CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Reklamlar
-
İlk bakım 300 km de gözüküyor. Sizdeki kullanma klavuzu Türkçe mi ?
-
akgokhan adlı üyeden alıntı
İlk bakım 300 km de gözüküyor. Sizdeki kullanma klavuzu Türkçe mi ?
Hem ingilizce kitapçık verdiler hem de Türkçe... Türkçe olanı sonradan getirttim. İnternette de mevcut, indiribilirsiniz. Türkçe olanda garanti belgesi, bakım formları filan da mevcut.
İlk bakım kitapçıkta 1.000 km görünüyor. Servis de 500-1.000 km arası gelin dedi.
-
Bana hiç kullanım kılavuzu vermediler bende sonradan istedim ingilizce olanı gönderdiler.
-
01 Şubat 2019, 10:57
#425
Bu bakım işi kafamı karıştırdı. Mondiali aradım ilk 300 de gitmeniz lazım dedi. Daha sonra 1000 5000 diye gidiyormuş.
-
01 Şubat 2019, 15:15
#426
akgokhan adlı üyeden alıntı
Bu bakım işi kafamı karıştırdı. Mondiali aradım ilk 300 de gitmeniz lazım dedi. Daha sonra 1000 5000 diye gidiyormuş.
400NK'nın kullanım el kitabında bakım aralıkları 300, 1.000, 5.000, 10.000... diye gidiyor. ilk yağ 300 km'de değiştikten sonra, her 3.000 km'de bir yağın değiştirilmesi öneriliyor. 250NK'nın da kullanım kitabında aynı aralıklarda bakım yapılması önerilmiş.
250NK Kullanım el kitabı
1.000 km bakımı için servise gittiğimde tekrardan yağım değişmesi gerektiğini söylemişlerdi. Ancak 1.000 kmde yağ değişimi yaptırtmamıştım. Bakımları kullanım kitabına göre yapılmasını talep etmiştim.
-
02 Şubat 2019, 01:59
#427
Aynen, dediğiniz gibi. İlk bakım 300 km imiş. Benim aklımda farklı kalmış. Sonraki yağ değişim de her 3.000 km'de bir demiş. Ama bir tutarsızlık oluşuyor. Her 3.000'de bir yağ değişim deyip sonra da 1.000, 5.000, 10.000 diye bakım periyotları koymuşlar. Yağ değişimleri ile bakım periyotları birbiriyle uyuşmuyor. Bu noktada servisi ciddiye alacağım sanırım. Bana "İlk bakım için 500-1.000 km arası gel." dedi.
Bu arada benim makine daha 120 km'de. Yağmurlar sağ olsun. Durmak bilmedi. Otomobil de olunca motosiklete binmek zorunluluğum olmuyor. Sizin ilk bakım, rodaj ya da motosikletinizle ilgili tecrübeleriniz olursa paylaşınız.
-
02 Şubat 2019, 08:25
#428
Kitapçıktaki yağ kısmına büyük ihtimal buradaki kişiler müdahale etmiş olabilir. Mantıksız bir duruşu var. Yabancı kaynaklardan da bulup bakmalı, onlarda ne yazıyor.
-
02 Şubat 2019, 19:40
#429
Ankara da motosikletin plakasını düşürmúşüm dün akşam. Bu konuda tecrübesi olan var mı ? Nasıl yenileyecegim
-
02 Şubat 2019, 21:50
#430
Bende düşmüştüm istanbulda 50 tane prosedür saydılar yeni ruhsat şu bu bilmem ne. Emniyetin yanındaki plakacılara gittim 100 kaat a hallederiz dediler. orjinal mühürlü plakayı verdiler sende plakacı bıl emniyet müdürlüklerinin yanında.
-
03 Şubat 2019, 00:13
#431
Eski plakayı biri kullanır diye korkuyorum. Şehir içinde düşürdüm.
-
07 Şubat 2019, 08:39
#432
Arkadaşlar Lukoil kampanyasından haberiniz var değil mi? 1 yıl boyunca yüzde 4 indirimli yakıt alabiliyoruz.
Bu arada 250 NK'nız km'ye ne kadar yakıyor? Benimki 5.90 fiyattan 21 kuruş yaktı.
-
18 Şubat 2019, 18:07
#433
-
Güzel motorlar
Peki iki motoru da kıyaslar mısın? Mesela Çinli CFMOTO'nun kalite kıyası olarak Yamaha'dan ne eksisi var? Ya da iyi olduğu taraflar neler? Sence MT 07 varken 650 NK alınır mı?
Bu arada AliExpress'ten aldığım koruma takozları geldi. Montaj yapmadım henüz; ama motor üzerinde uyuyor mu diye baktım: Sorunsuz uyuyor. Mağaza kuponu ile 348 TL ödedim. Gümrük vergisi çıkmadı.
Ürün en uzun noktasında 16.8 cm. Düz ve daha uzun modeli de var; fakat 250 NK için bunun boyu yeterli. Tasarımı da daha güzel. 400 NK ve 650 NK kullanıcıları 18.5 cm olan düz modelini almalılar.
Neden bu kadar ayrıntılı yazdığıma gelince: O kadar araştırma yapıyoruz ama CFMOTO, özellikle de 250 NK ile ilgili hiçbir şey bulamıyoruz. En azından benden sonrakilere fikir olsun diye tecrübelerimi eksiksiz paylaşıyorum.
-
Hayırlı olsun. Aldığınız linki de paylasirsaniz sevinirim. Bu arada ben bizim motor için konuyu açtım haberiniz olsun.
-
-
400 bilmem 650nk mt07 varken tabiki alınmaz. bir tane sahibindende vardı sanırım tekirdağ civarlarından bir yıla yakın satılıkda kaldı yüksek ihtimal ilan süresi dolunca kaldırdı satamadı.
-
cot_grave adlı üyeden alıntı
Bende de çıkmadı. Özellikle sordum, ısrar ettim; ama "Yeni motorlarda artık vermiyorlar eskisi gibi." dediler. Hatta benim motorun kullanıcı el kitabı dahi yoktu. Israrla onu getirttim fabrikadan.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:42 ----------
250 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Sayfası açmaya çalıştım; ama başaramadım. Sanırım yalnızca site yöneticileri açabiliyor. O yüzden 400 NK sayfasını işgal ediyoruz. Özür dileriz.
Motora şu ana kadar yaptıklarım:
İlk iş takip cihazı satın alıp taktım. SYM 5000M alarm aldım; ama onu henüz takmadım. Tank pedi ve yan pedler uydurdum. Makineyi biraz renklendirdim. Henüz daha ilk bakıma gidecek kadar kilometre yapamadım. AliExpress'ten bazı aksesuarlar sipariş ettim.
https://i.hizliresim.com/AD1bn0.jpg
https://i.hizliresim.com/bVB0k8.jpg
https://i.hizliresim.com/XMPg97.jpg
Bende ki N400'de kullanıcı selesinin altındaydı anahtar takımı, evet ne alaka diye soracaksınız ama bende şaşırmıştım, bir bakın isterseniz , anahtar takımına ulaşmak için anahtar takımı aramak tam çin işi işte
-
cot_grave adlı üyeden alıntı
Güzel motorlar
Peki iki motoru da kıyaslar mısın? Mesela Çinli CFMOTO'nun kalite kıyası olarak Yamaha'dan ne eksisi var? Ya da iyi olduğu taraflar neler? Sence MT 07 varken 650 NK alınır mı?
Bu arada AliExpress'ten aldığım koruma takozları geldi. Montaj yapmadım henüz; ama motor üzerinde uyuyor mu diye baktım: Sorunsuz uyuyor. Mağaza kuponu ile 348 TL ödedim. Gümrük vergisi çıkmadı.
https://i.hizliresim.com/OvO1mZ.jpg
Ürün en uzun noktasında 16.8 cm. Düz ve daha uzun modeli de var; fakat 250 NK için bunun boyu yeterli. Tasarımı da daha güzel. 400 NK ve 650 NK kullanıcıları 18.5 cm olan düz modelini almalılar.
Neden bu kadar ayrıntılı yazdığıma gelince: O kadar araştırma yapıyoruz ama CFMOTO, özellikle de 250 NK ile ilgili hiçbir şey bulamıyoruz. En azından benden sonrakilere fikir olsun diye tecrübelerimi eksiksiz paylaşıyorum.
Bende aynı takozdan kullanıyorum. Takozlar işini fazlasıyla yapıyor, ayrıca motosiklette kaba durmuyorlar. Takozları montaj ederken sivri uçları ileri bakacak şekilde takmanızı tavsiye ederim.
Bence Cfmoto ile Yamaha arasında kalite ve donanım olarak fark yok. Sadece yedek parça temin süresi Yamaha'da daha hızlı olabilir. Nerdeyse marketlerde bile Yamaha yedek parçası satılıyor
Şahsi fikrim ise, 650NK'nın şuanki fiyatına vereceğim parayla 2. el az temiz MT07 alırdım.
Piyasada çok olmayan motorları seviyorum. 650NK'nın fiyatı daha uygun olsaydı tercihlerimin arasına girerdi
-
400 nk için elcik koruma tavsiyesi olan var mı arkadaşlar? Link paylaşabilirseniz çok sevinirim. GP kompozit'in ürününe ulaşammıyorum çünkü motovento'nun sitesi haftalardır kapalı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)