Kuba RX9 50cc Nostaljik CafeRacer Motosiklet
-
28 Eylül 2017, 17:07
#341
Kilometre telim kopuk, çalışmıyor. İlk aldığım zamanlar 70'i görmüştüm. Şu an tahminim düz yolda rahat 70-80 yapıyorumdur(Sadece karbüratör temizliği ve ayarı ile başka hiç bir müdahale yok). cc yükseltmeden sadece yağ, buji, hava filtresi,teker değişimi ile düz yolda 100+ yaparsın . Motorun sesi bugüne kadar duyduğum diğer 50cc'lerden çok daha güzel. Sesi cılız değil hafif tok güzel bir sesi var (cüssesine göre). Video paylaşım sitesinden biri mobiletin cc'sini 110'a yükseltmiş ve sesi yine aynı. Ses tatmin edici hayal kırıklığına uğramazsınız.
Reklamlar
-
29 Eylül 2017, 17:16
#342
Gökhanbey adlı üyeden alıntı
Kilometre telim kopuk, çalışmıyor. İlk aldığım zamanlar 70'i görmüştüm. Şu an tahminim düz yolda rahat 70-80 yapıyorumdur(Sadece karbüratör temizliği ve ayarı ile başka hiç bir müdahale yok). cc yükseltmeden sadece yağ, buji, hava filtresi,teker değişimi ile düz yolda 100+ yaparsın . Motorun sesi bugüne kadar duyduğum diğer 50cc'lerden çok daha güzel. Sesi cılız değil hafif tok güzel bir sesi var (cüssesine göre). Video paylaşım sitesinden biri mobiletin cc'sini 110'a yükseltmiş ve sesi yine aynı. Ses tatmin edici hayal kırıklığına uğramazsınız.
Sigortası olmayan motosiklet ile o kadar hız yapmak sonrasında kötü sonuçlar doğurabilir. Motosikletin 50cc'de kalması bir bakıma kullanıcın yararınadır. Ortalık apaçi dolacak bu gidişle
-
29 Eylül 2017, 17:27
#343
Gökhanbey adlı üyeden alıntı
Kilometre telim kopuk, çalışmıyor. İlk aldığım zamanlar 70'i görmüştüm. Şu an tahminim düz yolda rahat 70-80 yapıyorumdur(Sadece karbüratör temizliği ve ayarı ile başka hiç bir müdahale yok). cc yükseltmeden sadece yağ, buji, hava filtresi,teker değişimi ile düz yolda 100+ yaparsın . Motorun sesi bugüne kadar duyduğum diğer 50cc'lerden çok daha güzel. Sesi cılız değil hafif tok güzel bir sesi var (cüssesine göre). Video paylaşım sitesinden biri mobiletin cc'sini 110'a yükseltmiş ve sesi yine aynı. Ses tatmin edici hayal kırıklığına uğramazsınız.
Ucuz olsun diye parçadan kısıyorlar (yoksa satamayacaklar) Bizlerde ucuz diye gidip alıyoruz hatta bazı parçaları değiştireceğimizi bile bile Sonrada dışarıyı zengin ediyoruz.
-
30 Eylül 2017, 13:16
#344
EpiC adlı üyeden alıntı
Ucuz olsun diye parçadan kısıyorlar (yoksa satamayacaklar) Bizlerde ucuz diye gidip alıyoruz hatta bazı parçaları değiştireceğimizi bile bile
Sonrada dışarıyı zengin ediyoruz.
Adamlar haklı şimdi kuba 10.000 TL'ye kaliteli bir motosiklet üretse pahalı diye yanaşmayız ama aynı modeli 7'ye getirse alırız 3.000 lirada masraf ederiz
-
30 Eylül 2017, 17:19
#345
1.000 km'yi geçip detaylı bilgi verecek bir abimiz var oda motor tecrübem yok diyor Hangi bayiye telefon açsam abi kalmadı diyor ama bi tane kullanıcı bulamadım :S
-
altayfun adlı üyeden alıntı
Taylan seni pazar günü antalyada gördüm sanırım sarı renkti. Samimi söylüyorum her yolu denedim yığılmayı hava filtresiz çözemezsiniz. Açık hava filtresi takmanız gerek. İyi günler
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:38 ----------
Ascoliaht merhaba 500 yağ bakımında motul 5100 veya 7100 yağ kullanın 5 km sonra düzeldiğini hissedeceksiniz. Bu arada arka jantları kontrol ettirin arkadaşlar balans sorunu olabilir
Soğukta jikleyi çekin ve çalıştırın
Lastikler bildiğiniz naylon terlik
Motorda titreşim var hatta 100-200 km de bir çamurluk vidası vs vidasını sıkmanız gerekir.
Hız olarak 100 km yapan arkadaşlar cdi ateşleme beynini değiştiriyorlar.
Bu arada km saati yaklaşık %15 oranında yüksek göstermekte en azından benimki öyle.
Önceki yazımdada belirtmiştim platinyum buji takarsanız yakıt ve performansınız artar. Tabiki performans hava filtresi
bende beyaz var belki karıştırmış olabilirsin ben daha antalyada başka rengini görmedim bayilerde yok ama yollardada yoklar
Öncelerde zorladıkca 40 45 yapan motor yavaş yavaş 3. viteste 60 ı görmeye başladı 4. vitestede max 65 falan görüyoruz düz yolda
Biraz daha hızlansa en azından yeter cünkü bu fren sistemiyle ve bu tekerlerle durmak biraz sıkıntı çıkarabilir ve malum antalya şöförleri biraz duyarsız oldukları için her an sürpriz diye önünüzde beliriyorlar .
Şuanda 386 km yaptım ve kesinlikle kendine sokakta baktırıyor soran merak eden çok kişi oluyor.
yukarıda bahsedilmiş 2 1 vites arasındaki sorun diye onu bende yaşıyorum çözümü varsa yaptırmak isterim fakat şu anda kabullenerek yaşıyoum.
-
motoru bugün de kullanma fırsatım oldu, soğuğu yedik biraz ama olsun 16 km de motor, hava şartlarından ve tecrübesizlikten ötürü düzgün koşulları bekliyorum kullanmak için.
bugün ara sokaklarda takıldım baya, vites geçişlerini kavradım gibi, bu 2 den 1 e muhabbeti nedir, bazen atarken takk ediyor sanki onu mu diyorsunuz sizde? çoğu zaman yumuşak geçiş oluyor ama.
-
soğukta çalışması biraz güç, bazen motoru çalıştıramıyorum, motor duruyor hemen, 5-6 deneme sonrasında çalışıyor. çalıştıktan sonra beklemek lazım birazda yoksa vitesi 1 e takıp hafiften gaz verdim mi motor duruyor hemen, yada çok yavaş gidiyor hızlanamıyor, bugün geldi bu olay başıma. 1. viteste gittim biraz hızımı aldım 2 ye geçtim motor aga beni boşver ya tavrı yaptı ilerlemedi, 1 e düşürdüm tekrar, motor kendime gelemedi. bekledim 30 saniye falan öyle devam ettim düzeldi kerata
50 cc acemi motorudur heralde, bende acemiyim madem gözlemlediklerimi yazayım biraz diyorum, benim gibi acemiler motoru alınca bu niye böyle yoksa bozuk mu demesinler
tecrübelilerde artık yorumlarsa, ona göre hareket ederiz
-
Gökhanbey adlı üyeden alıntı
cc yükseltmeden sadece yağ, buji, hava filtresi,teker değişimi ile düz yolda 100+ yaparsın .
Eksik yazmışım, ek olarak beyninde (CDI) değişmesi gerek, 100+ yapabilmeniz için.
whaki adlı üyeden alıntı
bu 2 den 1 e muhabbeti nedir, bazen atarken takk ediyor sanki onu mu diyorsunuz sizde? çoğu zaman yumuşak geçiş oluyor ama.
Hayır sorun sesi değil. Sorun 1. ve 2. vitesler takılıyor. Vites kitlenip kalıyor, basıyorsun basıyorsun vites değişmiyor. İlk zamanlar yoğun trafikte takıldığı zaman sinirlenip kıracak kadar kuvvetli basmaya çalışıyordum (Allah'tan kırmadım )ama sonra çözdüm tam kalkacak gibi yapıyorum sonra vitesi değiştiriyorum kolayca vites geçiyor. Yukarıda anlattım.
whaki adlı üyeden alıntı
soğukta çalışması biraz güç, bazen motoru çalıştıramıyorum, motor duruyor hemen, 5-6 deneme sonrasında çalışıyor. çalıştıktan sonra beklemek lazım birazda yoksa vitesi 1 e takıp hafiften gaz verdim mi motor duruyor hemen, yada çok yavaş gidiyor hızlanamıyor, bugün geldi bu olay başıma. 1. viteste gittim biraz hızımı aldım 2 ye geçtim motor aga beni boşver ya tavrı yaptı ilerlemedi, 1 e düşürdüm tekrar, motor kendime gelemedi. bekledim 30 saniye falan öyle devam ettim düzeldi kerata
Mobilet ısınmadan kullanınca sanki debriyaj sıyırması sorunu varmış gibi etkiler gösteriyor. Bende de oluyor aynı etkiler..
-
Gökhanbey adlı üyeden alıntı
Hayır sorun sesi değil. Sorun 1. ve 2. vitesler takılıyor. Vites kitlenip kalıyor, basıyorsun basıyorsun vites değişmiyor. İlk zamanlar yoğun trafikte takıldığı zaman sinirlenip kıracak kadar kuvvetli basmaya çalışıyordum (Allah'tan kırmadım
)ama sonra çözdüm tam kalkacak gibi yapıyorum sonra vitesi değiştiriyorum kolayca vites geçiyor. Yukarıda anlattım.
1-2 de sıkıntı olmadı ama boş a alırken sıkıntı yaşıyorum bende, motoru viteste stop ettirince tekrar çalıştırmak için boş a alacağım zaman takılı kalmış gibi oluyor boşa geçmiyor, biraz zorlayınca geçiyor yada 5-10 saniye sonra düzeliyor
-
Yukarıda dediğim gibi; kalkış yapıyormuş gibi yapınca vites kolayca geçiyor.
-
dün motoru çalıştırmaya çalışıyorum gaz kesiyor, kalkmıyor falan dedim aha motoru bozduk :D :D sonrasında farkettim ki yedek tanktaymış depo, motorun solundan normal depoya çevirdim işareti, düzeldi herşey. bozuldu diye çok korktum valla
şimdi şunu merak ediyorum, yedek depoda hiçbişey kalmadı, orayı nasıl doldurucaz?
-
whaki adlı üyeden alıntı
dün motoru çalıştırmaya çalışıyorum gaz kesiyor, kalkmıyor falan dedim aha motoru bozduk :D :D sonrasında farkettim ki yedek tanktaymış depo, motorun solundan normal depoya çevirdim işareti, düzeldi herşey. bozuldu diye çok korktum valla
şimdi şunu merak ediyorum, yedek depoda hiçbişey kalmadı, orayı nasıl doldurucaz?
yedek depo mantığı şöyle;
aslında tek depo var, musluk yedek konumundayken deponun daha altındaki benzini çekebiliyor.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
-
viper17 adlı üyeden alıntı
yedek depo mantığı şöyle;
aslında tek depo var, musluk yedek konumundayken deponun daha altındaki benzini çekebiliyor.
sistem o şekildeyse benim motor niye çalışmadı, sonuçta depoda benzin var, diptende çekebilir normalde
-
Ne yaparsanız yapın, sakın parça kırıp bozmayın, çünkü yedek parçaları yok! Mobilet elinizde kalır.
-
viper17 adlı üyeden alıntı
yedek depo mantığı şöyle;
aslında tek depo var, musluk yedek konumundayken deponun daha altındaki benzini çekebiliyor.
Yedek depo benzini sonuna kadar kullanmanızı sağlar. Eğer aldığınız benzin de kir tortu falan varsa en dibe çökmüş olabileceği için karbüratöre gidip boğulma yapıyordur. Ama normal depo benzinin temiz yüzeyinden alarak böyle sorunlardan korur.
-
KUBA RX9 EGZOZ KORUYUCU
https://www.sahibinden.com/ilan/yede...89843279/detay
Sizce alınabilir bir parça mı yoksa gereksiz mi?
-
Titreşim
Merhaba arkadaşlar, Uzun bir araştırmadan sonra bende Antalya'dan kırmızı rengi ile aranıza yeni katıldım. Öncelikli olarak forumu bu kadar güncel tutan ve bilgilerini esirgemeyen tüm duyarlı arkadaşlara teşekkür ederim. Bana yada benim gibi bu motor hakkında bilgi sahibi olmayan kişilere yol gösterdiniz. Motorun plaka işlemlerini bugun tamamlyabildim. Bu esnada merak ile birlikte ortalam 50 KM kadar sürüş gerçekleştirdim. Bahsetmiş olduğunuz bogulma ve öksürme uzun süreli sürüşlerde ve gaz kesmeden gidildiğinde bende de mevcut. Servise sorduğumda, motorun şu anda sıkı olduğunu 500 km kadar sonra düzeleceğini belirttiler. Düzelirmi bilmem düzelmesse şayet bahsetmiş olduğunuz karbiratör ayarı ile düzelttirilebilir diye tahmin ediyorum . Onun haricinde sürüş esnasında özellikle 50 km civarı hızlarda giderken ayakta muhteşem bir titreme oluyor. Bunu çözmek sizce mümkün mü ? Şimdilik vites ile ilgili bir sıkıntı yok daha sonra olur mu onu bilemiyorum. Bu arada hiç zorlanmadan 60 km hıza rahatlıkla ulaşıyor. 1 kişi ve artçılı kullanımda da bu durum yine aynı şekilde.
-
Bütün sayfaları tek tek okudum.
İlk defa böyle ılımlı nazik efendi motosiklet yorumlanan bir model gördüm :D
Sırf bunun için bile alınır :D
-
kubanın sitesinde motorun fiyatını kaldırdılar, bi artış olacak muhtemelen, bakalım ne dicekler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler