Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Aprilia - Pegaso 650 Trail - Enduro

    REKLAM ALANI
  1. #21
    Freak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Nisan 2006
    Motosikleti
    Honda Varadero, Honda VFR (3. olursa o da Honda olacak)
    Alıntı goya adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar ya resmen aptal oldum ya 2.el transalp ya 2.el dl 650 yada sıfır Pegasso 650 alıcam yani bütçe enfazla 12.000 ytl ne diyorsunuz ya bu konuda.birde kampanya süresi hakkında bilgisi olan varmı.ne kadar litre yakıt tüketiyor oda bilinmiyor.
    3 motora da sahip olmuş biri olarak net söyleyeceğim: TRANSALP
    [FONT="Verdana"][B]Woaki kamina, tekabuki nanna. Umsala bimsasa, bimsa namba![/B][/FONT]
    [B][FONT="Verdana"][COLOR="Red"]Free Rider[/COLOR][/FONT][/B] --- [B][COLOR="Blue"](FReaK, hiçbir gruba üye değildir; Özgürdür.)[/COLOR][/B]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    16 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Aprilla Pegaso,Hyosung 250comet(satılık)
    Boşuna kafa yormayın tüketmişler zaten stokları!

  3. #23
    Forumdan Uzaklaştırıldı DevilRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Temmuz 2006
    Şehir
    ÖtEkİ DüNyA Da
    Motosikleti
    SaRı ŞeYTaN MonDi
    bısmıllah kampanya nezman cıktıda tukenıyor

  4. #24
    pazer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2004
    Transalp'a göre bir dezavantajı var.Aprilia fabrika verilerine göre 659 cc motor hacmine sahip.TA ise 647 cc motor hacmine sahip.Örnegin iki motorda 01-01-2005 yılında trafiğe çıkmış olsun,ikisi de teknik verileri tam olarak ruhsata işlenmiş olsun,TA için 2006 yılına ait toplam MTV 120 YTL iken Aprilia için ise MTV 304 YTL oluyor.(2005 yılının başında Apirilia Pegaso Trail vardı,yoktu tartışmasına kimse girmesin,benimkisi internetten yapılan bir hesaplama için baz alınan bir tarihtir.)

  5. #25
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul

    bitti

    Alıntı açıkyol adlı üyeden alıntı
    Boşuna kafa yormayın tüketmişler zaten stokları!


    bir varmış bir yokmuş
    güzel bakan , güzel görür.

  6. #26
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Olcan138 arkadaşım, belki çok önemli değil ama motorun teknik bilgisini yazarken çift silindir demişsin. Halbuki bu motor tek silindir. Ama bence de güzel bir motor ve parası olan için bu fiyata kaçırılmamalı diyorum. Torku, gücü, tipi bence çok güzel. İyi bir enduro. Hem arazi hem yol diyenler için bence uygun. Bence tek problem 9 cc için yıllık yaklaşık 200 YTL fazla vergi ödeniyor (650 cc'den aşağı olan benzerlerine göre). Yedek parça sorunu olacağını pek zannetmiyorum, çünkü sanırım Jandarma teşkilatımızda da bu motordan var. Muhtemelen bu yıl alındı (ama tam emin değilim). Selamlar.

    Motor Tek Silindir, 4 zamanlı, Hafif alaşımlı Silindir Başları, 3 Yol Basınçlı Su Soğutma , Anti Vibrasyon sistemi
    Yakıt Kurşunsuz Benzin
    Çap x Stroke 100x84 mm
    Silindir hacmi 659 cc
    Max. Güç 50 hp/6250 rpm 61.31 Nm/5200 rpm
    Frenler Ön Fren: Brembo Çift Kaliperli Disk Fren Sistemi 300mm
    Arka Fren: Disk Fren 240 mm
    Jantlar Ön: Alüminyum Alaşımlı 2.15x19``
    Arka: Alüminyum Alaşımlı 3.00x17``
    Boyutlar Uzunluk:2160 mm
    Genişlik:810 mm
    Sele Yüksekliği:820 mm
    Yerden Yüksekliği:270 mm
    Dingil Mesafesi :1479 mm
    Ağırlık
    Aksesuarlar
    Vites Kutusu 5 vites
    Supap 4 supap
    Şase Güçlendirilmiş Çelik Şase

  7. #27
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    İlk sayfadaki teknik bilgi, www.motomax.com.tr sayfasındakinin bire bir kopyasıydı, değiştirdim şimdi.

    www.aprilia.com 'dan karşılaştırdım, Pegaso tek silindir.

    İngilizce orijinal teknik veriler:
    TECHNICAL CHART

    Photographs, technical data, specifications and colours refer to the Italian market version and may be subject to change without prior notice. For detailed information on the technical characteristics of the vehicle sold in your country, contact an Aprilia dealer .

    Engine
    Single-cylinder four-stroke with light alloy cylinder. Liquid cooling with three way pressurised circuit. Single overhead cam with chain timing drive; four valves. Anti-vibration counter-shaft.

    Fuel
    Unleaded fuel.

    Bore and stroke
    100 x 84 mm.

    Displacement
    659 cc.

    Compression ratio
    10:1.

    Max. power at crankshaft
    50 HP (37 kW) at 6,250 rpm.

    Max. torque at crankshaft
    6.25 kgm ( 61.31 Nm) at 5,200 rpm.

    Fuel system
    Integrated electronic engine management system. Electronic fuel injection. 44 mm throttle body.

    Ignition
    Electronic.

    Starting
    Electric starter.

    Alternator
    290 W

    Lubrication
    Dry sump with oil pump.

    Gearbox
    5 speed. Transmission ratios:
    1st 12/30
    2nd 16/26
    3rd 20/23
    4th 22/20
    5th 26/20

    Clutch
    Multiple disc in oil bath. Cable operated.

    Primary drive
    Spur gears.
    Transmission ratio: 36/75.

    Final drive
    Chain.
    Transmission ratio: 15/44.

    Frame
    Steel, open cradle, single spar frame.

    Front suspension
    45 mm fork.
    Wheel travel 170 mm.

    Rear suspension
    High strength steel swingarm.
    Aprilia Progressive System (APS) rising rate linkages.
    Sachs hydraulic monoshock with adjustable rebound and preload.
    Wheel travel 170 mm.

    Brakes
    Front: Brembo stainless steel disc, Æ 300 mm. Two-piston floating caliper.
    Rear: stainless steel disc, Æ 240 mm. Floating caliper.

    Wheels
    Aluminium spoked.
    Front: 2.15 x 19"
    Rear: 3.00 x 17"

    Tyres
    Front: 100/90-19
    Rear: 130/80-17

    Dimensions
    Max. length: 2,160 mm
    Max. width: 810 mm
    Ground clearance: 270 mm
    Seat height: 820 mm
    Wheelbase: 1,479 mm

    Tank
    Capacity 16 litres, 3.5 litre reserve.

    Accessories
    Adjustable front brake lever; luggage rack; 28 and 45 litre top boxes; semi-rigid panniers in high-tech textile with secure, lockable fittings; tank protector and tank bag in high-tech textile; high seat (+40 mm), Slip On Street Legal Aprilia by Akrapovic titanium exhaust kit, carbon hand guards hinged on handlebars, carbon parts (exhaust pipes protection, heel guards, sump guard), electronic anti-theft system.
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  8. #28
    denden - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2006
    Motosikleti
    Piaggio x9 Evo 250
    vallahi dizayni muhtesem. param olsa alirdim

  9. #29
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Motomax, Pegaso Trail'in fiyatını 9090 € yapmış.
    İlk sayfadaki bilgiler güncellendi.
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  10. #30
    serkan79 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Şehir
    istanbul / Bahçelievler
    Motosikleti
    SYM GTS 250
    1000 lik olanını sordum aprilla hakkında fazla bilgim olmadıgı için vstrom dl 650 ve 1000 den daha ucuzdur diye düşündüm ama adam 32000 küsür diyince kalakaldım ben transalp yada dl650 alırım hem şekil hem servis hemde yedek parca olarak suzuki ve honda ile yarışamaz sanırım

  11. #31
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    Gilera Runner / Aprilia Sr GT200
    ama çok kalite bir motor italyan markasıydı sanırım
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (3 litre benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  12. #32

    Üyelik
    20 Şubat 2006
    arkadaşlar bu motorda enjeksiyon var mı?

  13. #33
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    Alıntı muratd adlı üyeden alıntı
    arkadaşlar bu motorda enjeksiyon var mı?
    Elektronik enjeksiyon varmış.
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  14. #34
    Naci63 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Aralık 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    BMW F800GS, TRIPLE BLACK
    Sitedeki bilgiye göre 1000'lik aprillia (etvCaponord 1000 ABS) indirimde ve fiyatı 18,900 YTL. Yani benzer modellerin oldukça altında bir fiyatı var. Hem de ABS'li. Motor çift silindir (v twin) 98 beygir su ve yağ soğutmalı, 6 vites. Süper bir görüntüsü de var bence. Yani 32 küsür denilen fiyattan şimdilik vazgeçmiş görünüyor Motomax. Benim hayalimdeki motor. Selamlar.

    Motor 4 ZAMANLI, V60 ÇİFT SİLİNDİR SU VE YAĞ SOĞUTMALI
    Yakıt 25 L
    Çap x Stroke 97X67,5
    Silindir hacmi 998
    Max. Güç 98Hp 8250rpm Max. Tork : 97Nm 6250rpm
    Frenler Ön Fren ÇİFT DİSK - ABS
    Arka Fren DİSK

    Jantlar Ön Lastik 110/80 VR19”
    Arka Lastik 150/70 VR17”

    Boyutlar Dingil Aralığı 1544mm
    Sele Yüksekliği 820mm

    Ağırlık
    Aksesuarlar
    Vites Kutusu 6
    Supap 8
    Şase ALÜMİNYUM – MAGNEZYUM ALAŞIMLI

  15. #35
    aytskal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Şubat 2006
    Şehir
    İzmir/Basmane-Üçyol Hatay Adana Ceyhan
    Alıntı Freak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    3 motora da sahip olmuş biri olarak net söyleyeceğim: TRANSALP
    Sizden bir kıyaslama rica etsek ufak çapta ayrıntılı
    Bu transalp tercihi altında yatan gerçeklik Aprillanın yedek parçalarının az bulunur oluşu ve yüksek fiyatlarımı dersiniz...İlk dönemlerde bu marka bir RS 125 beni çok heveslendirmişti ama burdaki servis ve tamir atölyelerinin ortak kanısı yedek parça problemi olduğu teminininde uzun sürdüğü yolundaydı...
    İnkar etmenin imkanı yok çok güzel araçlar üretiyor çok güzel...

  16. #36
    Super Moderator Olcan138 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Stockholm
    Motosikleti
    Keeway Superlight 150
    http://www.motomax.com.tr/ayinKullanicisi.asp adresinde, bu ayın kullanıcısı:
    AYIN MOTOMAX KULLANICISI - Ağustos 2006 Ercan Yüksel - Aprilia Pegaso 650 Trail Kullanıcısı

    Merhaba,

    Nisan 2006’dan bu yana Aprilia Pegaso 650 Trail kullanıcısıyım.Aprilia kullanmanın zevki yanında Türkiye’deki ilk Pegaso Trail kullanıcısı olmanın da ayrıcalığını yaşıyorum.Çok yeni bir model olduğundan her gittiğim yerde motor meraklılarının incelemelerine ve sorularına maruz kalıyoruz. Mesleğim mimarlık olduğundan benim için dizayn da çok önemli. Aprilia Pegaso Trail’i seçmemdeki en önemli etkenlerden birisi de sıradışı dizaynı oldu. Hem hafta içi şehirde; hem de haftasonu şehir dışı gezilerinde keyifle kullanıyorum. Bu motosikleti Türkiye’ye getirdiği için Motomax’a teşekkür eder, enduro sahibi olmak isteyen herkese Motomax’ı tavsiye ederim.

