Eee hani burada hiç paylaşım yok atın şu motorlarınızın fotoğraflarını bol bol görelim bir. Video da isteriz
Eee hani burada hiç paylaşım yok atın şu motorlarınızın fotoğraflarını bol bol görelim bir. Video da isteriz
Stok ön ve arka lastiğin üzerinde 42 psi hava basılması gerektiği yazılmış. Ancak bu basınç bana biraz fazla geldi. Kullanım klavuzunda da lastik üzerinde yazan basınç değerlerinde hava basılması önerilmiş.
Sizce ön ve arka lastik basınçları kaç psi olmalı?
Bu arada motorum 100 km'ye geldi. alışma sürecim devam ediyor
Birazcık sağını solunu sileyimde bir kaç resim çekeyim
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:15 ----------
Bir üstteki mesajımı editleyemedim. o yüzden yeni bir mesajda resimleri paylaşıyorum.
"lastik üzerinde yazan basınç değeri" dediğiniz lastiğin üzerinde fabrika çıkışı yazan değer ise o olması gereken değeri DEĞİL o lastiğe basılabilecek en fazla basınç değerini belirtir. Genelde klavuzda ya da arka maşada önve arka teker için yüklü ve yüksüz ideal basınç değerleri yazar. Sizin motorda nasıl bilmiyorum ama klavuzda gerçekten "...lastik üzerinde yazan basınç değerlerinde hava basılması"... yazıyorsa bir yanlışlık var orada diye düşünüyorum.
Fotoğraflardaki slider görünümlü crachguard'ın da o kadar uzun ve buna rağmen tek yerden sabitlenmiş olması çok içime sinmedi. Gayet kalın ve dayanıklı görünüyor, dururken veya yavaş hızlarda düşmelerde koruyucu olacaktır ancak motorun giderken düşmesi anında o kök kısmı ne kadar dayanır bilemedim. Tabi bunu bu çarpma demirinin ve bağlandığı yerin yapısını hakkında bir bilgim olmadan sadece fotoğrafa göre söylüyorum.
Herkese selamlar,
15bin km 150nk kullandıktan sonra, 400nk aldım. Şuanda yaklaşık 1300km'deyim. Ürün ile az çok merak edilenleri ve deneyimlerimi kendimce anlatayım.
150nk dan sonra hiç yabancılık çekmedim ve her zaman sürüyormuş gibi rahat ettim.
Oturuş poziyonu ve sele gayet rahat. Arka sele ise yeterli seviyede yumşaklığı var fakat küçük.
Motor ağırlığı kullanırken hiç rahatsızlık vermiyor. Çok dengeli bir şekilde virajdan diğer viraja kolay yatırılabiliyor. Ağırlığın dezavantajı olduğu yerde eğimli ise itmek zor olabilir.
Aynaların gösterişi gayet yeterli seviyede. 4 te 1 oranında dirsekleri gösteriyor (Daha kalıplı ve kilolu kişilerde oran artabilir)
Titreşim olarak ilk başlarda çoktu, ilk yağ değişiminde hissedilir derecede azaldı. Şuan rahatsız edici bir titreşim bulunmamakta. Rodaj bitince yüksek devirlerde kullanmaya başladıkça dahada rahatlayacaktır.
Lastikler cst üretimi, fakat özel olarak üretildiği çok belli oluyor. Frenlemelerde ve ani kalkışlarda kendini bırakmıyor. Yağmurlu havada ise denemedim ama oda yeterli bir seviye performans gösterecektir.
Fren performansı çok iyi, öndeki çift disk işini gayet iyi yapıyor. Arka ABS kolay bir şekilde devreye girmiyor. Frenleme gücünün iyi olduğunu hissettiriyor.
Ön ve arka amortisörler orta seviyede yumşaklıta, darbe sönümlemeleri güzel, biraz sert karakteristiğe sahip.
Tork olarak iyi her viteste rahat gaz açıyor. Çok rahat 180km hıza çıkabiliyor yüksek devirleri çok keyifli bir makine.
Yakıt deneyimlerimide ilerleyen zamanlarda paylaşırım.
Bi kaç fotoğrafta ben paylaşayım ortalık şenlensin
Yoldan önce, Yoldaş gerek..!
