Boş vites ve sinyal göstergelerinin ışığı ne yazık ki çok az. Buraya sizce nasıl bir çözüm bulunabilir ?
Led dipsiz ampul kullanırsan çok daha canlı görünür.
https://www.motosikletparcalari.com....rch=Led%20dips
motosiklette cc yükseltme olayına giren var mı aranızda. maksimum kaç cc yapılabilir?
Motosikleti görmeye gittiğimde servisle görüşmüştüm. Abi 2018'de orjinal parçalar gelecek o zaman konuşalım demişti. Bu yıl için erken diyorlar her halde. Bu arada motosiklet 15 20 gün içerisinde tekrardan bayilere dağıtılacak diye duydum. Almaya niyeti olanlara duyurulur.
Koltuğun arkasındaki Küba yazısı asetonla çok rahat çıkıyor. Çıkarmak isteyenlere duyrulur
Logo biraz yamuk basılmış bu sebeple hoş durmadığından sildim . Bu arada bir sorum olacak Seyralem ! Siz Mj Group sosyal medya uzmanı mısınız ? Gönderdiğiniz neredeyse tüm mesajlara baktım. Tüm sorularınız ve paylaşımlarınız piyasa analizi yapmak üzere. Ortada ilgi algısı yaratmak gibi. Böyle ise de başaralı bir düşünce bence. Umarım geri bildirimleri iletiyorsunuzdur. Mesela Rx9'da kullananlar vites ve boğulmadan bahsediyor. Bunun için bir çözüm önerileri var mıdır ?
Not: Bu ön yargı göndermiş olduğunuz neredeyse tüm mesajlarınızın Kuba, RKS ve Benelli'nin tüm modelleri üzerine olduğu sebebi iledir.
Saygılar,
Her markanın bu forumda kullancıları vardır ve takip ediyorlardır forumu benimde birçok yorumum kuba rks benelli'de kuba kullanıcıları genelde bir üst marka olarak rks'yi seçiyor rks kullanıcıları'da bu aralar Benelli'ye geçiyor o sayfalarıda takip ederek kullanıcıları takip edebilirsin. Senin dediğine göre buradaki bir çok kişi bu markaların sosyal medya uzmanı oluyor.
Yıllardır kuba kullanıcısıyım marka olarak kuba'da yorumlarım biraz daha fazladır. Piyasa analizi için adamların yüzlerce bayisi var aynı zamanda bu bayilerin bir çoğu farklı markaları da satıyorlar. Mesela benim gittiğim servis aynı zamanda kymco bayi ve servisi. Ön yargınız da kendinizce haklı olabilirsiniz ama öyle bir durum yok. Benelli yorumlarında sadece motosiklet kullanıcılarına sorular sormuşluğum var.
Piyasa analizi yapmak için tabiki satıcılar önemlidir. Ancak en önemli etken daimi kullanandır. En net doğru geri dönüşleri kullanıcıdan alırsınız. Bu sadece motor için değil tüm tüketilen ürünler için geçerlidir. Paylaşımım da bulunduğum üzere bu durumun gayet güzel olduğundan bahsettim. Direk kullanıcıdan yada tüketiciden alınan veri en sağlıklısı ve en doğru olanıdır. Keşke bir çok kişi bu iş için sosyal medya uzmanı olsa ve ürünün bir adım daha öne taşıyabilse.
Markayı çok iyi takip eden 2 kullanıcı olacak ( seyralem ve bireycell ) 2018 fiyat politikası nasıl olur ? Sizce motorun, motor kalitesi ne ölçüdedir ? Bu motoru alan kişilere gönül rahatlığı ile .. km garantisi verilebilir mi ?
Ürün kalite fiyat dengesi belli ancak günümüzde 1 TL'nin bile önemi çokken bu soruları merak eden oldukça fazla kullanıcı vardır.
Saygılar,
Selamlar,
Bugün itibariyle 280 km oldu. Şu anki durumu dilim döndüğünce anlatmam gerekirse;
Titreşim epey azaldı. Vites geçişleri gün geçtikçe rahatlıyor ya da ben öğreniyorum
Binanın içinde tutuyorum belki bu sebeple, sabahları ilk seferde çalışma problemi yok şimdilik.
Düz yolda 60 km/h epey zorluyordu. Şimdi 70-75 km/h rahat gidiyor. Üstünü zorlamıyorum.
Vites takılması problemini bir ustaya sordum; şanzıman sisteminden dolayı, durmadan önce 1. vitese kadar gelmem gerektiği ve 1. viteste durmam gerektiğini söyledi. Bu şekilde takılma problemi olmuyor.
Aynalarla ilgili problemim var :( :( hiç verimli bir görüş sağlamıyor. 500 km bakımında başka bir marka/modele ait uyumlu bir ayna bulursam değiştireceğim.
Esenlikler...
Yeniden merhaba,
Motordaki boğulmalar arttı ve en sonunda tıkanma noktasına gelerek yolda kaldım :( Karbüratör tıkanmış.. Sağ olsun usta hem temizledi hemde ayarını yaptı ve boğulma aksırma tıksırma ortadan kalktı. Kesintisiz gücü hissetmek güzel Ayna problemini bende yaşıyorum. Aynı tip daha uzun ayna tavsiyesi olan arkadaşlar var ise bilgilendirse sanıyorum ki herkes için hayırlı bir iş yapmış olur
Selamlar,
Pakistan Karachi nde bu motosikletler sinek gibi her yerde var. Merak ettim sordum fiyatını rupi den tl e çevirirsek ortalama 1250 tl gibi bir fiyat çıkıyor.
Fırsatçılık diye buna denir işte. Vergi, gümrük, nakliye ne kadar tutabilir ki?
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:53 ----------
Yazmayı unutmuşum, hemide 70cc değil...
Bu karbüratör probleminin sebebi, fabrikada koyulan ilk benzinden olabilir mi?
Evet aynalar hiç verimli değil. Dar bir görüş alanı var ve kör noktası çok geniş. Güvensizlikten dolayı mecburen sık sık kafayı arkaya çevirip bakmak zorunda kalıyorum.
Artık iyi kötü 1000'i geçtim ama hala bakım yaptırmadım. Ne yağ değişimi ne zincir yağlama ne somun sıkma falan hiç bir şey yapmadım. Sebebi de kopan km telinin gelmesini beklemem, hem ilk bakımı hem de teli bir kerede gidip halletmek istiyorum (Servis evime uzak akşam işten çıkınca servise yetişemiyorum). Eğer bakımı ertelemek motora zarar verecekse bu cumartesi bakıma götüreceğim. Ne dersiniz?
Servise giderken kendi yağımı yanımda mı götüreyim? Almak istediğim yağ Motul 5100 10/40 (Sosyal medyada ki önerilerden dolayı bu yağı almayı düşünüyorum). Serviste bulunur mu ki bu marka yağ? Eğer yağı kendim alıp gideceksem kaç litre alayım?
Vento Motors'a gideceğim.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)