Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
15. sayfa BirinciBirinci ... 51314151617 ... SonuncuSonuncu

CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #281

    Üyelik
    24 Mayıs 2018
    Eyvallah MMajestic kardeş daha iyisi senin olsun inşallah


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282

    Üyelik
    23 Mart 2015
    Şehir
    MANAVGAT
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, Takip edenler az çok hatırlayacaktır zira sonrasında UMA firması hakkında yargısız infaz yapmamak adına yaklaşık 25 gün önce burada yapmış olduğum paylaşımı bir gün sonrasında kaldırmıştım. Takribi 2 ay önce yaşamış olduğum Manavgat’taki bayi ile anlaşamam sebebiyle Antalya’da bir tane Mondial bayisinden Cf 400 nk aldım, havaların kötü gitmesinden dolayı hemen hemen motoru neredeyse hiç kullanmadım desem yeridir, motoru alıp eve döndüğüm günün ertesinde motordan gelen seslerin sağlıklı olmadığı düşüncesiyle Manavgat’taki servise götürdüm bu arada km sadece 80km’deydi ( Antalya Manavgat arası 75 km) ayrıca vitesi 1’den 2 ‘ye atarken vites boşa düşüyor sonra tekrar kaldırıp 2’ye atmam gerekiyordu ki bu durumuda tamamen iyi niyetimle motoru henüz tanımama bağladım velhasıl servise gidip çıkan acayip sesi ve vitesteki sorunu anlatınca; sesin normal olduğunu ilk rodaj bakımı 300 kmde yağ değişince sesin daha da düzeleceğini vitesin ise ayarının yukarıda olduğunu, biraz aşağı alırsak düzeleceğini söyledi AMA düzelmedi Dediğim gibi 300 km’ye ancak bir ayda çıkabildim ve bu arada çıkan abuk subuk sesler daha da arttı, vites daha da sorun yapmaya başladı ve ekranda PO 0134 diye bir arıza kodu verdi doğruca tekrar Manavgat’ta ki servise motoru götürdüm tekrar söylediği şu ; yağını değiştirip arıza ışığını söndürelim çıkan sese ve vitese bakalım, motoru öğlen bıraktım akşam tekrar almaya gittiğimde ; Ben de bunun bilgisayarı yok arıza lambasını söndüremedim dedi, vites bana normal geldi dedi ki beraber tur attık vites yine 2’ye atarken boşa düştü, ses ise abartılacak bir şey değil normal dedi (Bu arada 32 yaşında bir mühendisim, kendimi bildim bileli babam Galerici yani kısacası bir motorun ne kadar sağlıklı çalışıp çalışmadığı hakkında bir usta kadar olmasa da bir çırak kadar fikir sahibiyimdir) Sonra ise benden 165₺ yağ bakım ücreti isteyip Antalyada ismini vermek istemediğim bir başka UMA servisine gitmem için akıl verdi!!! Ama dediğim gibi hiç bir sorunumu çözememesine rağmen utanmadan 165₺ paramı aldı. VE gelelim sonrasına : 04.05.2018 tarihinde Motoru Antalyadaki UMA servisine götürdüm öncesinde hem onları hem Uma merkezi arayıp bilgi aldığımda Anlattığınız kadar abartacak bir şey yoktur resetleriz düzelir dediler, Ama oraya götürünce usta motorun orada kalması gerektiğini söyledi motoru bırakıp otobüsle Manavgat’a döndüm( Uzun zamandır otobüse binmemiştim o yüzden iyi oldu . İki gün sonra arayıp geleyim mi hazır mı diye sorduğumda daha motora bakmadık dediler, Genel merkezi aradığımda rahat olun ustamız çok iyidir bi aksilik olmuştur hemen yapıp hazır eder dediler, Sonra arkadaşlar günler günleri kovaladı, usta bu iş beni aşar deyip motosikletin motorunu komple söküp UMA merkeze Nazilliye gönderdik dedi ve günler süren telefon görüşmeleri sonrasında UMA merkezde İsimleri Selçuk ve Semih olan iki tane beyefendi ile günler süren tartışmamız, Ben inatla bana Ayıplı Mal satıldığını ve motorumun tamir görmesi değil tamamen değişmesi veya paramın iadesini ve hatta kullandığım gün başına gerekirse amortisman kaybınıda kesin ama yeter ki beni bu lanet Cf’den kurtarın diye yalvardım, günler günleri kovalerken yok çinden mühendis geldi o bakıyor yok onu beğenmedik bizim mühendisler bakacak falan filan. En son bu Selçuk Bey isimli beyefendiye defaatle şunu söyledim; Ben motorumun tamirini değil ayıplı mal olmasından dolayı değişmesini , veya paramın iadesini ve bu süre zarfında ulaşım hakkımın elimden alınmasından dolayı bana bir tane scooter vs motor verilmesi gerektiğini söyledim ama sonuç tahmin ettiğiniz gibi.(yani yasal haklarımın tüm gerekliliklerini) Nihayet tam 20 gün sonra 23.05.2018 tarihinde servisten aradılar ve motorunuz “tamir edildi”hazır gelin alın dediler, ben de akabinde bir kaç avukatla görüştükten sonra motoru servisten alıp Noterden Km Mührü vurdurup önce Tüketici hakem heyetine daha sonra nitelikli dolandırıcılık suçlamasıyla savcılığa gitmeye karar verdim çünkü niyetliyim pire için yorganı yakacağım ve bu niyetimi de tekrar UMA sorumlusu Selçuk Bey’e bildirdim ama yine “siz bilirsiniz” cevabını aldım...!!! ve değerli arkadaşlar gelelim en bomba kısma; arandıktan iki gün sonra 25.05.2018’de Antalyadaki servise motoru almaya eşimle beraber arabayla gittik, vardığımda motorum iç taraflarda bir yerlerdeydi yani motorun oradan çıkarılıp bana verilmesi en az 15 dakika eşim ve çocuğum boşuna beklemesin diye ustaya dedim ki “ Abicim motoru iyice denediniz mi, herhangi başka bi sorun var mı diye sordum?” verdiği cevap “olur mu yaa motor şu an saat gibi süper oldu”. Bunun üzerine eşime sen dön beni bekleme ben arkanızdan yetişirim arka arkaya gideriz Manavgat’a dedim ve gitti, akabinde dediğim gibi bi on-on beş dakika sonra motoru çıkardılar ve abi bi dene bakalım dediler. Evet motorun marşına bastım daha 100 metre gitmedim ki sinirden küplere binerek geri döndüm, Abi dedim bu ses ne!!!??? Önceki ses gitmiş doğru,vites normalleşmiş doğru, ama şahsına münhasır çok daha kötü bir çatırtı çuturtu sesleri gelmiş motora... Ustanın ilk tepkisi diğer Türkiyedeki bi milyon ustanınkiyle aynı tepki “ Ne sesi ya, alla alla , ya bu ses yoktu, yaa acaba normal sesi mi bu” Yazdıkça daha da geriliyorum o yüzden sonuca giriyorum motor yine serviste kaldı, ben yine otobüsle eve döndüm çünkü eşim çoktan yolu yarılamıştı, bu sefer motoru komple kamyonete atıp Nazilli’ye UMA merkezine götürecekmiş ustam.!
    ve inanın ben ne ustaya ne de UMA’da çalışanlara en ufak kızgınlık hissetmiyorum çünkü tüm hata aynı paraya 3-4 yaşlarında daha yüksek cc’li çok temiz ikinci el bir japon motoru almak varken ben gittim bu “ÇİN MALI”nı aldım, işin daha traji komik yanı ise Antalya’daki bu servisin kapısında aynen şu yazıyor olmasıydı “ ÇİN MALI MOTORLAR TAMİR EDİLMEZ, LÜTFEN İÇERİ SOKMAYINIZ!”
    SAZMAN bunu beğendi.

  3. #283

    Üyelik
    18 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir / Çiğli
    Motosikleti
    Honda NC700S
    Bende dominardan yada CF400 almaya kararliydim ama kronik sorunlar ve servis problemi nedeniyle temiz 2012 bir NC 700S aldım . Kafam rahat , yakıtı az , titreme yok . Macera aramaya da gerek yok ... Umarım en kısa sürede paranızı iade alıp keyifle kullanacaginiz bir motosiklet edinirsiniz.

  4. #284

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı borann07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, Takip edenler az çok hatırlayacaktır zira sonrasında UMA firması hakkında yargısız infaz yapmamak adına yaklaşık 25 gün önce burada yapmış olduğum paylaşımı bir gün sonrasında kaldırmıştım. Takribi 2 ay önce yaşamış olduğum Manavgat’taki bayi ile anlaşamam sebebiyle Antalya’da bir tane Mondial bayisinden Cf 400 nk aldım, havaların kötü gitmesinden dolayı hemen hemen motoru neredeyse hiç kullanmadım desem yeridir, motoru alıp eve döndüğüm günün ertesinde motordan gelen seslerin sağlıklı olmadığı düşüncesiyle Manavgat’taki servise götürdüm bu arada km sadece 80km’deydi ( Antalya Manavgat arası 75 km) ayrıca vitesi 1’den 2 ‘ye atarken vites boşa düşüyor sonra tekrar kaldırıp 2’ye atmam gerekiyordu ki bu durumuda tamamen iyi niyetimle motoru henüz tanımama bağladım velhasıl servise gidip çıkan acayip sesi ve vitesteki sorunu anlatınca; sesin normal olduğunu ilk rodaj bakımı 300 kmde yağ değişince sesin daha da düzeleceğini vitesin ise ayarının yukarıda olduğunu, biraz aşağı alırsak düzeleceğini söyledi AMA düzelmedi Dediğim gibi 300 km’ye ancak bir ayda çıkabildim ve bu arada çıkan abuk subuk sesler daha da arttı, vites daha da sorun yapmaya başladı ve ekranda PO 0134 diye bir arıza kodu verdi doğruca tekrar Manavgat’ta ki servise motoru götürdüm tekrar söylediği şu ; yağını değiştirip arıza ışığını söndürelim çıkan sese ve vitese bakalım, motoru öğlen bıraktım akşam tekrar almaya gittiğimde ; Ben de bunun bilgisayarı yok arıza lambasını söndüremedim dedi, vites bana normal geldi dedi ki beraber tur attık vites yine 2’ye atarken boşa düştü, ses ise abartılacak bir şey değil normal dedi (Bu arada 32 yaşında bir mühendisim, kendimi bildim bileli babam Galerici yani kısacası bir motorun ne kadar sağlıklı çalışıp çalışmadığı hakkında bir usta kadar olmasa da bir çırak kadar fikir sahibiyimdir) Sonra ise benden 165₺ yağ bakım ücreti isteyip Antalyada ismini vermek istemediğim bir başka UMA servisine gitmem için akıl verdi!!! Ama dediğim gibi hiç bir sorunumu çözememesine rağmen utanmadan 165₺ paramı aldı. VE gelelim sonrasına : 04.05.2018 tarihinde Motoru Antalyadaki UMA servisine götürdüm öncesinde hem onları hem Uma merkezi arayıp bilgi aldığımda Anlattığınız kadar abartacak bir şey yoktur resetleriz düzelir dediler, Ama oraya götürünce usta motorun orada kalması gerektiğini söyledi motoru bırakıp otobüsle Manavgat’a döndüm( Uzun zamandır otobüse binmemiştim o yüzden iyi oldu . İki gün sonra arayıp geleyim mi hazır mı diye sorduğumda daha motora bakmadık dediler, Genel merkezi aradığımda rahat olun ustamız çok iyidir bi aksilik olmuştur hemen yapıp hazır eder dediler, Sonra arkadaşlar günler günleri kovaladı, usta bu iş beni aşar deyip motosikletin motorunu komple söküp UMA merkeze Nazilliye gönderdik dedi ve günler süren telefon görüşmeleri sonrasında UMA merkezde İsimleri Selçuk ve Semih olan iki tane beyefendi ile günler süren tartışmamız, Ben inatla bana Ayıplı Mal satıldığını ve motorumun tamir görmesi değil tamamen değişmesi veya paramın iadesini ve hatta kullandığım gün başına gerekirse amortisman kaybınıda kesin ama yeter ki beni bu lanet Cf’den kurtarın diye yalvardım, günler günleri kovalerken yok çinden mühendis geldi o bakıyor yok onu beğenmedik bizim mühendisler bakacak falan filan. En son bu Selçuk Bey isimli beyefendiye defaatle şunu söyledim; Ben motorumun tamirini değil ayıplı mal olmasından dolayı değişmesini , veya paramın iadesini ve bu süre zarfında ulaşım hakkımın elimden alınmasından dolayı bana bir tane scooter vs motor verilmesi gerektiğini söyledim ama sonuç tahmin ettiğiniz gibi.(yani yasal haklarımın tüm gerekliliklerini) Nihayet tam 20 gün sonra 23.05.2018 tarihinde servisten aradılar ve motorunuz “tamir edildi”hazır gelin alın dediler, ben de akabinde bir kaç avukatla görüştükten sonra motoru servisten alıp Noterden Km Mührü vurdurup önce Tüketici hakem heyetine daha sonra nitelikli dolandırıcılık suçlamasıyla savcılığa gitmeye karar verdim çünkü niyetliyim pire için yorganı yakacağım ve bu niyetimi de tekrar UMA sorumlusu Selçuk Bey’e bildirdim ama yine “siz bilirsiniz” cevabını aldım...!!! ve değerli arkadaşlar gelelim en bomba kısma; arandıktan iki gün sonra 25.05.2018’de Antalyadaki servise motoru almaya eşimle beraber arabayla gittik, vardığımda motorum iç taraflarda bir yerlerdeydi yani motorun oradan çıkarılıp bana verilmesi en az 15 dakika eşim ve çocuğum boşuna beklemesin diye ustaya dedim ki “ Abicim motoru iyice denediniz mi, herhangi başka bi sorun var mı diye sordum?” verdiği cevap “olur mu yaa motor şu an saat gibi süper oldu”. Bunun üzerine eşime sen dön beni bekleme ben arkanızdan yetişirim arka arkaya gideriz Manavgat’a dedim ve gitti, akabinde dediğim gibi bi on-on beş dakika sonra motoru çıkardılar ve abi bi dene bakalım dediler. Evet motorun marşına bastım daha 100 metre gitmedim ki sinirden küplere binerek geri döndüm, Abi dedim bu ses ne!!!??? Önceki ses gitmiş doğru,vites normalleşmiş doğru, ama şahsına münhasır çok daha kötü bir çatırtı çuturtu sesleri gelmiş motora... Ustanın ilk tepkisi diğer Türkiyedeki bi milyon ustanınkiyle aynı tepki “ Ne sesi ya, alla alla , ya bu ses yoktu, yaa acaba normal sesi mi bu” Yazdıkça daha da geriliyorum o yüzden sonuca giriyorum motor yine serviste kaldı, ben yine otobüsle eve döndüm çünkü eşim çoktan yolu yarılamıştı, bu sefer motoru komple kamyonete atıp Nazilli’ye UMA merkezine götürecekmiş ustam.!
    ve inanın ben ne ustaya ne de UMA’da çalışanlara en ufak kızgınlık hissetmiyorum çünkü tüm hata aynı paraya 3-4 yaşlarında daha yüksek cc’li çok temiz ikinci el bir japon motoru almak varken ben gittim bu “ÇİN MALI”nı aldım, işin daha traji komik yanı ise Antalya’daki bu servisin kapısında aynen şu yazıyor olmasıydı “ ÇİN MALI MOTORLAR TAMİR EDİLMEZ, LÜTFEN İÇERİ SOKMAYINIZ!”
    Büyük geçmiş olsun,Çin-Hint motosiklet pişmanlıktır,nc750s 2.el var bu fiyatlara, şiddetle y-tavsiye ederim.
    The Power of The Dreams.

  5. #285
    ermaconur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto NK400
    Boran bey geçmiş olsun aynısı olayı bnde istanbulda yaşadım ama servis hiçbir zorluk çıkarmadı açıkçası sıfır motor bloğu gönderdiler motora takıldı montaj sırasında bir kaç klipsi takmayı unutmaları dışında sorun yaşamadm şu an 1800 km oldu kullanıyorum halen umarım çözülür genel merkeze kanuni haklarınızı kullancağınızı hatırlatan bir mail atın bnce ben öyle yapmıştım..

    bol şanş

  6. #286

    Üyelik
    23 Mart 2015
    Şehir
    MANAVGAT
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Hocam teşekkür ederim geçmiş olsun dilekleriniz için fakat ben en başından bu yana gerek tamir gerek yeni motor bloğu istemediğimi belirtim, çünkü arıza kullanıma veya zamana dayalı bir mekanik sorun değil daha ilk andan bu yana oluşmuş bir arızaydı dolayısıyla defaatle değişim veya para iademi istedim ama onlar bozuk motoru 22 gün yatırıp yaptık deyip ayaklarına çağırıp bu sefer başka bir arıza ile motoru bana teslim etmek istediler.

  7. #287
    Nasate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Artık Yok. Kim bilir nezaman...
    Açıkcası şansınıza bozuk motor blok lu gelmiş diye düşünüyorum. Çünkü bu durum şuan için her motorda yok burada ki kullananlardan. Ve aslında yetkililer ilgililerdi "ermaconur" adlı arkadaşınkini değişimini hemen yaptılar. İnş kısa sürede hal olur, ama hakkınızı arayın genede.
    "Çok Bilen Çok Yanılır"

    Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...

  8. #288

    Üyelik
    15 Mayıs 2018
    Arkadaşlar selam tekrardan. Kasko için internete kasko yazıp arattım motosikletkasko diye bi sitede whatsapp tan teklif alın diye bi link vardı tıkladım.şimdi burada karşıma gelen arkadaş motoru nereye park ettiğimi soruyor sistem soruyormuş öyle diyor ama benim burnuma iyi kokular gelmedi bu sorudan.bu normal mi sizce

  9. #289
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Gidicitayfa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam tekrardan. Kasko için internete kasko yazıp arattım motosikletkasko diye bi sitede whatsapp tan teklif alın diye bi link vardı tıkladım.şimdi burada karşıma gelen arkadaş motoru nereye park ettiğimi soruyor sistem soruyormuş öyle diyor ama benim burnuma iyi kokular gelmedi bu sorudan.bu normal mi sizce
    boşver sistemi mistemi, virüs programı bile olabilir, garanti bankası üzerinden motosiklet kasko işlemi yapılıyor sanırsam, siteye girip bir bakın.
    bursalıali bunu beğendi.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  10. #290
    Nasate - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2017
    Motosikleti
    Artık Yok. Kim bilir nezaman...
    Parkı şu sebeble sormuş olabilir. Özel garajın varsa A lira , kapalı otopark B lira , dışarı koyuyorsan C lira.

    Bi tane sigorta sirketine git zaten adam sana bi kaç yerden teklif alıp söyler en uygununu.
    "Çok Bilen Çok Yanılır"

    Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...

  11. #291

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Gidicitayfa adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar selam tekrardan. Kasko için internete kasko yazıp arattım motosikletkasko diye bi sitede whatsapp tan teklif alın diye bi link vardı tıkladım.şimdi burada karşıma gelen arkadaş motoru nereye park ettiğimi soruyor sistem soruyormuş öyle diyor ama benim burnuma iyi kokular gelmedi bu sorudan.bu normal mi sizce
    Motoru nereye parkettiğini adres olarak sormuyor😄; site içi, otomatik kapılı site, güvenlikli site, kapalı garaj, evin önü kaldırım vs gibi bilgi istiyor. Ve evet, kasko firması da risk(çalınma vs)
    değerlendirmesinde bu bilgileri kullanarak teklif verir. Motorda alarm olması, disk kilidi ve parkettiğiniz yerde zincirle sabitleme olup olmadığı bilgileri de etkileyebiliyor.

  12. #292

    Üyelik
    15 Mayıs 2018
    Sağolun hepiniz bu bizim gidon tapasının boyutlarını bilen var mı elcik yanına takılan aynalardan alıcam boyut seçemiyorum

  13. #293
    Hsncinar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CF Moto 400NK
    Selamlar,

    400nk ile 1100 km'dir beraberiz. Bu hafta 1.000 km bakımını yaptıracağım. Şuana kadar herhangi bir problem ile karşılaşmadım.

    Tecrübem az olduğundan dolayı yonca şeklindeki kavşaklara girerken arkamda araçlar olduğu zaman biraz tedirgin oluyorum. Ama tabiki ilk günkü kadar tedirgin değilim. 400NK ile birbirimize alışmaya devam ediyoruz. 500 km daha tecrübe kazandıktan sonra yol eğitimine katılacağım.

    Bir kaç resim daha ekleyeyim




    bursalıali ve jackonbir bunu beğendiler.

  14. #294
    ermaconur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CF Moto NK400
    Arkadaşlar slmlar ön far problemi içim 3 bacaklı h4 led alabilirsiniz farı sökmek oldukça kolay ..ledle baya aydınlatma fark ediyor iyi sürüşler...

  15. #295

    Üyelik
    24 Mayıs 2018
    Arkadaşlar merhaba nk400 500 küsür kmdir kullanıyorum ve bikac sey sormak istiyorum tüm kullanıcı arkadaşlara
    1. Radyatör sıvısı sıcak havada mıdır nedir abi sürekli azalıyor yani belki 3 günde bir felan full kisimdayken bir iki tık aşağı iniyor.
    2. En önemli konu benzini fulledim ve tripmetreyi başlattım 194 km'de benzin ışığı yandı 12.940 lt benzin aldı fullendi. Sonra 211 km de benzin ışığı yandı ve 14.905 lt aldı fullendi bu hesaba göre motor 17lt deposu var ozmaan 211 km 15 lt desek 100kmde 7 buçuk küsür lt yakiyo yani mt07 yakiyo bu kadar ki motoru öle zorlayıcı kullanmıyorum vitesleri devrinde geçiriyorum 9 bin devre felan kadar anca çıkartıyorum
    Rica etsem kullanıcı arkadaşlardan bu tür problem yaşayan varmı. Varsa yardımcı olabilir misiniz

  16. #296

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Haskofer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba nk400 500 küsür kmdir kullanıyorum ve bikac sey sormak istiyorum tüm kullanıcı arkadaşlara
    1. Radyatör sıvısı sıcak havada mıdır nedir abi sürekli azalıyor yani belki 3 günde bir felan full kisimdayken bir iki tık aşağı iniyor.
    2. En önemli konu benzini fulledim ve tripmetreyi başlattım 194 km'de benzin ışığı yandı 12.940 lt benzin aldı fullendi. Sonra 211 km de benzin ışığı yandı ve 14.905 lt aldı fullendi bu hesaba göre motor 17lt deposu var ozmaan 211 km 15 lt desek 100kmde 7 buçuk küsür lt yakiyo yani mt07 yakiyo bu kadar ki motoru öle zorlayıcı kullanmıyorum vitesleri devrinde geçiriyorum 9 bin devre felan kadar anca çıkartıyorum
    Rica etsem kullanıcı arkadaşlardan bu tür problem yaşayan varmı. Varsa yardımcı olabilir misiniz
    Bende cbr500 var, ortalama yakıt tüketimim 4,0lt/100km'de , çok gazlarsam 4,5-4,7lt oluyor, sizin motor hem hacim hem de bg olarak düşük fakat tüketim aşırı fazla....
    The Power of The Dreams.

  17. #297
    Hsncinar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2018
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    CF Moto 400NK
    Alıntı Haskofer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba nk400 500 küsür kmdir kullanıyorum ve bikac sey sormak istiyorum tüm kullanıcı arkadaşlara
    1. Radyatör sıvısı sıcak havada mıdır nedir abi sürekli azalıyor yani belki 3 günde bir felan full kisimdayken bir iki tık aşağı iniyor.
    2. En önemli konu benzini fulledim ve tripmetreyi başlattım 194 km'de benzin ışığı yandı 12.940 lt benzin aldı fullendi. Sonra 211 km de benzin ışığı yandı ve 14.905 lt aldı fullendi bu hesaba göre motor 17lt deposu var ozmaan 211 km 15 lt desek 100kmde 7 buçuk küsür lt yakiyo yani mt07 yakiyo bu kadar ki motoru öle zorlayıcı kullanmıyorum vitesleri devrinde geçiriyorum 9 bin devre felan kadar anca çıkartıyorum
    Rica etsem kullanıcı arkadaşlardan bu tür problem yaşayan varmı. Varsa yardımcı olabilir misiniz

    2200 km'deyim. Radyatör sıvısı bende de çok az azalmış.

    Ben benzin göstergesine güvenemiyorum. Depomda yarım depo benzin olduğu zaman bile benzin ışığı yanıyor. Bu yüzden 200-250kmde bir depomu fullüyorum. 300 ve 1000 km bakımlarına götürdüğümde ilk zamanlar bu şekilde yapar, sonrasında düzelir dediler. Bir süre daha kullandıktan sonra düzelmezse yakıt göstergesi ile ilgili sensör yada şamandıranın değişmesini isteyeceğim.

    2 gün önce artçı ile beraber, toplamda 19 litre benzin ile 490 km yol yaptım. ortalama olarak 3.85 litre civarına geliyor. Motorun üzerindeki toplam ağırık 140kg civarındaydı, hızım ise 80le 100 arasında değişiyordu. Çok fazla yüksek devirlerde kullanmamaya çalıştım.

    Şehir içinde ise,6bin devirin üzerine çok çıkmamaya çalışarak 13 litre benzinle 280 km yol gidebiliyorum. Ortalama 4.6 litre civarına denk geliyor. Şehir içinde biraz devirli kullandığımda ise 5.3 litre civarında yakmıştım. Ama sizinki biraz fazla yakmış.

    İnsan 7-8bin devirden sonraki gelen sese alıştıktan sonra düşük devirlerde kullanmak istemiyor. Ama devir yükseldikçe çok yakmaya başlıyor. Ya paradan ya da o sesten fedakarlık etmek gerekiyor
    bursalıali ve jackonbir bunu beğendiler.

  18. #298
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı Hsncinar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2200 km'deyim. Radyatör sıvısı bende de çok az azalmış.

    Ben benzin göstergesine güvenemiyorum. Depomda yarım depo benzin olduğu zaman bile benzin ışığı yanıyor. Bu yüzden 200-250kmde bir depomu fullüyorum. 300 ve 1000 km bakımlarına götürdüğümde ilk zamanlar bu şekilde yapar, sonrasında düzelir dediler. Bir süre daha kullandıktan sonra düzelmezse yakıt göstergesi ile ilgili sensör yada şamandıranın değişmesini isteyeceğim.

    2 gün önce artçı ile beraber, toplamda 19 litre benzin ile 490 km yol yaptım. ortalama olarak 3.85 litre civarına geliyor. Motorun üzerindeki toplam ağırık 140kg civarındaydı, hızım ise 80le 100 arasında değişiyordu. Çok fazla yüksek devirlerde kullanmamaya çalıştım.

    Şehir içinde ise,6bin devirin üzerine çok çıkmamaya çalışarak 13 litre benzinle 280 km yol gidebiliyorum. Ortalama 4.6 litre civarına denk geliyor. Şehir içinde biraz devirli kullandığımda ise 5.3 litre civarında yakmıştım. Ama sizinki biraz fazla yakmış.

    İnsan 7-8bin devirden sonraki gelen sese alıştıktan sonra düşük devirlerde kullanmak istemiyor. Ama devir yükseldikçe çok yakmaya başlıyor. Ya paradan ya da o sesten fedakarlık etmek gerekiyor
    Suyun azalması hiç hayra alamet değil sıcakla da bir ilgisi yok dışarıya kaçması mesele değil de aman dikkat içeriye kaçmasın...
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  19. #299

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı Hsncinar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2200 km'deyim. Radyatör sıvısı bende de çok az azalmış.

    Ben benzin göstergesine güvenemiyorum. Depomda yarım depo benzin olduğu zaman bile benzin ışığı yanıyor. Bu yüzden 200-250kmde bir depomu fullüyorum. 300 ve 1000 km bakımlarına götürdüğümde ilk zamanlar bu şekilde yapar, sonrasında düzelir dediler. Bir süre daha kullandıktan sonra düzelmezse yakıt göstergesi ile ilgili sensör yada şamandıranın değişmesini isteyeceğim.

    .....
    Bu olayı da bir çok görece küçük motor markası başlıklarında/gruplarında çok duyuyorum/okuyorum ve sinir oluyorum, neymiş "...ilk zamanlar bu şekilde yapar, sonrasında düzelir"miş, hadi oradan yaaa. Herhalde servislerin ustaların rodaj döneminde olan motorda çıkan herhangi bir arızayı/sorunu başlarından savma ortak bahaneleri bu. Hani uğraşmak istemeyip ya kendikendine düzelmesini beklemek ya da kullanıcının artık umursamamasını/soruna alışmasını sağlamak, "bu motor da böyleymiş yaaa" dedirtmek.

    Bu motoru kullanmadım, bilmiyorum, ancak ustaları biliyorum, olay şudur zannımca : ya zaten fabrika çıkışı olarak her çizgi aynı yakıt miktarını göstermiyordur(örneğin Bajaj pulsarda ilk 3 çizgi ile sonraki 5 çizgi aynı yolu gider ), böyle ise kullandıkça anlarsınız. Ya da zaten bozuktur ve beklemekle, yol yapmakla düzelmeyecektir, bakılması tamir edilmesi gerekir.

    Servise ustalara iyi davrandığınız gibi olası sorunlarda sizi savsaklıyorlarsa ters davranmasını da bilin. Yoksa ellerinde oyuncak olursunuz ne yazık ki. Başınıza gelen arıza/sorun hakkında yurtiçi/yurtdışı forumları araştırıp daha fazla bilgi sahibi olup servise öyle giderseniz sorun gerçekten varsa anlatıp tamire ikna etmeniz daha rahat olur.

  20. #300
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    400nk da iki tip mod var acaba yanlış modda mı kullanıyorsunuz, radyatör sıvınız azalıyorsa motor yağ camından yağın seviyesini kontrol edin karışma falan var mı yoksa radyatör havasını kontrol ettirin, birde ısınma fazla galiba bu motorda belki oda etki ediyor olabilir, benzin motor dik iken ve yan ayakta iken farklılık gösterebilir belki de arkadaşın dediği gibi şamandıra da bozuk olabilir, bakıma gittiğinizde veya gidin tekrar söyleyin. 500km de olduğunuzu söylüyorsunuz ve rodaj uyguluyorsunuz buda yakıta ve motor ısısına etki edecektir.


15. sayfa BirinciBirinci ... 51314151617 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)