İnstagram: sdemircann
Herkese merhabalar, aranızda yeniyim, umarım güzel vakit geçiririz, herkese sağlıklı ve keyifli sürüşler diliyorum. @ermaconur kardeşimin tavsiyesi ile nk400 aldım, kendisi sağolsun kendi motoru kadar benim motorumada vakit ayırıyor. Logo iptali ve skull çalışması yaptı. Motorum şu an 1300 km'de. Rodaj bakımından sonra ki ilk bakımına götüreceğim. Aletten memnunum, fakat biraz ağır Biraz resim paylaşalım ,
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:14 ----------
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:36 ----------
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:41 ----------
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:45 ----------
[IMG][/IMG]
https://youtu.be/xQGfh-uQrRk
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:10 ----------
https://youtu.be/fvfpkrRxO20
İlk mesajım buraya kısmetmiş, motosikleti görünce dayanamadım
Logo iptali çok güzel olmuş, elinize sağlık. Gönlünüzce yol yaparsınız umarım.
Bence çizgiler ve yazılar gidince motorun bütün albenisi gitmiş. Çin motorlarının ne kadar geliştiğini göstermek varken bunu saklamaya çalışmaya gerek yok.
Herkesin zevki farklı bn böyle beğendim aldığım gibi 400 stickerini çıkarmıştım zaten.. far için önerisi olan varmı sarı ışık geceleri motoru iyice çinli yapıyor:=)
Aramızda hiç led far taktıran olmadımı arkadaşlar yada eksoz yaptıran varsa paylaşalım bi zahmet
vardı memnundu hepsi
dün giderken aynam yanladı iyice sıkın beyler ..bide 6.vites boşunaymış gibi geldi bana 5. vites son hız 160 6 ya alıyosun 167 top speed varmı başka son hız yapan nk cılar
Yok ya ben baya iyi çıkıyorum o hızlara 5. vites 162 ye kadar çıkıyor 6. vites 183 felan yaptım daha da çıkardı ama yol bitti. Pendikten kadıköye giderken bastım.
Arkadaşlar abiler selam.istanbulda yaşıyorum kısmetse yarın gidip Çorum’dan alıyorum 400 nk yı.size motorun özelliklerinden çok il dışından ilk defa motor alacak biri olarak sormak istediğim sorular var
Birincisi ben bu motoru lansman fiyatından alıcam ve ordan nakliyeyle getirticem nelere dikkat etmeliyim açıkcası dolandırılmaktan korkuyorum.
Sıfır motor alırken noterde ya da devir teslimde ya da nakliyede nelere dikkat etmeliyim
Yardımcı olursanız sevinirim
Motoru teslim aldığına dair kağıdı en son kamyondan indirelene kadar imzalama kardeşim nakliye sırasında hasar alabilir bnm aklıma bu geldi..
Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin. Sıfır veya ikinci el olsun, motoru noterden aldığın andan itibaren nakliye, oluşacak hasar (nakliye esnasında) ne varsa artık senin sorumluluğunda olacağı için, satış yapıldıktan sonra nakliye kısmına kendi gözlerinle dikkat etmen lazım. Yüklemesi, sabitlenmesi, korumaları vs kendin yapıp kapıyı kendin kapamalısın. Çünkü yolda olabilecek herşey için sorumluluk sana ait olacaktır, satıcı ben buradan sağlam yükledim diyebilir, ya da satışı yapılmış sizin olan bir malı nakliye ile mi üzerine binerekmi götürdüğünüz beni ilgilendirmez diyecektir. Ek olarak Şasi ve motor numaralarını teyit edin, ruhsatta bir farklılık olmasın.
Aldim kizi donuyorum cok tesekkur ederim
Alir almaz yapmami onerdiginiz bakim bu bakimi yapabilecek kartal yakininda servis var midir bildiginiz acaba
Hayırlı olsun. ilk başta kilo olarak ağır gelebilir sonradan alışırsın korkma 0 aldığın için herhangi bir bakıma gerek yok. Aküsünü felan sarj edip yollarlar heralde. Yoksa da nakliyeyi yetkili servise felan bırakırlar orada hallederler. Ama büyük ihtimalle çalışacak duruma getirmişlerdir. Yani senin yanında yapıyorlar sonuçta bilirsin bunu Nakliye olayında da deneyimim olmadığı için yorum yapamayacağım
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)