CF Moto 400 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
Bagaalp öncelikle hayırlı olsun ,
Bende bunun kardeşi 150 nk kullanıcısıyım.Gerek motorumdan gerekse getirdiği ürünün arkasında duran distribütörden gayet memnunum.Nasip olursa bundan sonraki motorum 400 nk olacak , sonrası 650 nk ondan sonrası Allah Kerim.Bu agresif tipler beni kendilerine bağımlı yaptı sanırım🙈
Henüz motoru test etme şansım olmasa da artılarını tahmin edebiliyorum.Yinede bir kullanıcı olarak sizin paylaşımlarınızı bekliyoruz.
Tekeriniz düz bassın , tekrar hayırlı olsun.
Reklamlar
-
Bu motor Çin malı. Hesaplı alır bedavaya yürütürüm diyenler hüsrana uğrar. Bazı parçaları Japon markalarından pahalı. Motorumda 350 TL gibi bir rakama değiştirdiğim benzin pompası fiyatı NK400'de 375 TL.
Bir de aksesuar konusu var. Örneğin benim için arka çanta olmadan bu motorun hiç bir değeri yok. Topcase, tekstil yan çanta vs. yakışmayacakmış gibi duruyor. Her şeye rağmen takip etmeye değer bir motosiklet.
-
teşekkürler celocan
pazartesi bol bol paylaşımda bulunacağım
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:43 ----------
bu gün puikten 1 tane ön siperlik buldum. biraz uğraştıracak ama denemeye değer
ilk fotoğrafı siperlikli olarak paylaşacağım
-
-
Umaya devlet el koymuş.. Servisleri iyileşir herhal..
-
odo adlı üyeden alıntı
Umaya devlet el koymuş.. Servisleri iyileşir herhal..
Zaten sırf onuun için atamışlar, başka dertleri yokmuş hiç
-
Tabii tabii motorlara bundan sonra MKE bakacakmış
-
TIGERSHARK adlı üyeden alıntı
Videolar gelmeye başladı
inceleme gayet güzel ben çok sevdim.
bir düzeltme: motor ıslak tamamen sıvılar dolu halde 206 kg. kuru olarak değil.
kuru ağırlık = 193kg
0.71 g/cm3 yoğunluklu 17 litre 95 oktan benzin, 0,71 . 17 = 12,07 kg
0,85 g/cm3 yoğunluklu 1,3 litre 10w40 motor yağı 0.85 . 1,3 = 1,1 kg
radyatör suyu 1 litre diyelim. belki o kadar yoktur. düz hesap 1kg
193 + 12,07 + 1,1 + 1kg = 207,17 kg -> 206 kg ıslak ağırlık işte teknik verilerde yazan.
-
sdirer adlı üyeden alıntı
Tabii tabii motorlara bundan sonra MKE bakacakmış
Mke sağlam egzoz üretimi yapar bence. Güzel patlamalı falan iyi olur .
-
odo adlı üyeden alıntı
Mke sağlam egzoz üretimi yapar bence. Güzel patlamalı falan iyi olur .
Honda’ya takılıyorsuk egzostları soba borusu diye, bizimkiler direk top namlusu kıvamında çıkar artık; güüm güüm
-
O önceki videoda adam ile facede konuştuk Türkçe bilmiyor cahil bir insan esnafmış doğrudur.
-
Motor on dergisi de yayınlamış
-
Arkadaş tam dedim işte aradığım motosiklet bu gideyim r25'le takas edeyim diye. UMA içeri girmiş. Ne olacak şimdi bu işler? Bana kalırsa alıp ömür boyu binecek olanlar için iyi al bin ucuza kapat ama yok al satcılar için (bir anlamda da ben) kötü oldu.
-
Arkadaşlar bir video çekimi de ben buldum, hem de hemşehrimmiş, buralarda ise özelden bana yazarsa tanışmak isterim.
-
Hayırlı olsun arkadaslar. UMA markamıza sahip çıkmıyor bari biz çıkalım ki ikinci elde değer kaybetmesin makineler.. . Daha önce de söylemiştim. Fiyat kalite oranında bu kadar iyi bir motorsiklet Türkiye 'de SATİLMIYOR... Lama cimi yok hayırlı uğurlu olsun alanlara... UMA ne zaman akıllanır: Bajaj' daki Ekrem Bey'i veya mantaliteyi transfer ettiği zaman..
-
cf400 alan arkadaşlar, ne yaptınız, ilk rodajı tamamladınız mı, rodaj sonrası hangi yağı kullanıyorsunuz, yok mu yeni videolar. Yağ için sentetik yağ mı kullandınız, performans değişti mi? Okudum tüm yazılanları, ben hala drift kullanmaya devam ediyorum ama arkadaşım aldı ve benim bilgime ve yönlendirmeme istinaden aldı. Yağ konusuna nasıl cevap vereyim de madara olmayayım? Hala onun için ben bilirkişiyim.
-
direk özel mesaj at yada faceden arkadaşların profillerini bul sor buradan biraz zor cevap alırsın
-
-
-
moto-33 adlı üyeden alıntı
cf400 alan arkadaşlar, ne yaptınız
, ilk rodajı tamamladınız mı, rodaj sonrası hangi yağı kullanıyorsunuz, yok mu yeni videolar. Yağ için sentetik yağ mı kullandınız, performans değişti mi? Okudum tüm yazılanları, ben hala drift kullanmaya devam ediyorum ama arkadaşım aldı ve benim bilgime ve yönlendirmeme istinaden aldı. Yağ konusuna nasıl cevap vereyim de madara olmayayım? Hala onun için ben bilirkişiyim.
Moto33 merhaba, cevap vermek için kendi motosikletimin bakımını bekledim. Benim bakımım yapılırken de ustaya sordum sorunu.
Ustam diyor ki, fabrika çıkışlı olarak bu motosikletler 5-40 yağ ile piyasaya sürülürler. Mevcut üzerinde gelen 5-40 yağ kaliteli olur yada olmaz, bildiğim güzel marka bir yağ ile ikinci kez değişimi öneririm. Mutlaka ilk 300 km. de ilk bakımımı yapar 5-40 full sentetik yağ kullanırım. Bunun sebebi şanzıman v.s. dişli takımlarının ilk çalışmalarına bağlı olarak sürtünme ile atabilecekleri, üretimlerinde üzerlerinde birikmiş çapak yada bunun gibi metal artıklarının kolayca mıknatıs tapalara ulaşabilmesi ince yağ ile sağlanır. 1000 km.'yi doldurduğumda ise 10-50 full sentetik yağ değişimi yapar yola devam ederim. Bu güne kadar hiçbir müşterime bunun dışında bir uygulama yapmadım, yapmalarını da önermedim. (Kaynak: Arif Usta - Ustama teşekkürler)
Umarım işine yarar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)