    Y.Mimar Ercan Yüksel.
    1-3-8........................................138
    FORUM KURALLARI ve KULLANIMI HAKKINDA

  17. #37
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu

    ARKADAŞLAR,

    23000km.de 1998 Model bir Pegaso 650 buldum ve almayı düşünüyorum.

    Şu an düşündüğüm tek sıkıntım, boyumun bu motoru kullanabilmek için yeterli olup olmadığı.. Boyum 1,68..

    Sizce bu motoru kullanabilmek için uygun mudur, motor üzerine binince çökme yapıyor mu, yapıyorsa ne derece, ayrıca bu motorla alakalı her türlü görüş ve önerileriniz hakkında yardımlarınızı rica edeceğim. Özellikle kullanıcıları da bilgi verirse sevinirim.

    Teşekkürler..

  18. #38
    intercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki 750 LTD (avartardaki)
    selam dreamdark,
    benim boyum 1,76 binerken bacagımı baya bir yukarı salamam gerek üstüne binene kadar, ilk zamanlar acemelikten, cok komik oluyordu
    fakat merak etme, göründügü kadar cüzeli bir motor deyil, kulanimi son derece rahat ve keyifli bir motor. istedigini aninda harfiyen uygular ve hatalarını, özelliklede virajlardaki hatalarini af eder. son derece iyi huylu bir makinadir.

    evet diyer arkadaslarin dedigi gibi servis ve yedek parca konusunda motomax a güvenmemeni tavsiye ederim. fakat bu da dert deyil, her usta bu tek silindirin üstünden girip altindan cikabiliyor, yedek parcaları da interneten temin edebilirsin.

    1998 demissin, 2006 ya kadar ölmek bilmeyen, dayanikli (alman ADACnin 50 bin kilometre testini üst üste birincilikle bitirmistir) ROTAX motoru ile üretilmis, gercekten az titresimli ve cok torklu bir motordur. iki kişi + yük, beşinci vitez ile her rampayi rahat rahat cikar, özellikle 80-110 km/h arası zevkli olur ve cok konforlu sürüş saglar.

    yalnızca senin alamk istedigin model karburatörlü, şansin var ise 7 yok ise 9-10 litre benzin yakar....

    sormasi ayip fiati nedir?????

    şimdi gördüm, sen motoruna yatarak, hız yapmak istiyorsan eger (hoysung 250 demissin) hic yaklamşma buna.... son sürat 165 dir fakat dik ve rahat oturdugundan rüzgar 140 dan itibaren seni cok rahatsiz eder. + bu bir gezi endurosudur her işi iyi yapabilen (asfalt, hafif arazi, offroad vs vs) fakat hic bir konuda uzmanlaşmamis bir kosepte sahib tir.
    all you need is love

  19. #39
    dreamdark - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul/Anadolu
    Alıntı intercom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam dreamdark,
    benim boyum 1,76 binerken bacagımı baya bir yukarı salamam gerek üstüne binene kadar, ilk zamanlar acemelikten, cok komik oluyordu
    fakat merak etme, göründügü kadar cüzeli bir motor deyil, kulanimi son derece rahat ve keyifli bir motor. istedigini aninda harfiyen uygular ve hatalarını, özelliklede virajlardaki hatalarini af eder. son derece iyi huylu bir makinadir.

    evet diyer arkadaslarin dedigi gibi servis ve yedek parca konusunda motomax a güvenmemeni tavsiye ederim. fakat bu da dert deyil, her usta bu tek silindirin üstünden girip altindan cikabiliyor, yedek parcaları da interneten temin edebilirsin.

    1998 demissin, 2006 ya kadar ölmek bilmeyen, dayanikli (alman ADACnin 50 bin kilometre testini üst üste birincilikle bitirmistir) ROTAX motoru ile üretilmis, gercekten az titresimli ve cok torklu bir motordur. iki kişi + yük, beşinci vitez ile her rampayi rahat rahat cikar, özellikle 80-110 km/h arası zevkli olur ve cok konforlu sürüş saglar.

    yalnızca senin alamk istedigin model karburatörlü, şansin var ise 7 yok ise 9-10 litre benzin yakar....

    sormasi ayip fiati nedir?????

    şimdi gördüm, sen motoruna yatarak, hız yapmak istiyorsan eger (hoysung 250 demissin) hic yaklamşma buna.... son sürat 165 dir fakat dik ve rahat oturdugundan rüzgar 140 dan itibaren seni cok rahatsiz eder. + bu bir gezi endurosudur her işi iyi yapabilen (asfalt, hafif arazi, offroad vs vs) fakat hic bir konuda uzmanlaşmamis bir kosepte sahib tir.

    "intercom",

    Öncelikle çok teşekkür ederim detaylı bilgilendirmen için.

    Fiyat 6500YTL.. İşin aslı ben 5000 - 6500 YTL fiyat aralığında bir motor almayı düşünüyorum, bu konudaki araştırmam sırasında da bu motora rastladım ve oldukça beğendim. Enduro motorlara oldukça meraklıyım ve zaten motosiklet kullanmaktaki amacım gazlamaktan ziyade, beni gideceğim yere yetiştirecek ve yetersiz kalmayacak motor gücüne sahip, kendimi yollara vurabileceğim, keyifli bir makina kullanmak.

    Beni tek korkutan, öncelikle boy, sonrasında parça temini ve fiyatları, ayrıca bu model ve kilometredeki bir italyan Aprilia' nın arıza periyodu. Astarı yüzünden pahalıya gelmesin diyorum yani, Alfa Romeo otomobil almış gibi olmayayım

  20. #40
    intercom - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki 750 LTD (avartardaki)
    Acıkcası bende bütün kış, hani sezon deyil belki uygun fiata birseyler alırım diye, bu site senin o motorcu magzası benim gezdim. benim bütceme (seninkinle aynı idi ) buldugum motorları beyenmedim.
    kriterlerim:

    uzun yola gidecek ve artıcı ile rahat edebilecegim,
    şehir icinde kıvrak ve bir cooper kadar aşagıda olmıyacak (İstanbul trafiginde aracları üsten kontrol edebilmek Hayat kurtarıyor)
    saglam ve uzun ömürlü
    kısacası bir enduro, gezi-endurosu, nacked bike, büyük bir cooper olabiliridi.

    Regal Raptordan tut, VN500 lerden devam et, Transalp, Africa Twin, F650, Kanuni Tiger ve bir sürüleri ile cok oyalandım, gittim baktim türkce, almanca ingilizce formları ezberledim....

    Japonlarin özellikle hondalarin ikinci el fiati cok pahalı ! 8-9 yaşındaki motora da yeni fiatin yarısı verilmezki!!! bu ikinci el fiatlarını aklım hic almadı.
    Cinli bir 250cc lilk RR veya Tigerde kesmez di beni... ve sonunda türkiyede servis ve yedek parca sorunu ile ün yapmis Aprilaya denk geldim
    anladımki tutulmus fakat eskimiş, muhtemelen bir sürü agriza cıkartıcak bir motora 10000 lira verecegime, gidip 6000-7000 liraya daha taze, az kulanılmıs, saglam bir makine alirim.
    araştirdim ve pegasonun cok saglam ve dayanıklı olduğunu öğrendim, sürekli hastalıkları resmen yok gibi. 50 000 km durmadan gider 100 000 sana motoru ilk defa actirir. (kaza, kulanim hatasi dahil deyil tabi)

    Motorun üstünde rahat etmelisin, dün tamircide 1,58 lik pegaso kulan bir bayan ile tanıstım. onun bile sorunu yok idi. bence sen boyu moyu takma kafana, eger üstünde iken ayagının ücte biri yere basıyorsa tamam

    fiati biraz bastır bence, piyasada 2002, 2003 modeller 7000-7500 arası ;)
    aradaki 500 YTL farkı karburatörlü versionunu alarak benzine harcama!!!!
    all you need is love


2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler