Aprilia - Pegaso 650 Trail - Enduro
Reklamlar
-
27 Kasım 2010, 00:10
#101
bende 2004 model pegaso tuscany tibet modeli var hem arazide hemde uzun yolda cok konfurlu titreşim çok çok az
f650-transalp-africantwin gibi modeller ile çok farklı bana çok daha rahat geldi alalı 2 ay kadar oldu yaklaşık 700 km yaptım ama çoğu arazide idi ve diiğer modellere nazaran böbrek taşlarım yerinde kaldı
şaka bir yana denge merkezi çok iyi kalkış ve duruşlarda çok oturaklı virajlarda dengeli bir motor.siz bir hata yapsanız bile telafi ediyor
parça sıkıntısı her motorda olduğu kadar var fakat f650 ile %80 uyumlu yakıtta cok cimri sayılmaz ama iyi bir ayar ile daha az yakar
ama param çok borusana 300-500 euro veririm derseniz f650de tecih edilebilir
aprilia nın tek sorunu motordan anlamayan ustaların elinde heba olması
Reklamlar
-
Arkadaşlar pegaso 650 aldım,çok memnunum ve çok çok rahat,yol tutuşu ve kacışı hasta ettı benı.Çok hız yaptıgım zaman accık fazla yakıyor ama motorumu sevıyorum,motor evlattır evlat...
-
Arkadaslar, eski kasa Pegaso hakkinda bilgi verebilecek olan var mi? 2003modelleri hakkinda.
Titresim, yakit, kronik sorun, parca temini. Bu konularda bilgi verebilen olursa sevinirim. Enjeksiyonlu olanlardan.
-
atiturhan ile aynı soruyu bende sormak istiyordum isabet olmuş.
-
arkadaşlar bende atlantıic 200 var 2003 model sıfır almıştım hala canavar gibi yeni bakım yaptım v kayışına kadar değişti ilgilenen varsa satarım fiatda cazip değiştircem 3950 ye veririm gsm.05552132611
-
22 Nisan 2011, 19:17
#106
atiturhan adlı üyeden alıntı
Arkadaslar, eski kasa Pegaso hakkinda bilgi verebilecek olan var mi? 2003modelleri hakkinda.
Titresim, yakit, kronik sorun, parca temini. Bu konularda bilgi verebilen olursa sevinirim. Enjeksiyonlu olanlardan.
Enjeksiyonlu olanları tercih etme, çok fazla elektronik sıkıntısı oluyor. Enjektörlü olması sizi yanıltmasın çok da ciddi yakıt tüketimi var.
İlla Pegaso alacaksan karbüratörlü tercih etmelisin. Ben 93 modelini 6 senedir kullanıyorum, bu sürede yağını suyunu değiştirdim sadece.
-
25 Nisan 2011, 12:34
#107
GT250 comet'imi aldığım galeriye sordum F650 mi yoksa Pegaso mu önerirsiniz diye. F650'ler çok sorunlu, Pegaso'ların hem piyasası iyi, aynı fiyata yüksek model düşük km alıyorsunuz hemde güzel makina dedi. Alınacaksa F650GS alınmalı dedi. Pegaso ile F650 arasında kararsız kalanlar için söylüyorum. Pegaso'yu bir defa daha düşünün.
Cygnus Rs | CBF150 | RRaptor | CBF150 | GT250 |...
-
28 Nisan 2011, 16:35
#108
muratcan7 adlı üyeden alıntı
GT250 comet'imi aldığım galeriye sordum F650 mi yoksa Pegaso mu önerirsiniz diye. F650'ler çok sorunlu, Pegaso'ların hem piyasası iyi, aynı fiyata yüksek model düşük km alıyorsunuz hemde güzel makina dedi. Alınacaksa F650GS alınmalı dedi. Pegaso ile F650 arasında kararsız kalanlar için söylüyorum. Pegaso'yu bir defa daha düşünün.
F 650'nin dezavantajları.
Ağırlık merkezi aşağıda ve az yakıyor diye genelde ilk başlayanlar yada ikinci motor alacaklar tarafından tercih ediliyor.
Parçası bol ve bulunuyor diye piyasada çok el değiştiriyor, bu yüzden bilende bilmeyende motoru kendisine göre kullanıyor.
-
08 Mayıs 2011, 00:55
#109
atiturhan adlı üyeden alıntı
Arkadaslar, eski kasa Pegaso hakkinda bilgi verebilecek olan var mi? 2003modelleri hakkinda.
Titresim, yakit, kronik sorun, parca temini. Bu konularda bilgi verebilen olursa sevinirim. Enjeksiyonlu olanlardan.
Bende 2003 model enjeksiyonlu Pegaso var. Motorun 3. sahibiyim. Motoru 15 bin km'de 2009'da aldim, su anda motor 36bin km'de.
Genellikle Aprilia'cisin hemde Pegaso'cusun, sen mazosistmisin? seklinde cok soru aldim
Tabii su sorular bosu bosuna sorulmuyor, malasef Pegaso'larin problemleri var. Problem ciktidiginda da malasef sahipsiz kaliyorsunuz, cunku Aprilia'nin Turkiye'de dogru duzgun bir distributoru yok. Ferco motor bu konuda inanilmaz basarisiz. Yedek parcasi cok zor bulunuyor, buldugunuzdada cok pahali.
Motor tek silindirli oldugu icin yuksek devirlerde titresimli, ideal 5. vites surati 100-110 km arasi, daha fazlasi titresimi hissedebilir duruma getiriyor ve insani yormaya basliyor, ancak son surati 140-150 km civarlarinda.
Yakit olarak benimki sehir ici 100km'de 6-6.5 litre arasi yakiyor, malasef yuksek bir deger ve bu tum enjeksiyonlu eski kasa Pegaso'larda bu sekilde.
Bu motorlarin en buyuk kronik sorunu mars problemi. Mars ile alakali sistemin her yerinde problem cikabiliyor. Onun haricinde ben kronik bir problemini bilmiyorum ama benim basima kmden dolayi cok degisik problemler geldi. Arka teker bilyasi degisiminden tut, zincirin tekere sarilmasi, conta yanmasi, elektrik konjektorunun olmesi gibi. Bu nedenlerden iki kere yolda kaldim (bir kere zincir sarmasindan bir kerede konjektorun yolda olmesinden), bir kerede sirket otoparkindan motoru cikaramamistim (mars etmedi), yani 3 kere cekici ile isim oldu.
Parca temini daha oncede yazdigim gibi zor, piyasada az Pegaso oldugundan, yetkili servislerin elinde zaten Pegaso parcalari bulunmuyor. Ya orjinal Italya'dan siparis ediliyorki bu 2-3 hafta zaman aliyor, ya kendin internetten aliyorsun, ya da baska bir yerlerden buluyorsun, ya da servis yan sanayi parcalari oneriyor.
Mesela ben konjektor bittiginde, kendim zar zor internetten bir yer buldum, Ingiltere'den bir siteden alabildim, parca koduna kadar detayli arastirdigim icin bulmam zaman aldi ama hemen gonderdiler. Sonucta parca bulmak zor, buldugunda da zaten pahali oluyorlar.
-
12 Haziran 2011, 00:38
#110
başlığı okuyunca fikrim netleşir diye düşünmüştüm ancak önce moralim yükseldi sonraysa düştü ilk motorum olacak.birçok motorcu küçük cc ile başla diyecekler ama bazıları da 125 cc 3 ay sonra seni tatmin etmeyecek ve yükseltmek isteyeceksin o yüzden büyük cc bi motor ve iyi bi eğitimle başlangıcını yapabilirsin dedi.gönlümde hep bir endrou oldu ancak bütçeden dolayı çokça fikir değiştirdim.Bmx f650 den ,freewind e ,er5 ten gs 500 e ,twister dan regal raptora, pegaso 650 ye kadar hepsini almayı düşündüm.yaklaşık altı aydır hala motor alabilmiş değilim.tam er5 e karar kılmıştım ki arkadaşım bir ilan yolladı.2003 model 72.000 de bir pegaso.satıcıyla telefonda konuşmuş ,çok iç açııcı konuşmuş.uzun mesafelere gitmiş gelmiş,parça teminini çok kolay şekilde ebaydan sağlamış...fiyatı da modeline göre uygun gibi ancak km si beni korkutuyor.ve şimdi yine bir ikilemdeyim.sonuçta gönlümde yatan bir enduro. tahmin ettiğim kadarıyla motosikletten anlayan biri tarafından yıllarca binilmiş(2.sahibiymiş) şimdi motorsiklet olayını kafasında bitirmiş birinin 2003 model 76.000 de pegasosu mu yoksa 2005 model 28.000 de bir er5 mi ? fiyatları birbirine yakın.şimdi bu mesaja bir cevap alsam bile içimdeki kuşku gidecekmi bilmiyorum.sanırım büyük bi karar ama sorularımın direk cevapları pegaso kullananlar tarafından cevaplanırsa biraz da olsa düşüncemin belirginleşmesinde yardımı olur diye düşünüyorum.ve cidden enjeksiyonlu bir motor 6-6.5 lt yakıyo mu? çok gibi geldi
güncel olarak pegaso 650 kullanıcılarının fikrlerini bekliyorum.
sevgilerimle...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------
Ankara da pegaso 650 kullanıcısı varmı? varsa motoru görmeyi çok isterim.talip olduğum motor şehir dışında...
-
05 Temmuz 2011, 13:35
#111
Arkadaş Pegaso 650 tavsıye ederım ama km duşuk olsun. Yuksek km artık bazı parcaları degişmesi gerekmektedır demektir, oda yeni motor kullanacagın için sende can sıkintisina sebep olur. Rahat bir motorsıklettır. Yaptıgın hıza gore yakıtı çogalıyor. Ben şuan 70 tl ye, 270 km gıdıyorum ama 140 km hızza gıdıyorum genelde. Parca sıkıntısı olarak,oyle her istedigini hemen bulamıyorsun, Bıraz araman gerekıyor. Sonuç olarak tavsıye edıyorum ama km si duşuk olsun. İnsan bile yaşlaninca daima artık hastaneye gıder oluyor.
-
peacemaker_ adlı üyeden alıntı
başlığı okuyunca fikrim netleşir diye düşünmüştüm ancak önce moralim yükseldi sonraysa düştü
ilk motorum olacak.birçok motorcu küçük cc ile başla diyecekler ama bazıları da 125 cc 3 ay sonra seni tatmin etmeyecek ve yükseltmek isteyeceksin o yüzden büyük cc bi motor ve iyi bi eğitimle başlangıcını yapabilirsin dedi.gönlümde hep bir endrou oldu ancak bütçeden dolayı çokça fikir değiştirdim.Bmx f650 den ,freewind e ,er5 ten gs 500 e ,twister dan regal raptora, pegaso 650 ye kadar hepsini almayı düşündüm.yaklaşık altı aydır hala motor alabilmiş değilim.tam er5 e karar kılmıştım ki arkadaşım bir ilan yolladı.2003 model 72.000 de bir pegaso.satıcıyla telefonda konuşmuş ,çok iç açııcı konuşmuş.uzun mesafelere gitmiş gelmiş,parça teminini çok kolay şekilde ebaydan sağlamış...fiyatı da modeline göre uygun gibi ancak km si beni korkutuyor.ve şimdi yine bir ikilemdeyim.sonuçta gönlümde yatan bir enduro. tahmin ettiğim kadarıyla motosikletten anlayan biri tarafından yıllarca binilmiş(2.sahibiymiş) şimdi motorsiklet olayını kafasında bitirmiş birinin 2003 model 76.000 de pegasosu mu yoksa 2005 model 28.000 de bir er5 mi ? fiyatları birbirine yakın.şimdi bu mesaja bir cevap alsam bile içimdeki kuşku gidecekmi bilmiyorum.sanırım büyük bi karar ama sorularımın direk cevapları pegaso kullananlar tarafından cevaplanırsa biraz da olsa düşüncemin belirginleşmesinde yardımı olur diye düşünüyorum.ve cidden enjeksiyonlu bir motor 6-6.5 lt yakıyo mu? çok gibi geldi
güncel olarak pegaso 650 kullanıcılarının fikrlerini bekliyorum.
sevgilerimle...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:25 ----------
Ankara da pegaso 650 kullanıcısı varmı? varsa motoru görmeyi çok isterim.talip olduğum motor şehir dışında...
benimde bir ara gözüm kayar gibi oldu pegaso'ya ama biraz fazla düşünmeli derim bil hassa yakıt ve hız bakımından.er 5 ile kıyas yapmak olanaksız biri gaz açınca canavara dönüşen asfalt motoru naked digeri daha çok arazi motoru enduro.fiyat olarak yakın olabilir ama kullanım tarzını iyi seçmeli.er 5 şehir içi maxsimum 5 lt yakıyor karbüratörlü makina ve model yüksek aynı zaman'da çok seri alet.aprilla 2003 2.çeyreği enjeksiyonlu ama 6 lt civarı tüketmekte (kullanıcı yorumları öyle ) son hız düşük ve yüksek seleye sahip torklu motor.seçim iyi yapmalı aprilla 2.el piyasası malesef ülkemizde düşük er 5 biraz daha çabuk el degiştiren motor.
işin dogrusu yarın bende bir aprilla'ya bakmaya gidicektim ama yakıt sarfiyatından dolayı % 80 vazgeçecek gibiyim,ama çok begendigim motordur.
Hızlı bir Rider olmak için hızlı bir motor yetmez! o hızı yapabilecek (g..) yürek te lazım..
GHOST RİDER
-
Zamanın ötesinden gelen hort=)
-
Ra_Messu adlı üyeden alıntı
Zamanın ötesinden gelen hort=)
Bir hort da benden olsun;
7 aydır kimse uğramamış nerede pegasocular ,paylaşın birşeyler yahu !
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
26 Şubat 2013, 04:22
#115
bir hort da benden olsun o zaman, bende çok zamandır bakıyorum
yarın bir tanesine baktıracağım, tanıdığım bir arkadaşımın motoru, tamircimden onay çıkarsa alacağım gibi
işallah problem çıkarmaz.
sakin kullanımda 4,5 litreyi geçmeyeceğini okudum birçok yerde ve kullananların söylediğne göre ( 100 km hızı geçmemek kaydıyla)
bakalım kullanıp göreceğiz, benim gibi her gün motora binen, işe motorla gidip gelen biri için tüketim önemli tabi, umarım 6 litreleri bulmaz...
-
26 Şubat 2013, 23:28
#116
Bu hort işi tamda bu aralar iyi oldu arkadaşlar, motor bakıyorum bende ve nispeten yeni model pegaso trail hakkında bilgi lazım bulamıyorum,
umarım kullanıcılar paylaşımda bulunur.tşkrlr.
-
13 Nisan 2013, 02:23
#117
f650 tdm850 gibi motorlara bakıyorum tabiki aprillayada baktım fakat kullanıcıların çoğu soğutuyor beni
-
16 Nisan 2013, 18:09
#118
metalic adlı üyeden alıntı
f650 tdm850 gibi motorlara bakıyorum tabiki aprillayada baktım fakat kullanıcıların çoğu soğutuyor beni
Ne diyorlar mesela ?
-
28 Ağustos 2013, 15:44
#119
Selamlar herkese ,
Bende motor alma asamasındaym ve aprilia pegaso cok one cıktı su motoru buldum
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-aprilia-bakimli-aprilia-pegaso-118950874/detay/
sizce bu motor alınır mı acaba siteden birinin motorumudur yardımlarınızı bekliyorum
-
12 Eylül 2013, 17:23
#120
Selam arkadaşlar bende 2000 model Pegaso kullanmaktayım , bu motoru Piaggo x8 verip takasla daha büyük ve endduro tarzı bir motor istediğimden tercih ettim. Amacım kimseyi motorundan soğutmak değil
ama ben açıkçası pişman oldum gerek yakıt yönünden gerekse gezmelerim esnasın beni yolda bırakması beni üzdü :(
Bunda İstanbula biraz uzak olmam bu sebepten güvenilir sağlam bir usta bulamamış olmamında etkisi çok :(
Bunları buraya yazmamdaki gaye birileriyle paylaşıp rahatlamak
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:21 ----------
Dediğim gibi amacım kesinlikle markaya çamur atmak değil sadece şansızlığımı dile getirmek
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler