Kuba RX9 50cc Nostaljik CafeRacer Motosiklet
Reklamlar
-
04 Ağustos 2017, 00:10
#121
kulasamet adlı üyeden alıntı
Motor çinde de aşağı yukarı 2000 TL'den satılıyormuş anlaşılan.
Reklamlar
-
04 Ağustos 2017, 13:43
#122
bireycell adlı üyeden alıntı
Güzel bi paylaşım olmuş artık kimsenin aklında şüphe kalmaz her halde moto sohbet bölümünde de duyurulması gerekir bence.
-
04 Ağustos 2017, 14:12
#123
Çok Asi adlı üyeden alıntı
Motor çinde de aşağı yukarı 2000 TL'den satılıyormuş anlaşılan.
Bizim vergiler motorun 3.500'e satılmasına sebep oluyor buda yetmiyor %20 gümrük vergisi daha istiyor. RX9 ve diğer Kuba modellerine şuan eklenmemiş diğer markalarda eklememiş bakalım bir iki aya fiyatlar nasıl olacak.
http://www.atala.it
Founded1921 !
-
05 Ağustos 2017, 06:06
#124
Vergi zaten yoktu, sigorta da yoksa alınır bu Keşke normal şanzıman olsa ama cup şanzımanı şeklinde olacak tahminimce..
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------
Manuel şanzıman olması scooterlara göre daha mı performanslı olacağı anlamına gelir? Bilen varsa aydınlatırsa sevinirim..
-
05 Ağustos 2017, 08:47
#125
Erky Perky adlı üyeden alıntı
Vergi zaten yoktu, sigorta da yoksa alınır bu
Keşke normal şanzıman olsa ama cup şanzımanı şeklinde olacak tahminimce..
---------- Mesajlar birleştirildi - 06:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:51 ----------
Manuel şanzıman olması scooterlara göre daha mı performanslı olacağı anlamına gelir? Bilen varsa aydınlatırsa sevinirim..
Manuel şanzımanda 9 bin devire kadar çevirebiliyorsun. Daha doğrusu devir sonuna kadar rpm çizgisine getirebiliyorsun. Scooter lerde ise otomatik olduğu için belli bir devire kadar geldimi kendisi hızlanıyor. Örneğin 4 bin - 5 bin devir aralığında atıyor. Scooterlar daha fazla devir çeviremediği için performanslı aletler olmuyorlar.
-
05 Ağustos 2017, 09:35
#126
06Serhat adlı üyeden alıntı
Manuel şanzımanda 9 bin devire kadar çevirebiliyorsun. Daha doğrusu devir sonuna kadar rpm çizgisine getirebiliyorsun. Scooter lerde ise otomatik olduğu için belli bir devire kadar geldimi kendisi hızlanıyor. Örneğin 4 bin - 5 bin devir aralığında atıyor. Scooterlar daha fazla devir çeviremediği için performanslı aletler olmuyorlar.
Anladım hocam, sağolun.
Bir de arkadaşlar motoru 100-125 cc yapmak gibi bişeyler söylemiş. Bu şekilde muayeneden geçebiliyor mu ruhsata işlettirmeden? Bildiğim kadarıyla olmuyor. Eğer öyleyse ruhsat değişince ehliyet, sigorta ve vergi zorunluluğu tekrar gelecektir zannımca. Fakat bu hız limitörünü kaldırınca muayeneden geçebiliyorsa, dediğiniz gibi performansı daha yüksek olduğundan, motor belki 70'leri falan görebilir. Akan trafikte de kullanması daha rahat hale gelir aracı
-
05 Ağustos 2017, 09:50
#127
Erky Perky adlı üyeden alıntı
Anladım hocam, sağolun.
Bir de arkadaşlar motoru 100-125 cc yapmak gibi bişeyler söylemiş. Bu şekilde muayeneden geçebiliyor mu ruhsata işlettirmeden? Bildiğim kadarıyla olmuyor. Eğer öyleyse ruhsat değişince ehliyet, sigorta ve vergi zorunluluğu tekrar gelecektir zannımca. Fakat bu hız limitörünü kaldırınca muayeneden geçebiliyorsa, dediğiniz gibi performansı daha yüksek olduğundan, motor belki 70'leri falan görebilir. Akan trafikte de kullanması daha rahat hale gelir aracı
Bence yükseltmeye gerek yok, daha doğrusu alet buna uygun görünmüyor. Birincisi yatık bir motor bloğu var bunlar yükseltilirmi bilmiyorum. Yeni nesil 100 lüklerde dik motor bloğu kullanılıyor. Yülseltsen bile krank bunu kaldırabilecek mi? 125 lik yapmayı aklından bile geçirme. İkincisi motorun ön freni disk değil. İlk motorum 100 cc 80-90 km hızlara çıkabiliyordu. Ön fren kampana olduğu için duramıyordum. Bu motorda durabilecek mi? Adamlar gidişine göre fren yapmışlar. Bunlara dikkat etmek lazım.
-
05 Ağustos 2017, 11:11
#128
06Serhat adlı üyeden alıntı
Bence yükseltmeye gerek yok, daha doğrusu alet buna uygun görünmüyor. Birincisi yatık bir motor bloğu var bunlar yükseltilirmi bilmiyorum. Yeni nesil 100 lüklerde dik motor bloğu kullanılıyor. Yülseltsen bile krank bunu kaldırabilecek mi? 125 lik yapmayı aklından bile geçirme. İkincisi motorun ön freni disk değil. İlk motorum 100 cc 80-90 km hızlara çıkabiliyordu. Ön fren kampana olduğu için duramıyordum. Bu motorda durabilecek mi? Adamlar gidişine göre fren yapmışlar. Bunlara dikkat etmek lazım.
Yok hocam, zaten ben diğer arkadaşlar böyle yazmış diye söyledim. Zaten cc yükselince b ehliyetle kullanabilme, vergisiz ve sigortasız kullanabilme gibi artıları kayboluyor motorun. Benim sorduğum hani şu kanun dolayısıyla max. hızı 45'e sınırlıyorlar ya, onu kaldırtsak ne olur? Çevirmede falan sıkıntı olmaz zaten polisin motor bloğunu açıp bakacak hali yok da.. Acaba muayeneden geçebilir mi hafif kusur falan sayılarak?
-
05 Ağustos 2017, 11:49
#129
Şu konudaki mesajları okumaktan gözlerim ağrıdı. Farklı yorumlar var.
50 cc ye trafik sigorta zorunlu mu değil mi
-
05 Ağustos 2017, 13:24
#130
https://youtu.be/SslOb5Y6YKY
Video ekledim yurtdışındaki versiyonuyla çalışma sesini merak edenler için
-
05 Ağustos 2017, 13:52
#131
fenerbahceli adlı üyeden alıntı
Şu konudaki mesajları okumaktan gözlerim ağrıdı. Farklı yorumlar var.
50 cc ye trafik sigorta zorunlu mu değil mi
Yukarıdaki yorumlarda, bir eleman sormuş Bimer'e "Zorunlu değil." demişler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------
Devir saati ve benzin göstergesi yok galiba motorda..
-
05 Ağustos 2017, 13:55
#132
Evet benzin göstergesi yok görünüyor devir saatide yok ayrıca el marşıda göremedim ayaktan marş olursa devamlı biraz can sıkabilir
-
05 Ağustos 2017, 14:54
#133
Erky Perky adlı üyeden alıntı
Yukarıdaki yorumlarda, bir eleman sormuş Bimer'e "Zorunlu değil." demişler.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:40 ----------
Devir saati ve benzin göstergesi yok galiba motorda..
Konusunu aç önce motosohbet bölümünde açtım bilgi paylaştıkça güzeldir.
@kadir_emre1 3 gün önce Kuba'yı aradım model hem elden hemde ayaktan marşlı diye bilgi verdiler.
-
05 Ağustos 2017, 15:12
#134
Zaten sadece ayaktan marşlı olsa fark eden kimse yanaşmazdı malda ellerinde patlardı. Düşük cc ilk cg serisi olduğu için birçok noktayı düşünmüşlerdir. Yakıt göstergesi olmamasının sebebi az yakıt tüketimi ve geniş depo hacminden dolayıdır. Adamlar bi şekilde maliyeti düşürmek zorunda yoksa satamazlar. Ordan burdan kısacak tabi kaliteden kısmadıkça problem yok.
-
05 Ağustos 2017, 15:46
#135
Erky Perky adlı üyeden alıntı
Yok hocam, zaten ben diğer arkadaşlar böyle yazmış diye söyledim. Zaten cc yükselince b ehliyetle kullanabilme, vergisiz ve sigortasız kullanabilme gibi artıları kayboluyor motorun. Benim sorduğum hani şu kanun dolayısıyla max. hızı 45'e sınırlıyorlar ya, onu kaldırtsak ne olur? Çevirmede falan sıkıntı olmaz zaten polisin motor bloğunu açıp bakacak hali yok da.. Acaba muayeneden geçebilir mi hafif kusur falan sayılarak?
Hızı ateşleyici beyin (CDI) ile sınırlıyorlar, motor bloğu ile alakası yok. Bu CDI devresine giden bir kablo sökülerek veya başka bir CDI (aliexpresste vs. bulunabilir) takılarak hız sınırı kaldırılabilir.
-
05 Ağustos 2017, 17:45
#136
hllmt adlı üyeden alıntı
Hızı ateşleyici beyin (CDI) ile sınırlıyorlar, motor bloğu ile alakası yok. Bu CDI devresine giden bir kablo sökülerek veya başka bir CDI (aliexpresste vs. bulunabilir) takılarak hız sınırı kaldırılabilir.
Basit işlemler bunlar zaten Kuba motor satıldıktan bir süre sonra yükseltmek isteyenlere orjinal parça satacaktır. 100 150 liraya oda kimsenin gözüne gelmez.
-
05 Ağustos 2017, 17:55
#137
Şöyle bir yazı gördüm ayrıca adam emniyet müdürlüğünde dediklerinde haklı
Balc10 adlı üyeden alıntı
Ben sordum arkadaşlar emniyetten birine ve kendisi olayı araştırdığını ve bilgilerin kesin olduğunu belirtti. Söyledikleri şu şekilde; daha önce 50cc motor ile sigorta yaptıran kişiler kaza yapması durumunda sigorta hiç bir şey karşılamak ile yükümlü değildi ister sigorta yaptırın ister yaptırmayın kaza esnasında sorumluluk kabul etmiyorlar yasa böyleymiş birileri bunu fark edince düzenleme adı altında muaftır denildi. Oysaki Böyle bir yasal düzenleme yok Emniyet genel müdürlüğünün yayınlamış olduğu bir belge var motorlu bisiklet olarak satışı yapılan taşıtlar muaftır diye (motorlu bisikletler hacmi 50 cc'ye kadar olan taşıtlarmış.) ben böyle bir bilgi aldım adam sallayacak biride değil.Kendi oğluna almak için araştırmış.
-
05 Ağustos 2017, 18:07
#138
SeCReTBoY adlı üyeden alıntı
Şöyle bir yazı gördüm ayrıca adam emniyet müdürlüğünde dediklerinde haklı
Resmi bir açıklama gelmedi ki emniyet dışında şimdi daha fazla kafa karıştı emniyetin yayınladığı bilgi ve bimerin yazdığı yasal düzenlemeyi göstermiyor demek ki düzenleme yok yasadaki açığın farkındalar bu izin veriyorlar tersi olacak olsa idi emniyet yazı yazmazdı. Demek ki emniyet karışmayacak bu motorun kullanıcılarına
-
05 Ağustos 2017, 19:51
#139
Arkadaşlar ben SHINERAY YORKER XY50Q-7A modelinin getirileceğini düşünüyorum çünkü; Kuba Motor, Kuba RX 9 modelini sayfalarında tanıtırken, Shineray'ın Yorker XY50Q-7A'yı sayfasında tanıtırken ki kullandığı fotoğrafı (birebir aynı fotoğraf) kullanmış.Çin kaynaklı sitelerde de bu motorun (XY50Q-7A) aslında 125cc olduğu söyleniyor. Çin'de de 50cc limitini kapsayan mavi plaka diye bir şey varmış. Mavi plaka haklarından faydalanmak için motoru 50cc gösteriyorlarmış.
Acaba Kuba Motor bu aracı ne kadar kurcalamıştır? Üstüne sadece Kuba sticker'ımı yapıştıracaklar? Yoksa silindiri falan komple değiştirdiler mi?
Ben, 50cc'lerin trafikteki sayısı arttığında, bu 50cc gösterme kurnazlığının firmaların ellerinde patlayacağını düşünüyorum. 50cc haklarından faydalanmak için 50cc gösterilmiş motoru alan insanlarda mağdur olacak sanki?
-
06 Ağustos 2017, 02:16
#140
Gökhanbey adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar ben SHINERAY YORKER XY50Q-7A modelinin getirileceğini düşünüyorum çünkü; Kuba Motor, Kuba RX 9 modelini sayfalarında tanıtırken, Shineray'ın Yorker XY50Q-7A'yı sayfasında tanıtırken ki kullandığı fotoğrafı (birebir aynı fotoğraf) kullanmış.Çin kaynaklı sitelerde de bu motorun (XY50Q-7A) aslında 125cc olduğu söyleniyor. Çin'de de 50cc limitini kapsayan mavi plaka diye bir şey varmış. Mavi plaka haklarından faydalanmak için motoru 50cc gösteriyorlarmış.
Acaba Kuba Motor bu aracı ne kadar kurcalamıştır? Üstüne sadece Kuba sticker'ımı yapıştıracaklar? Yoksa silindiri falan komple değiştirdiler mi?
Ben, 50cc'lerin trafikteki sayısı arttığında, bu 50cc gösterme kurnazlığının firmaların ellerinde patlayacağını düşünüyorum. 50cc haklarından faydalanmak için 50cc gösterilmiş motoru alan insanlarda mağdur olacak sanki?
Zannetmiyorum. Bildiğim kadarıyla bu cc olayı motosikletlerden çok otomobillerde yapılıyor. Bir arkadaştan, ruhsatında 1500 küsür cc yazan araçlardan bazılarının daha geniş silindir hacmi olduğunu duymuştum. Fakat ek vergilerden kaçmak için 1600cc altı gösteriliyormuş. Bilemiyorum ne derece doğru.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler