniyetin ürünüdür anlamam mümkün değil.Sanırım sizin içiniz kötü ve kötü bir insansınız.Belki de ehliyetsiz çok motosiklet kullandınız bilmem..
Ayrıca bir kişiye cevap yazacağım derken, milyonlarca köylüye fesat demek-en azından çoğuna-, yanlış anlaşılmasın diye de kendinin de köylü olduğunu belirtmek dolayısıyla kendini de aynı fesat kümenin içine muhtemelen dahil etmek de ayrı bir ironidir lafı dolandırmak yerine.
Bu arada köyde bulunmadım fakat köylü temizliğini de severim,köyde olsaydım da sürücü belgesiz motosiklet kullanılmaması için teşvik etmeye çalışırdım insanları..
Ayrıca fesat olsam da size ne, fesatlar burada yazı yazamıyor mu?
Naçizane tavsiye hayatla ilgili bakış açınızı değiştirin, daha güzel görünecek, bi denemek lazım.
Nabzımı bile yükseltmemem gerekiyor bir sebepten en azından bugün, yani pek kurcalamayın.Sevgiyle;)
"kefkes" arkadaşım öncelikle senden özür diliyorum. Telefondan girdiğim için yanlışlıkla senin mesajını alıntılamışım. Ehliyet konusunda haklısın buna da eleştiri getirilebilir ama insanların iyiliğini düşündüğün, kendi çıkarlarını ikinci planda tuttuğun anlaşılıyor. Düşüncelerine saygı duyuyorum. Benim cevabım 3,5 beygirlik bir motosikleti kendi aracına hasar verebileceği düşüncesiyle 500-1000 liralık bir trafik sigorta masrafına girmesi gerektiğini düşünen "serif abi" isimli kullanıcıya idi. Benim aracıma 50 cc yada 1250 cc fark etmez bir motosiklet arkadan çarpsa tıpkı sizin gibi; aracımın kırılan tamponundan çok motorcunun sağlığını önemserim.
-
23 Temmuz 2017, 13:05
#15
Bildiğim kadarıyla ( ki sigortacımada sordum emniyetede) trafiğe çıkmak için plaka alan motorlu her araç trafik sigortası yaptırmak zorunda.
50 cc lik motor extra ehliyet gerektirmediği ve vergisi olmadığı için tercih edilebilir. Kısa mesafeli git gel işleri için harika olur .
-
23 Temmuz 2017, 13:20
#16
hasangazili adlı üyeden alıntı
"kefkes" arkadaşım öncelikle senden özür diliyorum. Telefondan girdiğim için yanlışlıkla senin mesajını alıntılamışım. Ehliyet konusunda haklısın buna da eleştiri getirilebilir ama insanların iyiliğini düşündüğün, kendi çıkarlarını ikinci planda tuttuğun anlaşılıyor. Düşüncelerine saygı duyuyorum. Benim cevabım 3,5 beygirlik bir motosikleti kendi aracına hasar verebileceği düşüncesiyle 500-1000 liralık bir trafik sigorta masrafına girmesi gerektiğini düşünen "serif abi" isimli kullanıcıya idi. Benim aracıma 50 cc yada 1250 cc fark etmez bir motosiklet arkadan çarpsa tıpkı sizin gibi; aracımın kırılan tamponundan çok motorcunun sağlığını önemserim.
Olur öyle,unuttum gitti yine de alıntılara dikkat etmek gerek,yanlış şeyler yazdıysam kusura bakmayın;) Diğer konu hakkında bilgim yok maalesef..
-
24 Temmuz 2017, 10:13
#17
NeXuSs adlı üyeden alıntı
Bildiğim kadarıyla ( ki sigortacımada sordum emniyetede) trafiğe çıkmak için plaka alan motorlu her araç trafik sigortası yaptırmak zorunda.
50 cc lik motor extra ehliyet gerektirmediği ve vergisi olmadığı için tercih edilebilir. Kısa mesafeli git gel işleri için harika olur .
Emniyetteki arkadaşlar ne yazık ki kanuna ve yönetmeliğe hakim değiller. Emniyettekilere sormak yerine her türlü kanun ve mevzuatı mevzuat.gov.tr'den takip edebilirsiniz. Trafik kanununda şu madde geçer:
Motorsuz taşıtlar ve motorlu bisiklet:
Madde 103 – Motorsuz taşıtlar ile motorlu bisiklet sürücülerinin hukuki sorumluluğu genel hükümlere tabidir.
Bu maddenin meali, bir motorlu bisiklet sürücüsü kazaya sebep olursa, bir yayanın veya bisikletlinin kazaya sebep olması durumunda yapılacak işlemlerle aynı işlemler yapılır.
Kişisel olarak incelemedim fakat bir youtube videosunda zorunlu mali sorumluluk sigortasının, yani trafik sigortasının motorlu bisikletleri kapsamadığından bahsedilmiş. Yani sigorta yaptırmak istiyorum derseniz acente sizi boş göndermez, sigorta yapar. fakat yapılan sigorta, motorlu bisiklet ile karıştığınız hiç bir kazayı karşılamayacağına dair bir madde içerdiğinden boşa para vermiş olursunuz.
Fakat bir denetim durumunda, NeXuSs arkadaşın bilgi aldığı emniyet görevlisi, veya benzer şekilde düşünen biriyle karşılaşmanız durumunda, kanun ve yönetmeliklerin çöpe atıldığını tecrube etmeniz ve "Burada kanun benim ulan, ben sigorta istiyosam getirecen" tarzı bir muamele ile karşılaşmanız gayet olasıdır. Motorunuz trafikten men edilir, hatta motorunuza el konulur ve geri almak için yıllar süren hukuki süreçlere başlamak zorunda kalırsınız. Sadece ve sadece bu tip polisleri sırtınızdan atmak için belki sigorta yaptırılabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
[QUOTE=kefkes;4186885]Şuan son cevap yazılan konu başlıklarına bakıldığında , enaz iki tane ehliyet sahibi arkadaşımızın 'nasıl vites küçültülür''vites küçültürken sorun yaşıyorum' tarzında başlıklarını göreceksiniz,dikkat bunlar ehliyet sahibi. Çevremde 'motor tehlikeli yaa' diyen, 'arkadaşın scooterini aldım bi tur atayım diye 35-40 ile altımdan fırladı kolum yarıldı daha da binmem'', 'kaldırıma çıktım' diyen sayısız örnek gördüm b sınıfı ehliyetli..Bu motosiklet de vitesliymiş ayrıca..
/QUOTE]
B sınıfı sürücü belgesi sahibinin A Sınıfı belge alması için herhangi bir kurs veya eğitime girmesine gerek yok, sadece sınava girerek geçmesi yeterli. Bahsettiğiniz olaylar zaten motorla ilk kez tanışan herkesin yaşadığı durumlar.
Bence, avrupa ülkelerinde olduğu gibi b sınıfı ehliyet ile motorlu bisiklet kullanımı ve trafikte bisiklet kullanımıyla ilgili plaka ve ehliyet zorunluluğunun kaldırılması olumlu bir adım.
-
24 Temmuz 2017, 11:07
#18
serif abi adlı üyeden alıntı
Trafıge cıkıp sıgortadan nasıl muaf oluyor anlamadım. Bısıklet sayılması ıcın yasal sınır 25 km mıydı ne gecmeyecekse olur ama bu motor rahat bır ellı atmısı gorur ,bu motor trafikte bana carpıp arabama zarar verirse bunun sahıbının parası da yoksa benim zararımı kım karsılayacak
Görünüşe göre, sen. Burası Türkiye hocam, alışamadınız gitti.
Arkadaş tabela yapmıştı "Welcome to Turkey, we were born here, what's your excuse?" diye. Daha da bişey demiyorum...
Evet Manuş Baba dinliyor, kitap, gazete okuyor ve düşünüyorum...
Düşünün, düşünmekle ölmüyor insan...
-
24 Temmuz 2017, 11:41
#19
[QUOTE=Muzdarip;4187397]Emniyetteki arkadaşlar ne yazık ki kanuna ve yönetmeliğe hakim değiller. Emniyettekilere sormak yerine her türlü kanun ve mevzuatı mevzuat.gov.tr'den takip edebilirsiniz. Trafik kanununda şu madde geçer:
Motorsuz taşıtlar ve motorlu bisiklet:
Madde 103 – Motorsuz taşıtlar ile motorlu bisiklet sürücülerinin hukuki sorumluluğu genel hükümlere tabidir.
Bu maddenin meali, bir motorlu bisiklet sürücüsü kazaya sebep olursa, bir yayanın veya bisikletlinin kazaya sebep olması durumunda yapılacak işlemlerle aynı işlemler yapılır.
Kişisel olarak incelemedim fakat bir youtube videosunda zorunlu mali sorumluluk sigortasının, yani trafik sigortasının motorlu bisikletleri kapsamadığından bahsedilmiş. Yani sigorta yaptırmak istiyorum derseniz acente sizi boş göndermez, sigorta yapar. fakat yapılan sigorta, motorlu bisiklet ile karıştığınız hiç bir kazayı karşılamayacağına dair bir madde içerdiğinden boşa para vermiş olursunuz.
Fakat bir denetim durumunda, NeXuSs arkadaşın bilgi aldığı emniyet görevlisi, veya benzer şekilde düşünen biriyle karşılaşmanız durumunda, kanun ve yönetmeliklerin çöpe atıldığını tecrube etmeniz ve "Burada kanun benim ulan, ben sigorta istiyosam getirecen" tarzı bir muamele ile karşılaşmanız gayet olasıdır. Motorunuz trafikten men edilir, hatta motorunuza el konulur ve geri almak için yıllar süren hukuki süreçlere başlamak zorunda kalırsınız. Sadece ve sadece bu tip polisleri sırtınızdan atmak için belki sigorta yaptırılabilir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
kefkes adlı üyeden alıntı
Şuan son cevap yazılan konu başlıklarına bakıldığında , enaz iki tane ehliyet sahibi arkadaşımızın 'nasıl vites küçültülür''vites küçültürken sorun yaşıyorum' tarzında başlıklarını göreceksiniz,dikkat bunlar ehliyet sahibi. Çevremde 'motor tehlikeli yaa' diyen, 'arkadaşın scooterini aldım bi tur atayım diye 35-40 ile altımdan fırladı kolum yarıldı daha da binmem'', 'kaldırıma çıktım' diyen sayısız örnek gördüm b sınıfı ehliyetli..Bu motosiklet de vitesliymiş ayrıca..
/QUOTE]
B sınıfı sürücü belgesi sahibinin A Sınıfı belge alması için herhangi bir kurs veya eğitime girmesine gerek yok, sadece sınava girerek geçmesi yeterli. Bahsettiğiniz olaylar zaten motorla ilk kez tanışan herkesin yaşadığı durumlar.
Bence, avrupa ülkelerinde olduğu gibi b sınıfı ehliyet ile motorlu bisiklet kullanımı ve trafikte bisiklet kullanımıyla ilgili plaka ve ehliyet zorunluluğunun kaldırılması olumlu bir adım.
Hocam mevzuat ....bla blya bakmadım ama daha öncede yazmıştım ,detay yazayım kinetik enerji 1/2 m*v*v ,Bir şeyin bisiklet , motorlu bisiklet sayılması için çarptıgı nesneye ciddi zararlar vememesi için düşük kinet enerjiye sahip olması lazım..
HA şuda olamaz mı olur adama adama yürüken çarpar biri düşer kafasını vurur ölür ama olay böyle değil..
Daha önce elektirikli piskilet için bakmıştım 250W olması yani 0,25KW bu motor yaklaşık bu motor ise 3,62 HP yani 3,62/1,33 =2,72KW ,elektirikli pisiklet den 10 kat daha güçlü..
Bir araç elektikli ,dizel, benzinli, buhar motorlu , ....v.s olmasına göre degişmez belli güce sahip ise o sınıfta yer alır..
MEVUZAT degişmedi ise bu aracaı elektirikli pisiklet sayamazsınız ,bu araç moped snıfına girer , eger 45 KM geçiyor deselerdi o zaman moped de girmez motorsiklet sınıfına girerdi..
Genelge de diyor ki
İLGİLİ MODELLER İÇİN TESCİL SIRASINDA EMNİYET GENEL MÜDÜRLÜĞÜ'NÜN 08.05.2017 TARİH VE 11088401.2961.64008-974/81473 SAYILI GENELGESİNE GÖRE ZORUNLU MALİ SORUMLULUK SİGORTA POLİÇESİ ARANMAYACAKTIR.
Ez cümle ;
Moped için ,Plaka çıkarırken sigorta aramayacagım diyor,Sigortasızda olsan plaka çıkarırım diyor..
Sigortasız dolaşamazsın demiyor (böyle bir bir kanun maddesi var ise paylaşırmısınız)
Kinet enerji ile başlamıştım evet 0,25Kw 25 kilomtre ile çarpacak bir nesnenin haliyle hafifde olacaktır, zarar vermeyecegini düşünüp zorunlu sigortadan muaf tutmuşlar ama üzerinde şey ise modep sayılıyor,
Sizin dediğinizde dogru ama eksik """Madde 103 – Motorsuz taşıtlar ile motorlu bisiklet sürücülerinin hukuki sorumluluğu genel hükümlere tabidir."""
eksik olan kısım bu araç BİSİKLET değil MOPED ,
Bisiklet = 0,25KW den güçsüz ve dışardan enerji alarak 25 KM geçmeyen , 25KM geçiyorsa bisiklet DEĞİL, 0,25KW den güçlüyse bisiklet değil iki şartda uymak ZORUNDA..
Moped..= 45 KM gçemeyen 4KW dan güçsüz bu iki şartdan hangisini geçerse fark etmez MOPED olmaz motorsiklet olur..
Bisiklet için ehliyet gerek YOK ..
Moped İçin VAR..(M sınıfı)
Resmi gazete 2015 de yayınlanan siğorta yazısı (ı) Motorlu bisikletlerin kullanılmasından ileri gelen zararlar,) ....bla bla ...eger moped ler trafik sigortası olmasaydı buraya motorlu bisikletler ve MOPEDLEr yazardı ...sadece bisiklet yazıyor...
Benim bildigim kanunalara göre sonuç trafik sigortası yasal zorunluluktur....
Tahmin (ama böyle şeyleri bilirim) yaptıgım tahmin %99 dogrudur..
Mopedler, elektirikli bisikletler hiç plaka çıkarmıyor ortalıkta vızır vızır dolanıyor bari plaka çıkarmasını kolaylıyalımda bir şey olur ise mobeseden falan alet kiminmiş neyinmiş diye bulalım diye plaka çıkarırken SİGORTA zorunlugu kaldırıldı.. HEpsi bu..
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:36 ----------
efendy06 adlı üyeden alıntı
Görünüşe göre, sen. Burası Türkiye hocam, alışamadınız gitti.
Arkadaş tabela yapmıştı "Welcome to Turkey, we were born here, what's your excuse?" diye. Daha da bişey demiyorum...
Olay alaşımamak değil alışmak istemiyorum... ........Kaçınılmaz ama zevk almak istemiyorum ,gerisine haklısın
İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.
If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.
-
24 Temmuz 2017, 11:42
#20
Motor çok güzelmiş. Şunu 200 cc yapsalar bana göre gayet iyi satar.
Şu Kuba'nın sitesini kimler hazırlıyorlar merak ediyorum ? "49.9cc motor gücüne çıkabilen RX9 alt motorunda..." diye başlayan bir cümle var. 49.9 cc motor gücü ne demektir eyy Kübalılar ? Hiç mi mühendis çalıştırmıyorsunuz o fabrikada ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler