Dragon modelinde 1N234 şeklinde olduğu için daha avantajlı tabi ilk defa motosiklet kullanacaklar için fark etmez kolay alışırlar.
Dragon modelinde 1N234 şeklinde olduğu için daha avantajlı tabi ilk defa motosiklet kullanacaklar için fark etmez kolay alışırlar.
Dragon 50 modelinde olduğu gibi 80 90 km/h'a ulaşmak için yüksek devirlerde kullanan var mı aranızda varsa yazık etmeyin motosikletinize yüksek devirli kullanımda motor yatak saracaktır kitlelenecektir sonrada dandik motor üretmişler diye adamları topa tutacaksınız. Yapması gereken hız 45 - 60 arasıdır. Fazlasını isteyen silindir yükseltmek için arayışlara girsin.
Abi mecbur sıkıştırıyorum.çünkü çok sıkıştırıyolar.zaten 110 cc veya 125 cc ye çevircem.disliyi deişcem.uyumlu parçaları araştırıyorum.rampalar da hele makinenin canı çıkıyor.düsük vites yüksek devir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------
Bu arada bende dragon 50 var
Boş yere action arıyosunuz, 50cc bandında Today'den başka kullanılacak motor yok, birinci yılını doldurmadan dökülmeye başlar bu rx9.
Aranızda cc yükselten oldumu acaba bilgi verirseniz. Çok makbule geçer. Bu konuyu araştıran çok kişi var.
yükseltme için yakında kübanın orjinal 125 cc kitleri cıkacak ;) birde dişli değişimi ile sonucları göreceğiz.
Cidden çıkıcaksa uğraşmaya gerek yok. Bekleriz de, ne zaman çıkıcak belli mi ki.parçacılar satarmıki.
Forum sohbet bölümünde cc yükseltme ile ilgili bir konu açılmıştı bir kaç gün önce servislerden biri 10 15 gün demişti. Servise giden bir arkadaş varsa sorabilir gelmiş mi diye
Arkadaşlar merhaba.
Motosikleti bu hafta satın aldım. Bir kaç notere gittim ve ruhsatı veremeyeceklerini söyledir sebep olarak ödenen ÖTV nin 49 cc olarak göründüğü ancak motorun uygunluk belgesinde 49.99 cc olarak gözüyor olması dediler. Muayenede sorun yaşayacağımı noter söyledi işlemi yapmadı Vergi dairesine gitmemi istediler 49.99 cc olarak değişiklik yaptır dediler, vergi dairesine gittim ve düzeltme olmadı. En sonunda 3. noter e gidişimde ruhsata 49 cc olarak yazılarak işlem yapacağını söyledi. Böylece ruhsat ve plakayı aldım. Peki diğer noterlerin dediği gibi muayene esnasında sistemde 49.99 cc gözüküyor ve ruhsatta 49 cc gözüküyor olması muayeneye engel mı? Bilgilendirmenizi rica ederim. Ek olarak N,Sağ ve sol sinyal gösterge aydınlatması az aydınlatmak için kullandığınız malzeme nedir?
Bende plaka cikarali 1 ay oldu. Bir sıkıntı yaşamadım.
Arka tekerimin havası indi. Benzinlikte hava basacağım. Tekerlerin hava basınca ne kadar olmalı?
Ön 28 psi arka 30 psi
hocam bu bilgiye nerden ulaştınız ?
bugün size güvenerek, benzincideki pompadan şişirdim tekerleri
Arkadaşlar, bende bugün RX9 alarak aranıza Ankaradan katıldım. Niyetim Dragon almaktı ama bayide yoktu. Bir aydan fazla gelmez deyincede beklemedim bunu aldım. Hayatımda hiç motor kullanmama rağmen motoru Altındağdan Mamaka getirebildim. Motoru ev civarında 20km kadar sürdüm çok hoşuma gitti. Vitesler şık şık geçiyor mator tüy gibi hafif kullanması çok kolay. Ancak ev çevresinde farkettim zincir bölgesinde şık şık ses geliyor. Bunu servise gitmeden nasıl çözebilirim ?
Bende öyle basıyorum.biraz araştırdım internette youtube da cub motor larinkine baktim lastik ölçusu ayni diye
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Dragon 50 cc yükseltme
Arkadaşlar size bir sorum var.dragonu mu 110 cc ye çevirdim. Yeni motor almış gibi oldum. Çekişi çok iyi oldu.
Cub 110 luk silindir aldım. Parçacınin elinde 110 luk üst kapak yokmuş oyuzden 100 luk ust kapak aldım. 100 luk karburator aldim.
Silindiri taktim. Piston dışarı taştı. 1.5 mm falan. Silindirin altina 2 tane conta koydum. Taşma yarim mm e düştü. Silindirin üst contasını koyunca kapağa vurmazdı. Bende üst kapak 100 lük diye fazla sıkıştırma olmasın diye 2 conta koydum. Fazla conta koydum diye eksantirik zinciri çok gerildi yerine zor taktık. Karburatoru taktik subablari ayarladik biraz boş olabilir.çalıştirdik çok güzel saat gibi oldu.on disliyi 13 den 16 ya çikardim gayet yeterli geldi.Ve sonrasi
2. Vites 60 3. Vites 80 4. Vites 120 son hız, tabiki km ne kadar doğru gösteriyor bilmiyorum.
Şimdi gelelim soruna. Sehir içinde sıkıntı yok. Otabana çıkıp dedim. Dip gaz gidiyorum 80 120 arası birden oksurmeye basliyor kesiliyor. Duruyorum vitesi bosa alip çalistiriyorum. Sikinti yok saat gibi çalışıyor. Sonra kalkip gidiyorum dip gaz 80 90 3 km sonra yine ayni alttan çatirdar gibi manifolftan ses geliyor. Oksuruyor stop ediyor. Duruyorum çalistiriyorum. Sikinti yok. Dip gaz gidince boyle oluyor. Yarim gaz gidince sikinti yok dib gaz yapincada iyi gidiyor ama oksurene kadar. Sizce bu 110 luk yerine takilan 100 luk üst kapaktan mı oluyor.hararet yapiyor motor. Veya karburator mu bozuk. Sehir içinde sıkıntı yok çok iyi dib gaz gidince bir sure sonra manifolttan çatirdama geliyor oksuruyor.
Bi yerde bi hata yaptık ama ne😀
Yardimlarinizi bekliyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------
Bu arada cc yukseltecekler 110 dan yukarı olmuyor. Silindi bloğa girmez tam 110 luga göre. Arada 1 mm boşluk kaldı.
Forum ölmüş ya kimse yok cevap yazan!?
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:58 ----------
dostum neye göre yazıyorsun bunu eyvallah today güzel motor bende kullandım gidişide güzel fakat rx9 veya başka bi motor sürücünün bakımına ve kullanımına bağlı olarak dökülmeye başlar veya güzel gözükmeye devam eder.
senin gibi arkadaşlar benimde cevremde vardı 3000 km yapmadan dağılır çok titreşim olur ellerini hissetmezsin diye dolandılar ortada 5600 km yaptım ve şimdi o arkadaşlar bende alayım çok güzel diye geziniyorlar.
Ön arka da 260 kpa 38 psi yazıyor bence bu max hava yi gosterir
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)